geen idee? iig niks voor ELFquote:Op maandag 28 november 2011 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zag net op BB een topic van advertenties waar je hebberig van wordt. Is dat niet iets voor PTA Alex?
Hmmm, dat opent leuke mogelijkheden voor de Dakar van 2012quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
whut, ik krijg net een persbericht over Husqvarna... van BMW?die toko ook al overgenomen?
Idd, geen bomen meer langs het smalle parcours in Zuid-Amerika.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hmmm, dat opent leuke mogelijkheden voor de Dakar van 2012
weer nietsquote:Op dinsdag 29 november 2011 19:23 schreef Anne het volgende:
densmee (en anderen), jullie kunnen je slag weer slaan
[WIN] Prijzenpakket van Mission: Impossible - Ghost Protocol
een wattes? is dat een stoffer voor je telefoon?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:15 schreef daNpy het volgende:
Iemand nog interesse in een Swiffer mount voor een Wildfire S?
Huh? Watquote:
het verschil bij sommige prijsvragen tussen winnen en verliezen is hetzelfde hoorquote:
kan je er ook mee bellen?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:43 schreef Anne het volgende:
Mocht iemand nog een telefoon zoeken
[TK] Samsung Galaxy Mini (android 2.2.1) inclusief aankoopbon
dit is geen topic over problemen, maar een topic over oplossingenquote:
Ik heb even geen tijd heurquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:50 schreef lipje het volgende:
en Annie je hebt nog 9 posts voor een nieuwe OP te vinden
nou, zonder oplossing, heb je toch geen probleem ?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:53 schreef densmee het volgende:
[..]
dit is geen topic over problemen, maar een topic over oplossingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |