abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104987301

einde.gifBroes.jpg

Volvo XC70 (1997 - 2007) D5 AWD Kinetic Geartronic 1676KG

Maten en gewichten
473 cmLengte
186 cmBreedte
156 cmHoogte
276 cmWielbasis
1676 kgGewicht
750 kgAanhanger
1800 kgAanhanger geremd
70 lTankinhoud
485 / 1641 lBagageruimte

Motor en prestaties
Volvo XC70 (1997 - 2007)
Diesel Brandstof
2401 ccMotorinhoud
5/4 Cilinders / kleppen
185 pk @ 4000 tpmVermogen
400 Nm @ 2000 tpmKoppel
voor- en achterwielen Aandrijving
6 (Automaat) Versnellingen
9.5 sec.Acceleratie 0 - 100 km/u
210 km/uTopsnelheid
1 op 13.2 Verbruik gemiddeld
1 op 9.8 Verbruik stad
1 op 16.4 Verbruik buitenweg
201 gr. / kmCO2 uitstoot

Standaarduitrusting
ABS
bestuurders airbag
passagiers airbag
airconditioning
ruitenwisser achterop
elektrisch bedienbare zijruiten voor
elektrisch bedienbare zijruiten achter
stuurbekrachtiging

Tjabbo's fleshlight
Bojo's date begin----------Eind
Ook_Gek avatar blunder

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

dangel , geile chicka, neuckuh? O+ doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is. *O*

13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:

[..]

jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet :r
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Anne het volgende:
IK BEN LABIEL.
quote:
14.gif
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb ook een piemel ^O^
quote:
1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

sex en Lada in één zin _O-

*mompelt iets over anticonceptie

14.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva :9

1.gif Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten :')
quote:
@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent :')
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Je hebt nog gelijk ook ;( m'n rechter tiet is verrekt :')
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:

[..]

Nou en :'). Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
5s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?

14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enz
http://www.ptaslowchat.tk

De code voor de op is hier te vinden
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_104987340
owja anders vergeet je de tettenaan te passen
pi_104987404
Zei je iets :o ?
pi_104987491
dat duurde lang

:P
pi_104987554
quote:
12s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:59 schreef Anne het volgende:
Zei je iets :o ?
wow kei goed ^O^
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:03:41 #6
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_104987624
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:02 schreef densmee het volgende:

[..]

wow kei goed ^O^
daar is deze Vulva voor bedoeld, nbniet als PC-Hooft tractor waar ie alleen maar voor gebruikt wordt :'(

tetten :9
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_104987742
Godver. Wat een kuttyfus website heeft T-Mobile toch. Daarstraks kon ik mijn abonnement verlengen, zat zelfs al telefoons te bekijken. Klik ik er bij eentje op "bestel & meer info", floept ie mij eruit. En nu bij het inloggen krijg ik steeds dit:

Helaas is het niet mogelijk om je tariefplan te wijzigen. Neem voor vragen contact op met de T-Mobile Klantenservice.

:r !!!
pi_104987862
Lolvo :')

Wat voor telefoon ga je halen Anne?
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_104987881
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:03 schreef lipje het volgende:

[..]

daar is deze Vulva voor bedoeld, nbniet als PC-Hooft tractor waar ie alleen maar voor gebruikt wordt :'(

tetten :9
dit is ook verharde weg, dwars over de tanksporen in de oirschotse duinen. Dan ben je pas goed voor je auto
pi_104987905
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:07 schreef Paladijn het volgende:
Lolvo :')

Wat voor telefoon ga je halen Anne?
Weet ik nog niet.. De keus valt mij een beetje tegen. Ik wil in ieder geval een goedkoper abonnement en gewoon weer een jaar. Dan heb je nog minder keus :'). Tenminste.. als je niet veel wilt bijbetalen.
pi_104988094
Kun je niet gewoon op de tweakers pricewatch rondneuzen met wat opties? Overstappen is doorgaans goedkoper dan verlengen (scheelt gerust 10tallen euro's).
Enige nadeel is dat mobiel internet nogal beknibbeld is :')
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_104988109
op dit moment heeft alleen die volvo wel 2 wiel meer aandrijving als mijn auto.
ik kan nu namelijk in de lage gearing rijden met alleen achterwiel aandrijving.
Maandag een nieuwe sensor in de tussenbak
pi_104988619
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:11 schreef Paladijn het volgende:
Kun je niet gewoon op de tweakers pricewatch rondneuzen met wat opties? Overstappen is doorgaans goedkoper dan verlengen (scheelt gerust 10tallen euro's).
Enige nadeel is dat mobiel internet nogal beknibbeld is :')
Kweetnie.. Maybe.. Ik ben eigenlijk al 8 jaar klant bij T-Mobile ofzo :'). Nooit gezeik mee gehad.
  dinsdag 29 november 2011 @ 22:20:11 #14
132767 lipje
pi_104988708
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 22:18 schreef Anne het volgende:

[..]

Kweetnie.. Maybe.. Ik ben eigenlijk al 8 jaar klant bij T-Mobile ofzo :'). Nooit gezeik mee gehad.
ik was klant vanaf 1998, maar na de laatste verhuizing geen bereik meer binnenshuis, en het zou de komende 3 maanden ook niet veranderen :(
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_104988883
Densmee driftend door het bos _O_

En same here Anne, heb nog een lading beltegoed bij ze staan en de internetabo's zijn betaalbaarder. Als ik die redenen niet had gehad was ik wel overgestapt op een andere telco.
pi_104988974
een vriend van me heeft er zo een.

[/peu]
pi_104990021
Besteld: Sony Ericsson Xperia Mini Pro

pi_104991465
Mooi toestel, keypads O+
pi_104992126
Ik heb mijn schrijfproject gehaald; 50.000+ woorden voor het van november :7
Nou weer vestigen op de dingen die ik vooral de laatste week heb laten schieten :')
  woensdag 30 november 2011 @ 09:06:04 #20
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_104997595
Zow. eindelijk thuis, malend hoofd, ik stink als een bunzing naar de benzine, mijn kleding onder de bagger, en nu nog zien te slapen :{

SD reed vanmorgen na een nachtje buffelen samen met zijn maat in de botsabsorber over de N229 richting de zaak, nachtje remplace zat er weer op. Ergens halverwege kwamen we een auto tegen die overdwars op de weg stond, en all over the place lag glas en plastic, één man stond een metertje of 50 verderop in de berm, de andere stond zwaaiend met zijn armen op de rijbaan.. looked like trouble, verder was er niets of niemand te zien, alleen een auto die op de parallelweg geparkeerd stond, maar daar zat geen schade aan zo te zien. voor de zekerheid maar even de zwaailichten en knipperzooi achterop aangegooid en de auto's op de busbaan gezet en uitgestapt om te kijken watsgeburt en of iedereen nog heel was en of we wat konden doen.. De meneer die op de weg stond was de bestuurder van de beschadigde auto, en die zie dat er verderop een motorrijder in de sloot lag, even slikken en die kant op gehold, de man die verderop stond, stond dus bij die motorrijder, en in de 'sloot' (bijna droogstaande greppel) zat nog een man, die samen met die andere in de auto op de parallelweg te hulp waren geschoten net voordat wij aankwamen. De motorrijder had duidelijk een ernstige beenfractuur, verder was hij wel ok, goed bij de tijd, hij wist hoe hij heette, waar hij op weg naartoe was en wat er was gebeurd, dus dat zat wel snor verder. Hij had het koud, dus ik heb mijn fleecejack uitgetrokken en afgestaan. 112 was al gebeld, en waren onderweg.
Daarna hebben ik en mijn maat allebei een kant van de rijbaan afgesloten; ik met de hoogwerker waar een flinke bak oranje geflits en geflikker op zit, en hij met zijn botsabsorber, die daar eigenlijk voor gemaakt is, de andere kant, en vervolgens met pionnen van mijn auto een verdrijvingsvlak gemaakt om het verkeer over de busbaan te leiden. Ondertussen kwam er al een kudde politie aan, die konden mooi het verkeer gaan regelen en verklaringen opnemen. Even later kwam ook de gele blauw/blauw al aan, dus zijn wij maar een beetje stukken gaan rapen, en hebben we op een afstandje gekeken hoe de ambubroeders hun werk deden. Na een tijdje was de motorrijder 'gestabiliseerd, voor zover dat gaat in een modderige greppel, en moest hij op een backboard geparkeerd worden, dus met een mannetje of 8 allemaal een stukkie, en op aangeven van de ambubroeder stukje bij beetje die kerel op de plank geschoven, ik mocht zijn gebroken onderbeen 'doen', samen met een broeder, voelt erg jakkie :|W Vervolgens met plank en al op de brancard, vast'sjorren' en de ambu in. Daarna met de berger nog de motor uit de greppel gevist, waardoor ik ongemerkt onder de benzine kwam te zitten, dus ik stink als een mongeaul nu :7
Al met al toch zomaar anderhalf uur in touw geweest; leuk dat je effe de afzetting regelt, maar dan kun je natuurlijk pas weg als alles klaar is, dus om kwart over 6 ofzo reden we pas weg vanaf daar; werd een lekker latertje dus, maja, voor een 'goed doel' lawe maar zeggen :')

Wel tig keer bedankt door de hermandad voor de geweldige afzetting en de hulp; een tegoedbon voor een keertje vrij scheuren zonder te betalen zat er niet in, maar ze zouden een mailtje naar de zaak sturen om onze uurtjes te verantwoorden en te bedanken. Ik ben benieuwd :+

Heel verhaal, maar ik moest het effe kwijt voor ik ga maffen :X

Voor de tl;dr knuppels: SD en zijn collega zijn goed bezig geweest vanmorgen volgens oom agent. 8-)

En ja Alexxxxx, het was Jos ;)

Owja:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ga ik (proberen te) maffen :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_104997816
Netjes bezig SD
pi_104998867
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:06 schreef Sounddragon het volgende:

Heel verhaal, maar ik moest het effe kwijt voor ik ga maffen :X
Vrij logisch ja, nog een beetje in slaap kunnen komen? :)

Goed bezig geweest! ^O^
  FOK!fotograaf woensdag 30 november 2011 @ 11:33:35 #23
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_105001213
HELD! :) ~
Maarre, vrij scheuren met zo'n zware bak gaat toch niet zo makkelijk.
Enne, wat moet ik mij voorstellen bij botsabsorber en hoogwerker? Botsabsorber kan ik mij nog wat bij voorstellen, zo'n trekker met zo'n pijl erop en zo'n grote kast die hij even laat zakken.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_105001438
quote:
Voor de tl;dr knuppels: SD en zijn collega zijn goed bezig geweest waren helden vanmorgen volgens oom agent. 8-)
Fixed. 8-)

En ook *O*
  woensdag 30 november 2011 @ 11:42:38 #25
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105001509
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 21:18 schreef lipje het volgende:

[..]

een wattes? is dat een stoffer voor je telefoon?

:')
Ik bedoelde Swivel mount. Mn vriendin zal er wel weer door heen hebben zitten kletsen terwijl ik aan het typen was :+
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 30 november 2011 @ 11:43:33 #26
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105001533
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
Enne, wat moet ik mij voorstellen bij botsabsorber en hoogwerker? Botsabsorber kan ik mij nog wat bij voorstellen, zo'n trekker met zo'n pijl erop en zo'n grote kast die hij even laat zakken.
Zo'n groot stalen kussen van enkele meters lang waar een automobilist die niet op let in mag vliegen.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_105002704
SD en Jos, jullie zijn helden! _O_
pi_105003566
Ik ben net het warehouse uitgestuurd :').

"Anne, zolang jij hier bent doen de jongens hun werk niet."
  woensdag 30 november 2011 @ 13:12:39 #29
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105004110
quote:
11s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef Anne het volgende:

Kletstante :P
  woensdag 30 november 2011 @ 13:48:54 #30
132767 lipje
pi_105005224
quote:
11s.gif Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef Anne het volgende:

geef ze een Pirelli kalender kado ^O^

Dan raken ze er een beetje aan gewend :')
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 30 november 2011 @ 13:51:02 #31
132767 lipje
pi_105005295
quote:
En nu ga ik (proberen te) maffen :W
goed bezig, Sjakie en Joske.

kan je wel slapen met zo een berg adrealine in je lijf?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  woensdag 30 november 2011 @ 16:06:46 #32
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105010243
Dank jullie voor de aangemeten held-status, maar volgens mij deden we niet meer als elk ander weldenkend mens zou doen; je rijdt met een brandweerauto ook geen brand voorbij :@

Ik word net pas wakker, slapen ging op zich wel, maar ik zou om half 5 Anne ophalen, dus ik ga effe opschietuh O-)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  FOK!fotograaf woensdag 30 november 2011 @ 16:44:22 #33
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_105011577
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:43 schreef daNpy het volgende:

[..]

Zo'n groot stalen kussen van enkele meters lang waar een automobilist die niet op let in mag vliegen.
Had je een plaatje?
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_105011700
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:44 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Had je een plaatje?
Google heeft genoeg plaatjes
  woensdag 30 november 2011 @ 16:50:11 #35
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105011762
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
mijn collega rijdt met de botsabsorber achter mijn vrachtwagen- hoogwerker, om mij te beveiligen; ik sta de hele nacht op provinciale wegen OV-onderhoud te doen. ;)
pi_105011988
ik heb wel fotos van de exacte voertuigen waar het om gaat in het archief, maar google will do :P
pi_105013064
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
Dank jullie voor de aangemeten held-status, maar volgens mij deden we niet meer als elk ander weldenkend mens zou doen; je rijdt met een brandweerauto ook geen brand voorbij :@

Ik word net pas wakker, slapen ging op zich wel, maar ik zou om half 5 Anne ophalen, dus ik ga effe opschietuh O-)
Dat schijnt steeds minder vaak te gebeuren... en met het ikke ikke ikke rijgedrag van de gemiddelde nederlander verbaast me dat eigenlijk niet :')

Goed bezig SD :)
  woensdag 30 november 2011 @ 17:37:14 #38
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105013368
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat schijnt steeds minder vaak te gebeuren... en met het ikke ikke ikke rijgedrag van de gemiddelde nederlander verbaast me dat eigenlijk niet :')

Goed bezig SD :)
Nah, als je om dit tijdstip zo'n puinzooi tegenkomt in die situatie en je rijdt door, is dat volgens mij zelfs strafbaar. En zo zit ik (en mijn collega gelukkig ook niet) in elkaar.. als ik daar zou liggen zou ik graag hebben dat anderen dit ook voor mij doen, en het verbeteren van de grote boze wereld moet érgens beginnen he ;)
pi_105013724
pi_105013756
En yay, vriendin heeft eindelijk uitsluiting over d'r verblijfsvergunning. Kost wat tijd, maar ze kan over +- een week aan't werk :)
pi_105014079
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 17:46 schreef Paladijn het volgende:
En yay, vriendin heeft eindelijk uitsluiting over d'r verblijfsvergunning. Kost wat tijd, maar ze kan over +- een week aan't werk :)
slaven te werk stellen valt nog niet zo mee he ;(
pi_105014634
:'( Ze mocht in de tussentijd wel werken, alleen moest er dan eerst even een vergunning aangevraagd worden... wat minstens 3 maanden duurt :N
  woensdag 30 november 2011 @ 18:07:06 #43
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105014669
Hééft ze al werk dan ?
pi_105014713
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
Hééft ze al werk dan ?
straks weer asperges steken, nu doet ze coniferen rooien op een kwekerij
pi_105015135
Ze had werk :') maar mocht dus niet doorwerken ivm aanvraag verlenging (aflopen studievisum ivm afronden studie)...
Nog 1 jaartje en dan zit ze hier regulier en is het geen probleem meer. Met haar huidige kaart mag ze iig t/m augustus voltijd werken.
  woensdag 30 november 2011 @ 18:19:26 #46
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105015173
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef densmee het volgende:

[..]

straks weer asperges steken, nu doet ze coniferen rooien op een kwekerij
Goed werk voor een vrouw :')
pi_105015185
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Goed werk voor een vrouw :')
moet je hier eens op die coniferen akkers komen kijken.
  woensdag 30 november 2011 @ 18:20:34 #48
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105015209
Lijkt me nogal 'zwaar' werk ?
pi_105015261
Ze is niet Pools densmee ;)

En we hebben hier geen aspergekwekerijen binnen 100km :')
pi_105015266
quote:
5s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
Lijkt me nogal 'zwaar' werk ?
is het ook maar polen schuwen geen taaie arbeid
pi_105015285
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef Paladijn het volgende:
Ze is niet Pools densmee ;)

[ afbeelding ]

En we hebben hier geen aspergekwekerijen binnen 100km :')
ah ze doet printplaten solderen :')
pi_105015443
Inderdaad :')

ohai!
pi_105018395
@SD: _O_

@Anne: Volgende keer een broek aan doen i.p.v. een rokje? :')

@Paal: Fijn dat ze mag werken *O*
pi_105019553
Ik had geeneens een rokje aan :P.

En IK ben niet de kletskop hoor. Ik ging naar beneden omdat ik een vraag had.
En dan ineens staan er 4 heren mij te helpen en met mij en elkaar te kletsen.
pi_105019896
quote:
3s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef Anne het volgende:

En IK ben niet de kletskop hoor. Ik ging naar beneden omdat ik een vraag had.
En dan ineens staan er 4 heren mij te helpen en met mij en elkaar te kletsen.
dat zal het wel zijn morgen toch maar weer een rokje of broek aan
pi_105020468
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef densmee het volgende:

[..]

dat zal het wel zijn morgen toch maar weer een rokje of broek aan
:{w.

Ik had een broek aan, densmeetje. Viezerik.
pi_105020572
quote:
3s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef Anne het volgende:

[..]

:{w.

Ik had een broek aan, densmeetje. Viezerik.
als fristi zegt:
quote:
@Anne: Volgende keer een broek aan doen i.p.v. een rokje? :')
en jij antwoord:
quote:
dan denk ik vreemde dingen inderdaad
pi_105020930
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 18:27 schreef Paladijn het volgende:
Inderdaad :')

ohai!
[ afbeelding ]
Er zitten echt vette foto's tussen zeg:

http://www.boston.com/big(...)phic_photo_cont.html
pi_105021374
the big picture heeft sowieso vaak mooie (nieuws)foto's :)
pi_105021434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Paladijn het volgende:
the big picture heeft sowieso vaak mooie (nieuws)foto's :)
:Y. Ik kijk er wel vaker inderdaad.
pi_105021908
Chinees zwembad :')

(Dit is rustig aldus vriendin _O-)
pi_105023291
Wat vinden jullie trouwens van de GT86/BRZ?

Afgezien van de lelijke velgen :')
1200kg, 200pk boxer motortje, RWD met 53-47% gewichtsverdeling voor om en nabij de 35k...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105024905
hey wat stom, van Toyota wle een PB gerkegen, van Subaru niet. Prutsers :P
pi_105027222
Ik ben mijn mailbox aan het opruimen sinds eergisteren.

Van 5428 MB naar 2439 MB. En nog 1453 ongelezen persberichten te gaan :').
Die gaan waarschijnlijk ook nog allemaal de prullenbak in.
pi_105027276
@ Paladijn, ik mis een beetje de Subaru-stempel? Of ligt dat aan mij?
Ik vind er qua uiterlijk niet zo heel erg veel aan. Niet dat ie lelijk is, maar hij is niet bijzonder (mooi) ofzo.. Beetje saai.
pi_105029294
Het is eigenlijk een Subaru :') Onderstel en platform komt van de Impreza. Verder zit er weinig verschil tussen beide.

Enerzijds vind ik'm wel wat hebben, maar anderzijds is het niet heel speciaal oid. Leuk dat Toyota weer zoiets bouwt, maar voor dat geld heb je dus ook een MX-5 ND volgend jaar (of het jaar erop in europa) met een soortgelijke pk/kg verhouding gezien Mazda de wagen onder de 1000kg wil houden.

De concept GT86 reed heerlijk in GT5, dus was op zich wel benieuwd naar de echte uitvoering :)
pi_105029332
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef Anne het volgende:
Ik ben mijn mailbox aan het opruimen sinds eergisteren.

Van 5428 MB naar 2439 MB. En nog 1453 ongelezen persberichten te gaan :').
Die gaan waarschijnlijk ook nog allemaal de prullenbak in.
toen ik de laan uit vloog benik buzzynewz weer bij gaan houden, volgesn mij heb ik 5.000 persberichten ongelezen weggegooid ivm verouderd :X Maar goed, BMW en Mercedes sturen er elk gemiddeld 3 per dag, dat tikt al aardig aan :')
pi_105031560
/mental note: BMW en * hebben geld teveel :')
pi_105032106
op dinsdag is er overigens bijna nooit autonieuws. Jullie dat al eens opgevallen?
pi_105032411
Er is ook een reden dat de dinsdagkrant het minste nieuws bevat ;)
pi_105045174
ja hoi, heel de dag thuis aan school werken
pi_105047143
Ja hoi, heel de dag op mijn werk aan het werk werken.
pi_105047163
quote:
13s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:18 schreef Anne het volgende:
Ja hoi, heel de dag op mijn werk aan het werk werken.
had ik vandaag helemaal niet erg gevonden ^O^
  donderdag 1 december 2011 @ 12:20:28 #74
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105047222
Ben 1 dag terug in Utrecht, gelijk kentekenplaten voor en achter gestolen :').
Enige wat ik kut vind dat ik na 25 jaar een fucking duplicaatcode krijg.
  donderdag 1 december 2011 @ 13:08:30 #75
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105048969
Niet meer op de platen, toch? Alleen op de papieren komt een eentje voor zover ik weet.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:04:32 #76
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105051434
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef blup het volgende:
Ben 1 dag terug in Utrecht, gelijk kentekenplaten voor en achter gestolen :').
Enige wat ik kut vind dat ik na 25 jaar een fucking duplicaatcode krijg.
alleen op je papieren, niet meer zichtbaar op je kentekenplaten.
Maakt het niet minder kut; aangifte goed bewaren, 90% zeker is er nu een kwal aan het freeloaden bij de schelp met jouw kenteken.
pi_105051796
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

alleen op je papieren, niet meer zichtbaar op je kentekenplaten.
Maakt het niet minder kut; aangifte goed bewaren, 90% zeker is er nu een kwal aan het freeloaden bij de schelp met jouw kenteken.
Goedemorgen pepernoot.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:19:00 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105051946
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef Anne het volgende:

[..]

Goedemorgen pepernoot.
goedemorgen koekenbakster :P :*
pi_105052355
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

goedemorgen koekenbakster :P :*
Geen stukje voor mij bewaren eh.
pi_105052374
En da's niet sarcastisch bedoeld :P.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:35:25 #81
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105052695
Die ding is nie op als jij thuiskomt hoor :o
pi_105052734
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
Die ding is nie op als jij thuiskomt hoor :o
Niet eens? Dan neem je hem maar mee naar je werk! Ik wil hem niet meer zien :( !
Te verleidelijk!

Voor de overige mensen hier, ik heb gisteravond nog even een boterkoek gebakken.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:38:57 #83
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105052834
Juist andersom, wel op je platen, niet op je papieren.

Me platen zaten vast met die zielige kentekenhouders die je zo afbreekt. Nieuwe maar vast poppen....

Kans is klein dat me platen nog eens gestolen worden maargoed.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:45:42 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105053114
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Anne het volgende:

[..]

Niet eens? Dan neem je hem maar mee naar je werk! Ik wil hem niet meer zien :( !
Te verleidelijk!

Voor de overige mensen hier, ik heb gisteravond nog even een boterkoek gebakken.
Ik zal er eens over nadenken :P

quote:
8s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef blup het volgende:

Me platen zaten vast met die zielige kentekenhouders die je zo afbreekt. Nieuwe maar vast poppen....

Volgens mij was dat recentelijk afgeschaft, alleen zie ik dat bij de RDW niet op de site staan :?

http://nieuws.brandstof-z(...)entekens-afgeschaft/
  donderdag 1 december 2011 @ 14:48:38 #85
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105053266
http://www.rdw.nl/nl/part(...)t/Pages/default.aspx

quote:
Vermissing of diefstal van kentekenplaten
Bij vermissing van één of twee kentekenplaten hoeft u geen vervangend kentekenbewijs meer aan te vragen. U kunt dan bij een door de RDW erkende kentekenplaatfabrikant nieuwe kentekenplaten aanschaffen. Hierbij moet u (of iemand namens u) het originele Voertuigbewijs (deel 1A) en een geldig legitimatiebewijs laten zien.
Als er op het voertuig twee kentekenplaten zitten, dan worden er ook twee nieuwe kentekenplaten verstrekt, ook al is er maar één kentekenplaat vermist.
De kentekenplaatfabrikant perst de kentekenplaten met een verhoogde duplicaatcode. Ook registreert de kentekenplaatfabrikant dat hij nieuwe kentekenplaten afgeeft omdat de oude zijn vermist.
Bij verlies of diefstal van uw kentekenplaat adviseert de RDW u altijd aangifte te doen bij de politie.
Meer informatie over een duplicaatcode
Bij verlies van je kentekenbewijs hoef je geen duplicaat op je platen te laten drukken. Dat was eerst nog wel namelijk.
http://www.rdw.nl/nl/part(...)skentekenbewijs.aspx
pi_105053306
quote:
8s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef blup het volgende:

ik ben ook niet zo bang dat ze de mijne stelen, weinig overeenkomende auto's
of het moet iemand van RWS zijn
  donderdag 1 december 2011 @ 14:50:29 #87
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105053364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef densmee het volgende:

[..]

ik ben ook niet zo bang dat ze de mijne stelen, weinig overeenkomende auto's
of het moet iemand van RWS zijn
Hoeveel Renault 5jes rijden er nog rond? :')
Sowieso een kenteken met een een Y erin stelen. :') :+
pi_105053465
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef blup het volgende:

[..]

okee vreemd, ik dacht dat ze altijd overeenkomende auto's jatten ivm opvallen bij politie bij afwijkingen
  donderdag 1 december 2011 @ 14:53:54 #89
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105053510
Ja, gelukkig worden de politie 2.0 auto's allemaal voorzien van ANPR :Y. Denk dat veel criminaliteit kan schelen.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:05:09 #90
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105053969
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef blup het volgende:
http://www.rdw.nl/nl/part(...)t/Pages/default.aspx

[..]

Bij verlies van je kentekenbewijs hoef je geen duplicaat op je platen te laten drukken. Dat was eerst nog wel namelijk.
http://www.rdw.nl/nl/part(...)skentekenbewijs.aspx
Ja, ik had ook al zitten zoeken, mooi kut; ik dacht serieus dat het andersom was :{

quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef blup het volgende:
Ja, gelukkig worden de politie 2.0 auto's allemaal voorzien van ANPR :Y. Denk dat veel criminaliteit kan schelen.
Neuh, de meeste boefjes rijden in auto's die op naam van een ander staan for obvious reasons. de kleine schurkjes die jouw platen hebben gesnaaid worden misschien wat eerder gepakt, maar dat zal weinig zoden aan de dijk zetten ben ik bang.
pi_105054699
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef blup het volgende:

[..]

Nou, ik heb dr nog wel een stuk of 5 B-) . Waarvan 3 met een Y in het kenteken :7.
pi_105056622
  donderdag 1 december 2011 @ 16:53:02 #93
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105058293
quote:
En redelijk debiel :)
pi_105059384
Pfjew. Ik heb mijn werk af *O*.
  donderdag 1 december 2011 @ 18:02:07 #95
132767 lipje
pi_105060914
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Anne het volgende:

ik mis nog een stukje -O-
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105061557
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En redelijk debiel :)
dat klappert wel, alleen in nederland kun je versnelling 2 tm 6 wel wegdoen
  donderdag 1 december 2011 @ 18:25:07 #97
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105061770
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:02 schreef lipje het volgende:

[..]

ik mis nog een stukje -O-
Er ligt nog een halve; leef je uit ^O^
  donderdag 1 december 2011 @ 18:26:44 #98
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105061825
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:25 schreef L0we het volgende:

[..]

Nou, ik heb dr nog wel een stuk of 5 B-) . Waarvan 3 met een Y in het kenteken :7.
hoeveel rijden er legaal? B-)
pi_105062376
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Er ligt nog een halve; leef je uit ^O^
En die ligt er nog steeds... ;(..

Nomnomnomnomnom.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:38:34 #100
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_105076595
:W
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:19:10 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105083642
Wat een ongelofelijk pleuritisweer, ik ben doornat ;( ; volgens mij wordt het een vroegertje vannacht, bah :r
pi_105084201
hier is t droog, na een hele dag regen ^O^
  vrijdag 2 december 2011 @ 02:13:39 #103
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105084368
Volgens buienradar niet.
  vrijdag 2 december 2011 @ 02:45:42 #104
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105084537
in afwachting van beter weer.. Wat niet gaat komen.. We gaan een bakkie doen bij de OK bij Houten, en dan richting huis.

[ Bericht 30% gewijzigd door Sounddragon op 02-12-2011 03:00:15 ]
  vrijdag 2 december 2011 @ 07:14:27 #105
132767 lipje
pi_105084943
goedenochtend c_/
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105085090
Zeg eh, wat voor een icoontje heb ik? Want:

:? :o !
pi_105085099
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:19 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een ongelofelijk pleuritisweer, ik ben doornat ;( ; volgens mij wordt het een vroegertje vannacht, bah :r
Daar had ik nog nooit van gehoord :D :o.
pi_105086715
Goedemorgen trouwens :P.
pi_105086889
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 07:38 schreef Anne het volgende:
Zeg eh, wat voor een icoontje heb ik? Want:

[ afbeelding ]

:? :o !
Nou, gewoon, een brandweerwagen...
pi_105087027
Lul niet :D.
pi_105087099

:+
pi_105087857
Mooi :P.
pi_105091252
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:13 schreef Anne het volgende:
Mooi :P.
Wat een flauwigheid ook he... zo op de vrijdagmorgen... :P
pi_105091586
Mijn Whatsapp doet het niet meer :(. Kan geen berichten versturen. Bah.

Krijg steeds maar 1 vinkje.

Edit: Hmm, toevallig is er een update. Even proberen of dat het probleem verhelpt.
pi_105092120
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2011 02:13 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens buienradar niet.
klopt :@ bleek toch te regenen. maar niet zo hard gelukkig :)
pi_105092798
Hij doet het weer *O* !
  vrijdag 2 december 2011 @ 13:04:16 #117
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105093457
Ik heb ook nog een 100Hz Philips Matchline breedbeeld staan ter overname.

Barca? :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 14:16:55 #118
132767 lipje
pi_105095991
Anne wat is er met jouw UI? je bent inene een brandweerwagen :?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105096818
Jaja. Make that the cat wise, slipje.
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:00:27 #120
132767 lipje
pi_105097555
quote:
3s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:39 schreef Anne het volgende:
Jaja. Make that the cat wise, slipje.
maar the cat poept in my garden -O-
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105097764
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:00 schreef lipje het volgende:

[..]

maar the cat poept in my garden -O-
Ain't that cute, but it's WRONGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:38:19 #123
132767 lipje
pi_105098846
quote:
OUD :')

ben je nou toch zwanger?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:13:07 #124
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105101974
3 dagen voor de APK kapt de grootlicht schakelaar ermee en de blower schakelaar doet gaar..

Renault.....

Voor de APK de blower maar even tijdelijk, vol op 3 vast knopen.
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:21:15 #125
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105102263
Franse auto's :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:25:23 #126
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105102392
Ja, vooral de lichtschakelaars zijn van de Renault 4 tot aan de Clio 2 gaar geweest. Mijn vorige 2 clio's gingen ze ook al RIP.

Zit er nu eentje op van een clio, eigenlijk moet ik deze hebben:
http://www.mister-auto.nl(...)1563_a021251282.html
:{.
  vrijdag 2 december 2011 @ 17:44:58 #127
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105102954
Valt mee, op een Franse auto gaat zoiets stuk en betaal je peanuts, op een MX5 ben je dan 600+ euro kwijt :')
Maar daar gaat het dan ook niet stuk...
pi_105103767
quote:
6s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:26 schreef blup het volgende:

[..]

hoeveel rijden er legaal? B-)
3, waarvan 2 met een Y ;)
pi_105103859
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef blup het volgende:
Ja, vooral de lichtschakelaars zijn van de Renault 4 tot aan de Clio 2 gaar geweest. Mijn vorige 2 clio's gingen ze ook al RIP.

http://www.mister-auto.nl(...)999BOL-19095500.html

die past ook hoor! :). En anders hebben de Renault gekken nog wel een schakelaar voor je liggen :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:14:57 #130
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105104011
Kijk aan, dat ziet er beter uit.. Dadelijk even kijken of dat palletje op het stuur die de richtingaanwijzer naar 0 stand brengt die goede kant op staat. Die op de sloop lagen waren allemaal verkeerd.
pi_105104154
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef blup het volgende:
Kijk aan, dat ziet er beter uit.. Dadelijk even kijken of dat palletje op het stuur die de richtingaanwijzer naar 0 stand brengt die goede kant op staat. Die op de sloop lagen waren allemaal verkeerd.
Oke, vreemd...

Zaterdag (vanaf eind van de ochtend) ben ik in scherpenzeel, de gekken waarschijnlijk ook. Als je wil kan je altijd ff langskomen, kijken of dr wat ligt wat past :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:29:45 #132
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_105104731
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef daNpy het volgende:
Ik heb ook nog een 100Hz Philips Matchline breedbeeld staan ter overname.

Barca? :D
Handel jij in gratis tv's ofzo?
Nee, maar ik ben voorzien, bedankt voor het aanbod.
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:25:29 #133
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105107487
Het is niet alsof je nog geld kunt vragen voor een met beeldbuis :')
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:27:33 #134
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_105107589
Retro is helemaal in.
pi_105107724
* Alfisti flikkert er per week minimaal een stuk 5 zo de schroothoop op omdat hij ze anders niet kwijtraakt :')
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 20:33:39 #136
25682 2cv
Niet subtiel
pi_105110531
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef blup het volgende:

Gaat alle stroom voor de lampen door de lichtschakelaar ? Zo ja: relais tussen knopen.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:01:28 #137
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_105112131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:33 schreef 2cv het volgende:

[..]

Gaat alle stroom voor de lampen door de lichtschakelaar ? Zo ja: relais tussen knopen.
Ja alles gaat erover maar nee, relais + knutselen is duurder als een nieuwe.
  † In Memoriam † vrijdag 2 december 2011 @ 21:04:00 #138
25682 2cv
Niet subtiel
pi_105112283
Ooit raken ze op + het is maar 1 keer werk in plaats van meerdere malen ;)
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:56:51 #139
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105115225
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:06:30 #140
132767 lipje
pi_105115831
quote:
mazda ging toch voor zuinigere atmosferische motoren?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:16:34 #141
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105116410
Wat voor motor er in komt is nog volstrekt onduidelijk, volgens andere geruchten kunnen ze er ook een next-gen O+ Wankel O+ instoppen... lees nu wel dat het uitgesteld is tot 2014 :(

maar 800kg _O_ _O_
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:23:04 #142
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105116774
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Handel jij in gratis tv's ofzo?
Nee, maar ik ben voorzien, bedankt voor het aanbod.
:D

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef Paladijn het volgende:
Het is niet alsof je nog geld kunt vragen voor een met beeldbuis :')
True, maar je moet er wel vanaf zeg maar :+
  vrijdag 2 december 2011 @ 22:27:53 #143
132767 lipje
pi_105117087
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:16 schreef Paladijn het volgende:
maar 800kg _O_ _O_
hebben ze alle veiligheidsmaatregelen eruit gesloopt?

Of zijn ze eindelijk verstandig geworden en kiezen ze voor de filosofie van Lotus?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:39:20 #144
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105120751
Zonder veiligheidsmeuk (o.a. geen balken in de deur) was de NA ook al 950kg, maar de techniek schrijdt natuurlijk wel voort - wie weet wordt de body erg licht. Lager gewicht betekend net als bij lotus dat een laag aantal pk's ook prima voldoet ;)

Ik verwacht overigens dat er een NA motor inkomt of een met kleine turbo. Wankel is nog gezien de techniek niet praktisch voor de gemiddelde verwende automobilist (je kunt niet meteen wegrijden na het starten).
pi_105122122
Hallo vanaf mijn nieuwe telefoon :W.
  zaterdag 3 december 2011 @ 00:19:20 #146
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105122411
Hoi!
  zaterdag 3 december 2011 @ 09:09:08 #147
132767 lipje
pi_105126520
goedenmorgen c_/

quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:11 schreef Anne het volgende:
Hallo vanaf mijn nieuwe telefoon :W.
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105126888
Ik vind het allemaal maar niks die kleine geblazen motoren.

Kan me niet voorstellen dat dit soort motoren net zo makkelijk naar de 4 a 5 ton hobbelen als een dikke 5 of 6 cilinder O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 10:07:29 #149
132767 lipje
pi_105127123
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het allemaal maar niks die kleine geblazen motoren.

Kan me niet voorstellen dat dit soort motoren net zo makkelijk naar de 4 a 5 ton hobbelen als een dikke 5 of 6 cilinder O+
een 5 of een 6 cilinder is nog klein, een echt dikke motor heeft acht of twaalf cilinders :P
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105127803
Goedemorgen O+.
pi_105128697
Onze PTA-negert is vandaag jarig.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:50:51 #152
132767 lipje
pi_105128881
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:40 schreef Anne het volgende:
Onze PTA-negert is vandaag jarig.
leeft die nog?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105128909
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:50 schreef lipje het volgende:

[..]

leeft die nog?
quote:
Op 08-09-2010 21:29 schreef Anne
Leef jij nog?
B-).

Volgens mij kwam ie toen in de PTA SC koekeloeren, toen ik dat had gepost.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:56:15 #154
132767 lipje
pi_105128986
ah het laatste wat ik gehoord heb was dat ie een leven gekocht had, Een vriending in Leiden, en meneer was druk bezig met pendelen
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105129004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:56 schreef lipje het volgende:
ah het laatste wat ik gehoord heb was dat ie een leven gekocht had, Een vriending in Leiden, en meneer was druk bezig met pendelen
Uit welke buurt komt ie zelf vandaan dan :@ ?
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:58:12 #156
132767 lipje
pi_105129035
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:57 schreef Anne het volgende:

[..]

Uit welke buurt komt ie zelf vandaan dan :@ ?
geboren in Drenthe, maar woonzaam in Gorichem

en hij wordt wagenziek als je met m over het circuit rijdt :')
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105129129
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:58 schreef lipje het volgende:

[..]

geboren in Drenthe, maar woonzaam in Gorichem

en hij wordt wagenziek als je met m over het circuit rijdt :')
Euwwwww, da's een uur naar Leiden.
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:05:25 #158
132767 lipje
pi_105129179
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:02 schreef Anne het volgende:

[..]

Euwwwww, da's een uur naar Leiden.
en dan vergeet je de files :')
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:27:28 #159
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105129557
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:05 schreef lipje het volgende:

[..]

en dan vergeet je de files :')
Dat komt omdat ze die hier niet hebben volgens Annie :+
pi_105129671
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bijna niet nee. In de 8 maanden dat ik nu in Venray werk heb ik 1x in de file gestaan, voor 15 minuten.
En in de ruim 3 jaar dat ik in Eindhoven heb gewerkt, heb ik denk ik 5x in de file gestaan, waarvan 1x echt stilstaand.
  zaterdag 3 december 2011 @ 12:48:48 #161
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105130011
Kwestie van timing met gemiddeld 2 geschaarde vrachtwaggels per maand op de A73, en op mijn route staat elke freakin' dag file :r
pi_105130039
Zelfs in Leeuwarden hebben ze files :')
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:13:01 #163
132767 lipje
pi_105130607
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

ja maar tussen Gorichem en Leiden juist twee maal zoveel :')
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105130622
Arme negert.
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:20:05 #165
132767 lipje
pi_105130824
quote:
3s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:13 schreef Anne het volgende:
Arme negert.
ik las : "Anne negeert"

:')
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:25:20 #166
132767 lipje
pi_105130984
als ik koffie en thee regel, regelen jullie dan wat lekkers erbij?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105131046
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:25 schreef lipje het volgende:
als ik koffie en thee regel, regelen jullie dan wat lekkers erbij?
Sure. We hebben nog een klein stukje banketletter en wafels met een laagje chocolade erop.

En de rest wat er nog in de bakken ligt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 13:39:52 #168
132767 lipje
pi_105131489

koffie en T staat klaar :7
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 3 december 2011 @ 15:59:56 #169
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105135296
We hebben heul geen banketletter meer :7
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:09:24 #170
132767 lipje
pi_105135585
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef Sounddragon het volgende:
We hebben heul geen banketletter meer :7
Ik heb nog een S liggen.. mag je ook opknagen :')
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 3 december 2011 @ 18:34:24 #171
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105139878
Kom je hem brengen? Regel ik een bakkie koffie c_/
pi_105145749
* Alfisti zwaait naar de SC vanuit Anneland :W

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2011 21:26:04 ]
pi_105146020
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zwaait naar de SC vanuit Anneland :W
wat ga je toch zoeken in de Pruisen/Limburg
pi_105148184
iemand nog een Niva motorblok liggen? Die ik nu heb is nat.

pi_105148450
wtf heb je gedaan?
en als je dan toch zo ver bent lepel er een diesel in

Ik zie het al, mooi kut. Ik zou dus nooit uitwijken voor een beest.
En waterslag is ook kut
pi_105148582
Remmen voor een uil. Maar ze remde niet recht, dus gleed keurig de sloot in. Uil, bijrijdster en ik alle drie niet gewond :)
pi_105148810
was het motor volledig onderwater en met een plof stil?
zo ja waarschijnlijk waterslag en dat wil waarschijnlijk zeggen paar drijfstangen en dergelijke krom, motor total loss
pi_105149094
Nee, de motor lag NIET onder water, en liep nog gewoon. :) Heb de motor maar uitgezet, hing toch boven water. Bij het bergen is er wel wat water rondom de motor gekomen...
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 22:43:29 #179
25682 2cv
Niet subtiel
pi_105149214
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, de motor lag NIET onder water, en liep nog gewoon. :) Heb de motor maar uitgezet, hing toch boven water. Bij het bergen is er wel wat water rondom de motor gekomen...
Dat is een HEEL goed teken. Dikke kans dat je motor niet totaal aan gort is. Ik zou preventief al je vloeistoffen en filters (laten) vervangen, natte bekleding demonteren en binnen zetten om te drogen (hoe langer hoe beter) en vrolijk verder rijden.
pi_105149482
Oeps :X.
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:06:55 #181
132767 lipje
pi_105150148
Lexxxie mag die Niva echt niet heel laten :X
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:10:38 #182
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_105150272
Zo te horen niets aan de hand, zolang het luchtfilter niet zeiknat is en de motor stilgezet is op tijd zou ik gewoon de auto rustig laten drogen en dan even proberen te starten. Wel even olie controleren voor je dat doet.
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 23:24:17 #183
25682 2cv
Niet subtiel
pi_105150786
Ik zou echt de vloeistoffen even vervangen en het luchtfilter leegkiepperen. Je wilt geen watersmering of water in de cilinders.
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:25:36 #184
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105150850
Mooi klote Lexxxxx, maar zo te lezen valt de schade nog wel mee beetje water kan niet echt veel kwaad voor je auto als de motor niet loopt, effe goed alles checken en drogen, en met wat mazzel is het starten en lopen ;)
pi_105150915
Op je feestboek hang je wel een beetje de dramaqueen uit, Lex.
pi_105151054
quote:
11s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef Anne het volgende:
Op je feestboek hang je wel een beetje de dramaqueen uit, Lex.
Daar ben ik goed in! :Y
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:31:40 #187
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105151100
Wat is er nou precies wel kapot en wat niet? Torretje loopt toch? dan kan de rest niet meer als wat plaatwerk zijn toch? of heeft hij helemaal blank gestaan?
pi_105151203
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er nou precies wel kapot en wat niet? Torretje loopt toch? dan kan de rest niet meer als wat plaatwerk zijn toch? of heeft hij helemaal blank gestaan?
neuh, bij t bergen heeft ie wat water gehapt, maar toen stond de motor al lang en breed uit. Startonderbreker leek het nog gewoon te doen, radio is wel naar de klote, maar ach... ik wacht ff af, maandag ff naar de garage toe, zowle ik als de Niva, en dan zien we wel weer verder :) Heb gelukkig de ZX nog niet geschorst.
pi_105151223
plaatwerk was op t eerste gezicht nog 100%
  † In Memoriam † zaterdag 3 december 2011 @ 23:35:56 #190
25682 2cv
Niet subtiel
pi_105151275
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Water dat tijdens het bergen in het luchtfiler loopt en bij de eerstvolgende keer starten zorgt voor waterslag ...
pi_105151374
Ziet er goed uit ;(
  zaterdag 3 december 2011 @ 23:47:47 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105151704
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

neuh, bij t bergen heeft ie wat water gehapt, maar toen stond de motor al lang en breed uit. Startonderbreker leek het nog gewoon te doen, radio is wel naar de klote, maar ach... ik wacht ff af, maandag ff naar de garage toe, zowle ik als de Niva, en dan zien we wel weer verder :) Heb gelukkig de ZX nog niet geschorst.
Radio dood door water of radio dood door impact?

En jij naar de garage als in 'dokter'? jullie hadden toch niks?
pi_105151760
Zijn er ook filmpjes gemaakt voor de failcompilatie van December? :X

Lijkt dus allemaal mee te vallen, scheelt weer Lexxx...
pi_105152029
zit je lekker een porker op te duwen met je mx5, vliegt er een corvette voorbij :')
http://www.autojunk.nl/2011/12/spectaculair-close-call
pi_105152142
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:47 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Radio dood door water of radio dood door impact?

En jij naar de garage als in 'dokter'? jullie hadden toch niks?
water, impact was amper wat joh.

en ik ga naar de garage om ff te overleggen hoe en wat met de Niva, moet weten welke onderdelen ik moet gaan bestellen :)
pi_105152217
spuit in elk geval alle stekker verbindingen nu in met contactspray om corrosie te voorkomen
  zondag 4 december 2011 @ 00:12:21 #197
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105152620
Jep idd, alle bekabeling die onder water heeft gestaan moet gecheckt worden; stekkertjes liefst droogföhnen en effe inspuiten, anders krijg je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid later veel elektrisch gezeik :) Filters en dergelijke zal de garage wel doen denk ik. olie effe verversen kan ook geen kwaad. Als er ook maar een klein beetje water bij zit wordt het sludge, en dat is lastig uit je blok te krijgen later, kun je beter effe voor zijn.
  zondag 4 december 2011 @ 00:15:11 #198
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105152751
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Paladijn het volgende:
zit je lekker een porker op te duwen met je mx5, vliegt er een corvette voorbij :')
Da's krap zat :o
pi_105152757
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Paladijn het volgende:
Wat een mafketel in die vette :X

Maar om deze reden heb je meestal verschillende klasses bij trackdays.
  zondag 4 december 2011 @ 00:16:31 #200
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105152812
Niet bij alle trackdays... ik heb ook nog ergens een filmpje waar ik de Hugenholtz volle polle omhoog rij en opeens voorbij gevlogen wordt door een Viper :')
pi_105152896
vandaag stond ik overigens achterste voren, op een rotonde met een diesel spoor terwijl het regende.
Achterwiel aandrijving, korte wielbasis en geen esp = sensatie :')
pi_105153791
een van de monteurs van mijn garage is een autocrosser, dus die heeft vast ervaring met autos die in een sloot met niet al te gek veel water liggen, daar ben ik wel blij om :)
  zondag 4 december 2011 @ 01:08:22 #203
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105154559
quote:
13s.gif Op zondag 4 december 2011 00:18 schreef densmee het volgende:
vandaag stond ik overigens achterste voren, op een rotonde met een diesel spoor terwijl het regende.
Achterwiel aandrijving, korte wielbasis en geen esp = sensatie :')
Wees blij dat je 4 wielen onder je lieve bescheiden kontje had; anders had je dit misschien gepost vanuit een ziekenhuisbed ^O^
  zondag 4 december 2011 @ 01:09:25 #204
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105154583
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
een van de monteurs van mijn garage is een autocrosser, dus die heeft vast ervaring met autos die in een sloot met niet al te gek veel water liggen, daar ben ik wel blij om :)
Laten we maar hopen dat het allemaal meevalt, en dat ze meteen effe je remzooi fiksen, want als het straks glad is ben je dus bij elke bocht de lul.
pi_105154633
Binnen nu en 5 uur zakt waarschijnlijk de boel in in Heerlen.

zondag 4 december 2011 @ 01:11:48 #206
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105154655
Oeh, dat ziet er serieus uit :X

Is er nog een webcam ofzo aktief ?
pi_105155097
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 01:09 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Laten we maar hopen dat het allemaal meevalt, en dat ze meteen effe je remzooi fiksen, want als het straks glad is ben je dus bij elke bocht de lul.
hebben ze net vorige week gedaan, aan één kant nieuwe remmerij :') maar dat mogen ze dus beter doen ja.
pi_105155132
quote:
Pff... Schroef een turbo in mijn 121 en je hebt ook een Mazda 1.3 cabrio van circa 800 kilo :{w
pi_105155159
quote:
13s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand nog een Niva motorblok liggen? Die ik nu heb is nat.

[ afbeelding ]
Balen zeg -O- Mooi dat verder niemand iets mankeert. Hopelijk kost het verder ook niet teveel :)
  zondag 4 december 2011 @ 01:46:10 #211
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105155325
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

hebben ze net vorige week gedaan, aan één kant nieuwe remmerij :') maar dat mogen ze dus beter doen ja.
Ehh, aan één kant? :{
pi_105155365
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2011 01:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ehh, aan één kant? :{
uhu.... en nu trok ie bij noodstop dus naar één kant.... (de kant waar de remmen NIET gedaan waren overigens)
  zondag 4 december 2011 @ 01:48:38 #213
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105155377
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

uhu.... en nu trok ie bij noodstop dus naar één kant.... (de kant waar de remmen NIET gedaan waren overigens)
Hmm, dan kun je ze aansprakelijk stellen :X

SPOILER
pi_105155431
quote:
3s.gif Op zondag 4 december 2011 01:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hmm, dan kun je ze aansprakelijk stellen :X

SPOILER
er was maar één rem die verveledn deed, bestuurderskant voor... al langer gezever mee....

En had ik dan niet bij de politie dat moeten melden doen om ze aansprakelijk te stellen?
pi_105155453
Is dat wettelijk verplicht om beide kanten tegelijk aan te pakken, nee toch?
  zondag 4 december 2011 @ 02:16:09 #216
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105155933
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

er was maar één rem die verveledn deed, bestuurderskant voor... al langer gezever mee....

En had ik dan niet bij de politie dat moeten melden doen om ze aansprakelijk te stellen?
Ligt er een beetje aan wat de reaparatieopdracht was, maar ik ken serieus niet één garagebedrijf of zelfs maar beunhaas die dat zou doen. je hele remsysteem is bloedgevaarlijk als niet alle remmetjes hetzelfde doen, voor en achter verschil is op zich wel te doen, maar tussen links en recht wil je geen verschil; je weet nu waarom.

quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 01:51 schreef Dingest het volgende:
Is dat wettelijk verplicht om beide kanten tegelijk aan te pakken, nee toch?
Nee, volgens mij niet, maar ze zijn wel verplicht om reparatie's zodanig uit te voeren dat de klant met een veilige auto de deur uit gaat. En dat is hier dus klaarblijkelijk niet het geval.. het is meer een ongeschreven regel volgens mij, dat je ALTIJD links én rechts dezelfde remdelen vervangt. Remcilinders kunnen evt wel per wiel, maar blokken, trommels of schijven altijd per as.
pi_105156033
Tsja, ik denk dat je dan toch in een lastig gebied komt. Als een klant klaagt over remproblemen aan één kant en opdracht geeft dat te maken (zeker zonder over de andere zijde te beginnen) denk ik niet dat je zomaar zo'n bedrijf erop aan kan spreken als blijkt dat de andere kant dan aan zo'n situatie als nu daar debet aan is :) Ik weet ook niet tot in hoeverre een garage de plicht heeft de andere kant daadwerkelijk te testen.
  zondag 4 december 2011 @ 02:39:17 #218
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105156235
Enig idee waarom remblokken vaak per 4 verpakt zitten? en schijven per 2?
pi_105156251
Jawel, maar daar heb je wettelijk niets aan :)
  zondag 4 december 2011 @ 02:52:09 #220
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105156435
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 02:40 schreef Dingest het volgende:
Jawel, maar daar heb je wettelijk niets aan :)
Ik betwijfel het :)

Misschien een WGR topicje waard?
pi_105156438
ik heb de rekening van de APK en alles er omheen nog niet binnen, dus weet niet eens zeker of ze maar 1 kant hebben gedaan...
  zondag 4 december 2011 @ 02:53:14 #222
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105156460
Als ze 2 kanten hebben gedaan zitten ze helemáál fout :)
pi_105156508
maar in een rechtszaak heb ik geen kans. ik kan niet bewijzen dat ik geen slinger aan het stuur heb gegeven, is verder ook geen technisch onderzoek gedaan...

hoe dan ook, ik ga eens proberen of ik de slaap kan vatten
  zondag 4 december 2011 @ 03:03:46 #224
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105156623
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
maar in een rechtszaak heb ik geen kans. ik kan niet bewijzen dat ik geen slinger aan het stuur heb gegeven, is verder ook geen technisch onderzoek gedaan...

hoe dan ook, ik ga eens proberen of ik de slaap kan vatten
Je hebt een getuige.. truste ;)
  zondag 4 december 2011 @ 08:17:46 #225
132767 lipje
pi_105157903
goedemorgen c_/
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105158265
Goeiemerge
  zondag 4 december 2011 @ 09:29:26 #227
132767 lipje
pi_105158302
hebbe gij uwe muts al op?

en is u alweer zwart uitgedost om kleine kinderkes bang te maken?

~O>
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105158706
Goedemorgen.
  zondag 4 december 2011 @ 10:35:41 #229
132767 lipje
pi_105159147
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 10:07 schreef Anne het volgende:
Goedemorgen.
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 4 december 2011 @ 11:10:07 #230
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105159722
mogguh; effe c_/ zetten :9
  zondag 4 december 2011 @ 11:15:12 #231
132767 lipje
pi_105159809
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 11:10 schreef Sounddragon het volgende:
mogguh; effe c_/ zetten :9
puik plan c_/
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 4 december 2011 @ 11:43:31 #232
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105160366
  zondag 4 december 2011 @ 11:46:55 #233
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105160437
quote:
Die cams zijn allebei hoax, op die 2e is het nog steeds nacht :')
  zondag 4 december 2011 @ 12:06:57 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105160872
Ah, daar is het iig al dag ^O^

Die voorspelling van 'binnen 5 uur' van gisteravond is ook lekker uitgekomen _O-
pi_105160902
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, daar is het iig al dag ^O^

Die voorspelling van 'binnen 5 uur' van gisteravond is ook lekker uitgekomen _O-
ze hebben wel mooie discoverlichting binnen lijkt het wel
pi_105161024
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef densmee het volgende:

[..]

Ze zijn een feestje aan het bouwen.
  zondag 4 december 2011 @ 12:25:42 #238
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105161285
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef densmee het volgende:

[..]

Zal aan de camera liggen, is denk ik TL-verlichting, dat laat zich beroerd filmen :)
pi_105161322
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 12:25 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Zal aan de camera liggen, is denk ik TL-verlichting, dat laat zich beroerd filmen :)
laat mij nou gewoon in de waan dat daar een gezwellig feestje is
  zondag 4 december 2011 @ 12:29:38 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105161385
Ga anders effe kijken, kunnen we meteen zien of die cam echt live is :7
pi_105161402
quote:
3s.gif Op zondag 4 december 2011 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ga anders effe kijken, kunnen we meteen zien of die cam echt live is :7
witte wel hoe wijd weg da is
  zondag 4 december 2011 @ 12:36:07 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105161606
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef densmee het volgende:

[..]

witte wel hoe wijd weg da is
Op de brommer jonguh, pies of keek 8-)
pi_105161788
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 12:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Op de brommer jonguh, pies of keek 8-)
klopt alleen de buikschuivert moet een nieuw kettingsetje, en de modderbak met zijn noppenband is ook geen succes
  zondag 4 december 2011 @ 12:46:02 #244
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105161908
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:42 schreef densmee het volgende:

[..]

klopt alleen de buikschuivert moet een nieuw kettingsetje, en de modderbak met zijn noppenband is ook geen succes
Fiks dat dan joh :)

Ik ga naar Gennup; effe kijken of we de twin aan de praat krijgen vandaag :9~

pi_105161969
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Fiks dat dan joh :)

Ik ga naar Gennup; effe kijken of we de twin aan de praat krijgen vandaag :9~

het is een jap he, dus ze moeten eerst even kijken welke kettingset overeenkomt. maar daarvoor moet ik een keer langs komen en dergelijke.
en succes met de twin
pi_105162192
Ik ga ook naar Gennep, kijken of het bad daar nog lekker ligt :9.
pi_105163194
Ja, goed plan. Ik ga ook naar Gennep, bij Anne in bad liggen.
pi_105163831
Echtniewaarnie.
  zondag 4 december 2011 @ 13:51:17 #249
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105164391
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef densmee het volgende:

[..]

het is een jap he, dus ze moeten eerst even kijken welke kettingset overeenkomt. maar daarvoor moet ik een keer langs komen en dergelijke.
en succes met de twin
het is een fokking CBR, de opfel kadeath onder de brommers.. Moeten ze gewoon zo uit het schap kunnen trekken, anders is het een kuttent.
  zondag 4 december 2011 @ 13:59:45 #250
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105164793
Idd. Maar verder zijn CBRen wel vette motoren natuurlijk.

En een blauwe Yamaha R6 is de Golf onder de motoren :')
pi_105165219
quote:
16s.gif Op zondag 4 december 2011 13:39 schreef Anne het volgende:
Echtniewaarnie.
ik heb me verkleed als badeend :6
pi_105166355
quote:
11s.gif Op zondag 4 december 2011 13:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

het is een fokking CBR, de opfel kadeath onder de brommers.. Moeten ze gewoon zo uit het schap kunnen trekken, anders is het een kuttent.
er rijden van dit type maar een tien stuks in NL, import motor
  zondag 4 december 2011 @ 14:45:03 #253
132767 lipje
pi_105166705
quote:
16s.gif Op zondag 4 december 2011 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik dacht dat jij je verstopt had in het badschuim :')
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105166869
quote:
16s.gif Op zondag 4 december 2011 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Die zit niet bij mij in bad.
pi_105167179
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef densmee het volgende:

[..]

wat ga je toch zoeken in de Pruisen/Limburg
Kerstmarkt :')

@Alexxxxx: De Niva -O- Wat doe je nu? -O-
  zondag 4 december 2011 @ 15:45:42 #256
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105168839
pi_105170087
Net ff bij Niva gekeken:
gered: Iliana CD, zonnebril, Arthur Eend en mijn groene zwaailamp
nat in de was: vlag, petten, sjaal, tijger, Hello Kitty
nat te drogen: autopapieren
afgeschreven: TomTom, kaart van Nederland, walkie talkie set en de autoradio
Kon vreemd genoeg de plek waar het gebeurd is niet meer terug vinden... Geen sporen ook meer... Raar.

zondag 4 december 2011 @ 16:37:41 #258
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105170928
Maar wat is er nou gebeurd Alex?
  zondag 4 december 2011 @ 16:41:12 #259
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105171072
Ja, ik snap er ook nog steeds geen ruk van...
Je ontwijkt een uil (Bojo-en die hap! :')) komt half in een slootje tot stilstand met nog genoeg tijd om de motor uit te zetten.
Vervolgens komt de sleper die je halve auto onderdompelt in betreffende sloot om hem eruit te slepen? :X

En dat ook nog eens omdat je slechts aan een kant leek te remmen terwijl er recentelijk remmen vervangen zijn?
pi_105171254
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef Paladijn het volgende:
Ja, ik snap er ook nog steeds geen ruk van...
Je ontwijkt een uil (Bojo-en die hap! :')) komt half in een slootje tot stilstand met nog genoeg tijd om de motor uit te zetten.
Vervolgens komt de sleper die je halve auto onderdompelt in betreffende sloot om hem eruit te slepen? :X

En dat ook nog eens omdat je slechts aan een kant leek te remmen terwijl er recentelijk remmen vervangen zijn?
water wat in de auto stond is naar één kant gelopen bij het bergen. Lag op de zij in de sloot. En ik ontweek de uil niet, ik ging plat op de rem, en daarbij ging die scheef. en hij remde aan beide kanten, maar aan de ene kant wat minder dan de andere.
pi_105171261
De brommert van SD loopt iig weer *O*.
  zondag 4 december 2011 @ 16:49:51 #262
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105171397
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

water wat in de auto stond is naar één kant gelopen bij het bergen. Lag op de zij in de sloot. En ik ontweek de uil niet, ik ging plat op de rem, en daarbij ging die scheef. en hij remde aan beide kanten, maar aan de ene kant wat minder dan de andere.
Heb je ook een compleet verhaal?
Het is een beetje onsamenhangend zo :)
pi_105171483
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef daNpy het volgende:

[..]

Heb je ook een compleet verhaal?
Het is een beetje onsamenhangend zo :)
wat is er incompleet aan dan?
pi_105171502
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 16:46 schreef Anne het volgende:
*O*
pi_105171622
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 16:46 schreef Anne het volgende:
mooi, kan die snorbrommer weer op ministand :W
pi_105171655
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:55 schreef densmee het volgende:

[..]

mooi, kan die snorbrommer weer op ministand :W
Die gaat binnenkort op stal (letterlijk en figuurlijk) :').
  zondag 4 december 2011 @ 16:58:06 #267
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_105171735
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

wat is er incompleet aan dan?
Onsamenhangend over meerdere pagina's :P
  zondag 4 december 2011 @ 17:44:45 #268
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105173614
:') Tel de Fellali's
pi_105173825
dat moet een flink nest uilen geweest zijn!
  zondag 4 december 2011 @ 18:04:20 #270
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_105174401
1 uil, 1 Fellali :')
De rest knuffelde naderhand pas _O-
  zondag 4 december 2011 @ 19:14:27 #271
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105177267
Brommertje is braaaaaf O+ eerst even gestart met de bobines los om oliedruk en circulatie op gang te krijgen, daarna de bobinestroom erop met een infuusje brandstof en toen liep hij binnen 2 omwentelingen _O_

Helaas komt hij niet af vandaag, maar wat in het vat zit, verzuurt niet 8-)
  zondag 4 december 2011 @ 20:34:34 #273
132767 lipje
pi_105181201
quote:
waarom post jij dat in OUD?

zit je daar nu te lurken? :')

[ Bericht 3% gewijzigd door lipje op 04-12-2011 20:44:30 ]
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105181949
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef lipje het volgende:

[..]

waarom post jij dat in OUD?

zit je daar nu te lurken? :')
Da's toeval lipje :'). Godver.
pi_105181989
Wat zit jij mee te doen met een prijsvraag in OUD joh, lipje? Ga je aan de kinders ja?
  zondag 4 december 2011 @ 20:47:58 #276
132767 lipje
pi_105182126
quote:
10s.gif Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Anne het volgende:

[..]

Da's toeval lipje :'). Godver.
jaja, net als die poepbroeken van afgelopen week.

quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Anne het volgende:
Wat zit jij mee te doen met een prijsvraag in OUD joh, lipje?
jij post de link hier :')
quote:
Ga je aan de kinders ja?
ooit, als Patricia er aan toe is.
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105182327
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef lipje het volgende:

[..]

jaja, net als die poepbroeken van afgelopen week.

[..]

jij post de link hier :')

[..]

ooit, als Patricia er aan toe is.
Dat is ze nog niet? Hoe jong is Patricia :+ ?
pi_105182336
Voor SD:

zondag 4 december 2011 @ 20:53:46 #279
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105182466
O+ O+ O+ O+ O+

Excuses aan de verkoper op MP, maar dan moet ie ze maar niet zo mooi maken met een statiefje >:)
  zondag 4 december 2011 @ 20:57:25 #280
132767 lipje
pi_105182667
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat is ze nog niet? Hoe jong is Patricia :+ ?
31, dus we hebben nog een paar jaartjes :+
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
  zondag 4 december 2011 @ 21:03:04 #281
132767 lipje
pi_105183058
SD al klaar met fappen?
Return of the Unox-muts
Pappa van Aafke en Onno
pi_105183214
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef lipje het volgende:
SD al klaar met fappen?
Nog bezig.

Nee, hij was thee voor mij aan het zetten O+.

En ik was weer vergeten de slang naar buiten te doen van de droger :@.
  zondag 4 december 2011 @ 21:09:51 #283
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105183508
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef lipje het volgende:
SD al klaar met fappen?
Goffer nou :P , tis wel iets wat ik zou kopuh als ik omkwam in de doekoe :Y

Dikke vette pr0n O+
pi_105184091
Eerst een bad.
pi_105184410
Bleek dat mijn ouders in Gambia 20 meter van de finishplaats van de Amsterdam-Dakar Challenge zaten :D Die zat gewoon pal achter hun hotelkamer/hutje :P
pi_105185051
quote:
ben je dan verplicht om naar de film tegaan?
zo ja dan doe ik niet mee
zo nee, waarschijnlijk sturen ze toch geen kaartjes op :')
pi_105185185
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef densmee het volgende:

[..]

ben je dan verplicht om naar de film tegaan?
zo ja dan doe ik niet mee
zo nee, waarschijnlijk sturen ze toch geen kaartjes op :')
}:|.
pi_105185492
quote:
3s.gif Op zondag 4 december 2011 21:36 schreef Anne het volgende:

[..]

}:|.
ik heb het maar even ingevuld, dan mag jij met jouw vrijer naar de film als ik win _O-
pi_105186327
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef densmee het volgende:

[..]

ik heb het maar even ingevuld, dan mag jij met jouw vrijer naar de film als ik win _O-
Is goed 8-).
  zondag 4 december 2011 @ 21:54:53 #290
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105186412
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef Anne het volgende:

[..]

Is goed 8-).
vind ik dat ook O-)
pi_105186762
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

vind ik dat ook O-)
Vind je dat goed?
  zondag 4 december 2011 @ 22:10:05 #292
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105187528
Weenie; schijnt een disneyfilm te zijn :P, en zolang de hond geen buren heeft, kunnen we niet te lang weg in de avonduren :+
pi_105187638
quote:
7s.gif Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Weenie; schijnt een disneyfilm te zijn :P, en zolang de hond geen buren heeft, kunnen we niet te lang weg in de avonduren :+
Het is geen Disneyfilm :@. Maar een Dreamworks-film.

En :6.
  zondag 4 december 2011 @ 22:39:36 #294
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105189417
I know, volgens mij issie wel grappug, maar wel in 2D, zo'n bril op mijn smoel vinnik niks :N
pi_105189501
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
I know, volgens mij issie wel grappug, maar wel in 2D, zo'n bril op mijn smoel vinnik niks :N
Niet die van Malden idd. Isse auwa na een half uurtje.

En deze isse bijna vol.
  zondag 4 december 2011 @ 22:42:40 #296
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105189619
Ik zoek wel effe een toffe 8-)
  zondag 4 december 2011 @ 23:00:38 #297
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105190631
Hebbesjh :P
  zondag 4 december 2011 @ 23:00:51 #298
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105190645
mag vol dus..
  zondag 4 december 2011 @ 23:01:17 #299
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105190673
:)
  zondag 4 december 2011 @ 23:01:33 #300
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105190691
driehonderd
  zondag 4 december 2011 @ 23:01:46 #301
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_105190709
en één (8>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')