quote:
puik planquote:
Die cams zijn allebei hoax, op die 2e is het nog steeds nachtquote:
ze hebben wel mooie discoverlichting binnen lijkt het welquote:Op zondag 4 december 2011 12:06 schreef Sounddragon het volgende:
Ah, daar is het iig al dag![]()
Die voorspelling van 'binnen 5 uur' van gisteravond is ook lekker uitgekomen
Ze zijn een feestje aan het bouwen.quote:Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ze hebben wel mooie discoverlichting binnen lijkt het wel
Zal aan de camera liggen, is denk ik TL-verlichting, dat laat zich beroerd filmenquote:Op zondag 4 december 2011 12:08 schreef densmee het volgende:
[..]
ze hebben wel mooie discoverlichting binnen lijkt het wel
laat mij nou gewoon in de waan dat daar een gezwellig feestje isquote:Op zondag 4 december 2011 12:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zal aan de camera liggen, is denk ik TL-verlichting, dat laat zich beroerd filmen
witte wel hoe wijd weg da isquote:Op zondag 4 december 2011 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
Ga anders effe kijken, kunnen we meteen zien of die cam echt live is
Op de brommer jonguh, pies of keekquote:
klopt alleen de buikschuivert moet een nieuw kettingsetje, en de modderbak met zijn noppenband is ook geen succesquote:Op zondag 4 december 2011 12:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Op de brommer jonguh, pies of keek
Fiks dat dan johquote:Op zondag 4 december 2011 12:42 schreef densmee het volgende:
[..]
klopt alleen de buikschuivert moet een nieuw kettingsetje, en de modderbak met zijn noppenband is ook geen succes
het is een jap he, dus ze moeten eerst even kijken welke kettingset overeenkomt. maar daarvoor moet ik een keer langs komen en dergelijke.quote:Op zondag 4 december 2011 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fiks dat dan joh![]()
Ik ga naar Gennup; effe kijken of we de twin aan de praat krijgen vandaag
![]()
het is een fokking CBR, de opfel kadeath onder de brommers.. Moeten ze gewoon zo uit het schap kunnen trekken, anders is het een kuttent.quote:Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef densmee het volgende:
[..]
het is een jap he, dus ze moeten eerst even kijken welke kettingset overeenkomt. maar daarvoor moet ik een keer langs komen en dergelijke.
en succes met de twin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |