quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
daar is deze Vulva voor bedoeld, nbniet als PC-Hooft tractor waar ie alleen maar voor gebruikt wordtquote:
dit is ook verharde weg, dwars over de tanksporen in de oirschotse duinen. Dan ben je pas goed voor je autoquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef lipje het volgende:
[..]
daar is deze Vulva voor bedoeld, nbniet als PC-Hooft tractor waar ie alleen maar voor gebruikt wordt
tetten
Weet ik nog niet.. De keus valt mij een beetje tegen. Ik wil in ieder geval een goedkoper abonnement en gewoon weer een jaar. Dan heb je nog minder keusquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef Paladijn het volgende:
Lolvo
Wat voor telefoon ga je halen Anne?
Kweetnie.. Maybe.. Ik ben eigenlijk al 8 jaar klant bij T-Mobile ofzoquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Kun je niet gewoon op de tweakers pricewatch rondneuzen met wat opties? Overstappen is doorgaans goedkoper dan verlengen (scheelt gerust 10tallen euro's).
Enige nadeel is dat mobiel internet nogal beknibbeld is
ik was klant vanaf 1998, maar na de laatste verhuizing geen bereik meer binnenshuis, en het zou de komende 3 maanden ook niet veranderenquote:Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
[..]
Kweetnie.. Maybe.. Ik ben eigenlijk al 8 jaar klant bij T-Mobile ofzo. Nooit gezeik mee gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik (proberen te) maffen
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Vrij logisch ja, nog een beetje in slaap kunnen komen?quote:Op woensdag 30 november 2011 09:06 schreef Sounddragon het volgende:
Heel verhaal, maar ik moest het effe kwijt voor ik ga maffen![]()
Fixed.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:06 schreef Sounddragon het volgende:
Voor de tl;dr knuppels: SD en zijn collega zijn goed bezig geweest waren helden vanmorgen volgens oom agent.![]()
Ik bedoelde Swivel mount. Mn vriendin zal er wel weer door heen hebben zitten kletsen terwijl ik aan het typen wasquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:18 schreef lipje het volgende:
[..]
een wattes? is dat een stoffer voor je telefoon?
Zo'n groot stalen kussen van enkele meters lang waar een automobilist die niet op let in mag vliegen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
HELD!~
Maarre, vrij scheuren met zo'n zware bak gaat toch niet zo makkelijk.
Enne, wat moet ik mij voorstellen bij botsabsorber en hoogwerker? Botsabsorber kan ik mij nog wat bij voorstellen, zo'n trekker met zo'n pijl erop en zo'n grote kast die hij even laat zakken.
Kletstantequote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef Anne het volgende:
Ik ben net het warehouse uitgestuurd.
"Anne, zolang jij hier bent doen de jongens hun werk niet."
geef ze een Pirelli kalender kadoquote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef Anne het volgende:
Ik ben net het warehouse uitgestuurd.
"Anne, zolang jij hier bent doen de jongens hun werk niet."
goed bezig, Sjakie en Joske.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:06 schreef Sounddragon het volgende:
En nu ga ik (proberen te) maffen
Had je een plaatje?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo'n groot stalen kussen van enkele meters lang waar een automobilist die niet op let in mag vliegen.
mijn collega rijdt met de botsabsorber achter mijn vrachtwagen- hoogwerker, om mij te beveiligen; ik sta de hele nacht op provinciale wegen OV-onderhoud te doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
HELD!~
Maarre, vrij scheuren met zo'n zware bak gaat toch niet zo makkelijk.
Enne, wat moet ik mij voorstellen bij botsabsorber en hoogwerker? Botsabsorber kan ik mij nog wat bij voorstellen, zo'n trekker met zo'n pijl erop en zo'n grote kast die hij even laat zakken.
Dat schijnt steeds minder vaak te gebeuren... en met het ikke ikke ikke rijgedrag van de gemiddelde nederlander verbaast me dat eigenlijk nietquote:Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
Dank jullie voor de aangemeten held-status, maar volgens mij deden we niet meer als elk ander weldenkend mens zou doen; je rijdt met een brandweerauto ook geen brand voorbij![]()
Ik word net pas wakker, slapen ging op zich wel, maar ik zou om half 5 Anne ophalen, dus ik ga effe opschietuh
Nah, als je om dit tijdstip zo'n puinzooi tegenkomt in die situatie en je rijdt door, is dat volgens mij zelfs strafbaar. En zo zit ik (en mijn collega gelukkig ook niet) in elkaar.. als ik daar zou liggen zou ik graag hebben dat anderen dit ook voor mij doen, en het verbeteren van de grote boze wereld moet érgens beginnen hequote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat schijnt steeds minder vaak te gebeuren... en met het ikke ikke ikke rijgedrag van de gemiddelde nederlander verbaast me dat eigenlijk niet
Goed bezig SD
slaven te werk stellen valt nog niet zo mee hequote:Op woensdag 30 november 2011 17:46 schreef Paladijn het volgende:
En yay, vriendin heeft eindelijk uitsluiting over d'r verblijfsvergunning. Kost wat tijd, maar ze kan over +- een week aan't werk
straks weer asperges steken, nu doet ze coniferen rooien op een kwekerijquote:
Goed werk voor een vrouwquote:Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef densmee het volgende:
[..]
straks weer asperges steken, nu doet ze coniferen rooien op een kwekerij
moet je hier eens op die coniferen akkers komen kijken.quote:
is het ook maar polen schuwen geen taaie arbeidquote:
ah ze doet printplaten solderenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef Paladijn het volgende:
Ze is niet Pools densmee
[ afbeelding ]
En we hebben hier geen aspergekwekerijen binnen 100km
dat zal het wel zijn morgen toch maar weer een rokje of broek aanquote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef Anne het volgende:
Ik had geeneens een rokje aan.
En IK ben niet de kletskop hoor. Ik ging naar beneden omdat ik een vraag had.
En dan ineens staan er 4 heren mij te helpen en met mij en elkaar te kletsen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef densmee het volgende:
[..]
dat zal het wel zijn morgen toch maar weer een rokje of broek aan
als fristi zegt:quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik had een broek aan, densmeetje. Viezerik.
en jij antwoord:quote:@Anne: Volgende keer een broek aan doen i.p.v. een rokje?
dan denk ik vreemde dingen inderdaadquote:Ik had geeneens een rokje aan.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Paladijn het volgende:
the big picture heeft sowieso vaak mooie (nieuws)foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
toen ik de laan uit vloog benik buzzynewz weer bij gaan houden, volgesn mij heb ik 5.000 persberichten ongelezen weggegooid ivm verouderdquote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef Anne het volgende:
Ik ben mijn mailbox aan het opruimen sinds eergisteren.
Van 5428 MB naar 2439 MB. En nog 1453 ongelezen persberichten te gaan.
Die gaan waarschijnlijk ook nog allemaal de prullenbak in.
had ik vandaag helemaal niet erg gevondenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:18 schreef Anne het volgende:
Ja hoi, heel de dag op mijn werk aan het werk werken.
alleen op je papieren, niet meer zichtbaar op je kentekenplaten.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef blup het volgende:
Ben 1 dag terug in Utrecht, gelijk kentekenplaten voor en achter gestolen.
Enige wat ik kut vind dat ik na 25 jaar een fucking duplicaatcode krijg.
Goedemorgen pepernoot.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
alleen op je papieren, niet meer zichtbaar op je kentekenplaten.
Maakt het niet minder kut; aangifte goed bewaren, 90% zeker is er nu een kwal aan het freeloaden bij de schelp met jouw kenteken.
goedemorgen koekenbaksterquote:
Niet eens? Dan neem je hem maar mee naar je werk! Ik wil hem niet meer zienquote:Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
Die ding is nie op als jij thuiskomt hoor
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens? Dan neem je hem maar mee naar je werk! Ik wil hem niet meer zien!
Te verleidelijk!
Voor de overige mensen hier, ik heb gisteravond nog even een boterkoek gebakken.
Volgens mij was dat recentelijk afgeschaft, alleen zie ik dat bij de RDW niet op de site staanquote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef blup het volgende:
Juist andersom, wel op je platen, niet op je papieren.
Me platen zaten vast met die zielige kentekenhouders die je zo afbreekt. Nieuwe maar vast poppen....
Kans is klein dat me platen nog eens gestolen worden maargoed.
Bij verlies van je kentekenbewijs hoef je geen duplicaat op je platen te laten drukken. Dat was eerst nog wel namelijk.quote:Vermissing of diefstal van kentekenplaten
Bij vermissing van één of twee kentekenplaten hoeft u geen vervangend kentekenbewijs meer aan te vragen. U kunt dan bij een door de RDW erkende kentekenplaatfabrikant nieuwe kentekenplaten aanschaffen. Hierbij moet u (of iemand namens u) het originele Voertuigbewijs (deel 1A) en een geldig legitimatiebewijs laten zien.
Als er op het voertuig twee kentekenplaten zitten, dan worden er ook twee nieuwe kentekenplaten verstrekt, ook al is er maar één kentekenplaat vermist.
De kentekenplaatfabrikant perst de kentekenplaten met een verhoogde duplicaatcode. Ook registreert de kentekenplaatfabrikant dat hij nieuwe kentekenplaten afgeeft omdat de oude zijn vermist.
Bij verlies of diefstal van uw kentekenplaat adviseert de RDW u altijd aangifte te doen bij de politie.
Meer informatie over een duplicaatcode
ik ben ook niet zo bang dat ze de mijne stelen, weinig overeenkomende auto'squote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef blup het volgende:
Juist andersom, wel op je platen, niet op je papieren.
Me platen zaten vast met die zielige kentekenhouders die je zo afbreekt. Nieuwe maar vast poppen....
Kans is klein dat me platen nog eens gestolen worden maargoed.
Hoeveel Renault 5jes rijden er nog rond?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo bang dat ze de mijne stelen, weinig overeenkomende auto's
of het moet iemand van RWS zijn
okee vreemd, ik dacht dat ze altijd overeenkomende auto's jatten ivm opvallen bij politie bij afwijkingenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef blup het volgende:
[..]
Hoeveel Renault 5jes rijden er nog rond?
Sowieso een kenteken met een een Y erin stelen.![]()
Ja, ik had ook al zitten zoeken, mooi kut; ik dacht serieus dat het andersom wasquote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef blup het volgende:
http://www.rdw.nl/nl/part(...)t/Pages/default.aspx
[..]
Bij verlies van je kentekenbewijs hoef je geen duplicaat op je platen te laten drukken. Dat was eerst nog wel namelijk.
http://www.rdw.nl/nl/part(...)skentekenbewijs.aspx
Neuh, de meeste boefjes rijden in auto's die op naam van een ander staan for obvious reasons. de kleine schurkjes die jouw platen hebben gesnaaid worden misschien wat eerder gepakt, maar dat zal weinig zoden aan de dijk zetten ben ik bang.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef blup het volgende:
Ja, gelukkig worden de politie 2.0 auto's allemaal voorzien van ANPR. Denk dat veel criminaliteit kan schelen.
Nou, ik heb dr nog wel een stuk of 5quote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef blup het volgende:
[..]
Hoeveel Renault 5jes rijden er nog rond?
Sowieso een kenteken met een een Y erin stelen.![]()
En redelijk debielquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef densmee het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)streetfighter-1.html
Kei schnell
ik mis nog een stukjequote:Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Anne het volgende:
Voor de overige mensen hier, ik heb gisteravond nog even een boterkoek gebakken.
dat klappert wel, alleen in nederland kun je versnelling 2 tm 6 wel wegdoenquote:
Er ligt nog een halve; leef je uitquote:
hoeveel rijden er legaal?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Nou, ik heb dr nog wel een stuk of 5. Waarvan 3 met een Y in het kenteken
.
En die ligt er nog steeds...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er ligt nog een halve; leef je uit
Daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:19 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een ongelofelijk pleuritisweer, ik ben doornat; volgens mij wordt het een vroegertje vannacht, bah
Nou, gewoon, een brandweerwagen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:38 schreef Anne het volgende:
Zeg eh, wat voor een icoontje heb ik? Want:
[ afbeelding ]![]()
!
maar the cat poept in my gardenquote:
OUDquote:
http://www.mister-auto.nl(...)999BOL-19095500.htmlquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef blup het volgende:
Ja, vooral de lichtschakelaars zijn van de Renault 4 tot aan de Clio 2 gaar geweest. Mijn vorige 2 clio's gingen ze ook al RIP.
Zit er nu eentje op van een clio, eigenlijk moet ik deze hebben:
http://www.mister-auto.nl(...)1563_a021251282.html.
Oke, vreemd...quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef blup het volgende:
Kijk aan, dat ziet er beter uit.. Dadelijk even kijken of dat palletje op het stuur die de richtingaanwijzer naar 0 stand brengt die goede kant op staat. Die op de sloop lagen waren allemaal verkeerd.
Handel jij in gratis tv's ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef daNpy het volgende:
Ik heb ook nog een 100Hz Philips Matchline breedbeeld staan ter overname.
Barca?
Gaat alle stroom voor de lampen door de lichtschakelaar ? Zo ja: relais tussen knopen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef blup het volgende:
Ja, vooral de lichtschakelaars zijn van de Renault 4 tot aan de Clio 2 gaar geweest. Mijn vorige 2 clio's gingen ze ook al RIP.
Zit er nu eentje op van een clio, eigenlijk moet ik deze hebben:
http://www.mister-auto.nl(...)1563_a021251282.html.
Ja alles gaat erover maar nee, relais + knutselen is duurder als een nieuwe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gaat alle stroom voor de lampen door de lichtschakelaar ? Zo ja: relais tussen knopen.
mazda ging toch voor zuinigere atmosferische motoren?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Paladijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gerucht: volgende MX-5 krijgt 1.3 turbo, weegt 800 kg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Handel jij in gratis tv's ofzo?
Nee, maar ik ben voorzien, bedankt voor het aanbod.
True, maar je moet er wel vanaf zeg maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef Paladijn het volgende:
Het is niet alsof je nog geld kunt vragen voor een met beeldbuis
hebben ze alle veiligheidsmaatregelen eruit gesloopt?quote:
quote:
een 5 of een 6 cilinder is nog klein, een echt dikke motor heeft acht of twaalf cilindersquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het allemaal maar niks die kleine geblazen motoren.
Kan me niet voorstellen dat dit soort motoren net zo makkelijk naar de 4 a 5 ton hobbelen als een dikke 5 of 6 cilinder
leeft die nog?quote:
quote:
quote:Op 08-09-2010 21:29 schreef Anne
Leef jij nog?
Uit welke buurt komt ie zelf vandaan danquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:56 schreef lipje het volgende:
ah het laatste wat ik gehoord heb was dat ie een leven gekocht had, Een vriending in Leiden, en meneer was druk bezig met pendelen
geboren in Drenthe, maar woonzaam in Gorichemquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Uit welke buurt komt ie zelf vandaan dan?
Euwwwww, da's een uur naar Leiden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:58 schreef lipje het volgende:
[..]
geboren in Drenthe, maar woonzaam in Gorichem
en hij wordt wagenziek als je met m over het circuit rijdt
en dan vergeet je de filesquote:
Dat komt omdat ze die hier niet hebben volgens Anniequote:
Bijna niet nee. In de 8 maanden dat ik nu in Venray werk heb ik 1x in de file gestaan, voor 15 minuten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze die hier niet hebben volgens Annie
ja maar tussen Gorichem en Leiden juist twee maal zoveelquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze die hier niet hebben volgens Annie
ik las : "Anne negeert"quote:
Sure. We hebben nog een klein stukje banketletter en wafels met een laagje chocolade erop.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:25 schreef lipje het volgende:
als ik koffie en thee regel, regelen jullie dan wat lekkers erbij?
Ik heb nog een S liggen.. mag je ook opknagenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef Sounddragon het volgende:
We hebben heul geen banketletter meer
wat ga je toch zoeken in de Pruisen/Limburgquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zwaait naar de SC vanuit Anneland
Dat is een HEEL goed teken. Dikke kans dat je motor niet totaal aan gort is. Ik zou preventief al je vloeistoffen en filters (laten) vervangen, natte bekleding demonteren en binnen zetten om te drogen (hoe langer hoe beter) en vrolijk verder rijden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, de motor lag NIET onder water, en liep nog gewoon.Heb de motor maar uitgezet, hing toch boven water. Bij het bergen is er wel wat water rondom de motor gekomen...
Daar ben ik goed in!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef Anne het volgende:
Op je feestboek hang je wel een beetje de dramaqueen uit, Lex.
neuh, bij t bergen heeft ie wat water gehapt, maar toen stond de motor al lang en breed uit. Startonderbreker leek het nog gewoon te doen, radio is wel naar de klote, maar ach... ik wacht ff af, maandag ff naar de garage toe, zowle ik als de Niva, en dan zien we wel weer verderquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er nou precies wel kapot en wat niet? Torretje loopt toch? dan kan de rest niet meer als wat plaatwerk zijn toch? of heeft hij helemaal blank gestaan?
Water dat tijdens het bergen in het luchtfiler loopt en bij de eerstvolgende keer starten zorgt voor waterslag ...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er nou precies wel kapot en wat niet? Torretje loopt toch? dan kan de rest niet meer als wat plaatwerk zijn toch? of heeft hij helemaal blank gestaan?
Radio dood door water of radio dood door impact?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, bij t bergen heeft ie wat water gehapt, maar toen stond de motor al lang en breed uit. Startonderbreker leek het nog gewoon te doen, radio is wel naar de klote, maar ach... ik wacht ff af, maandag ff naar de garage toe, zowle ik als de Niva, en dan zien we wel weer verderHeb gelukkig de ZX nog niet geschorst.
water, impact was amper wat joh.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Radio dood door water of radio dood door impact?
En jij naar de garage als in 'dokter'? jullie hadden toch niks?
Da's krap zatquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Paladijn het volgende:
zit je lekker een porker op te duwen met je mx5, vliegt er een corvette voorbij
http://www.autojunk.nl/2011/12/spectaculair-close-call
Wat een mafketel in die vettequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Paladijn het volgende:
zit je lekker een porker op te duwen met je mx5, vliegt er een corvette voorbij
http://www.autojunk.nl/2011/12/spectaculair-close-call
Wees blij dat je 4 wielen onder je lieve bescheiden kontje had; anders had je dit misschien gepost vanuit een ziekenhuisbedquote:Op zondag 4 december 2011 00:18 schreef densmee het volgende:
vandaag stond ik overigens achterste voren, op een rotonde met een diesel spoor terwijl het regende.
Achterwiel aandrijving, korte wielbasis en geen esp = sensatie
Laten we maar hopen dat het allemaal meevalt, en dat ze meteen effe je remzooi fiksen, want als het straks glad is ben je dus bij elke bocht de lul.quote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
een van de monteurs van mijn garage is een autocrosser, dus die heeft vast ervaring met autos die in een sloot met niet al te gek veel water liggen, daar ben ik wel blij om
hebben ze net vorige week gedaan, aan één kant nieuwe remmerijquote:Op zondag 4 december 2011 01:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat het allemaal meevalt, en dat ze meteen effe je remzooi fiksen, want als het straks glad is ben je dus bij elke bocht de lul.
Pff... Schroef een turbo in mijn 121 en je hebt ook een Mazda 1.3 cabrio van circa 800 kiloquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Paladijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gerucht: volgende MX-5 krijgt 1.3 turbo, weegt 800 kg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Balen zegquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand nog een Niva motorblok liggen? Die ik nu heb is nat.
[ afbeelding ]
Ehh, aan één kant?quote:Op zondag 4 december 2011 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben ze net vorige week gedaan, aan één kant nieuwe remmerijmaar dat mogen ze dus beter doen ja.
uhu.... en nu trok ie bij noodstop dus naar één kant.... (de kant waar de remmen NIET gedaan waren overigens)quote:
Hmm, dan kun je ze aansprakelijk stellenquote:Op zondag 4 december 2011 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhu.... en nu trok ie bij noodstop dus naar één kant.... (de kant waar de remmen NIET gedaan waren overigens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 4 december 2011 01:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, dan kun je ze aansprakelijk stellener was maar één rem die verveledn deed, bestuurderskant voor... al langer gezever mee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En had ik dan niet bij de politie dat moeten melden doen om ze aansprakelijk te stellen?
Ligt er een beetje aan wat de reaparatieopdracht was, maar ik ken serieus niet één garagebedrijf of zelfs maar beunhaas die dat zou doen. je hele remsysteem is bloedgevaarlijk als niet alle remmetjes hetzelfde doen, voor en achter verschil is op zich wel te doen, maar tussen links en recht wil je geen verschil; je weet nu waarom.quote:Op zondag 4 december 2011 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was maar één rem die verveledn deed, bestuurderskant voor... al langer gezever mee....
En had ik dan niet bij de politie dat moeten melden doen om ze aansprakelijk te stellen?
Nee, volgens mij niet, maar ze zijn wel verplicht om reparatie's zodanig uit te voeren dat de klant met een veilige auto de deur uit gaat. En dat is hier dus klaarblijkelijk niet het geval.. het is meer een ongeschreven regel volgens mij, dat je ALTIJD links én rechts dezelfde remdelen vervangt. Remcilinders kunnen evt wel per wiel, maar blokken, trommels of schijven altijd per as.quote:Op zondag 4 december 2011 01:51 schreef Dingest het volgende:
Is dat wettelijk verplicht om beide kanten tegelijk aan te pakken, nee toch?
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 4 december 2011 02:40 schreef Dingest het volgende:
Jawel, maar daar heb je wettelijk niets aan
Je hebt een getuige.. trustequote:Op zondag 4 december 2011 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
maar in een rechtszaak heb ik geen kans. ik kan niet bewijzen dat ik geen slinger aan het stuur heb gegeven, is verder ook geen technisch onderzoek gedaan...
hoe dan ook, ik ga eens proberen of ik de slaap kan vatten
quote:
puik planquote:
Die cams zijn allebei hoax, op die 2e is het nog steeds nachtquote:
ze hebben wel mooie discoverlichting binnen lijkt het welquote:Op zondag 4 december 2011 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, daar is het iig al dag![]()
Die voorspelling van 'binnen 5 uur' van gisteravond is ook lekker uitgekomen
Ze zijn een feestje aan het bouwen.quote:Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ze hebben wel mooie discoverlichting binnen lijkt het wel
Zal aan de camera liggen, is denk ik TL-verlichting, dat laat zich beroerd filmenquote:Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ze hebben wel mooie discoverlichting binnen lijkt het wel
laat mij nou gewoon in de waan dat daar een gezwellig feestje isquote:Op zondag 4 december 2011 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal aan de camera liggen, is denk ik TL-verlichting, dat laat zich beroerd filmen
witte wel hoe wijd weg da isquote:Op zondag 4 december 2011 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ga anders effe kijken, kunnen we meteen zien of die cam echt live is
Op de brommer jonguh, pies of keekquote:
klopt alleen de buikschuivert moet een nieuw kettingsetje, en de modderbak met zijn noppenband is ook geen succesquote:Op zondag 4 december 2011 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de brommer jonguh, pies of keek
Fiks dat dan johquote:Op zondag 4 december 2011 12:42 schreef densmee het volgende:
[..]
klopt alleen de buikschuivert moet een nieuw kettingsetje, en de modderbak met zijn noppenband is ook geen succes
het is een jap he, dus ze moeten eerst even kijken welke kettingset overeenkomt. maar daarvoor moet ik een keer langs komen en dergelijke.quote:Op zondag 4 december 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fiks dat dan joh![]()
Ik ga naar Gennup; effe kijken of we de twin aan de praat krijgen vandaag
![]()
het is een fokking CBR, de opfel kadeath onder de brommers.. Moeten ze gewoon zo uit het schap kunnen trekken, anders is het een kuttent.quote:Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef densmee het volgende:
[..]
het is een jap he, dus ze moeten eerst even kijken welke kettingset overeenkomt. maar daarvoor moet ik een keer langs komen en dergelijke.
en succes met de twin
er rijden van dit type maar een tien stuks in NL, import motorquote:Op zondag 4 december 2011 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het is een fokking CBR, de opfel kadeath onder de brommers.. Moeten ze gewoon zo uit het schap kunnen trekken, anders is het een kuttent.
ik dacht dat jij je verstopt had in het badschuimquote:
Kerstmarktquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
wat ga je toch zoeken in de Pruisen/Limburg
water wat in de auto stond is naar één kant gelopen bij het bergen. Lag op de zij in de sloot. En ik ontweek de uil niet, ik ging plat op de rem, en daarbij ging die scheef. en hij remde aan beide kanten, maar aan de ene kant wat minder dan de andere.quote:Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef Paladijn het volgende:
Ja, ik snap er ook nog steeds geen ruk van...
Je ontwijkt een uil (Bojo-en die hap!) komt half in een slootje tot stilstand met nog genoeg tijd om de motor uit te zetten.
Vervolgens komt de sleper die je halve auto onderdompelt in betreffende sloot om hem eruit te slepen?
En dat ook nog eens omdat je slechts aan een kant leek te remmen terwijl er recentelijk remmen vervangen zijn?
Heb je ook een compleet verhaal?quote:Op zondag 4 december 2011 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
water wat in de auto stond is naar één kant gelopen bij het bergen. Lag op de zij in de sloot. En ik ontweek de uil niet, ik ging plat op de rem, en daarbij ging die scheef. en hij remde aan beide kanten, maar aan de ene kant wat minder dan de andere.
wat is er incompleet aan dan?quote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb je ook een compleet verhaal?
Het is een beetje onsamenhangend zo
mooi, kan die snorbrommer weer op ministandquote:
Die gaat binnenkort op stal (letterlijk en figuurlijk)quote:Op zondag 4 december 2011 16:55 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi, kan die snorbrommer weer op ministand
Onsamenhangend over meerdere pagina'squote:
waarom post jij dat in OUD?quote:Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef Anne het volgende:
densmee?
[WIN] Prijzenpakket Puss in Boots
Da's toeval lipjequote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef lipje het volgende:
[..]
waarom post jij dat in OUD?
zit je daar nu te lurken?
jaja, net als die poepbroeken van afgelopen week.quote:
jij post de link hierquote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Anne het volgende:
Wat zit jij mee te doen met een prijsvraag in OUD joh, lipje?
ooit, als Patricia er aan toe is.quote:Ga je aan de kinders ja?
Dat is ze nog niet? Hoe jong is Patriciaquote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef lipje het volgende:
[..]
jaja, net als die poepbroeken van afgelopen week.
[..]
jij post de link hier
[..]
ooit, als Patricia er aan toe is.
31, dus we hebben nog een paar jaartjesquote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is ze nog niet? Hoe jong is Patricia?
Nog bezig.quote:
Goffer nouquote:
ben je dan verplicht om naar de film tegaan?quote:Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef Anne het volgende:
densmee?
[WIN] Prijzenpakket Puss in Boots
quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef densmee het volgende:
[..]
ben je dan verplicht om naar de film tegaan?
zo ja dan doe ik niet mee
zo nee, waarschijnlijk sturen ze toch geen kaartjes op
ik heb het maar even ingevuld, dan mag jij met jouw vrijer naar de film als ik winquote:
Is goedquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb het maar even ingevuld, dan mag jij met jouw vrijer naar de film als ik win
vind ik dat ookquote:
Het is geen Disneyfilmquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Weenie; schijnt een disneyfilm te zijn, en zolang de hond geen buren heeft, kunnen we niet te lang weg in de avonduren
Niet die van Malden idd. Isse auwa na een half uurtje.quote:Op zondag 4 december 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
I know, volgens mij issie wel grappug, maar wel in 2D, zo'n bril op mijn smoel vinnik niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |