waar dan weer de nederlandse tegenhanger tegen de Pruisische grens is aangeplakt.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Met een leuke groep is alles leuk, maar dan gaat mijn voorkeur toch naar iets anders uit.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dat zijn dan vaak zulke ketens:
[ afbeelding ].
Ik kan er maar 1 bedenken en die heeft inderdaad, als je binnenkomt, eerst 6 grote rekken met alleen maar koffie, koffie enne koffie. Maar voor de rest is het ook een doodnormaal supermarkt(je) inclusief frisquote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef densmee het volgende:
[..]
waar dan weer de nederlandse tegenhanger tegen de Pruisische grens is aangeplakt.
Densmee: heeft u hier ook fris.
Winkelier: NEIN wir habben hier nur kaffee.
En dat is bij de grensovergang bij Rothenbach heel erg.
en de benzinepompen daar ook allemaal, nur diesel und kaffeequote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik kan er maar 1 bedenken en die heeft inderdaad, als je binnenkomt, eerst 6 grote rekken met alleen maar koffie, koffie enne koffie. Maar voor de rest is het ook een doodnormaal supermarkt(je) inclusief fris.
oh, daar steek ik standaard ff aan om op de parking fotos te maken, pauperparadijsjes dat, hele parkings vol met rotte E-kadetts en zo.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Met een leuke groep is alles leuk, maar dan gaat mijn voorkeur toch naar iets anders uit.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En dat zijn dan vaak zulke ketens:
[ afbeelding ].
Ik vond het wel lollig. Maar ik lust dan ook bier.quote:Op zondag 27 november 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Aha.quote:
Wat een onzinquote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, daar steek ik standaard ff aan om op de parking fotos te maken, pauperparadijsjes dat, hele parkings vol met rotte E-kadetts en zo.
hoi Peu... ouwe happertquote:Op zondag 27 november 2011 23:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik kan me niet voorstellen dat elke Duitsers een rotte Opel Kadett E heeft, want zo'n beetje elke Duitser gaat richting zo'n hal na de boodschapjes (aangezien ze 9 van de 10 keer ook náást een supermarkt zitten), want ze hebben daar alles en het is goeikoop.
De kever van z'n moeder is afgebrand. Verzin daar even wat leuke grapjes overquote:
Hoi o_g, ouwe relnichtquote:Op maandag 28 november 2011 07:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De kever van z'n moeder is afgebrand. Verzin daar even wat leuke grapjes over
Nee deze ziet er nog goed uit. Die van peu is echt volledig afgebrand. Echt alles foetsie!quote:
Ja lach er maar om.quote:Op maandag 28 november 2011 08:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee deze ziet er nog goed uit. Die van peu is echt volledig afgebrand. Echt alles foetsie!
Staat een foto in de single reeks
Hey bitch! Men noemt me niks voor niks hier ouwe relnichtquote:
Boeit me geen reet.quote:Op maandag 28 november 2011 09:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hey bitch! Men noemt me niks voor niks hier ouwe relnicht
Als dat echt zo is, waarom reageer je dan wel op mij?quote:
Het boeit me geen reet wat je reputatie is. Als ik vind dat je achterlijk post, dan meld ik dat. En lachen om iemands afgefikte kever vind ik achterlijk genoeg.quote:Op maandag 28 november 2011 09:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, waarom reageer je dan wel op mij?
Kennelijk boeit het je dus meer dan je nu zegt.
Nou nou tuut tuut wat een drama op deze ochtend.quote:Op maandag 28 november 2011 10:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het boeit me geen reet wat je reputatie is. Als ik vind dat je achterlijk post, dan meld ik dat. En lachen om iemands afgefikte kever vind ik achterlijk genoeg.
Mag ik je bij deze bedanken voor het heerlijke happen.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef Anne het volgende:
, als je binnenkomt, eerst 6 grote rekken met alleen maar koffie, koffie enne koffie.
Ja, dat is altijd de makkelijke weg hè.quote:Op maandag 28 november 2011 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mag ik je bij deze bedanken voor het heerlijke happen.
Moest toch evendoen op deze zware maandag ochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |