er rijden van dit type maar een tien stuks in NL, import motorquote:Op zondag 4 december 2011 13:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
het is een fokking CBR, de opfel kadeath onder de brommers.. Moeten ze gewoon zo uit het schap kunnen trekken, anders is het een kuttent.
ik dacht dat jij je verstopt had in het badschuimquote:
Kerstmarktquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef densmee het volgende:
[..]
wat ga je toch zoeken in de Pruisen/Limburg
water wat in de auto stond is naar één kant gelopen bij het bergen. Lag op de zij in de sloot. En ik ontweek de uil niet, ik ging plat op de rem, en daarbij ging die scheef. en hij remde aan beide kanten, maar aan de ene kant wat minder dan de andere.quote:Op zondag 4 december 2011 16:41 schreef Paladijn het volgende:
Ja, ik snap er ook nog steeds geen ruk van...
Je ontwijkt een uil (Bojo-en die hap!) komt half in een slootje tot stilstand met nog genoeg tijd om de motor uit te zetten.
Vervolgens komt de sleper die je halve auto onderdompelt in betreffende sloot om hem eruit te slepen?
En dat ook nog eens omdat je slechts aan een kant leek te remmen terwijl er recentelijk remmen vervangen zijn?
Heb je ook een compleet verhaal?quote:Op zondag 4 december 2011 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
water wat in de auto stond is naar één kant gelopen bij het bergen. Lag op de zij in de sloot. En ik ontweek de uil niet, ik ging plat op de rem, en daarbij ging die scheef. en hij remde aan beide kanten, maar aan de ene kant wat minder dan de andere.
wat is er incompleet aan dan?quote:Op zondag 4 december 2011 16:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Heb je ook een compleet verhaal?
Het is een beetje onsamenhangend zo
mooi, kan die snorbrommer weer op ministandquote:
Die gaat binnenkort op stal (letterlijk en figuurlijk)quote:Op zondag 4 december 2011 16:55 schreef densmee het volgende:
[..]
mooi, kan die snorbrommer weer op ministand
Onsamenhangend over meerdere pagina'squote:
waarom post jij dat in OUD?quote:Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef Anne het volgende:
densmee?
[WIN] Prijzenpakket Puss in Boots
Da's toeval lipjequote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef lipje het volgende:
[..]
waarom post jij dat in OUD?
zit je daar nu te lurken?
jaja, net als die poepbroeken van afgelopen week.quote:
jij post de link hierquote:Op zondag 4 december 2011 20:45 schreef Anne het volgende:
Wat zit jij mee te doen met een prijsvraag in OUD joh, lipje?
ooit, als Patricia er aan toe is.quote:Ga je aan de kinders ja?
Dat is ze nog niet? Hoe jong is Patriciaquote:Op zondag 4 december 2011 20:47 schreef lipje het volgende:
[..]
jaja, net als die poepbroeken van afgelopen week.
[..]
jij post de link hier
[..]
ooit, als Patricia er aan toe is.
31, dus we hebben nog een paar jaartjesquote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is ze nog niet? Hoe jong is Patricia?
Nog bezig.quote:
Goffer nouquote:
ben je dan verplicht om naar de film tegaan?quote:Op zondag 4 december 2011 20:20 schreef Anne het volgende:
densmee?
[WIN] Prijzenpakket Puss in Boots
quote:Op zondag 4 december 2011 21:33 schreef densmee het volgende:
[..]
ben je dan verplicht om naar de film tegaan?
zo ja dan doe ik niet mee
zo nee, waarschijnlijk sturen ze toch geen kaartjes op
ik heb het maar even ingevuld, dan mag jij met jouw vrijer naar de film als ik winquote:
Is goedquote:Op zondag 4 december 2011 21:40 schreef densmee het volgende:
[..]
ik heb het maar even ingevuld, dan mag jij met jouw vrijer naar de film als ik win
vind ik dat ookquote:
Het is geen Disneyfilmquote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Weenie; schijnt een disneyfilm te zijn, en zolang de hond geen buren heeft, kunnen we niet te lang weg in de avonduren
Niet die van Malden idd. Isse auwa na een half uurtje.quote:Op zondag 4 december 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
I know, volgens mij issie wel grappug, maar wel in 2D, zo'n bril op mijn smoel vinnik niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |