http://www.fcupdate.nl/vo(...)ract-tot-winterstop/quote:ADO geeft Boussaboun contract tot winterstop
Gepubliceerd op donderdag 1 december 2011 om 17:12
Tweet
Ali Boussaboun voegt zich tot de winterstop bij de eerste selectie van ADO Den Haag. De 32-jarige aanvaller trainde al enkele weken mee met de manschappen van coach Maurice Steijn.
Boussaboun is al speelgerechtigd voor de thuiswedstrijd van zaterdag tegen NAC Breda. Daarna mag hij ook nog in actie komen tegen Heracles Almelo en Ajax. Steijn kan de aanvaller goed gebruiken omdat Charlton Vicento en de broers Wesley en John Verhoek geblesseerd zijn.
Boussaboun speelde tussen 1996 en 2001 ook voor ADO Den Haag. De Marokkaan was transfervrij nadat hij met NAC geen overeenstemming kon bereiken over een nieuw contract.
Ach, het zijn maar een paar wedstrijdjes he.. Opzich wel logisch gezien de blessures aan onze kant dat er iemand bij wordt gehaald.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef JortK het volgende:
De club is naar de klote met zulke rare aankopen
Paar ziekenhuisballen, eentje die zelfs over de zijlijn ging terwijl het als schot op goal bedoeld was. Die assist was wel prima ja.quote:
Op die trap tussen N en O gaan ze dan ineens met een paar man naar boven rennen terwijl die trap vol met mensen staat. Schijnt leuk te zijn?quote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat was dat gekloot op Midden Noord de hele tijd trouwens? In het begin van de wedstrijd al iemand nokkie afgevoerd en toen net na de rust nog politie/ehbo.
Ik heb ook wel eens gehoord dat men soms op de trappen bij vak G mensen naar beneden schopt/duwt.quote:Op maandag 5 december 2011 08:49 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Op die trap tussen N en O gaan ze dan ineens met een paar man naar boven rennen terwijl die trap vol met mensen staat. Schijnt leuk te zijn?
Voor de rest: Heerlijk avondje Den Haag
Ik verwacht een lastige pot tegen Heracles, die zijn momenteel toch wel van een ander niveau dan NAC. Maar we gaan weer vol goede moed naar het stadion, hopen dat de goede lijn wordt doorgezet.quote:Op maandag 5 december 2011 13:34 schreef Jovatov het volgende:
Kinderachtig en onbeschoft gedoe
Vrijdag ben ik er weer bij, hopelijk net zo'n mooie pot (en uitslag!) als zaterdag
Ze heeft wel en lekker kontje idd.quote:
Mwah......quote:
Volgende week verliezen van Ajaxquote:Op zaterdag 10 december 2011 02:12 schreef gunk77 het volgende:
Lekker hoor!
Gewoon met 2-0 van Heracles winnen en ze op de ranglijst voorbij gaan!!!!
Wie weet....quote:Op zaterdag 10 december 2011 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Volgende week verliezen van Ajax
Hoe kansloos het ook is, kaarten van vorig seizoen tellen gewoon nog mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:09 schreef zlakto het volgende:
Ik snap trouwens iets niet. Ammi en Toornstra zijn voor zondag geschorst (wat mij dodelijk lijkt). Ammi is dat omdat hij tegen Heracles zijn 5e gele kaart van de competitie pakte, terwijl Toornstra dat is omdat hij in die wedstrijd zijn 4e pakte. Waarom mag Toornstra een kaart minder krijgen voor een schorsing dan Ammi?
Alleen die van de laatste wedstrijd van vorig seizoen, wat natuurlijk totaal niet kansloos is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kansloos het ook is, kaarten van vorig seizoen tellen gewoon nog mee.
Vind ik wel, nieuw seizoen nieuwe kansen. Al betwijfel ik of Toornstra het zelf ook uberhaupt wist als je ziet hoe dom zijn gele kaart was afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen die van de laatste wedstrijd van vorig seizoen, wat natuurlijk totaal niet kansloos is.
Ja, en dan lekker ongestraft kaarten pakken die laatste wedstrijd. Is natuurlijk oneerlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind ik wel, nieuw seizoen nieuwe kansen. Al betwijfel ik of Toornstra het zelf ook uberhaupt wist als je ziet hoe dom zijn gele kaart was afgelopen weekend.
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en dan lekker ongestraft kaarten pakken die laatste wedstrijd. Is natuurlijk oneerlijk.
Fijn, zo'n post met onderbouwing.quote:
De gele kaarten die voor de laatste wedstrijd staan vervallen toch ook, waarom dan alleen de laatste niet?. Maar regels zijn regels en Toornstra had dit gewoon moeten beseffen. Je zelf een schorsing aannaaien tegen Ajax welteverstaan op deze manier is gewoon onprofessioneel. (Al kan ik er stiekem niet echt om wakker liggenquote:Op dinsdag 13 december 2011 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en dan lekker ongestraft kaarten pakken die laatste wedstrijd. Is natuurlijk oneerlijk.
Omdat je de situatie wilt tegengaan dat een coach zegt: 'lekker schoppen als het moet vandaag jongens, het blijft toch zonder gevolgen'quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De gele kaarten die voor de laatste wedstrijd staan vervallen toch ook, waarom dan alleen de laatste niet?.
Blijkbaar, en Leeuwin kan Ammi inderdaad opvangen maar wie vangt Toornsta op. Een speler als Visser loopt er leuk tussen, maar zie ik niet snel een dragende rol vervullen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:27 schreef De_kromme het volgende:
Zijn die Ajacieden hier nou echt zo dom? Als je in de laatste wedstrijd een kaart pakt, zou die geen gevolgen hebben (mits je er volgend seizoen niks mee doet). Is toch redelijk logisch deze regel lijkt me?![]()
![]()
Toornstra wordt inderdaad wel een gemis ja. Leeuwin viel prima in, die kan de plek van Ammi wel opvangen. Gewoon weer stunten tegen Ajax.
Daar zeg je me wat, geen idee waar die pipo is gebleven.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Weten jullie waar HaagsPietje is gebleven?
HaagsPietjequote:Op woensdag 14 december 2011 00:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Weten jullie waar HaagsPietje is gebleven?
Het succes tegen Ajax was het vroege storen waardoor de verdediging het volledig kwijt was bij Ajax, en dan speelde vorig jaar nog een Alderweireld mee en zal Blind er nu staan. En voor het vroege storen heb je natuurlijk geen Toornstra nodig (Al is zijn eindeloze loopvermogen wel een gemis) en denk ik dat W. Verhoek een groter gemis zal zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 00:00 schreef zlakto het volgende:
Kijk, weer wat leven in het topic. Bedankt voor de uitleg in ieder geval. Vallen denk ik zowel voor en tegenargumenten te verzinnen voor de regel van de KNVB, kan er zelf wel mee leven dat ze het op deze manier doen.
Denk dat het gemis van Toornstra ons op gaat breken. Dat is wel net een speler die wat extra's heeft tov de rest. Denk dat Chery zijn plek op het middenveld overneemt, waardoor er een extra plek vrij komt op de flank. Voor Vicento en Hocher ofzo. Nu ik er zo over na zit te denken krijgen we dus weer een gehavend elftal. Zie het wel somber in eigenlijk. Hoe slecht ajax ook is.
Zo dan?
Coutinho
Leeuwin-Visser-Kum-Supusepa
Immers-Boussaboun-Chery
Hocher-John-Vicento
Of je zou Visser naar het middenveld moeten schuiven, supusepa centraal en lukniks back zetten,
Martin Jol vertrekt per direct bij Ajaxquote:Op woensdag 14 december 2011 00:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Weet je z'n laatste post nog?
quote:Op woensdag 14 december 2011 00:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Martin Jol vertrekt per direct bij Ajax
Jaa!quote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik mag alleen blijven schrijven als ik iets positiefs zeg dus in dat geval:
martin is oke ole oleeeeeee
jojoortje is oke olee oleeeeee
jordiiii is oke ole oleeeeee
ajacied4lf is oke oleee oleeeee
stevenmac is oke olee oleeeee
joppi is oke ole oleeeee
zo beter? thumbs-up!
quote:Op maandag 6 december 2010 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jonge, ga nou eens ontopic joh.
Ban aub.
quote:
Tja laten we hier geen bans besprekenquote:Op woensdag 14 december 2011 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
Jaa!
En ik heb hem laten bannen..
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:41 schreef JAM het volgende:
Stunten? Niks stunten! Den Haag is gewoon een pak beter. Het zou een stunt zijn als die Duivendrechters een puntje pakken. FC Den Haag ole!
Of die aan ADO beschikbaar wordt gesteld weet ik niet. Maar ik neem aan dat er wel regels zijn aan de ballen waar mee gespeeld wordt en dat die EK-bal daar gewoon prima aan voldoet.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:50 schreef n00b13 het volgende:
Ik hoop dat jullie gelijk hebben, maar stiekem bereid ik mezelf hier vast voor op een keiharde boem auw!
Maarruh.. Even wat anders, Zondag wordt de wedstrijd tegen Ajax uit gespeeld met de nieuwe EK-bal. Mijn vraag was eigenlijk, mag dat zomaar? En moet die bal ook beschikbaar gesteld worden aan ADO?
Ik bedoel. Zo kunnen we na de winterstop wel gaan voetballen met een bal met lood erin, dan weet je tenminste zeker dat je elke wedstrijd minimaal een punt pakt.
Ja maar zou toch zonde zijn. Is toch altijd leuker als er uitsupporters bij zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:04 schreef n00b13 het volgende:
In alle eerlijkheid. Niet meer doen gewoon.
Het gaat nu misschien weer een paar keer goed, maar als je straks 5-0 kansloos verliest, dan staan er weer een paar rasmongolen bij de spelers- of supportersbus van ajax.
En dan zijn alle hagenezen ineens weer crimineel.
Hij is goed!!!quote:Op zaterdag 17 december 2011 20:38 schreef JAM het volgende:
Flauw grapje op Twitter:
'Opa was zijn hele leven voor ADO, op zijn sterfbed werd hij voor Ajax. 'Treur niet,' zei opa, 'er kan beter een Ajacied dan een ADO-supporter sterven.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |