waar dan weer de nederlandse tegenhanger tegen de Pruisische grens is aangeplakt.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Met een leuke groep is alles leuk, maar dan gaat mijn voorkeur toch naar iets anders uit.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dat zijn dan vaak zulke ketens:
[ afbeelding ].
Ik kan er maar 1 bedenken en die heeft inderdaad, als je binnenkomt, eerst 6 grote rekken met alleen maar koffie, koffie enne koffie. Maar voor de rest is het ook een doodnormaal supermarkt(je) inclusief frisquote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef densmee het volgende:
[..]
waar dan weer de nederlandse tegenhanger tegen de Pruisische grens is aangeplakt.
Densmee: heeft u hier ook fris.
Winkelier: NEIN wir habben hier nur kaffee.
En dat is bij de grensovergang bij Rothenbach heel erg.
en de benzinepompen daar ook allemaal, nur diesel und kaffeequote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan er maar 1 bedenken en die heeft inderdaad, als je binnenkomt, eerst 6 grote rekken met alleen maar koffie, koffie enne koffie. Maar voor de rest is het ook een doodnormaal supermarkt(je) inclusief fris.
oh, daar steek ik standaard ff aan om op de parking fotos te maken, pauperparadijsjes dat, hele parkings vol met rotte E-kadetts en zo.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Met een leuke groep is alles leuk, maar dan gaat mijn voorkeur toch naar iets anders uit.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dat zijn dan vaak zulke ketens:
[ afbeelding ].
Ik vond het wel lollig. Maar ik lust dan ook bier.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Aha.quote:
Wat een onzinquote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, daar steek ik standaard ff aan om op de parking fotos te maken, pauperparadijsjes dat, hele parkings vol met rotte E-kadetts en zo.
hoi Peu... ouwe happertquote:Op zondag 27 november 2011 23:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kan me niet voorstellen dat elke Duitsers een rotte Opel Kadett E heeft, want zo'n beetje elke Duitser gaat richting zo'n hal na de boodschapjes (aangezien ze 9 van de 10 keer ook náást een supermarkt zitten), want ze hebben daar alles en het is goeikoop.
De kever van z'n moeder is afgebrand. Verzin daar even wat leuke grapjes overquote:
Hoi o_g, ouwe relnichtquote:Op maandag 28 november 2011 07:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De kever van z'n moeder is afgebrand. Verzin daar even wat leuke grapjes over
Nee deze ziet er nog goed uit. Die van peu is echt volledig afgebrand. Echt alles foetsie!quote:
Ja lach er maar om.quote:Op maandag 28 november 2011 08:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee deze ziet er nog goed uit. Die van peu is echt volledig afgebrand. Echt alles foetsie!
Staat een foto in de single reeks
Hey bitch! Men noemt me niks voor niks hier ouwe relnichtquote:
Boeit me geen reet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey bitch! Men noemt me niks voor niks hier ouwe relnicht
Als dat echt zo is, waarom reageer je dan wel op mij?quote:
Het boeit me geen reet wat je reputatie is. Als ik vind dat je achterlijk post, dan meld ik dat. En lachen om iemands afgefikte kever vind ik achterlijk genoeg.quote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, waarom reageer je dan wel op mij?
Kennelijk boeit het je dus meer dan je nu zegt.
Nou nou tuut tuut wat een drama op deze ochtend.quote:Op maandag 28 november 2011 10:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het boeit me geen reet wat je reputatie is. Als ik vind dat je achterlijk post, dan meld ik dat. En lachen om iemands afgefikte kever vind ik achterlijk genoeg.
Mag ik je bij deze bedanken voor het heerlijke happen.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Anne het volgende:
, als je binnenkomt, eerst 6 grote rekken met alleen maar koffie, koffie enne koffie.
Ja, dat is altijd de makkelijke weg hè.quote:Op maandag 28 november 2011 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag ik je bij deze bedanken voor het heerlijke happen.
Moest toch evendoen op deze zware maandag ochtend.
Nee hoor, je zal onderhand wel moeten weten dat ik niet van de makkelijke weg ben.quote:Op maandag 28 november 2011 11:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd de makkelijke weg hè.
quote:Op maandag 28 november 2011 17:26 schreef Paladijn het volgende:
Hij IS toch een rare ZONDER autosmaak?
welnee joh, hij had een neukertje die een andere auto ging kopem, en hij ging haar wel effe vertellen wat dat moest worden, alleen trapte ze er niet inquote:Op maandag 28 november 2011 17:26 schreef Paladijn het volgende:
Afgefikte kevers
Afgefikte MX5's![]()
![]()
Vind Peu het leuker bij de singles dan bij ons?Hij had toch een vriending met een rare autosmaak?
Het is die Samsung geworden en dat werkt inderdaad wel, thanksquote:Op zondag 27 november 2011 19:00 schreef Paladijn het volgende:
Dingest: ach so, kun je niet voor 20-25 euro een simlockvrije neukia of samsung halen?
http://www.mediamarkt.nl/(...)59,14828,155607.html
http://www.kijkshop.nl/pr(...)g-gsm-telefoon-e1180
Of een kennis in de buurt die niet toevallig nog een oude telefoon heeft liggen?
En daar wordt ie constant afgezekenquote:Op maandag 28 november 2011 18:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
welnee joh, hij had een neukertje die een andere auto ging kopem, en hij ging haar wel effe vertellen wat dat moest worden, alleen trapte ze er niet in
Hij zit nog steeds in singles, dat zegt genoeg toch?
en in singles SC en in ALS VERSIEREN NIET ZO MAKKELIJK GAAT-reeks?quote:Op maandag 28 november 2011 18:55 schreef Alexxxxx het volgende:
ik kom in beide reeksen niet, heb ik nu een relatie?
nee, ik kom in beide NIETquote:Op maandag 28 november 2011 18:57 schreef lipje het volgende:
[..]
en in singles SC en in ALS VERSIEREN NIET ZO MAKKELIJK GAAT-reeks?
wordt je in beide afgezeken net als Peu?
quote:
Jullie wonen niet zo ver van mij af, meeten?quote:
Het is al even op, slipje. SD draait weer nachtdiensten, dus moet er om 18.30 alweer vandoor.quote:
Het wisselt nogal of iets simlockvrij is of nietquote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is die Samsung geworden en dat werkt inderdaad wel, thanksIn vergelijking met mijn oude Soul wel een baggerding, maar goed. Ik heb nog wel een webshop gevonden waar ze de U900s nog nieuw verkopen, misschien proberen te sparen en kijken of hij van de zomer nog steeds te koop is. 130 euro voor een model van 4 jaar oud is op zich wel veel, maar het is echt een superfijn ding
![]()
Op zich kon ik mijn andere telefoon wel inruilen bij de Vodafone-shop, maar hij vond dat het mijn schuld was want dat was 'algemeen bekend'. Als het algemeen bekend was, had ik het ook wel geweten natuurlijk...
Jammerquote:VEENENDAAL - Ginaf Trucks heeft het faillissement aangevraagd. De vrachtwagenfabrikant, gevestigd aan de Wageningselaan in Veenendaal, heeft financiële problemen. Dat heeft Wuf van Ginkel, eigenaar van het Ederveense Ginaf Service, vrijdag bevestigd.
Waarom? Heb je aandelen?quote:
Voor 20 euro verwacht ik ook niet heel veel van een telefoon - en op zich ben ik tevreden met bellen, SMS-en en een wekkerfunctie - maar een set redelijk gewone ringtones waren bijvoorbeeld wel fijn geweestquote:Op maandag 28 november 2011 19:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het wisselt nogal of iets simlockvrij is of niet
En voor 20-25 euro kun je ook niet teveel van de hardware verwachten natuurlijkMijn Noobkia 6300 moet ook nog steeds 130 euro nieuw kosten, terwijl dat ding amper iets kan
Aan de andere kant werkt het ding nog wel steeds, net zoals mijn zakelijke 6021 van 5 jaar oud...
Als je toch richting de 130 euro wilt voor een nieuwe, is zo'n ZTE Blade niet wat voor je? 100-120 euro @ kpn/telfort shop en ook simlock vrij. Heb je meteen een smartphone met android om mee te Peumpen
dat was vrijdag al op buzzynewzquote:
is er al koffie en of thee?quote:Op maandag 28 november 2011 19:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is al even op, slipje. SD draait weer nachtdiensten, dus moet er om 18.30 alweer vandoor.
Vandaag hebben we bij mijn ouders gegeten aangezien ie daar aan de brommert heeft zitten klussen.
Kip/Kerrie met rijst. En ik macaroni.
Gaaf, mijlpalen! Zal ik mijn adres even PMen waar het Tekno modelletje naartoe kan?quote:Op maandag 28 november 2011 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was vrijdag al op buzzynewz
Oh, braca... jij was op de kop af het 200e BB lid die ik heb gemeet
koffie voor Fristi en mijquote:Op maandag 28 november 2011 20:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Uhhh..Hier? Nee! Ik heb eigenlijk wel zin in een kopje aardbeienthee. Goed idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |