Zo'n groot stalen kussen van enkele meters lang waar een automobilist die niet op let in mag vliegen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
HELD!~
Maarre, vrij scheuren met zo'n zware bak gaat toch niet zo makkelijk.
Enne, wat moet ik mij voorstellen bij botsabsorber en hoogwerker? Botsabsorber kan ik mij nog wat bij voorstellen, zo'n trekker met zo'n pijl erop en zo'n grote kast die hij even laat zakken.
Kletstantequote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef Anne het volgende:
Ik ben net het warehouse uitgestuurd.
"Anne, zolang jij hier bent doen de jongens hun werk niet."
geef ze een Pirelli kalender kadoquote:Op woensdag 30 november 2011 12:51 schreef Anne het volgende:
Ik ben net het warehouse uitgestuurd.
"Anne, zolang jij hier bent doen de jongens hun werk niet."
goed bezig, Sjakie en Joske.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:06 schreef Sounddragon het volgende:
En nu ga ik (proberen te) maffen
Had je een plaatje?quote:Op woensdag 30 november 2011 11:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zo'n groot stalen kussen van enkele meters lang waar een automobilist die niet op let in mag vliegen.
mijn collega rijdt met de botsabsorber achter mijn vrachtwagen- hoogwerker, om mij te beveiligen; ik sta de hele nacht op provinciale wegen OV-onderhoud te doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:33 schreef Pizza_Boom het volgende:
HELD!~
Maarre, vrij scheuren met zo'n zware bak gaat toch niet zo makkelijk.
Enne, wat moet ik mij voorstellen bij botsabsorber en hoogwerker? Botsabsorber kan ik mij nog wat bij voorstellen, zo'n trekker met zo'n pijl erop en zo'n grote kast die hij even laat zakken.
Dat schijnt steeds minder vaak te gebeuren... en met het ikke ikke ikke rijgedrag van de gemiddelde nederlander verbaast me dat eigenlijk nietquote:Op woensdag 30 november 2011 16:06 schreef Sounddragon het volgende:
Dank jullie voor de aangemeten held-status, maar volgens mij deden we niet meer als elk ander weldenkend mens zou doen; je rijdt met een brandweerauto ook geen brand voorbij![]()
Ik word net pas wakker, slapen ging op zich wel, maar ik zou om half 5 Anne ophalen, dus ik ga effe opschietuh
Nah, als je om dit tijdstip zo'n puinzooi tegenkomt in die situatie en je rijdt door, is dat volgens mij zelfs strafbaar. En zo zit ik (en mijn collega gelukkig ook niet) in elkaar.. als ik daar zou liggen zou ik graag hebben dat anderen dit ook voor mij doen, en het verbeteren van de grote boze wereld moet érgens beginnen hequote:Op woensdag 30 november 2011 17:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat schijnt steeds minder vaak te gebeuren... en met het ikke ikke ikke rijgedrag van de gemiddelde nederlander verbaast me dat eigenlijk niet
Goed bezig SD
slaven te werk stellen valt nog niet zo mee hequote:Op woensdag 30 november 2011 17:46 schreef Paladijn het volgende:
En yay, vriendin heeft eindelijk uitsluiting over d'r verblijfsvergunning. Kost wat tijd, maar ze kan over +- een week aan't werk
straks weer asperges steken, nu doet ze coniferen rooien op een kwekerijquote:
Goed werk voor een vrouwquote:Op woensdag 30 november 2011 18:07 schreef densmee het volgende:
[..]
straks weer asperges steken, nu doet ze coniferen rooien op een kwekerij
moet je hier eens op die coniferen akkers komen kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |