Ja daar zit nog tempo in, de PTA SC is zo traagquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Anne het volgende:
[..]
En daar wordt ie constant afgezeken.
Edit: Oh, ik dacht dat het over ook_gek ging, maar die zit in de ALS VERSIEREN NIET ZO MAKKELIJK GAAT-reeks.
quote:Op maandag 28 november 2011 19:29 schreef Barcaconia het volgende:
Dadelijk ga je nog andere fokkers meeten
ga je verhuizen?quote:Op maandag 28 november 2011 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja daar zit nog tempo in, de PTA SC is zo traag![]()
Vroeger was alles beter!
[..]![]()
![]()
![]()
Meeten
verhuizen naar waar?quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 20:45 schreef densmee het volgende:
ik ga nieuwe werkschoenen kopen,
[ afbeelding ]
helaas zonder zaagbeveiliging, maar wel lekker sterk en kunnen goed tegen de bramen hoop ik
lekker met gele vla!quote:
Je moet eens een week door het bos sjokken met rubberlaarzen, dan zitten er gaten in.quote:
Waarom loop je er dan ookquote:Op maandag 28 november 2011 20:50 schreef densmee het volgende:
[..]
Je moet eens een week door het bos sjokken met rubberlaarzen, dan zitten er gaten in.
De doorns van die planten zijn zo smerig kut
als bosarbeider valt het niet mee om op de harde weg te blijvenquote:
bos weghalen en er een mooie 3 baans weg dumpen is zeker geen optiequote:Op maandag 28 november 2011 20:55 schreef densmee het volgende:
[..]
als bosarbeider valt het niet mee om op de harde weg te blijven
een andere SC, het trollenhok, als het maar ver van hier isquote:
jep ik ben boswachter,quote:Op maandag 28 november 2011 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bos weghalen en er een mooie 3 baans weg dumpen is zeker geen optie
Wel leuk werk heb je dan volgens mij. Ben je dan soort boswachter?
Nou nou wat zijn we weer aardig zeg. Ik vind je ook lief hoorquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef lipje het volgende:
[..]
een andere SC, het trollenhok, als het maar ver van hier is
Oh joh wat gaafquote:Op maandag 28 november 2011 20:59 schreef densmee het volgende:
[..]
jep ik ben boswachter,
Ik ben beheerder van een gebied van 600 hectare waar ik kwart Fte te vinden ben en de rest bij andere klanten
heb hier 4 tekno's liggenquote:Op maandag 28 november 2011 20:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gaaf, mijlpalen! Zal ik mijn adres even PMen waar het Tekno modelletje naartoe kan?
Hey als ik me niet vergis staat de grootste hijskraan van europa op het centraal station van den haag.quote:Op maandag 28 november 2011 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
heb hier 4 tekno's liggenmaar gewoon meedoen met de kwis
binnenkort sowieso ff die kant opquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey als ik me niet vergis staat de grootste hijskraan van europa op het centraal station van den haag.
mn fotos doen het overal niet. deels. gare serverquote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef Barcaconia het volgende:
Alex je foto's doen het niet op BB.
Ja weet het niet geheel zeker hoor. Maar ze hebben een middag het centraal afgesloten wegens die hijskraan die er ruim een jaar blijft hange. En ze hadden het over de grootste kraan van euro die de hoogste kraan van euro moest gaan plaatsen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
binnenkort sowieso ff die kant op
Algemeen kranentopicquote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja weet het niet geheel zeker hoor. Maar ze hebben een middag het centraal afgesloten wegens die hijskraan die er ruim een jaar blijft hange. En ze hadden het over de grootste kraan van euro die de hoogste kraan van euro moest gaan plaatsen.
Grof geschut.
geen idee? iig niks voor ELFquote:Op maandag 28 november 2011 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zag net op BB een topic van advertenties waar je hebberig van wordt. Is dat niet iets voor PTA Alex?
Hmmm, dat opent leuke mogelijkheden voor de Dakar van 2012quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
whut, ik krijg net een persbericht over Husqvarna... van BMW?die toko ook al overgenomen?
Idd, geen bomen meer langs het smalle parcours in Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmmm, dat opent leuke mogelijkheden voor de Dakar van 2012
weer nietsquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:23 schreef Anne het volgende:
densmee (en anderen), jullie kunnen je slag weer slaan
[WIN] Prijzenpakket van Mission: Impossible - Ghost Protocol
een wattes? is dat een stoffer voor je telefoon?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef daNpy het volgende:
Iemand nog interesse in een Swiffer mount voor een Wildfire S?
Huh? Watquote:
het verschil bij sommige prijsvragen tussen winnen en verliezen is hetzelfde hoorquote:
kan je er ook mee bellen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef Anne het volgende:
Mocht iemand nog een telefoon zoeken
[TK] Samsung Galaxy Mini (android 2.2.1) inclusief aankoopbon
dit is geen topic over problemen, maar een topic over oplossingenquote:
Ik heb even geen tijd heurquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef lipje het volgende:
en Annie je hebt nog 9 posts voor een nieuwe OP te vinden
nou, zonder oplossing, heb je toch geen probleem ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef densmee het volgende:
[..]
dit is geen topic over problemen, maar een topic over oplossingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |