Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (6/6) Emmanuel Anning Jomy Boky Chris Hordijk Charly Luske Marloes van Ommen Danjil Tuhumena
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Horen die gasten iets wat thuis niet te horen is aan Chris? Zo goed vond ik hem niet, beetje mat geluid eerlijk gezegd. Hij kan wel zingen maar zijn stem vind ik niet bij elk nummer geweldig, vond hem beter in zijn battle.
Nee ik was totaal verbaasd Maar hij vrijgezel enzo, dus hij ging lopen hangen enzo, toen kreeg hij een stoot van een andere gast (die mij 3 keer ten huwelijk heeft gevraagd)
Was een apart avondje Weer in de Woody's geeindigd
Op vrijdag 2 december 2011 22:00 schreef erikh het volgende: Horen die gasten iets wat thuis niet te horen is aan Chris? Zo goed vond ik hem niet, beetje mat geluid eerlijk gezegd. Hij kan wel zingen maar zijn stem vind ik niet bij elk nummer geweldig, vond hem beter in zijn battle.
Ze hebben de mensen ervoor ook gehoord en waren gewoon blij
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Nee ik was totaal verbaasd Maar hij vrijgezel enzo, dus hij ging lopen hangen enzo, toen kreeg hij een stoot van een andere gast (die mij 3 keer ten huwelijk heeft gevraagd)
Was een apart avondje Weer in de Woody's geeindigd
Bla bla bla wat een gezeur bij the voice
Klinkt niet saai in ieder geval Als ik die ex tegenkom kan hij een paar klappen verwachten
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef Greys het volgende: Oh trouwens, over kokos gesproken, iemand had het laatste over kokos M&M's. WTF? Waar en hoe?
Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef Greys het volgende: Oh trouwens, over kokos gesproken, iemand had het laatste over kokos M&M's. WTF? Waar en hoe?
Dit is zo'n jongen die als je niet kijkt, je in je billen knijpt.
Op vrijdag 2 december 2011 22:06 schreef erikh het volgende: mag hij er alsjeblieft vanavond uit? Als ik die kop zie dan moet ik..........(vul zelf wat in)
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Op vrijdag 2 december 2011 22:10 schreef Day het volgende: Ben benieuwd of je nou ook dat 'te geschoold' gezeik van Marco krijgt. Hij doet nl precies hetzelfde als die neger net.
Hij zakt zeker niet door het ijs, zoals een Erwin. Gewoon terecht door naar de volgende ronde zometeen. En Erwin gaat ook vast wel door, maar die heeft heel wat goed te maken.
Het verschil tussen team Angela en Team N&S is trouwens wel groot.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Niet verkeerd 7 a 8 qua score ! Doorgaan en volgende keer nog beter
Op vrijdag 2 december 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende: Ik dacht ook dat die brillen-carice-hype voorbij was, nieuw seizoen en gáán we weer Zelfs Roel
ik denk dat het bij nick en simon na vanavond tussen emmanuel en Charly gaat, vind hun toch de beste van de 6. Bij Angela zitten op Erwin na eigenlijk geen fantastische kandidaten.
Op vrijdag 2 december 2011 22:14 schreef Laysa het volgende: ik vind die charly echt nu officieel walgelijk....ohoh kijk mij het eens zwaar hebben als favo
Dat was hij al een aantal jaar
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Op vrijdag 2 december 2011 22:14 schreef Laysa het volgende: ik vind die charly echt nu officieel walgelijk....ohoh kijk mij het eens zwaar hebben als favo
Ik zie een nieuwe Ben Saunders-hype.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me I open up my arms and I embrace the mystery I am gonna shine