ah ze doet printplaten solderenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef Paladijn het volgende:
Ze is niet Pools densmee
[ afbeelding ]
En we hebben hier geen aspergekwekerijen binnen 100km
dat zal het wel zijn morgen toch maar weer een rokje of broek aanquote:Op woensdag 30 november 2011 20:03 schreef Anne het volgende:
Ik had geeneens een rokje aan.
En IK ben niet de kletskop hoor. Ik ging naar beneden omdat ik een vraag had.
En dan ineens staan er 4 heren mij te helpen en met mij en elkaar te kletsen.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:10 schreef densmee het volgende:
[..]
dat zal het wel zijn morgen toch maar weer een rokje of broek aan
als fristi zegt:quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef Anne het volgende:
[..].
Ik had een broek aan, densmeetje. Viezerik.
en jij antwoord:quote:@Anne: Volgende keer een broek aan doen i.p.v. een rokje?
dan denk ik vreemde dingen inderdaadquote:Ik had geeneens een rokje aan.
quote:Op woensdag 30 november 2011 20:37 schreef Paladijn het volgende:
the big picture heeft sowieso vaak mooie (nieuws)foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
toen ik de laan uit vloog benik buzzynewz weer bij gaan houden, volgesn mij heb ik 5.000 persberichten ongelezen weggegooid ivm verouderdquote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef Anne het volgende:
Ik ben mijn mailbox aan het opruimen sinds eergisteren.
Van 5428 MB naar 2439 MB. En nog 1453 ongelezen persberichten te gaan.
Die gaan waarschijnlijk ook nog allemaal de prullenbak in.
had ik vandaag helemaal niet erg gevondenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:18 schreef Anne het volgende:
Ja hoi, heel de dag op mijn werk aan het werk werken.
alleen op je papieren, niet meer zichtbaar op je kentekenplaten.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:20 schreef blup het volgende:
Ben 1 dag terug in Utrecht, gelijk kentekenplaten voor en achter gestolen.
Enige wat ik kut vind dat ik na 25 jaar een fucking duplicaatcode krijg.
Goedemorgen pepernoot.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
alleen op je papieren, niet meer zichtbaar op je kentekenplaten.
Maakt het niet minder kut; aangifte goed bewaren, 90% zeker is er nu een kwal aan het freeloaden bij de schelp met jouw kenteken.
goedemorgen koekenbaksterquote:
Niet eens? Dan neem je hem maar mee naar je werk! Ik wil hem niet meer zienquote:Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef Sounddragon het volgende:
Die ding is nie op als jij thuiskomt hoor
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Niet eens? Dan neem je hem maar mee naar je werk! Ik wil hem niet meer zien!
Te verleidelijk!
Voor de overige mensen hier, ik heb gisteravond nog even een boterkoek gebakken.
Volgens mij was dat recentelijk afgeschaft, alleen zie ik dat bij de RDW niet op de site staanquote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef blup het volgende:
Juist andersom, wel op je platen, niet op je papieren.
Me platen zaten vast met die zielige kentekenhouders die je zo afbreekt. Nieuwe maar vast poppen....
Kans is klein dat me platen nog eens gestolen worden maargoed.
Bij verlies van je kentekenbewijs hoef je geen duplicaat op je platen te laten drukken. Dat was eerst nog wel namelijk.quote:Vermissing of diefstal van kentekenplaten
Bij vermissing van één of twee kentekenplaten hoeft u geen vervangend kentekenbewijs meer aan te vragen. U kunt dan bij een door de RDW erkende kentekenplaatfabrikant nieuwe kentekenplaten aanschaffen. Hierbij moet u (of iemand namens u) het originele Voertuigbewijs (deel 1A) en een geldig legitimatiebewijs laten zien.
Als er op het voertuig twee kentekenplaten zitten, dan worden er ook twee nieuwe kentekenplaten verstrekt, ook al is er maar één kentekenplaat vermist.
De kentekenplaatfabrikant perst de kentekenplaten met een verhoogde duplicaatcode. Ook registreert de kentekenplaatfabrikant dat hij nieuwe kentekenplaten afgeeft omdat de oude zijn vermist.
Bij verlies of diefstal van uw kentekenplaat adviseert de RDW u altijd aangifte te doen bij de politie.
Meer informatie over een duplicaatcode
ik ben ook niet zo bang dat ze de mijne stelen, weinig overeenkomende auto'squote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef blup het volgende:
Juist andersom, wel op je platen, niet op je papieren.
Me platen zaten vast met die zielige kentekenhouders die je zo afbreekt. Nieuwe maar vast poppen....
Kans is klein dat me platen nog eens gestolen worden maargoed.
Hoeveel Renault 5jes rijden er nog rond?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef densmee het volgende:
[..]
ik ben ook niet zo bang dat ze de mijne stelen, weinig overeenkomende auto's
of het moet iemand van RWS zijn
okee vreemd, ik dacht dat ze altijd overeenkomende auto's jatten ivm opvallen bij politie bij afwijkingenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef blup het volgende:
[..]
Hoeveel Renault 5jes rijden er nog rond?
Sowieso een kenteken met een een Y erin stelen.![]()
Ja, ik had ook al zitten zoeken, mooi kut; ik dacht serieus dat het andersom wasquote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef blup het volgende:
http://www.rdw.nl/nl/part(...)t/Pages/default.aspx
[..]
Bij verlies van je kentekenbewijs hoef je geen duplicaat op je platen te laten drukken. Dat was eerst nog wel namelijk.
http://www.rdw.nl/nl/part(...)skentekenbewijs.aspx
Neuh, de meeste boefjes rijden in auto's die op naam van een ander staan for obvious reasons. de kleine schurkjes die jouw platen hebben gesnaaid worden misschien wat eerder gepakt, maar dat zal weinig zoden aan de dijk zetten ben ik bang.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef blup het volgende:
Ja, gelukkig worden de politie 2.0 auto's allemaal voorzien van ANPR. Denk dat veel criminaliteit kan schelen.
Nou, ik heb dr nog wel een stuk of 5quote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef blup het volgende:
[..]
Hoeveel Renault 5jes rijden er nog rond?
Sowieso een kenteken met een een Y erin stelen.![]()
En redelijk debielquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef densmee het volgende:
http://www.motor-forum.nl(...)streetfighter-1.html
Kei schnell
ik mis nog een stukjequote:Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Anne het volgende:
Voor de overige mensen hier, ik heb gisteravond nog even een boterkoek gebakken.
dat klappert wel, alleen in nederland kun je versnelling 2 tm 6 wel wegdoenquote:
Er ligt nog een halve; leef je uitquote:
hoeveel rijden er legaal?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:25 schreef L0we het volgende:
[..]
Nou, ik heb dr nog wel een stuk of 5. Waarvan 3 met een Y in het kenteken
.
En die ligt er nog steeds...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er ligt nog een halve; leef je uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |