Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Op zaterdag 3 december 2011 00:52 schreef Apotheose het volgende: net ff bij de cdpresentatie van Anne Hoogendoorn geweest (van voice vorig jaar). En ik zou nog ff een updateje doen . We moesten er ff filmen. Tis in sneek in De Walrus. Wel leuk knus allemaal. Net of heb je een paar vrienden uitgenodigd voor een leuk feestje. Dat idee. Jan Douwe Kroeske overhandigde haar t album en gooide er wat 'grapjes' tegenaan dat het net Paradiso leek. En steeds roepen 'hey, paradiso! Shut the fuck up!'
Anne zelf rockte weer en swingde over t podium enzo. Haar band bestaat uit drummer, toetsenist, gitarist en 3 achtergrondzangeressen. Vind dat laatste niet zo passen in een stevig rocknummer, maar goed De hele nationale pers was er niet op afgekomen. Paar lui fotografeerden en paar filmden, waaronder wij dus.
Hoop dat de beelden gelukt zijn. We zijn geen filmcrew. Die konden zelf niet en we wilden toch ff de opnames hebben
Omdat Niels zo vreemd op kwam én ook nog de tekst kreeg "hij stond al op Pinkpop en..en...en... maar tóch wilt hij het hier nog een keertje doen.." dacht ik dus dat het een gastoptreden was
Op zaterdag 3 december 2011 11:22 schreef Pisces29 het volgende: Omdat Niels zo vreemd op kwam én ook nog de tekst kreeg "hij stond al op Pinkpop en..en...en... maar tóch wilt hij het hier nog een keertje doen.." dacht ik dus dat het een gastoptreden was
Ik heb ff 2 andere fora teruggelezen met ook een livetopic tijdens The Voice. Wel grappig dat bij alle 3 een heel andere sfeer hangt . FOK!: "Alles was kut, niet boeiend en saai. Alleen gezellig met de SC" Niet echt een duidelijke favoriet/Charly beste van de avond. VOL: "Was wel goed." Charly en Marloes beste van de avond. Clubs: "Ge-wel-dig!" Charly en Marloes beste van de avond.
[ Bericht 1% gewijzigd door Benny op 03-12-2011 12:26:10 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b] ********************************************************************* [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Jouw Chris, heb ik iets gemist? Ik vond het ook bijzonder goed.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b] ********************************************************************* [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Ik vond de styling van Wendy/Martijn/Jury allemaal erg netjes, het podium vond ik ook strak gedaan (op de achterlijke belichting bij Lenny na), gewoon goed! Maar de optredens, waar waren de juryleden bij het kiezen van de nummers? Dat heeft een hoop verpest. Het zal wel hip en in zijn om als kerel een vrouw te doen. En Adele moeten ze gewoon verbieden
Op zaterdag 3 december 2011 13:59 schreef UltraR het volgende: Is er nog ergens terug te vinden wat voor cijfers de thuiscoaches gaven voor de optredens?
Geen idee, het werd iig in de topics geroepen! Dus misschien kun je even teruglezen, denk dat je het beste kunt zoeken op 'Nederland' want daar werd het meestal bij genoemd
Ik heb dus helemaal niks meegekregen van de show van vrijdag, ik kijk het deze week nog wel eens terug. Algemene consensus is dus dat ik weinig heb gemist?
Op zondag 4 december 2011 20:59 schreef Cee het volgende: Ik heb dus helemaal niks meegekregen van de show van vrijdag, ik kijk het deze week nog wel eens terug. Algemene consensus is dus dat ik weinig heb gemist?
Ik wil eigenlijk je reactie au naturel horen, zonder dat je iets weet van hoe en wat en waarom
Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Eenskijken het volgende: is dit een grap? Ik wou de uitzending net op rtlgemist kijken, zoals ik dat elke week doe, moet ik nu opeens 1.30 betalen.. WTF!
ja das al een tijdje zo, geloof ik. Ik doe daar niet aan
just give a second thought what if we don't get caught...
Op zondag 4 december 2011 21:42 schreef Eenskijken het volgende: is dit een grap? Ik wou de uitzending net op rtlgemist kijken, zoals ik dat elke week doe, moet ik nu opeens 1.30 betalen.. WTF!
Ik heb het ook gemist maar ga er niet voor betalen... van de gewone afleveringen was doordeweeks ook een herhaling, kijk dan wel
Zo, ik heb bijna de helft vooruit kunnen zappen. Dit moet ik vrijdag dus allemaal live doorstaan? Godbewaarme. Nou ja, ik heb er wat van geprobeerd te maken hier. Kunnen een hele dijk fouten nog in zitten want ik ben echt bekaf. Misschien tip ik 'm nog wat bij morgen.
Gewoon lekker alleen de optredens + commentaar kijken.
Gelukkig zijn er ook nog voor de hand liggende plekken op het internet waar ze gratis te downloaden zijn.
Ik ga de herhaling nog kijken, maar volgens mij heb ik niet zoveel gemist. Het stuk dat ik wel gezien heb vond ik ronduit bagger. Mobiel meedoen in een livetopic is niet te doen
Op maandag 5 december 2011 07:26 schreef Symphonic het volgende: Ik ga de herhaling nog kijken, maar volgens mij heb ik niet zoveel gemist. Het stuk dat ik wel gezien heb vond ik ronduit bagger. Mobiel meedoen in een livetopic is niet te doen
Kijk dit stukje ook ff mee,echt kippenvel en natte ogen.
Het enige wat ik jammer vind aan dit concept is dat sommige finalisten al gewoon vanaf moment 1 vast staan... zo'n Charly en Erwin vallen zo in de smaak bij hun coaches dat die never nooit meer weggestuurd gaan worden... en hetzelfde idee heb ik bij Sharon en Marco...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag! Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Op maandag 5 december 2011 18:57 schreef TheVulture het volgende: Het enige wat ik jammer vind aan dit concept is dat sommige finalisten al gewoon vanaf moment 1 vast staan... zo'n Charly en Erwin vallen zo in de smaak bij hun coaches dat die never nooit meer weggestuurd gaan worden... en hetzelfde idee heb ik bij Sharon en Marco...
Geloof ik niks van als Erwin volgende keer net zo of slechter heeft gezongen wordt hij wel direct naar huis gestuurd. Tja lievelingetje van jury heb je altijd wel. Kijk naar vorig jaar heeft ook niet de beste Voice gewonnen. Ik pleit voor naast een battle/live ook een akoestische ronde talent slechts met een instrument per optreden. Vaak wordt nu optreden overspoeld door de instrumenten en blijft lastig om zangkwaliteit te beoordelen (Klinkt op pc bij juiste geluidkaart/speakers veel beter)