quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
TT![]()
Man die Schelveccio bedacht heeft![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef ZuidGrens het volgende:
TT![]()
Man die Schelveccio bedacht heeft![]()
Niks mis mee om U te zeggen tegen iemand die je niet kent en 20 jaar ouder is...quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:13 schreef Specularium het volgende:
Als je naar VI gaat zou je toch moeten weten dat tutoyeren de standaard is.
Eens. Geen Boskamp, maar hij kan ermee door.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef rubbereend het volgende:
Heerlijke gast, lekker eigen mening
Valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:14 schreef Geo3kant het volgende:
Is deze gast een nieuwe Nederlander? Genoeg aan te merken op zijn taalgebruik maar de grammar nazis hier heb ik nog niet gehoord.
Klopt, uit beleefdheid.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis mee om U te zeggen tegen iemand die je niet kent en 20 jaar ouder is...
En natuurlijk zwarte puut?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:18 schreef Gramulanion het volgende:
Markie Stuut wie kent hem niet. Markie Stuut Markie Stuut..
Keje is een held, die hangt alle was buitenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:18 schreef ZuidGrens het volgende:
Keje zat gewoon fout als het klopt wat die Marc zegt.
God ik kan hier om blijven lachenquote:
Is dit zo'n bal als je ook biljart ballen hebben met een gewichtje erin? Die versnelling ziet er niet natuurlijk uit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
God ik kan hier om blijven lachen
Emile in z'n kinderjarenquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:19 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
God ik kan hier om blijven lachen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Emile in z'n kinderjaren
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:21 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Emile in z'n kinderjaren
[ afbeelding ]
Inderdaad. Of ze moeten Cruijff bellen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Genoeg Ajax...volgend onderwerp graag...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Keje_Molenaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Kon die Molenaar een beetje voetballen?
Schitterend ook die reactie van de tegenstander.quote:
Dat dus!quote:
ik welquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die wil je toch ook niet op 80% aan tafel zien?
Je kijkt naar een voetbaltalkshow, niet naar koefnoen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
De voetbalinhoudelijk discussie hebben we wel gehad...nu graag de platte VI-grappen
Je lijkt wel Ajacied422's moederquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:34 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je kijkt naar een voetbaltalkshow, niet naar koefnoen.
die 80% is zo awesome, dat heft alles op.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar hoe ga je dan om met het gemis van die 20%?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je lijkt wel Ajacied422's moeder
Tja, maar als er een brugje openstaat dan ligt hij were drie dagen op de bank te huilen..quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die 80% is zo awesome, dat heft alles op.
maak je geen zorgen, de toto komt zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
De voetbalinhoudelijk discussie hebben we wel gehad...nu graag de platte VI-grappen
Iemand zou die brugpieper 's met z'n kop in de plee moet douwen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]Haha, nee ben het 100 % met je eens. Wees blij dat jij niet hetzelfde lot moet ondergaan als ik, namelijk op je kop krijgen van Ajacied422
Met zijn tattoo's en sjekkie's?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef Smoofie het volgende:
Theo
Dat ze hem niet hebben genomen voor de RvC:{
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iemand zou die brugpieper 's met z'n kop in de plee moet douwen...
Hij lijkt op een bepaald personage.. Weet niet wie, het komt me zo bekend voorquote:
Dr. Otto Octavius dacht ik meteen aan toen ik hem zag.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij lijkt op een bepaald personage.. Weet niet wie, het komt me zo bekend voor
Jammer dat ze het niet helemaal lieten zien, vorige keer was veel komischer, en niet alleen omdat het de eerste keer was.quote:
Wim Van Den Heuvel?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Hij lijkt op een bepaald personage.. Weet niet wie, het komt me zo bekend voor
Nee geen "echt" persoon, meer een poppetje ofzoquote:
Maar geen zin om erover te praten? (dit klinkt alsof je bij de psycholoog zit, bedoel ik jou niet meequote:
Ben net 5 min. thuis.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar geen zin om erover te praten? (dit klinkt alsof je bij de psycholoog zit, bedoel ik jou niet mee)
Een echte psycholoog trekt het er dan gewoon uitquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar geen zin om erover te praten? (dit klinkt alsof je bij de psycholoog zit, bedoel ik jou niet mee)
Oh jij bent zo'n binnenvetter.. altijd netjes, tot de spreekwoordelijke emmer over loopt en dan fuarrkkkquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef tong80 het volgende:
Roda Boys Bommelerwaard ?
Rot op met die kut club met kut naam.
Er is maar één hoofdstad in de Bommelerwaard dat is Zaltbommel.
Met NIVO-Sparta als hoofdclub uit de hoofdklasse.
Dat ze een bom gooien op Zaltbommel, kansloze stad vol met agressieve marokkaantjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:02 schreef tong80 het volgende:
Roda Boys Bommelerwaard ?
Rot op met die kut club met kut naam.
Er is maar één hoofdstad in de Bommelerwaard dat is Zaltbommel.
Met NIVO-Sparta als hoofdclub uit de hoofdklasse.
Ik las eerst kutzwagers. Wim T. Schippers heeft immers een toneelstuk geschreven ooit met die titel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef Geo3kant het volgende:
Lol die chaggerijnige scheids 'rot op met die kutzwarten'
Je vergeet de oprechte oude Bommelaren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dat ze een bom gooien op Zaltbommel, kansloze stad vol met agressieve marokkaantjes
geen bom maar een sicherheitsdienst zal veel schelenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vergeet de oprechte oude Bommelaren.
Ik woon in het centrum. Ben niemand tot last en vaste klant in de HEMA.
Moeten de oprechte autochtone ydillische Bommelaren dan de dupe worden van de agressieve allochtonen die met groepjes de binnenstad onveilig maken ?
Heb vertrouwenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
O dus misschien download ik nu Vechtende Dwergen
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Wees blij dat we VI kunnen downloaden. Mp4-tjes van Funny Videos heb ik nog niet kunnen vinden.
Let ook op de uitbundige reactie van het publiek en de tafelgenoten!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Aight ik ga kijken, verwacht veel van Emile en de Anzhi-kaart grap.
quote:Jaap Stroeken
@jaapstroeken Jaap Stroeken
Dzsudzsák stuurt deze zomer dus een Anzhi-kaart:"Groeten uit Dagestan" #unglaublich #laevederoebels http://bit.ly/jOcUSS
18 mei via TweetDeck
A58quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij rond de 10e/15e minuut...quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:20 schreef Ties02 het volgende:
Hee op welke minuut is de Anzhi grap ik heb hem helemaal gemist?
Hij is gespot! We hebben hem!quote:
Haha natuurlijk waren ze niet grappig!! Maar die stiltes die dan altijd vielen, dat vond ik mooiquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij is gespot! We hebben hem!
De enige persoon in Nederland die FC Knudde een leuk item vond.![]()
Tsjah als je negatief met je spotje in de media komt is dat alleen maar extra reclame natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Over de Kitscherige Televizierring, ik dacht ook al...
Hij doet echt alles om de Loden Leeuw te winnen.
Alles voor 'de centjes'.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Tsjah als je negatief met je spotje in de media komt is dat alleen maar extra reclame natuurlijk.
Tegen IJsselmeervogels niet zo gekquote:Op zondag 4 december 2011 16:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hansie heeft met 4-1 klop gekregen
http://www.rtvoost.nl/sport/default.aspx?nid=134908
Emieletje heeft hem nog wel gered met Udinese.quote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan in de TOTO:
3 goed, 3 fout, het kan vriezen het kan dooien, de bal is rond.
Ah bij toto is 3 een gelijkspel ik dacht uitwinst.quote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, Emieletje zei een gelijkspelletje, maar Udinese won.
Was de schuld van Pazzini, die in de laatste minuut een pingel miste.
Maar dat is wel erg genuanceerd, dus Johan zegt gewoon dat het aan Emile lag.
Dat is het ook.quote:Op zondag 4 december 2011 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah bij toto is 3 een gelijkspel ik dacht uitwinst.
Kansloos gedoe.quote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Daarom moeten we het ook niet over 1, 2 of 3 hebben maar over thuiswinst, uitwinst of gelijkspel...
Bij de Toto wel, maar een beetje gokker zit niet op toto met die bagger odds van zequote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kansloos gedoe.
1: thuis, 2: uit, 3: gelijkspel. Dat is het al 200 jaar.
Gokkers zitten bij de Toto. Wedders bij de online concurrentenquote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij de Toto wel, maar een beetje gokker zit niet op toto met die bagger odds van ze
neequote:Op maandag 5 december 2011 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Everse vond ik wel ok de laatste keer...
Rotterdamser dan Everse ga je het niet krijgen, en hun type humor ligt mij gewoon wat minder. Toch was het al een verademing ten opzichte van de uitzending toen hij onder druk stond bij Sparta en volgens mij tegen een burn out aanzat en dus maar op alles zat te kankeren bij VIquote:Op maandag 5 december 2011 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Everse vond ik wel ok de laatste keer...
Volgens mij zit iedereen daar aan tafel (en aan de bar) standaard met een harde piemel...quote:Op maandag 5 december 2011 14:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Jan Everse gaat met een harde piemel aan tafel zitten vanavond, want hij heeft geroepen dat Feyenoord gaat winnen en dat PSV een slapjanussen elftal heeft
Jawel laatst had hij een mening, toen die Mei van VVV geheel onterecht rood kreeg tegen Grunn.quote:Op maandag 5 december 2011 14:43 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ah Joostje zonder een duidelijke mening...
dat ze hem en dat klote sbs helemaal met de grond gelijkmakenquote:Op maandag 5 december 2011 14:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jawel laatst had hij een mening, toen die Mei van VVV geheel onterecht rood kreeg tegen Grunn.
Hij was de enige in NL die dat nog steeds zo vond na het zien van de beelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Voel je je kut?Moet dat nou? Wat ontzettend ordinairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet dat nou? Wat ontzettend ordinair
quote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Voel je je kut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Def P en de Beatbusters - WrijvingZo, is die grap weer gemaakt, hoef je er ook niet nog een topic over te openenquote:En nu loop ik op straat met mn handen in mn zakken,
en ik voel me klote!
Dus ik hoop dat jij je kut voelt,
dan hebben we dr samen van genoten!
Onze wrijving ging weer wringen,
en het kwam tot een hoogtepunt
Dus hier is mijn middelvinger,
want je weet wat jij weer doen kunt!.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze heeft wel een lekker kontje idd.
Vergeleken met Tijl is Everse een volleerd cabaretier.quote:Op maandag 5 december 2011 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Die humor van Everse is nog net iets beter dan die van Maurice de Hond.
"Ik was vroeger inbreker"quote:
Terecht ook.quote:Op maandag 5 december 2011 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Iets in mij zegt dat Derksen vanavond weer een gepeperde mening over Toivonen heeft.
En over die tackle van Scheimannquote:Op maandag 5 december 2011 16:31 schreef Paul-89 het volgende:
Iets in mij zegt dat Derksen vanavond weer een gepeperde mening over Toivonen heeft.
Zou het mooiste pakje zijn voor Pakjesavondquote:Op maandag 5 december 2011 17:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik verwacht wel dat Gijpie in Sinterklaasvermomming binnenkomt tijdens de uitzending. Genee: "JAAAA daar issie mensen!!" Doosje sigaren voor Johan, haarverf voor Genee, bitterballetje voor Everse. En dan "Ik zag het niet meer zitten HAHAHAH!! Maar ik ben er weer.. bruggetje stond niet open hè HAHAHA ja kan gebeuren hè.. bruggetje open bruggetje dicht... goed man.. heb je Manolevje zien spelen?"
Je hebt toestemming tot mee te praten, als je je maar een capuchon op hebt en bereid bent Bert van der Veer te bedreigenquote:
terechte rode kaart Excelsior.quote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Ties02 het volgende:
Ben nu al benieuwd naar de open deuren die Jan Joost weer in gaat trappen![]()
Schande spreken van Utrecht Twente, lof uiten over Feyenoord maar niet over het fluiten naar Gini
wat ben ik vergeten
"Nieuwe" FOK!kers gebruiken geen PI bij hun eerste post.quote:Op maandag 5 december 2011 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
Doe eens even normaal tegen de nieuwe fokkers![]()
Welkom
Welk jaar komen die 1e fragmenten?quote:Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef Stevenzenl het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enee_compilatie.html
Dat stukje vanaf 2:15 kan ik om blijven lachen
Klopt, stonden altijd gewoon op vi.nlquote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef Ties02 het volgende:
Is dat niet van toen ze het programma via internet deden?
Ach boeien. Gewoon normaal doenquote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef msnk het volgende:
[..]
"Nieuwe" FOK!kers gebruiken geen PI bij hun eerste post.
Johan wel. Die heeft ook altijd de Toto goed.quote:Op maandag 5 december 2011 19:29 schreef Posucice het volgende:
Hadden ze toen al gedacht dat ze zouden uitgroeien tot een succesvol tv programma en zelfs de televizierring hebben kunnen winnen?![]()
Not dunquote:Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef Stevenzenl het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)enee_compilatie.html
Dat stukje vanaf 2:15 kan ik om blijven lachen
Ik las het op twitter inderdaad ja.quote:
beter dan vechtende dwergen en over ijs rijdende truckersquote:Op maandag 5 december 2011 20:19 schreef Paul-89 het volgende:
Dat operation repo stelt nooit teleur, goed voorprogramma.
Die vechtende dwergen was leuk late-avondvermaak.quote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
beter dan vechtende dwergen en over ijs rijdende truckers
quote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef ZuidGrens het volgende:
GIJP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
valse tussenstand, banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of de duizendste herhaling van the a-teamquote:Op maandag 5 december 2011 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die vechtende dwergen was leuk late-avondvermaak.
We vergeten Truckers on Icequote:Op maandag 5 december 2011 20:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
of de duizendste herhaling van the a-team
quote:Op maandag 5 december 2011 20:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iemand die weet hoe dit nummer heet?
Sowiesoquote:Op maandag 5 december 2011 20:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Spoilert.
[..]Virtueel pilsje voor jou
quote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat ik mooi aan Everse vind is dat hij altijd accentloos spreekt
Ik vind dat juist altijd wel kleur geven aan mensen. Of het nou rotterdams, haags, utrechts of amsterdams is. Altijd mooiquote:Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat ik mooi aan Everse vind is dat hij altijd accentloos spreekt
Dat belooft weer spektakel en spraakmakende onthullingen!quote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef Albertoooo het volgende:
TOM KNIPPING OOK GESPOT![]()
![]()
links achter Janjoost
Om Derksen te jennen, hij heeft een hekel aan inversed wingers.quote:
De vervloekte stoel, hopelijk rot hij gauw op.quote:
Limburgsquote:Op maandag 5 december 2011 20:33 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd wel kleur geven aan mensen. Of het nou rotterdams, haags, utrechts of amsterdams is. Altijd mooi
Inderdaad, ben aan het wachten op de grap. Maar hij komt maar niet.quote:
Discriminatie! Alleen omdat hij een accent heeftquote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom komt die Erik Twente nooit meer?
Ze willen mensen 'uit de voetballerij'quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Inderaadquote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |