Dat is een HEEL goed teken. Dikke kans dat je motor niet totaal aan gort is. Ik zou preventief al je vloeistoffen en filters (laten) vervangen, natte bekleding demonteren en binnen zetten om te drogen (hoe langer hoe beter) en vrolijk verder rijden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee, de motor lag NIET onder water, en liep nog gewoon.Heb de motor maar uitgezet, hing toch boven water. Bij het bergen is er wel wat water rondom de motor gekomen...
Daar ben ik goed in!quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:27 schreef Anne het volgende:
Op je feestboek hang je wel een beetje de dramaqueen uit, Lex.
neuh, bij t bergen heeft ie wat water gehapt, maar toen stond de motor al lang en breed uit. Startonderbreker leek het nog gewoon te doen, radio is wel naar de klote, maar ach... ik wacht ff af, maandag ff naar de garage toe, zowle ik als de Niva, en dan zien we wel weer verderquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er nou precies wel kapot en wat niet? Torretje loopt toch? dan kan de rest niet meer als wat plaatwerk zijn toch? of heeft hij helemaal blank gestaan?
Water dat tijdens het bergen in het luchtfiler loopt en bij de eerstvolgende keer starten zorgt voor waterslag ...quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:31 schreef Sounddragon het volgende:
Wat is er nou precies wel kapot en wat niet? Torretje loopt toch? dan kan de rest niet meer als wat plaatwerk zijn toch? of heeft hij helemaal blank gestaan?
Radio dood door water of radio dood door impact?quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, bij t bergen heeft ie wat water gehapt, maar toen stond de motor al lang en breed uit. Startonderbreker leek het nog gewoon te doen, radio is wel naar de klote, maar ach... ik wacht ff af, maandag ff naar de garage toe, zowle ik als de Niva, en dan zien we wel weer verderHeb gelukkig de ZX nog niet geschorst.
water, impact was amper wat joh.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Radio dood door water of radio dood door impact?
En jij naar de garage als in 'dokter'? jullie hadden toch niks?
Da's krap zatquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Paladijn het volgende:
zit je lekker een porker op te duwen met je mx5, vliegt er een corvette voorbij
http://www.autojunk.nl/2011/12/spectaculair-close-call
Wat een mafketel in die vettequote:Op zaterdag 3 december 2011 23:56 schreef Paladijn het volgende:
zit je lekker een porker op te duwen met je mx5, vliegt er een corvette voorbij
http://www.autojunk.nl/2011/12/spectaculair-close-call
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |