leeft die nog?quote:
quote:
quote:Op 08-09-2010 21:29 schreef Anne
Leef jij nog?
Uit welke buurt komt ie zelf vandaan danquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:56 schreef lipje het volgende:
ah het laatste wat ik gehoord heb was dat ie een leven gekocht had, Een vriending in Leiden, en meneer was druk bezig met pendelen
geboren in Drenthe, maar woonzaam in Gorichemquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Uit welke buurt komt ie zelf vandaan dan?
Euwwwww, da's een uur naar Leiden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:58 schreef lipje het volgende:
[..]
geboren in Drenthe, maar woonzaam in Gorichem
en hij wordt wagenziek als je met m over het circuit rijdt
en dan vergeet je de filesquote:
Dat komt omdat ze die hier niet hebben volgens Anniequote:
Bijna niet nee. In de 8 maanden dat ik nu in Venray werk heb ik 1x in de file gestaan, voor 15 minuten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze die hier niet hebben volgens Annie
ja maar tussen Gorichem en Leiden juist twee maal zoveelquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze die hier niet hebben volgens Annie
ik las : "Anne negeert"quote:
Sure. We hebben nog een klein stukje banketletter en wafels met een laagje chocolade erop.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:25 schreef lipje het volgende:
als ik koffie en thee regel, regelen jullie dan wat lekkers erbij?
Ik heb nog een S liggen.. mag je ook opknagenquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef Sounddragon het volgende:
We hebben heul geen banketletter meer
wat ga je toch zoeken in de Pruisen/Limburgquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zwaait naar de SC vanuit Anneland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |