Waar het hart vol van is...quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Jojoortje het volgende:
Wat zit iedereen hier over Gijpie te lullen dan?
Ik ben het met je eens hoor. Vind het gewoon grappig, dat Rotterdamsequote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd wel kleur geven aan mensen. Of het nou rotterdams, haags, utrechts of amsterdams is. Altijd mooi
VARAquote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef Evertjan het volgende:
Eric Diekstra mag niet van de VARA aanschuiven
Hij zit aan de bar.quote:Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef muzas het volgende:
Begreep ik nou dat Gijp er weer was?
/spuit11
?
Toivonenquote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Jan-Joost de surfleraar![]()
Toivonen![]()
![]()
![]()
(en ja, ik ben een PSV-supporter)
Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef BobW het volgende:
Thijs Slegers zit er hoor, niet Tom Knipping.
links achter janjoost zei ik toch!quote:Op maandag 5 december 2011 20:37 schreef BobW het volgende:
Thijs Slegers zit er hoor, niet Tom Knipping.
Toivonen is ook een Fin iddquote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef kalinhos het volgende:
Eigenlijk is Toivonen de Zweedse El-Hamdaoui
lol idiootquote:Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef Albertoooo het volgende:
knipping links achter JJ met een donkergrijs vest, en wit overhemdje. hij mag bijna niet op het beeld
Staat basis.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef Evertjan het volgende:
Fullham gezellig samen met Ruiz op de bank!
Had nooit naar die houthakkers ploeg moeten gaanquote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef Evertjan het volgende:
Fullham gezellig samen met Ruiz op de bank!
Post anders ff een plaatje...quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef TC03 het volgende:
Strootman verdient een standbeeld.
[ afbeelding ]
iemand met net zo'n jankgezicht of die moet schijten, hij lijkt er echt opquote:
Toivonen is nooit overschat.. misschien 1x toen hij die 5 goals in 2 wedstrijden maakte, maar verder niemand die roept dat het een grote speler wordt.quote:Op maandag 5 december 2011 20:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vind Toivonen ook overschat en irritant.
Ik zei al, die loopt zo ook ineens het beeld uit, neemt Johan het over en wordt Genee TT op Twitter.quote:
Wiet wat waar wanneer waarom?quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Matthijs die moest kotsen, nu Wilfried weer een loopneus. Wat een avond.
Maikel Aerts verzorgt de catering vanavond.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Evertjan het volgende:
zit Robin van Persie in de studio met al dat gesnif
Ik denk dat dat wel gaat gebeuren ja.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zei al, die loopt zo ook ineens het beeld uit, neemt Johan het over en wordt Genee TT op Twitter.
Misschien is Jonathan Reis uitgenodigd om uit te leggen waarom hij naar Vitesse gaat. snuifsnuif oh me neus.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Evertjan het volgende:
zit Robin van Persie in de studio met al dat gesnif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Maikel Aerts verzorgt de catering vanavond.
bij dwdd? in de uitzending?quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Matthijs die moest kotsen, nu Wilfried weer een loopneus. Wat een avond.
Matthijs van Nieuwkerk in DWDD gezien ?quote:
neequote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk in DWDD gezien ?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
bij dwdd? in de uitzending?
drol leggen in de voetbalschoenenquote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef RemcoW23 het volgende:
Zeiken in de shampoo fles en daarna je haren wassen
http://www.geenstijl.nl/m(...)uwkerk_moet_kot.htmlquote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
bij dwdd? in de uitzending?
Wat maakt het uit, gemeente helpt toch wel weer evenquote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV?! Dikke verlies hopenlijk weer.
Volgens mij is het wel wat.quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef marcodej het volgende:
Graag even een close up van meisje links naast Derksen, kijken of het wat is.
Net zoals jullie morgen tegen Real, hopelijk 0-7 op de broek, uit de CLquote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV?! Dikke verlies hopenlijk weer.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, gemeente helpt toch wel weer even
Tot de gemeente ook falliet gaatquote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, gemeente helpt toch wel weer even
quote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Net zoals jullie morgen tegen Real, hopelijk 0-7 op de broek, uit de CL
I know maar jij pestquote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]Gaat niet gebeuren.
Dat weet jij ook.
Maar waaraan dan? Zo'n speciale selectie is het nou toch ook weer niet...quote:
Zagreb gaat winnen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
I know maar jij pest
Maar wel 0-4 graag.
homo.quote:
Frank v/d Struijk 4M per jaarquote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar waaraan dan? Zo'n speciale selectie is het nou toch ook weer niet...
Hoe spel je z'n naam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Nijhuis komt uit Twente (Duitsland)quote:Op maandag 5 december 2011 20:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Goesoeboejoek is de enige allochtone scheidsrechter die we hebben
quote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe spel je z'n naam?Wat maakt het nou uit hoe je zijn naam spelt, alsof jullie de namen van de vrouwen op de tribune wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nooit pokertournooien op RTL 7 gezien?quote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef marcodej het volgende:
Waarom is hij mediageil? Heb hem nog nooit ergens gezien of horen praten?
Guzubujuk is Vlaar's en andere spelers, pokermaatjequote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
Huh wat? Ben effe niet aan het opletten.
Pokeren, Vlaar
Als ik de naam hoor weet ik wel hoe ik het moet spellenquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit hoe je zijn naam spelt, alsof jullie de namen van de vrouwen op de tribune weten
Ah, dat is niet zo handig nee.quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Guzubujuk is Vlaar's en andere spelers, pokermaatje
logisch als je zo'n brief binnen krijgt he... kan het beter ff voor de zekerheid nachecken.quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Cara het volgende:
Heb je eens een goede scheids, ga je daarvoor als KNVB een onderzoek in stellen.
Sletje1, Milfje32quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit hoe je zijn naam spelt, alsof jullie de namen van de vrouwen op de tribune weten
maar dat is ie dus niet, want valse beschuldigingquote:
Als iemand een pokerface kan trekken (dom voor je uit loensen that is).quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
Huh wat? Ben effe niet aan het opletten.
Pokeren, Vlaar
nee net zoals de rest van Nederlandquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Nooit pokertournooien op RTL 7 gezien?
Al heet hij Jopie de Boer, hij blijft lekkerquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als ik de naam hoor weet ik wel hoe ik het moet spellen![]()
Dus ...
Ik snapte daar ook weinig vanquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Al heet hij Jopie de Boer, hij blijft lekker
Zal niet gebeurenquote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik hem tegenkom, zal ik het hem vragen
En daarna direct de beentjes uit elkaar?quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is toerk hequote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Eerst wat drinken en eten uiteraard. Daarna zien wel welquote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En daarna direct de beentjes uit elkaar?
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
Onder druk een bedrag gedoneerd om een wit voetje te halen ja
Dat gejank van Wijnaldum dat Feyenoord in zijn hart zit dit dat zus zo moet ook afgelopen zijn. Hij is nu PSV'er, klaar.quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
5 fucking miljoen.. donatie EN de feyenoord fans zeken hem al af..
Kinderachtig gewoon.
Over 6 jaar bij Locked Up Abroadquote:Op maandag 5 december 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Karina binnenkort opgepakt op schiphol koffer met 18kilo coke nadat ze een mercedes kado gekregen heeft
quote:Op maandag 5 december 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Karina binnenkort opgepakt op schiphol koffer met 18kilo coke nadat ze een mercedes kado gekregen heeft
Na zoveel jaren Feyenoord had hij natuurlijk ook gewoon zin om te gaan voetballen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
Onder druk een bedrag gedoneerd om een wit voetje te halen ja
quote:Op maandag 5 december 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Heb het gezien gisteren ja.quote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Na zoveel jaren Feyenoord had hij natuurlijk ook gewoon zin om te gaan voetballen.
Is al zoveel over gezegd, en onzin de wereld ingeholpen.quote:
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef tochweerhenk het volgende:
Everse heeft iedere speler bij elk team in de Jupiler League meegemaakt geloof ik.
Raakte alleen maar de bal kwijt en dat enkele kansje dat ie kreeg faalde ie hopeloos.quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Alleen durfde hij geen goal tegen z'n oude club te maken.
Niet.quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV mist Reis, wanneer komt hij weer terug?
quote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef ZuidGrens het volgende:
Moet je bij VI een XXL-formaat voorhoofd hebben om door de sollicitatieprocedure te komen?
quote:
Geef mij Tom Knipping maarquote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef Maver24 het volgende:
Wat een sukkel die verslaggever, ik zeg, afvoeren die hap
PSV is tweede en Ajax is ook slecht ja.quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef inZanity het volgende:
[..]
[..]
[..]
PSV en Ajax ook middenmoter dan?
quote:
En Groningen?quote:Op maandag 5 december 2011 20:58 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Ja. AZ is top.
Psv en Ttwente subtop.
Door Eindhoven 'lopen' hoeft hij voorlopig niet te proberen denk ikquote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zag Reis lopen in EHV 1,5 maand geleden.
Nog lijntje gedaan met hems?quote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik zag Reis lopen in EHV 1,5 maand geleden.
Nee.quote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef S0nic het volgende:
[..]Het gaat om de prestaties van de laatste jaren niet op de plek van de ranglijst op dit moment.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef S0nic het volgende:
[..]Het gaat om de prestaties van de laatste jaren niet op de plek van de ranglijst op dit moment.
Simon Zwartsnot is anders ook een baas.quote:
Jawel, hij liep echt. We zeiden nog van, zullen we zijn knie even testen voor een medische check.quote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Door Eindhoven 'lopen' hoeft hij voorlopig niet te proberen denk ik
Wie dan? Hijzelf?quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV heeft niks betaald, wat een onzin.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Caland het volgende:
PSV is gewoon genaaid als een junkie door zijn dealer.
Geloof ik wel, maar ik bedoel dat hij zich sinds gisteren voorlopig niet meer in Ehv en omgeving hoeft te laten zien.quote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jawel, hij liep echt. We zeiden nog van, zullen we zijn knie even testen voor een medische check.
Ajacied4lf met de inside scoop.. right, alsof jij er wat van af weetquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV heeft niks betaald, wat een onzin.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef inZanity het volgende:
PSVZwaar gefrustreerd omdat ze door Feyenoord overklast zijn, heerlijk
Feyenoord
Alsof je het hem kwalijk kan nemen, als een club als Vitesse bij hem aanklopt dat hij daar dan voor kiestquote:
Kun je uitleggen hoe je tot deze spelling komt, ik doe onderzoek naar dit soort vreemde zaken.quote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef Evertjan het volgende:
als ze Reis zo belangrijk vonden waarom hebben ze zijn contract dan niet verlengdt?
Vertel.quote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef Caland het volgende:
PSV heeft door de jaren heen vaak zat dergelijke naaitrucjes uitgehaald.
Karma is een moederneuker.
Gast, waar komt het geld vandaan?quote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ajacied4lf met de inside scoop.. right, alsof jij er wat van af weet
Not this shit again..quote:Op maandag 5 december 2011 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast, waar komt het geld vandaan?
Vanuit de verkoop van de grond, dat weet jequote:Op maandag 5 december 2011 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast, waar komt het geld vandaan?
Op een slinkse manier contacten leggen met Van Persie buiten medeweten van Feyenoord om. Kalou zelfde verhaal eigenlijk.quote:
Aha zo. Daar zit wat in ja.quote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Geloof ik wel, maar ik bedoel dat hij zich sinds gisteren voorlopig niet meer in Ehv en omgeving hoeft te laten zien.
Ik verwacht sowieso een applaus voor hem als hij terugkeert in Eindhoven na dat hypocriete zooitje deze week gehoord te hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef inZanity het volgende:
Wat doet Vitesse verkeerd? Ze halen gewoon een transfervrije speler binnen.
PSVBegint echt een zielige vertoning te worden dat clubje.
Hoezo worden? Wij zijn altijd al nep geweest toch?quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef inZanity het volgende:
PSVquote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef inZanity het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 5 december 2011 21:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso een applaus voor hem als hij terugkeert in Eindhoven na dat hypocriete zooitje deze week gehoord te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |