Kwetsbaarder, minder alert, gewoon niet echt fjin. Alsof je ''blind'' bent. Valt allemaal reuze mee natuurlijk, maar dat komt nu even in me boven als ik er over denk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Wat gebeurt er als jullie rechts lopen. Wat voor een gevoel krijg je dan? Ik kan het lastig beschrijven namelijk.
Ik dus ook, hoe zou dat eruit zien als wij naast elkaar zouden lopen, elke keer sneaky toch links gaan lopenquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Supersoep het volgende:
Als ik per ongeluk rechts van iemand loop, ga ik toch proberen links te lopen na een tijdje.Voelt echt minder fijn.
Loop jij aan de rechterkant van de weg?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat de man links hoort..dan vang je ook het water op voor de vrouw als er een auto door een plas scheurt.
Wat ben je toch een heer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Strani het volgende:
Ik vind dat de man links hoort..dan vang je ook het water op voor de vrouw als er een auto door een plas scheurt.
Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven? Je zou blij moeten zijn als je een lieve vrouw en kinderen had. Althans ik denk dat je dat niet eens zo erg zou vinden. En met een negerkat erbij.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben niet de enige hoor
[..]
check de links, het is allemaal door iets in nederland. en dat is de burgerlijkheid!
jij bent in het buitenland niet ultralang zoals sommige nederlanders, dus jij boft tenminste dat je hier nog weg kan komen.
oh behalve die aldi post hoeft niet helemaal waar te zijnm, want de aldi waar ik ben geweest en jij ook was wel nog wel redelijk chill.
Tja. Ik doe het zelf ook.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven?
wat is een bereklauw?quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:09 schreef Lokasenna het volgende:
Over straatmuzikanten gesproken, ik zag gisteren mijn favo-accordeonspeler weer zitten
Nog even mee gezeurd, daarna heb ik maar een bereklauw gehaald, toen voelde ik me best schuldig, op de een of andere manier.
Onder de tram gaan liggen, hoef je helemaal niet meer te lopen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Moet ik nou lesbisch worden omdat ik links wil lopen
Gewoon niet meer lopen, maar een tandem aanschaffen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Ik raak degene waarmee ik loop dan telkens kwijt. Wat me dan weer wat gespannen en haastig maaktquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Wat gebeurt er als jullie rechts lopen. Wat voor een gevoel krijg je dan? Ik kan het lastig beschrijven namelijk.
nee dat lijkt me tof.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga je nou serieus kritiek hebben op mensen met een burgelijk leven terwijl jouw leven een ergere sleur is dan de sleur van het burgelijke leven? Je zou blij moeten zijn als je een lieve vrouw en kinderen had. Althans ik denk dat je dat niet eens zo erg zou vinden. En met een negerkat erbij.
Op de stoep hé.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Loop jij aan de rechterkant van de weg?
Op de stoep maakt het niet uit..maar in mijn geval is het toevallig het vaakst zo dat ik op de rechterstoep loop.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet toch links van de auto's? Dan moet je rechts lopen voor bescherming.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Onder de tram gaan liggen, hoef je helemaal niet meer te lopen.
Ik duw je wel.![]()
Het gaat om het idee natuurlijkquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Op de stoep maakt het niet uit..maar in mijn geval is het toevallig het vaakst zo dat ik op de rechterstoep loop.
| ! | <- straatquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat moet toch links van de auto's? Dan moet je rechts lopen voor bescherming.
Ik voel me onderdrukt als ik links loop denk ik.. Ik loop wel overwegend vaak rechts in ieder geval nu ik erover nadenk. Maar het boeit me niet super veel.quote:Op vrijdag 9 december 2011 01:17 schreef Cactus1 het volgende:
Ja, een vrouw voorop dat ziet er zo kansloos uitquote:Op vrijdag 9 december 2011 01:18 schreef Supersoep het volgende:
Gewoon niet meer lopen, maar een tandem aanschaffen.
Wel achterop ga je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |