Daar had ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:19 schreef Sounddragon het volgende:
Wat een ongelofelijk pleuritisweer, ik ben doornat; volgens mij wordt het een vroegertje vannacht, bah
Nou, gewoon, een brandweerwagen...quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:38 schreef Anne het volgende:
Zeg eh, wat voor een icoontje heb ik? Want:
[ afbeelding ]![]()
!
maar the cat poept in my gardenquote:
OUDquote:
http://www.mister-auto.nl(...)999BOL-19095500.htmlquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef blup het volgende:
Ja, vooral de lichtschakelaars zijn van de Renault 4 tot aan de Clio 2 gaar geweest. Mijn vorige 2 clio's gingen ze ook al RIP.
Zit er nu eentje op van een clio, eigenlijk moet ik deze hebben:
http://www.mister-auto.nl(...)1563_a021251282.html.
Oke, vreemd...quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:14 schreef blup het volgende:
Kijk aan, dat ziet er beter uit.. Dadelijk even kijken of dat palletje op het stuur die de richtingaanwijzer naar 0 stand brengt die goede kant op staat. Die op de sloop lagen waren allemaal verkeerd.
Handel jij in gratis tv's ofzo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef daNpy het volgende:
Ik heb ook nog een 100Hz Philips Matchline breedbeeld staan ter overname.
Barca?
Gaat alle stroom voor de lampen door de lichtschakelaar ? Zo ja: relais tussen knopen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef blup het volgende:
Ja, vooral de lichtschakelaars zijn van de Renault 4 tot aan de Clio 2 gaar geweest. Mijn vorige 2 clio's gingen ze ook al RIP.
Zit er nu eentje op van een clio, eigenlijk moet ik deze hebben:
http://www.mister-auto.nl(...)1563_a021251282.html.
Ja alles gaat erover maar nee, relais + knutselen is duurder als een nieuwe.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Gaat alle stroom voor de lampen door de lichtschakelaar ? Zo ja: relais tussen knopen.
mazda ging toch voor zuinigere atmosferische motoren?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:56 schreef Paladijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gerucht: volgende MX-5 krijgt 1.3 turbo, weegt 800 kg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Handel jij in gratis tv's ofzo?
Nee, maar ik ben voorzien, bedankt voor het aanbod.
True, maar je moet er wel vanaf zeg maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef Paladijn het volgende:
Het is niet alsof je nog geld kunt vragen voor een met beeldbuis
hebben ze alle veiligheidsmaatregelen eruit gesloopt?quote:
quote:
een 5 of een 6 cilinder is nog klein, een echt dikke motor heeft acht of twaalf cilindersquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ik vind het allemaal maar niks die kleine geblazen motoren.
Kan me niet voorstellen dat dit soort motoren net zo makkelijk naar de 4 a 5 ton hobbelen als een dikke 5 of 6 cilinder
leeft die nog?quote:
quote:
quote:Op 08-09-2010 21:29 schreef Anne
Leef jij nog?
Uit welke buurt komt ie zelf vandaan danquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:56 schreef lipje het volgende:
ah het laatste wat ik gehoord heb was dat ie een leven gekocht had, Een vriending in Leiden, en meneer was druk bezig met pendelen
geboren in Drenthe, maar woonzaam in Gorichemquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Uit welke buurt komt ie zelf vandaan dan?
Euwwwww, da's een uur naar Leiden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:58 schreef lipje het volgende:
[..]
geboren in Drenthe, maar woonzaam in Gorichem
en hij wordt wagenziek als je met m over het circuit rijdt
en dan vergeet je de filesquote:
Dat komt omdat ze die hier niet hebben volgens Anniequote:
Bijna niet nee. In de 8 maanden dat ik nu in Venray werk heb ik 1x in de file gestaan, voor 15 minuten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze die hier niet hebben volgens Annie
ja maar tussen Gorichem en Leiden juist twee maal zoveelquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze die hier niet hebben volgens Annie
ik las : "Anne negeert"quote:
Sure. We hebben nog een klein stukje banketletter en wafels met een laagje chocolade erop.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:25 schreef lipje het volgende:
als ik koffie en thee regel, regelen jullie dan wat lekkers erbij?
Ik heb nog een S liggen.. mag je ook opknagenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef Sounddragon het volgende:
We hebben heul geen banketletter meer
wat ga je toch zoeken in de Pruisen/Limburgquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zwaait naar de SC vanuit Anneland
Dat is een HEEL goed teken. Dikke kans dat je motor niet totaal aan gort is. Ik zou preventief al je vloeistoffen en filters (laten) vervangen, natte bekleding demonteren en binnen zetten om te drogen (hoe langer hoe beter) en vrolijk verder rijden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, de motor lag NIET onder water, en liep nog gewoon.Heb de motor maar uitgezet, hing toch boven water. Bij het bergen is er wel wat water rondom de motor gekomen...
Daar ben ik goed in!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef Anne het volgende:
Op je feestboek hang je wel een beetje de dramaqueen uit, Lex.
neuh, bij t bergen heeft ie wat water gehapt, maar toen stond de motor al lang en breed uit. Startonderbreker leek het nog gewoon te doen, radio is wel naar de klote, maar ach... ik wacht ff af, maandag ff naar de garage toe, zowle ik als de Niva, en dan zien we wel weer verderquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er nou precies wel kapot en wat niet? Torretje loopt toch? dan kan de rest niet meer als wat plaatwerk zijn toch? of heeft hij helemaal blank gestaan?
Water dat tijdens het bergen in het luchtfiler loopt en bij de eerstvolgende keer starten zorgt voor waterslag ...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er nou precies wel kapot en wat niet? Torretje loopt toch? dan kan de rest niet meer als wat plaatwerk zijn toch? of heeft hij helemaal blank gestaan?
Radio dood door water of radio dood door impact?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, bij t bergen heeft ie wat water gehapt, maar toen stond de motor al lang en breed uit. Startonderbreker leek het nog gewoon te doen, radio is wel naar de klote, maar ach... ik wacht ff af, maandag ff naar de garage toe, zowle ik als de Niva, en dan zien we wel weer verderHeb gelukkig de ZX nog niet geschorst.
water, impact was amper wat joh.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Radio dood door water of radio dood door impact?
En jij naar de garage als in 'dokter'? jullie hadden toch niks?
Da's krap zatquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Paladijn het volgende:
zit je lekker een porker op te duwen met je mx5, vliegt er een corvette voorbij
http://www.autojunk.nl/2011/12/spectaculair-close-call
Wat een mafketel in die vettequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Paladijn het volgende:
zit je lekker een porker op te duwen met je mx5, vliegt er een corvette voorbij
http://www.autojunk.nl/2011/12/spectaculair-close-call
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |