Wees blij dat je 4 wielen onder je lieve bescheiden kontje had; anders had je dit misschien gepost vanuit een ziekenhuisbedquote:Op zondag 4 december 2011 00:18 schreef densmee het volgende:
vandaag stond ik overigens achterste voren, op een rotonde met een diesel spoor terwijl het regende.
Achterwiel aandrijving, korte wielbasis en geen esp = sensatie
Laten we maar hopen dat het allemaal meevalt, en dat ze meteen effe je remzooi fiksen, want als het straks glad is ben je dus bij elke bocht de lul.quote:Op zondag 4 december 2011 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
een van de monteurs van mijn garage is een autocrosser, dus die heeft vast ervaring met autos die in een sloot met niet al te gek veel water liggen, daar ben ik wel blij om
hebben ze net vorige week gedaan, aan één kant nieuwe remmerijquote:Op zondag 4 december 2011 01:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat het allemaal meevalt, en dat ze meteen effe je remzooi fiksen, want als het straks glad is ben je dus bij elke bocht de lul.
Pff... Schroef een turbo in mijn 121 en je hebt ook een Mazda 1.3 cabrio van circa 800 kiloquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Paladijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gerucht: volgende MX-5 krijgt 1.3 turbo, weegt 800 kg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Balen zegquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef Alexxxxx het volgende:
iemand nog een Niva motorblok liggen? Die ik nu heb is nat.
[ afbeelding ]
Ehh, aan één kant?quote:Op zondag 4 december 2011 01:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben ze net vorige week gedaan, aan één kant nieuwe remmerijmaar dat mogen ze dus beter doen ja.
uhu.... en nu trok ie bij noodstop dus naar één kant.... (de kant waar de remmen NIET gedaan waren overigens)quote:
Hmm, dan kun je ze aansprakelijk stellenquote:Op zondag 4 december 2011 01:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhu.... en nu trok ie bij noodstop dus naar één kant.... (de kant waar de remmen NIET gedaan waren overigens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zondag 4 december 2011 01:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmm, dan kun je ze aansprakelijk stellener was maar één rem die verveledn deed, bestuurderskant voor... al langer gezever mee....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En had ik dan niet bij de politie dat moeten melden doen om ze aansprakelijk te stellen?
Ligt er een beetje aan wat de reaparatieopdracht was, maar ik ken serieus niet één garagebedrijf of zelfs maar beunhaas die dat zou doen. je hele remsysteem is bloedgevaarlijk als niet alle remmetjes hetzelfde doen, voor en achter verschil is op zich wel te doen, maar tussen links en recht wil je geen verschil; je weet nu waarom.quote:Op zondag 4 december 2011 01:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er was maar één rem die verveledn deed, bestuurderskant voor... al langer gezever mee....
En had ik dan niet bij de politie dat moeten melden doen om ze aansprakelijk te stellen?
Nee, volgens mij niet, maar ze zijn wel verplicht om reparatie's zodanig uit te voeren dat de klant met een veilige auto de deur uit gaat. En dat is hier dus klaarblijkelijk niet het geval.. het is meer een ongeschreven regel volgens mij, dat je ALTIJD links én rechts dezelfde remdelen vervangt. Remcilinders kunnen evt wel per wiel, maar blokken, trommels of schijven altijd per as.quote:Op zondag 4 december 2011 01:51 schreef Dingest het volgende:
Is dat wettelijk verplicht om beide kanten tegelijk aan te pakken, nee toch?
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 4 december 2011 02:40 schreef Dingest het volgende:
Jawel, maar daar heb je wettelijk niets aan
Je hebt een getuige.. trustequote:Op zondag 4 december 2011 02:55 schreef Alexxxxx het volgende:
maar in een rechtszaak heb ik geen kans. ik kan niet bewijzen dat ik geen slinger aan het stuur heb gegeven, is verder ook geen technisch onderzoek gedaan...
hoe dan ook, ik ga eens proberen of ik de slaap kan vatten
quote:
puik planquote:
Die cams zijn allebei hoax, op die 2e is het nog steeds nachtquote:
ze hebben wel mooie discoverlichting binnen lijkt het welquote:Op zondag 4 december 2011 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, daar is het iig al dag![]()
Die voorspelling van 'binnen 5 uur' van gisteravond is ook lekker uitgekomen
Ze zijn een feestje aan het bouwen.quote:Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ze hebben wel mooie discoverlichting binnen lijkt het wel
Zal aan de camera liggen, is denk ik TL-verlichting, dat laat zich beroerd filmenquote:Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ze hebben wel mooie discoverlichting binnen lijkt het wel
laat mij nou gewoon in de waan dat daar een gezwellig feestje isquote:Op zondag 4 december 2011 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal aan de camera liggen, is denk ik TL-verlichting, dat laat zich beroerd filmen
witte wel hoe wijd weg da isquote:Op zondag 4 december 2011 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ga anders effe kijken, kunnen we meteen zien of die cam echt live is
Op de brommer jonguh, pies of keekquote:
klopt alleen de buikschuivert moet een nieuw kettingsetje, en de modderbak met zijn noppenband is ook geen succesquote:Op zondag 4 december 2011 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de brommer jonguh, pies of keek
Fiks dat dan johquote:Op zondag 4 december 2011 12:42 schreef densmee het volgende:
[..]
klopt alleen de buikschuivert moet een nieuw kettingsetje, en de modderbak met zijn noppenband is ook geen succes
het is een jap he, dus ze moeten eerst even kijken welke kettingset overeenkomt. maar daarvoor moet ik een keer langs komen en dergelijke.quote:Op zondag 4 december 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fiks dat dan joh![]()
Ik ga naar Gennup; effe kijken of we de twin aan de praat krijgen vandaag
![]()
het is een fokking CBR, de opfel kadeath onder de brommers.. Moeten ze gewoon zo uit het schap kunnen trekken, anders is het een kuttent.quote:Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef densmee het volgende:
[..]
het is een jap he, dus ze moeten eerst even kijken welke kettingset overeenkomt. maar daarvoor moet ik een keer langs komen en dergelijke.
en succes met de twin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |