Daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:19 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een ongelofelijk pleuritisweer, ik ben doornat; volgens mij wordt het een vroegertje vannacht, bah
Nou, gewoon, een brandweerwagen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:38 schreef Anne het volgende:
Zeg eh, wat voor een icoontje heb ik? Want:
[ afbeelding ]![]()
!
maar the cat poept in my gardenquote:
OUDquote:
http://www.mister-auto.nl(...)999BOL-19095500.htmlquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef blup het volgende:
Ja, vooral de lichtschakelaars zijn van de Renault 4 tot aan de Clio 2 gaar geweest. Mijn vorige 2 clio's gingen ze ook al RIP.
Zit er nu eentje op van een clio, eigenlijk moet ik deze hebben:
http://www.mister-auto.nl(...)1563_a021251282.html.
Oke, vreemd...quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef blup het volgende:
Kijk aan, dat ziet er beter uit.. Dadelijk even kijken of dat palletje op het stuur die de richtingaanwijzer naar 0 stand brengt die goede kant op staat. Die op de sloop lagen waren allemaal verkeerd.
Handel jij in gratis tv's ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef daNpy het volgende:
Ik heb ook nog een 100Hz Philips Matchline breedbeeld staan ter overname.
Barca?
Gaat alle stroom voor de lampen door de lichtschakelaar ? Zo ja: relais tussen knopen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef blup het volgende:
Ja, vooral de lichtschakelaars zijn van de Renault 4 tot aan de Clio 2 gaar geweest. Mijn vorige 2 clio's gingen ze ook al RIP.
Zit er nu eentje op van een clio, eigenlijk moet ik deze hebben:
http://www.mister-auto.nl(...)1563_a021251282.html.
Ja alles gaat erover maar nee, relais + knutselen is duurder als een nieuwe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gaat alle stroom voor de lampen door de lichtschakelaar ? Zo ja: relais tussen knopen.
mazda ging toch voor zuinigere atmosferische motoren?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Paladijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gerucht: volgende MX-5 krijgt 1.3 turbo, weegt 800 kg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Handel jij in gratis tv's ofzo?
Nee, maar ik ben voorzien, bedankt voor het aanbod.
True, maar je moet er wel vanaf zeg maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef Paladijn het volgende:
Het is niet alsof je nog geld kunt vragen voor een met beeldbuis
hebben ze alle veiligheidsmaatregelen eruit gesloopt?quote:
quote:
een 5 of een 6 cilinder is nog klein, een echt dikke motor heeft acht of twaalf cilindersquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het allemaal maar niks die kleine geblazen motoren.
Kan me niet voorstellen dat dit soort motoren net zo makkelijk naar de 4 a 5 ton hobbelen als een dikke 5 of 6 cilinder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |