De 1e keer dat hij alcohol drinkt, laat hem tochquote:Op zondag 27 november 2011 21:31 schreef Anne het volgende:
Hoe vaak ga je nog vermelden dat je die meuk aan het drinken bent?
dat idd ^^quote:Op zondag 27 november 2011 21:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De 1e keer dat hij alcohol drinkt, laat hem toch![]()
nee, die vriendin waar ik toen logeerde is ernogal gek op, en we hadden een paar flessen gehaald bij de REWE in Adenauquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef Paladijn het volgende:
Is Barca zo eng dat je eerst in moet drinken?
heb nu een fles open staan in de koelkastquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef 2cv het volgende:
Alex, wanneer mag ik dat mede eens bij je proeven ?
Ik dacht dat die lege fles aan haar besteed was ipv aan jou.quote:Op zondag 27 november 2011 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
alhoewel, toen Barca langs kwma in Bels had ik ook al wat op
hier is zo'n fles alleen op festivals te koop, vanaf 15 euroquote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Paladijn het volgende:
scheelt ook behoorlijk, de alcoholprijs in Duitsland
ik hoefde niet meer te rijden die dag, dus ook wat gehad. Minder dan haar, dat welquote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat die lege fles aan haar besteed was ipv aan jou.
daar heb ik ook een hele leuke avodn beleefd. Pretzelmädchenquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een tijd geleden kennis gemaakt met bierhallen in München (niet tijdens de Oktoberfest trouwens). Damn...!
Ah, daar moet ik echt niet aan denkenquote:Op zondag 27 november 2011 22:56 schreef Duvel het volgende:
Ik heb een tijd geleden kennis gemaakt met bierhallen in München (niet tijdens de Oktoberfest trouwens). Damn...!
Haha, ja zoiets. Wel lollig, en niet alleen maar toeristen, dat viel mij op.quote:Op zondag 27 november 2011 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar heb ik ook een hele leuke avodn beleefd. PretzelmädchenEn een lederhosenband
![]()
Ook niet met een leuke groep?quote:Op zondag 27 november 2011 23:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Ah, daar moet ik echt niet aan denken.
Oh. Die ken ik niet!quote:Maar ik doelde eigenlijk alleen op een supermarkt, met alleen maar drinken en drank.
ik was er tijdens de Bauma 2007. Geen toeristen, wel een aantal beursbezoekers naast de locals. machtig om die Koreaantjes laars na laars naar binnen te zien klokken...... En de volgende dag weer op de standquote:Op zondag 27 november 2011 23:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, ja zoiets. Wel lollig, en niet alleen maar toeristen, dat viel mij op.
Bikkels!quote:Op zondag 27 november 2011 23:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was er tijdens de Bauma 2007. Geen toeristen, wel een aantal beursbezoekers naast de locals. machtig om die Koreaantjes laars na laars naar binnen te zien klokken...... En de volgende dag weer op de stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |