Was dat dat hij met al die naakte vrouwen in de studio tot aan zijn phallus onder de verf zat?quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
haha die klashorst is ook nog niks veranderd hè
herinner me nog dat hij bij een teleac cursus ineens met zn broek op zn enkels stond
Mooie kerel inderdaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
herinner me nog dat hij bij een teleac cursus ineens met zn broek op zn enkels stond
Ik vind het ook vreemd.quote:
Ik vind het wel zo'n eikel, op het zielige af.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Is toch heerlijk man, en 21.00 is een beter tijdstip, even rustig de broek uit doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd.Niet minder leuk natuurlijk.
altijd al geweest, al vind ik soviet sex wel aardig maar dat komt meer door ellen ten dammequote:Op woensdag 30 november 2011 20:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind het wel zo'n eikel, op het zielige af.
Heerlijk man.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:39 schreef Gattaca het volgende:
[..]
"Mooi"? Vrouwen bezwangeren en dan niet bekommeren om de kinderen?
Dan moet hij de kinderen eerst ook nog hierheen halen, anders klopt het argument natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:44 schreef DrDentz het volgende:
Hij doet dat toch tegen de vergrijzing?
Ik vind jouw teksten (als je er eens moeite voor doet) interessanter dan een biografie lezen van Klashorst.quote:
Daar ben ik veels te braafburgerlijk voor. Maar ik begrijp zijn drang om rock bottom te gaan. Een amoreel mens op zoek naar een wereld voorbij goed en kwaad.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:02 schreef Staal het volgende:
Laat die Klashorst niet jouw voorbeeld zijn. Alsjeblieft niet zeg..
Kan heel tof zijn inderdaad maar voor iemand uit 1957.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daar ben ik veels te braafburgerlijk voor. Maar ik begrijp zijn drang om rock bottom te gaan. Een amoreel mens op zoek naar een wereld voorbij goed en kwaad.
maw dat hij na al die jaren ook eens wat zinnigs over zijn gedrag zou kunnen zeggen/schilderenquote:Op woensdag 30 november 2011 21:20 schreef Staal het volgende:
[..]
Kan heel tof zijn inderdaad maar voor iemand uit 1957.
Ik mis in al die jaren de groei in zijn karakter. Het is net alsof hij is blijven hangen zonder geestelijke ontwikkeling. Kan het niet goed uitleggen.
Ja, een biografie misschien. :p.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:21 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
maw dat hij na al die jaren ook eens wat zinnigs over zijn gedrag zou kunnen zeggen/schilderen
Je bent een nihilist die rock bottom gaat of je bent het niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:20 schreef Staal het volgende:
Kan heel tof zijn inderdaad maar voor iemand uit 1957.
Ik mis in al die jaren de groei in zijn karakter. Het is net alsof hij is blijven hangen zonder geestelijke ontwikkeling. Kan het niet goed uitleggen.
Ja precies, dat gebrek aan ontwikkeling is inherent aan nihilisme.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je bent een nihilist die rock bottom gaat of je bent het niet.
Vind jij dit nihilisme?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja precies, dat gebrek aan ontwikkeling is inherent aan nihilisme.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:52 schreef Bosbeetle het volgende:
trouwens naast het bezwangeren geeft hij die dames ook nog alles wat ze willen hebben, auto's huizen etc. en zelf wordt hij er naar eigen zeggen alleen maar ongelukkig van, maar hij moet wel want schilderen=sex en sex=schilderen, hij kan niet meer schilderen zonder.
aldus meneertje klashorst zelf.
Er stond vandaag een stuk over hem in De Volkskrant (redacteur zijn bij DWDD is zó makkelijk) waar hij het had over z'n laatste werken. Hij had in Cambodja slachtoffers van de Rode Khmer geschilderd. "Dat zijn dode mensen. Daar heb ik geen seks mee gehad."quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef Ringo het volgende:
In alle heisa rondom zijn persoon zou je haast vergeten dat ie nog schildert ook. Hoe zit het eigenlijk met zijn kunst? Staat die ook al jarenlang stil?
Hij moet er duizend schilderen en dan zitten er twee aardige schilderijtjes tussen begreep ik uit dit interview.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:42 schreef Ringo het volgende:
In alle heisa rondom zijn persoon zou je haast vergeten dat ie nog schildert ook. Hoe zit het eigenlijk met zijn kunst? Staat die ook al jarenlang stil?
Volgens mij is dat niet waar. De moeders van zijn kinderen zijn allemaal getrouwd, met die bezittingen van die dames heeft hij weinig van doen, volgens mij.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef Tem het volgende:
Hij verzint wel allemaal moois erbij om zijn oversekste brein goed te lullen
Het lijkt mij juist een geestelijk zeer armoedig bestaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Staal het volgende:
[..]. Dat idee heb ik dus ook.
Alleen ben ik me er van bewust dat ik een vrouw ben en dat zo'n leven als Klashorst leeft voor veel heren onwijs geil lijkt. En dat is het waarschijnlijk ook. Maar probeer dat dan geen diepgang te geven want die is gewoon niet te vinden in zijn uitlatingen.
Klopt, heb ik ook gelezen. Leuk interviewquote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Er stond vandaag een stuk over hem in De Volkskrant (redacteur zijn bij DWDD is zó makkelijk) waar hij het had over z'n laatste werken. Hij had in Cambodja slachtoffers van de Rode Khmer geschilderd. "Dat zijn dode mensen. Daar heb ik geen seks mee gehad."
Het pleit voor hem dat hij zijn eigen werk wat dat betreft niet heel serieus neemt. Maar wij hoeven het oordeel van de kunstenaar niet heel serieus te nemen. Veel grote schilders en schrijvers 'rommelen maar wat aan' als je hun ernaar vraagt.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:45 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij moet er duizend schilderen en dan zitten er twee aardige schilderijtjes tussen begreep ik uit dit interview.
Dat is waar. Mensen die heel aardig zijn, zijn dat vaak omdat ze niets kunnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef Ringo het volgende:
Ik weet het niet, een goede schilder hoeft niet een goed mens te zijn.
Precies, hij heeft wel mooie dingen gemaakt maar voor de rest is het gewoon een vieze flapdrol. dat boek lijkt me dan totaal niet interessant. Lees Gimmick! van Zwagerman en dan weet je wel een beetje hoe die scene van Klashorst in elkaar zat.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, een goede schilder hoeft niet een goed mens te zijn.
Je hebt natuurlijk ook kunstenaars die niks kunnen met een misplaatste arrogantie waar Cheque van Gelder jaloers op zou zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar. Mensen die heel aardig zijn, zijn dat vaak omdat ze niets kunnen.
Dat was een ander, toch? Rob Scholte, die bij een bomaanslag zijn benen verloor.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef Tem het volgende:
Precies, hij heeft wel mooie dingen gemaakt maar voor de rest is het gewoon een vieze flapdrol. dat boek lijkt me dan totaal niet interessant. Lees Gimmick! van Zwagerman en dan weet je wel een beetje hoe die scene van Klashorst in elkaar zat.
Vergeet niet die aardige mensen die wel wat kunnen. Zijn er meer dan je denkt, het sluit elkaar echt niet uit.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook kunstenaars die niks kunnen met een misplaatste arrogantie waar Cheque van Gelder jaloers op zou zijn.
Hè ja, laten we die niet vergeten.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:28 schreef thettes het volgende:
Vergeet niet die aardige mensen die wel wat kunnen.
Jack van Gelder is een opportunist, die is heel aardig voor de mensen die wat voor hem kunnen betekenen. Een echte verkoper.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk ook kunstenaars die niks kunnen met een misplaatste arrogantie waar Cheque van Gelder jaloers op zou zijn.
Die zijn het leukst.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
En de vervelende mensen die niks kunnen dan?
Dat is inderdaad een heel ander clubje. Ik ben even vergeten hoe die stroming heette maar daar behoorden oa Paul Blanca en Koos Dalstra toe.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat was een ander, toch? Rob Scholte, die bij een bomaanslag zijn benen verloor.
De echte top is zelden zo goed geworden omdat ze aardig zijn, eerder in tegendeel.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:28 schreef thettes het volgende:
[..]
Vergeet niet die aardige mensen die wel wat kunnen. Zijn er meer dan je denkt, het sluit elkaar echt niet uit.
Die blijven (gelukkig) miskend.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef Bosbeetle het volgende:
En de vervelende mensen die niks kunnen dan?
De Maximalen noemden zij zich.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel ander clubje. Ik ben even vergeten hoe die stroming heette maar daar behoorden oa Paul Blanca en Koos Dalstra toe.
Die behoorde tot dezelfde scene net als Paul Blanca. Gimmick! gaat een beetje over die groep.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat was een ander, toch? Rob Scholte, die bij een bomaanslag zijn benen verloor.
Zo geil vind ik het niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Staal het volgende:
[..]. Dat idee heb ik dus ook.
Alleen ben ik me er van bewust dat ik een vrouw ben en dat zo'n leven als Klashorst leeft voor veel heren onwijs geil lijkt. En dat is het waarschijnlijk ook. Maar probeer dat dan geen diepgang te geven want die is gewoon niet te vinden in zijn uitlatingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |