Ik wilde nog even kort iets zeggen over die treinrails en die dwangarbeiders trouwens. Maar laat bij nader inzien maar zitten ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef Caland het volgende:
Ja, trusten. Ik ga ook maar weer eens.
Maar niet voordat ik nog een foto laat zien van onze voice als toezichthouder.
[ afbeelding ]
Haha, mannen dit was weer een mooie afsluiter voor vannacht. Truste!quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Van Haaren eruit, Vormer erin. Dat is pas doorselecteren.quote:Tegenover Voetbal International liet Martin van Geel weten ervan uit te gaan dat Ricky van Haaren aan het einde van het seizoen zal vertrekken. Van Haaren kon zich niet vinden in het aanbod van Feyenoord. 'Wij gaan hier dus niet uitkomen', zegt technisch directeur Martin van Geel.
Ik sta daar mooi op die foto Caland, dwangarbeidende hooligans afbeulen tot ze erbij neervallen. Zo te zien loop jij de kantjes er van af, niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef Caland het volgende:
[ foto ]
dat zou helemaal top zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:52 schreef Muto het volgende:
Schaken heeft dan ook meerdere aanbiedingen van andere clubs.
Dus: Koeman doet alsof Schaken heel goed is. Van Geel verkoopt Schaken in de winterstop voor geld. Opgelost.
Weet je, bij van Geel zou die denkwijze me helemaal niets verbazenquote:Op dinsdag 29 november 2011 07:52 schreef Muto het volgende:
Schaken heeft dan ook meerdere aanbiedingen van andere clubs.
Dus: Koeman doet alsof Schaken heel goed is. Van Geel verkoopt Schaken in de winterstop voor geld. Opgelost.
Ik zeg doen. Die gracht kan wel weer eens een keer een nieuwe lik verf gebruiken.quote:Zaakwaarnemer wil samenwerking tussen Feyenoord en Lechia Gdansk realiseren
Jan de Zeeuw, bekend als zaakwaarnemer van onder meer Dudek, laat in De Telegraaf weten contact met Martin van Geel te hebben opgenomen om te kijken of hij een samenwerkingsverband kan starten met Lechia Gdansk. "Rotterdam en Gdansk zijn zustersteden. Ik hoop dat het lukt en heb al e-mailcontact met Martin van Geel. In eerste instantie denken we aan bijvoorbeeld een uitwisselingsprogramma van jeugdteams en een wedstrijd tussen Feyenoord en Lechia die we kunnen organiseren. Mijn zoon werkt bij een groot sportmarketingbureau, dat de rechten bezit van de club. Ook op dat gebied kunnen we elkaar de hand toesteken."
En dan Voice als groepsleider?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Die gracht kan wel weer eens een keer een nieuwe lik verf gebruiken.
Voice heeft wel recht op zijn pensioen, de beste man had het al in 1939 zwaar met het oproepen van de donderstenen die altijd maar op het laatste moment een kaartje kochten voor de trein en het stadion. Zie onderstaand door hem geschreven bericht:quote:
Wat eenquote:Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'
John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.
“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”
“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
"Supporters" als jij maken onze club kapot.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
Die gracht laten schilderen doen we wel volgend jaar als we weer europees voetbal spelen en een poolse ploeg loten, gooien we er gewoon weer een paar in de gracht![]()
![]()
Heb jij wel eens een kankerpatiënt gezien? Ben je gek of zo om deze woorden te gebruiken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens,
[..]
Wat eenKANKEREINDBAAS
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
"Supporters" als jij maken onze club kapot.
Jazeker, mijn jeugdliefde is eraan overleden toen ik 16 jaar oud was. En jij dan lieve schat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een kankerpatiënt gezien? Ben je gek of zo om deze woorden te gebruiken?
Ik begreep dat hij maximaal tot 2017 kon worden bijgetekend?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand een idee met hoeveel jaar Clasie gaat verlengen ? Heeft nu tot 2014 1 of 2 jaar erbij ?
Nergens iets over gezien/gehoord.
Misschien dat hij naar PSV wil komen als De Stroot aan het einde van dit seizoen voor 30 miljoen verkast? Vast wel!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij maximaal tot 2017 kon worden bijgetekend?
Moet je je voorstellen, die eindbaas tot 2017 een contract. 2013 de deur uit naar een subtop of topclub in het buitenland @ 25 miljoen.Clasie
Lijkt me ietwat overdreven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij maximaal tot 2017 kon worden bijgetekend?
Moet je je voorstellen, die eindbaas tot 2017 een contract. 2013 de deur uit naar een subtop of topclub in het buitenland @ 25 miljoen.Clasie
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Misschien dat hij naar PSV wil komen als De Stroot aan het einde van dit seizoen voor 30 miljoen verkast? Vast wel!
Soms.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Misschien dat hij naar PSV wil komen als De Stroot aan het einde van dit seizoen voor 30 miljoen verkast? Vast wel!
quote:Clasie dicht bij verlenging met Feyenoord
ROTTERDAM - Middenvelder Jordy Clasie (20) staat op het punt om zijn tot 2014 lopende contract bij Feyenoord open te breken en te verlengen. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel tegen NUsport.
Foto: ANP
"De gesprekken met Jordy zitten in de afrondende fase. Het is nu een kwestie van fijnslijpen."
Van Geel onderhandelt ook nog met Ruben Schaken. De 29-jarige buitenspeler kan zijn in 2012 aflopende contract verlengen en heeft tot donderdag de tijd gekregen om tot een akkoord met Feyenoord te komen. Lukt dat niet, dan gaat Van Geel ervan uit dat Schaken na dit seizoen elders voetbalt.
Eerder liepen de gesprekken met Diego Biseswar en Ricky van Haaren, wiens contracten ook komende zomer aflopen, vanwege een te groot verschil tussen vraag en aanbod spaak. "Daar gaan we niet meer uitkomen", aldus Van Geel.
Kostas Lamprou
Nadat verdediger Kaj Ramsteijn vorige week al een principeakkoord bereikte over een nieuw contract tot 2014 bij Feyenoord, deed Kostas Lamprou maandag hetzelfde.
De twintigjarige reservedoelman blijft in principe tweede keeper achter Erwin Mulder, zo is hem in de contractbesprekingen verteld. Een mogelijke verhuur van de Griekse jeugdinternational in de zomer is op dit moment niet aan de orde.
Bij gebrek aan een eigen jeugdopleiding zou je dat wel kunnen doen ja. Maar gelukkig regelt Van Geel de contracten een stuk beter dan Beenhakker en de andere falers daarvoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hun gemeente is rijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een eigen jeugdopleiding zou je dat wel kunnen doen ja. Maar gelukkig regelt Van Geel de contracten een stuk beter dan Beenhakker en de andere falers daarvoor.
Totaal niet in geinteresseerd. Ik houd mij verre van figuren als jij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
Lees maar terug wat voor achtergrond ik heb als individu ...
En wat voor 'figuur' ben ik dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Totaal niet in geinteresseerd. Ik houd mij verre van figuren als jij.
Tuurlijk, geen enkel probleem. Alles heeft een prijs. Alleen als je 5 betaalt voor die overschatte draver van een Wijnaldum begrijp je dat Clasie dan wel 20 gaat kosten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Waar ik mij verre van houd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En wat voor 'figuur' ben ik dan?
Tot 2016 dacht ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand een idee met hoeveel jaar Clasie gaat verlengen ? Heeft nu tot 2014 1 of 2 jaar erbij ?
Nergens iets over gezien/gehoord.
en Velthuizen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Einde van dit seizoen is Wesley Verhoek ook tranfervrij
Zou een hele goede versterking zijn voor Feyenoord. Mits ze ook een goede spits hebben waar Verhoek zijn voorzetten kwijt kan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Hij gaat binnenkort met Van Geel in gesprek.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Zelfde geldt voor Bakkal. Wat zou hij doen?
Zou echt een mooie versterking zijn, ik verwacht alleen dat hij nu wil cashen in het buitenland.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Prachtigquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi zo zonder commentaar, zeker bij die laatste pingel van Pierre, hoor je eerst de bal het net raken en dan het gejuich.
Die politie-agent ook achter het doel na die goal van v. Bommel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi zo zonder commentaar, zeker bij die laatste pingel van Pierre, hoor je eerst de bal het net raken en dan het gejuich.
Wel pizza?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
We hebben geen hamburgers in de Kuip.
Dat was de eerste keer dat ik mijn vader zag huilenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Nee. Heeft een contract tot 2015.quote:
quote:Feyenoord onderzoekt Poolse samenwerking
Feyenoord gaat mogelijk samenwerken met de Poolse club Lechia Gdansk. Jan de Zeeuw, die in het verleden onder meer zaakwaarnemer was van Jerzy Dudek, wil beide clubs graag aan elkaar koppelen.
De Zeeuw heeft Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, per mail al benaderd voor het samenwerkingsverband. Volgens Van Geel zijn de gesprekken nog heel prematuur en wordt binnenkort onderzocht of een samenwerkingsverband eventueel iets kan opleveren. In eerste instantie denkt De Zeeuw aan een uitwisselingsprogramma van jeugdteams en een wedstrijd tussen Feyenoord en Lechia Gdansk.
In wat voor wereld leven we dat spelers van het niveau Schaken, Van Haaren en Biseswar er serieus over na moeten denken of ze door willen bij Feijenoord.quote:Feyenoord nog in gesprek met Schaken
Feyenoord is nog altijd in gesprek met aanvaller Ruben Schaken over contractverlenging. De verbintenis van de vleugelaanvaller loopt na dit seizoen af en Schaken heeft tot 1 december de tijd om in te gaan op het voorstel van Feyenoord.
Volgens technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord kan het wat betreft Schaken nog alle kanten op gaan. Het eerste voorstel van Feyenoord werd door Schaken niet geaccepteerd, maar club en speler zijn nog in gesprek.
Ricky van Haaren gaat Feyenoord wel verlaten aan het einde van dit seizoen. 'Hoe het er nu naar uitziet gaat dat inderdaad gebeuren. Van Haaren heeft onze aanbieding niet geaccepteerd en heeft een tegenvoorstel gedaan, maar daar gaan wij niet mee akkoord', aldus Van Geel tegenover RTV Rijnmond.
Van Geel verwacht snel het contract van Jordy Clasie open te breken. De middenvelder heeft geen aflopend contract en kan tot 2015 bijtekenen. Eerder werd al bekend dat Feyenoord de aanbieding die de club Diego Biseswar heeft gedaan heeft ingetrokken. De Amsterdammer weigerde een groot gedeelte van zijn salaris in te leveren en zal dus aan het einde van dit seizoen vertrekken.
Ronald Graafland, Dani Fernandez en Gill Swerts hebben ook een aflopend contract, maar daar wil Feyenoord pas later over beslissen of de club met deze spelers nog een jaar wil doorgaan. Kamohelo Mokotjo en Bart Schenkeveld hebben een eenzijdige optie in hun contract staan. Feyenoord moet deze spelers voor 1 april 2012 laten weten of de club de optie zal lichten, anders zijn zij transfervrij.
Inderdaad, ze zijn compleet van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
In wat voor wereld leven we dat spelers van het niveau Schaken, Van Haaren en Biseswar er serieus over na moeten denken of ze door willen bij Feijenoord.
Ik denk dat Diego te veel met zijn matties in Eindhoven en Enschede praat, Ruben te veel roddels hoort over buitenlandse interesse wat hij nog wel mee wilt maken, en dan ook wel nu zal moeten gebeuren met zijn 29 jaar, en dat V Haaren verwacht dat hij toch reserve zal blijven bij Feyenoord, achter Clasie en wellicht El Ahmadi en Bakkalquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef voice-over het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn compleet van de pot gerukt.
Volgens mij heeft ADO een eenzijdige optie om het contract te verlengen. Die zullen ze wel lichten denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Die boertjes happen altijd zo lekkerquote:
Als ze Isaksson halen, haal ik mijn seizoenskaart voor volgend jaar echt met tegenzin...quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Isaksson is aan het einde ook transfervrij.
Zelfde geldt voor Bakkal. Wat zou hij doen?
Hij houdt Tyton op de bank.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als ze Isaksson halen, haal ik mijn seizoenskaart voor volgend jaar echt met tegenzin...![]()
Ik hoop dat Bakkal wel bij ons wilt tekenen, hij leeft wel lekker op, speelt altijd, en valt goed in de groep, waarom ook niet zou ik zeggen
Hij heeft het goed naar zijn zin bij Feyenoord en er staan al gesprekken gepland met hem en Van Geel dus wie weet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij houdt Tyton op de bank.
Maar denk dat Tyton en Bakkal allebei geen realistische targets zijn. Bakkal heeft al laten doorschemeren een keer naar het buitenland te willen, dan zal einde van het seizoen wel dat moment zijn.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, echt te briljant. Zie je ineens 10 man helemaal los gaan, de halve supportersschare van PSV. Ik denk dat Wijnaldem ook al een fanclub van 10 man heeft nu, na z'n briljante spel afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef Muto het volgende:
Die haat bij 0.26 minuut vanuit de PSV-vakken. Overigens was het halve stadion toen voor Feyenoord.
Luie donderquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Jammer dat er geen beelden meer van Glasgow thuis zijn.
Molsquote:
Sjongejonge zeg, met dat commentaar had het ook op de site van ajax kunnen staan ipv eredevisie live.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Muto het volgende:
Propaganda uit 020. Zitten toch wel aardig reddingen van Lamprou tussen. Eerste doelpunten is vanuit deze kant wel ongelukkig. En Mokotjo faalt hard bij de 2-3
http://eredivisielive.nl/(...)enoordexcelsior.html
Weet je welk programma het is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, met dat commentaar had het ook op de site van ajax kunnen staan ipv eredevisie live.
Ah... goed opgelet Gertquote:
Prachtig.quote:
Veel plezier, waar je ook heen gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben er een paar weken tussenuit dus jullie moeten mijn geniale posts een tijdje missen. Succes komende wedstrijden en tot over een paar weken.![]()
Feyenooord
Paar weekjes gevangenis?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben er een paar weken tussenuit dus jullie moeten mijn geniale posts een tijdje missen. Succes komende wedstrijden en tot over een paar weken.![]()
Feyenooord
Geweldige fotoquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
Flikker op met die neus man.
Steen door z'n sportwinkel kan 'ie krijgen.
Wij ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
hij zit stiekem te dromen over een overstap...
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijkquote:
Eerst eens kijken of Espanyol hem komt ophalen in de winterstop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijk
Alsjeblief zegquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijk
Nee, laten we lekker blijven aanmodderenquote:
Alsof die probleem-mocro ons uit de zorgen gaat helpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, laten we lekker blijven aanmodderen
Zo'n Mounir moet je niet willen , ik zie liever spelers met iets minder techniek/kwaliteit maar wel met strijd en passie. Ik heb echt een hekel aan types als El Hamdaoui.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, laten we lekker blijven aanmodderen
En toch lijkt me een werkende spits beter voor Feyenoord.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk wel zonde dat ie bij Ajax zit en daardoor eigenlijk geen optie is. Is namelijk wel een sypathieke jongen en een absolute topspits.
Hij is vooral geen optie omdat 'ie minimaal 1.5 miljoen salaris vraagt.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk wel zonde dat ie bij Ajax zit en daardoor eigenlijk geen optie is. Is namelijk wel een sypathieke jongen en een absolute topspits.
Biseswar is echt niet 3 maar 5 klassen beter. Mooie goal ook weer in Jong-F'noordquote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef Caland het volgende:
Schaken zal zondag wel spelen.
Vorig seizoen gaf Biseswar 2 briljante assists vanaf de flanken. Schaken krijgt de bal niet eens van de grond
Heeft volgens mij ergens in mei een knie-operatie ondergaan, kon daardoor toen ook niet spelen op dat WK onder 17 dacht ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die Boetius of zoiets uit de jeugd ? Is toch een rechtsbuiten en heeft begin dit jaar een contract getekend ?
Verlengen tegen het zelfde salaris die hap!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Biseswar is echt niet 3 maar 5 klassen beter. Mooie goal ook weer in Jong-F'noord
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 30-11-2011 om 06:36:48Volgens het AD is John #Goossens nadrukkelijk in beeld bij #Feyenoord. De linksbenige middenvelder van NEC is voormalig Jong Oranje speler. reageer retweet
Zet die haat tegen 020 eens opzij Happel. Goossens is een leuk spelertje, veel beter dan Van Haaren en Cissé.quote:
Die is echt niet haalbaar hoor. Gaat gewoon naar het buitenland.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:19 schreef Stokstaart het volgende:
En Lasse Schöne ook maar meteen meenemen? Of gaat die naar Osasuna?
Nee ok, maar we zullen wel het eventuele vertrek van Bakkal moeten opvangen. Die Goossens is dan wel een ex-jood maar kan wel goed op de flanken uit de voeten. Aangezien Schaken + Biseswar vertrekken zeker geen overbodige luxe die gast.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is echt niet haalbaar hoor. Gaat gewoon naar het buitenland.
En we moeten nou ook weer niet een overvloed aan middenvelders gaan halen. Verdediging en aanval kunnen ook wel wat versterkingen gebruiken. Al weet ik dat het niet zo vanzelfsprekend is dat alles in een keer binnen gehaald zal worden.
zie je wel die Been? Echte feijenoorder. Koopt schaken voor 10 miljoen overquote:Op woensdag 30 november 2011 09:18 schreef macca728 het volgende:
trouwens Genk (Been) heeft interesse in Schaken, Feyenoord wil hem graag binden.... volgens het AD
Is ie Groningen-uit soms vergeten?quote:Dankzij de controle van Jordy Clasie, de balvastheid van Karim El Ahmadi en de diepgang van Otman Bakkal (foto), is Feyenoord tegenwoordig in staat wedstrijden te domineren en lijkt de club de weg omhoog te hebben gevonden.
Zondag moet het trio de ploeg van trainer Ronald Koeman bij de hand nemen in de topper tegen PSV. De middenvelders van Feyenoord, die in de nieuwe Voetbal International uitvoerig aan het woord komen, geloven in een goed resultaat tegen de titelkandidaat uit Eindhoven. 'Want we zijn dit seizoen nog niet een keer weggetikt', zegt Jordy Clasie.
Volgens Otman Bakkal, die uitkijkt naar het treffen met zijn voormalig werkgever, wordt de strijd zondag vooral ook op het middenveld gevoerd.
'Dan gaat het om de opstelsom: wie wint op het middenveld de meeste duels. Wij of zij? Wie wil het liefste winnen? Wat dat betreft vind ik de mentaliteit bij Feyenoord goed. Sterker: die is anders dan bijvoorbeeld bij PSV. Daar speelde ik met wat meer ervaren spelers die wisten dat het toch ook vooral om zondagmiddag ging.'
'Bij Feyenoord schrik ik soms tijdens een training', vervolgt Bakkal. 'Jongens, we blijven ook collega's, hè, denk ik dan. Zo enthousiast, zo fanatiek. En zo hard.'
Ook de herboren Karim El Ahmadi geniet soms van het spel van Feyenoord en zijn klik met Clasie en Bakkal. 'Ze hebben ons drieën bij elkaar gezet en we zijn gewoon gaan voetballen. En dan blijkt het ineens heel vanzelfsprekend te gaan. Best wel bijzonder.'
Dat was geen wegtikken dat was overlopen worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is ie Groningen-uit soms vergeten?
Ach, da's more a less het zelfde.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was geen wegtikken dat was overlopen worden.
Daar ben ik het mee eens. Ik vind hem te blessuregevoelig en hij heeft alleen zijn traptechniek. Voor de rest zou ik niet weten wat hij kan toevoegen aan Feyenoord.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:16 schreef Caland het volgende:
Goossens is altijd geblesseerd man. Verder is het ook niet zo'n heel speciale voetballer imo.
Wel een uitstekende trap.
Precies de reden waarom ik hem niet moet. Heeft niks met zijn 'afkomst' te maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:16 schreef Caland het volgende:
Goossens is altijd geblesseerd man. Verder is het ook niet zo'n heel speciale voetballer imo.
Wel een uitstekende trap.
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Staan er nog meer leuke interviews in? Dan hoef ik niet te wachten tot ik thuis ben.
Column Dijkshoorn en van Michel van Egmond en natuurlijk de Uitsmijter met Gijp zijn altijd mijn favorieten. 'Columns' van Derksen vind ik vaak maar zwak.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeschurft interviews allemaal. Ik lees wel altijd die van Derksen achterin maar moet ik nog mee beginnen.
Hoewel ik die over die jonge talenten ook wel ga lezen.
Oh, die van Newcastle lijkt mij ook wel interessant
Dijkshoorn kan mij gestolen worden. Irritante vent met zijn columns. Zijn Klaas tweets daarentegenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Column Dijkshoorn en van Michel van Egmond en natuurlijk de Uitsmijter met Gijp zijn altijd mijn favorieten. 'Columns' van Derksen vind ik vaak maar zwak.
Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar uitsmijtertje met Gijp en het Feyenoordnieuwsquote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Column Dijkshoorn en van Michel van Egmond en natuurlijk de Uitsmijter met Gijp zijn altijd mijn favorieten. 'Columns' van Derksen vind ik vaak maar zwak.
Duur abonnement dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:58 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar uitsmijtertje met Gijp en het Feyenoordnieuws
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-11-2011 om 16:53:33Volgens de geruchten staat #Feyenoord middenvelder Jordy Clasie in de belangstelling van Arsenal en Chelsea. Let wel: het zijn geruchten. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-11-2011 om 16:54:33Karim El Ahmadi zou in de belangstelling staan van Zenit St Petersburg. De buitenwereld is lovend over het middenveld van #Feyenoord. reageer retweet
Je hebt gelijk. Alsnog kunnen we een redelijke transfersom vragen, meer dan de ¤5 miljoen voor Fer en Wijnaldum.quote:
Sterker nog, dan staat hij naast Strootman in Oranje.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Het is alleen maar een goede zaak dat die gasten in de belangstelling staan. Ik blijf het zeggen: Clasie wordt onze toptransfer binnen 2 jaar.
Ik zei het al: verleng die jongen tot 2017 (maximale verlengduur) en over 2 jaar verkoop je hem voor 20 miljoen als hij zich zo door blijft ontwikkelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Het is alleen maar een goede zaak dat die gasten in de belangstelling staan. Ik blijf het zeggen: Clasie wordt onze toptransfer binnen 2 jaar.
Hopelijk gaat de FFP van Platini geen roet in het eten gooien. Vanaf seizoen 2013-2014 zullen clubs gebanned worden van deelname aan Europese toernooien als ze hun financiën niet op orde hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Pas als hij bijgetekend heeft vind ik het goed nieuws, tot die tijd wacht ik af.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Lekker werken aan het doelsaldo Zondag! Fuck yea
Ja inderdaad, want het doelsaldo bepaald de uitslag bij voorbaat al!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n PSV troll:
[..].
Feyenoord heeft maar 2 tegendoelpunten meer dan PSV . Feyenoord 18 PSV 16.
Feyenoord had minder gehad als de 6-0 uitslag 3 a 4 doelpuntjes lager was.
Hopelijk ook zonder clausule.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pas als hij bijgetekend heeft vind ik het goed nieuws, tot die tijd wacht ik af.
Geeft wel aan dat Feyenoord een hechte defensie is. Die 6-0 tegen Groningen was een incidentje. Kan niet anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want het doelsaldo bepaald de uitslag bij voorbaat al!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wedstrijd van vorig jaar evenmin.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want het doelsaldo bepaald de uitslag bij voorbaat al!
Oke Paul.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom halen jullie de discussie naar dit topic ?
Tip :
[zondag 4 december 12:30] Feyenoord - PSV
uit voetbalzonequote:Ronald Koeman spande zich in de zomer in om de carrière van Otman Bakkal weer uit het slop te halen. De 26-jarige middenvelder kende enkele goede jaren bij PSV, met het seizoen 2009/10 als uitschieter; toen speelde hij vrijwel wekelijks en maakte hij elf doelpunten. Vorig seizoen zweefde de geboren Eindhovenaar echter weer tussen bank en basis. Koeman kreeg groen licht bij PSV om Bakkal te mogen huren en bij Feyenoord is hij nu weer één van de voortrekkers.
/
In gesprek met NUsport zegt Koeman, die in het Philips Stadion dus ook al met Bakkal werkte, dat de nieuweling goed begon, maar daarna een terugval kende. De laatste wedstrijden kijkt de trainer weer tevreden naar de middenvelder. “Hij is op zijn positie nou eenmaal afhankelijk van het functioneren van de spits en de buitenspelers. Maar hij haalt wél altijd een bepaald niveau.”
Na het seizoen loopt Bakkals contract bij PSV af en Feyenoord zou hem dan graag definitief aan zich binden, bevestigt ook Koeman. Die wijst op de ervaring van Bakkal, die nuttig is voor de relatief jonge ploeg in Rotterdam-Zuid. Koeman heeft complimenten te over voor zijn pion op het middenveld en gelooft dat Bakkal Oranje ook weer kan bereiken. In november 2009 speelde hij tegen Paraguay zijn enige interland. “Ik sluit niet uit dat hij nog eens Oranje haalt. Al kom je natuurlijk niet zomaar tussen de Sneijdertjes en Van der Vaartjes terecht.”
Lijkt het jou een nuttige speler om transfervrij binnen te slepen?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
Zou zich iets meer moeten laten gelden als het wat minder gaat, voor de rest erg prettige speler.
Absoluut.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt het jou een nuttige speler om transfervrij binnen te slepen?
Beide totaal verschillend, maar als ik moest kiezen koos ik Bakkal aangezien hij op 10 kan en we op de plek van Vormer meer opties hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je kan kiezen uit Vormer en Bakkal.... Wie kies jij?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat Feyenoord een hechte defensie is. Die 6-0 tegen Groningen was een incidentje. Kan niet anders.
Voor de rest:
echte testen: Ajax 1-1 Feyenoord. Vitesse 0-4 Feyenoord.
Nu jij weerOuwe rasFeijenoordert van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat 'ie?
Inderdaad, kan hij zijn username niet veranderen in Feijenoorder422quote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ouwe rasFeijenoordert van meHoe gaat 'ie?
Ik zeg veel rare dingen soms.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens,
[..]
Wat eenKANKEREINDBAAS
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg veel rare dingen soms.
Maar dat soort woorden zijn me vreemd op Fok
Ze zijn helemaal de weg kwijt daar in Genk geloof ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef macca728 het volgende:
zo Been zijn contract verlengd bij Genk tot 2014.
Gelijk Schaken halen graag.
Belgen hé.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal de weg kwijt daar in Genk geloof ik.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belgen hé.
eBn eerst lul geweest
Nogmaals, op basis van het feit dat hij zo'n geweldige indruk heeft achter gelaten, zou ik zeggen dat ze een goede beslissing hebben genomen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef macca728 het volgende:
http://www.spiegelven.be/quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef macca728 het volgende:
Ik postte per abuis in het verkeerde topicquote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Goedzo jongen. Nu weer terug naar je AFCA-geilerij in een paar topics verderop.
Een onvergeefbare zonde.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik postte per abuis in het verkeerde topic
Shake hands
Je gebruikt het spreekwoord verkeerd schatquote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef Cara het volgende:
Aan dat ongeconcentreerde spel van AZ in Europa kan zelfs Feyenoord in zn slechtste dagen nog een puntje zuigen. Wat een drama zeg. En dat staat dan bovenaan.
Nee, Feyenoord (als vaak door de ondergrens zakkend elftal) kan nog een puntje zuigen aan de prestatie van AZ dat vandaag vre-se-lijk slecht speelde.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gebruikt het spreekwoord verkeerd schat
"[...] dan betekent dit dat het een heel goede prestatie is, die moeilijk te evenaren is."
AZ zou dus nog een puntje kunnen zuigen aan het niveau van Feijenoord op een slechte dag, zoals jij het bedoelt.
Heb de wedstrijd overigens niet gezien dus durf niet te oordelen.
Ja maar jíj bedoelt: ONDANKS dat AZ vreselijk slecht speelde, zakten ze niet door het ijs (wedstrijd niet verloren waar wij dat wel doen).quote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord (als vaak door de ondergrens zakkend elftal) kan nog een puntje zuigen aan de prestatie van AZ dat vandaag vre-se-lijk slecht speelde.
Zeik niet zoquote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gebruikt het spreekwoord verkeerd schat
"[...] dan betekent dit dat het een heel goede prestatie is, die moeilijk te evenaren is."
AZ zou dus nog een puntje kunnen zuigen aan het niveau van Feijenoord op een slechte dag, zoals jij het bedoelt.
Heb de wedstrijd overigens niet gezien dus durf niet te oordelen.
Waarom is dat verkeerd gebruikt? Dat is gewoon goed gebruikt, alleen in een negatieve context waar men het normaliter in een positief bedoelde context plaatst.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar jíj bedoelt: ONDANKS dat AZ vreselijk slecht speelde, zakten ze niet door het ijs (wedstrijd niet verloren waar wij dat wel doen).
Cara bedoelt het anders: Wat een drama zeg. En dat staat dan bovenaan.
Als in: dit elftal zakt door de ondergrens, en zelfs Feijenoord op een slechte dag had het beter gedaan dan dit AZ.
Conclusie: verkeerd gebruikt.
Yep. "De beste in kankerongeconcentreerd spelen."quote:Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is dat verkeerd gebruikt? Dat is gewoon goed gebruikt, alleen in een negatieve context waar men het normaliter in een positief bedoelde context plaatst.
Word Feyenoord - PSV op Sport1 uitgezonden dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Bij mij staat trouwens Sport1 op en in het affiche voor komende zondag (Fey-PSV) plaatsen ze Wijnaldem die op het logo van PSV klopt.
Wat is er met hem?quote:
Dat VI interview, wou hem morgen gaan kopen. Scheelt me weer een paar euro's.quote:
Pfff, moet er niet aan denken man. Dat je gewoon weet dat dit je laatste wedstrijd zal zijn die je ooit zal bezoeken.quote:Oproep: YNWA voor zieke kameraad.
Wij roepen iedereen op om zondag massaal het You’ll Never Walk Alone te zingen in de twaalfde minuut. Op de tribune zal een supporter plaatsnemen die lijdt aan een ziekte, waardoor hij zondag voor het laatst een wedstrijd van Feyenoord zal beleven. Neem je sjaal en stembanden dus mee om deze kameraad een laatste eer te bewijzen, zoals dat alleen Feyenoord kan!
Vreselijk idd.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfff, moet er niet aan denken man. Dat je gewoon weet dat dit je laatste wedstrijd zal zijn die je ooit zal bezoeken.
Sterker nog, je kan naar mijn mening best wel het aankoopbedrag terugverdienen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
Zou toch prachtig zijn als we nog een paar miljoen konden cashen voor El Ahmadi.
5 miljoen hebben we destijds toch betaald?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, je kan naar mijn mening best wel het aankoopbedrag terugverdienen.
Als iemand dat me een jaartje geleden had verteld had ik hem een enkeltje TBS gegeven
Rusland jongenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
5 miljoen hebben we destijds toch betaald?
Zou leuk zijn maar denk dat dat teveel gevraagd isKijken hoe Mokotjo het gaat doen
.
En hij ken als argument nog aandragen dat het een dragende speler is ook. Geen woord van gelogen trouwensquote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Rusland jongen
Ome Martin gaat gewoon een middagje wat vodka's wegtikken met die gasten en klaar ben je.
Heb je pech gehad want hij gaat toch weg. En beter ook, hij speelt goed maar zijn salaris is echt veel te hoog voor ons op dit moment. En je weet nooit wanneer de volgende 2-jarige vormcrisis zich aandient bij hem.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef inZanity het volgende:
Heb liever dat El Ahmadi gewoon lekker blijft.
Zijn salaris wás te hoog. Momenteel is het gewoon met afstand de beste speler in je selectie dan is het dus helemaal niet gek als ie tot de beter betaalde spelers behoort. Mochten die Russen met een niet te weigeren bod komen dan moet je dat - in de huidige situatie - natuurlijk altijd doen. Maar wil je weer écht de weg omhoog inzetten heb je spelers met de klasse van El Ahmadi gewoon nodig, dus ik hoop maar dat Van Geel dat ook ziet en m als het ff kan gewoon bij de club probeert te houden. Overigens ontgaat me even waarom ie een 2-jarige vormcrisis zal moeten krijgen, die jongen begint juist eindelijk z'n belofte in te lossen! Eindelijk krijgt het vertrouwen dat ie kennelijk nodig had.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je pech gehad want hij gaat toch weg. En beter ook, hij speelt goed maar zijn salaris is echt veel te hoog voor ons op dit moment. En je weet nooit wanneer de volgende 2-jarige vormcrisis zich aandient bij hem.
Cisséquote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoop trouwens dat Koeman Cissé waarschuwt vooral niet daar die Afrika-cup te gaan. Zit A bij Ivoorkust toch alleen op de bank daar, en B hebben we hem zelf te hard nodig. Na 2 jaar blessure-leed is hij dat moreel gezien ook wel een beetje verplicht naar de club.
Al kan Cissé zich in Ivoorkust wel in de kijker spelen en zijn marktwaarde opschroeven.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je pech gehad want hij gaat toch weg. En beter ook, hij speelt goed maar zijn salaris is echt veel te hoog voor ons op dit moment. En je weet nooit wanneer de volgende 2-jarige vormcrisis zich aandient bij hem.
Hoop trouwens dat Koeman Cissé waarschuwt vooral niet daar die Afrika-cup te gaan. Zit A bij Ivoorkust toch alleen op de bank daar, en B hebben we hem zelf te hard nodig. Na 2 jaar blessure-leed is hij dat moreel gezien ook wel een beetje verplicht naar de club.
Laat dat maar gerust aan Van Geel over. Als El Ahmadi vertrekt, is dat echt niet voor een fooi.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn salaris wás te hoog. Momenteel is het gewoon met afstand de beste speler in je selectie dan is het dus helemaal niet gek als ie tot de beter betaalde spelers behoort. Mochten die Russen met een niet te weigeren bod komen dan moet je dat - in de huidige situatie - natuurlijk altijd doen. Maar wil je weer écht de weg omhoog inzetten heb je spelers met de klasse van El Ahmadi gewoon nodig, dus ik hoop maar dat Van Geel dat ook ziet en m als het ff kan gewoon bij de club probeert te houden. [...]
Alsof hij daar zou spelen met Toure en Didier Zokora voor zichquote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al kan Cissé zich in Ivoorkust wel in de kijker spelen en zijn marktwaarde opschroeven.
Nee, was volgens mij een reclame van EL.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word Feyenoord - PSV op Sport1 uitgezonden dan?
Denk eerlijk gezegd wel dat Cissé weer belangrijk gaat worden voor ons. Vond hem tegen Vitesse en RKC ook niet slecht spelen. Alleen nog nauwelijks rendement, de dreiging was er wel degelijk en bovendien is hij erg balvast vergeleken met Cabral.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn salaris wás te hoog. Momenteel is het gewoon met afstand de beste speler in je selectie dan is het dus helemaal niet gek als ie tot de beter betaalde spelers behoort. Mochten die Russen met een niet te weigeren bod komen dan moet je dat - in de huidige situatie - natuurlijk altijd doen. Maar wil je weer écht de weg omhoog inzetten heb je spelers met de klasse van El Ahmadi gewoon nodig, dus ik hoop maar dat Van Geel dat ook ziet en m als het ff kan gewoon bij de club probeert te houden. Overigens ontgaat me even waarom ie een 2-jarige vormcrisis zal moeten krijgen, die jongen begint juist eindelijk z'n belofte in te lossen! Eindelijk krijgt het vertrouwen dat ie kennelijk nodig had.
[..]
Cissé
Lijkt net of je het over een of andere wereldspeler hebt, de vedette.. We hebben het nog altijd over Cissé, die Cissé die er niks van kan. Overigens moet hij gewoon lekker naar de Afrika cup gaan als hij dat wil net als iedere andere speler.
Was het sfeertje echt vijandig of overdrijft Rutten weer eens?quote:Rutten: Alvast sfeer geproefd voor De Kuip
Tot tevredenheid van trainer Fred Rutten stelde PSV woensdag met een zege bij Legia Warschau (3-0) de eerste plaats in groep C van de Europa League veilig. 'Dit was een geslaagde avond voor ons', aldus Rutten. 'Als je Europees uit met 3-0 kan winnen, is dat denk ik uitstekend.'
Rutten: 'In de eerste helft was het nog een beetje een wedstrijd, na rust niet meer. Toen was het voor ons heel makkelijk.'
Zondag staat PSV voor een aanzienlijk moeilijker opgave, in De Kuip tegen Feyenoord. 'We hebben hier in Warschau vast een beetje sfeer kunnen proeven voor zondag in De Kuip', zei Rutten grijzend. 'Mijn jongens zijn er vrij rustig onder gebleven.' (ANP/Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-voor-De-Kuip.dhtml
Onzin. Je kan de weg omhoog aanzienlijk versnellen door (jaarlijks) Europees voetbal te halen. En dat lukt je alleen als je een fatsoenlijke selectie tot je beschikking.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:43 schreef Merkie het volgende:
El Ahmadi gewoon verkopen. Natuurlijk speelt hij momenteel ijzersterk, maar kampioen word je toch niet, en CL haal je ook niet. Bouwen aan een elftal is alleen leuk als er wat te bouwen valt, nu is het gewoon toevallig een goede speler. De weg omhoog begint bij financieel herstel. Dus cashen wat je cashen kan.
Cissé is gewoon een enorme miskoop. Speelde inderdaad tegen Vitesse een wereldwedstrijd maar dat gebeurt elke voetballer wel een keer in z'n carriere. Cissé heeft gewoon niks bij Feyenoord te zoeken zeker als je het afweegt tegen de flinke berg geld ie gekost heeft. Voor dat geld had je echt een veel betere speler kunnen halen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd wel dat Cissé weer belangrijk gaat worden voor ons. Vond hem tegen Vitesse en RKC ook niet slecht spelen. Alleen nog nauwelijks rendement, de dreiging was er wel degelijk en bovendien is hij erg balvast vergeleken met Cabral.
Voor Feyenoord-begrippen een erg nuttige speler i.m.o.
Heb het met een schuin oog gekeken maar zover ik kon oordelen viel dat echt heel erg mee. Zongen wel de hele wedstrijd hun club toe enzo maar echt een vijandige sfeer heb ik niet opgemerkt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was het sfeertje echt vijandig of overdrijft Rutten weer eens?
dan moet je El Ahmadi verzoeken 50% in te leveren want hij verdient 1,3 miljoen, gewoon teveel.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Je kan de weg omhoog aanzienlijk versnellen door (jaarlijks) Europees voetbal te halen. En dat lukt je alleen als je een fatsoenlijke selectie tot je beschikking.
[..]
Cissé is gewoon een enorme miskoop. Speelde inderdaad tegen Vitesse een wereldwedstrijd maar dat gebeurt elke voetballer wel een keer in z'n carriere. Cissé heeft gewoon niks bij Feyenoord te zoeken zeker als je het afweegt tegen de flinke berg geld ie gekost heeft. Voor dat geld had je echt een veel betere speler kunnen halen.
[..]
Heb het met een schuin oog gekeken maar zover ik kon oordelen viel dat echt heel erg mee. Zongen wel de hele wedstrijd hun club toe enzo maar echt een vijandige sfeer heb ik niet opgemerkt.
Was jij niet die persoon die zei dat we tegen Vitesse kansloos waren, tegen Ajax HELEMAAL kansloos waren, etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:32 schreef Muto het volgende:
De kans dat we winnen is 20%, kans op gelijkspel 30% en kans op verlies 50%
Buffervakken voor 850 van die Eindhovenaartjes.quote:Feyenoord verwacht voor zondag in de topper tegen PSV een uitverkocht huis. Er waren gisteren nog 1500 kaarten te koop. 'De laatste kaarten gaan in razend tempo de deur uit. We rekenen dus op een uitverkochte Kuip', zo liet een woordvoerder in het Algemeen Dagblad weten. Er zullen dan 43.000 fans aanwezig zijn in de Kuip.
Nee. Dat was ik niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei dat we tegen Vitesse kansloos waren, tegen Ajax HELEMAAL kansloos waren, etc.?
Ik mis Ritmo hier echt man. Die kon af en toe gewoon lekker met me meelullen dat deze wedstrijd kat-in-bakkie is..
Ik zeg: winst 70% kans, 15% kans gelijk, 15 % kans verlies.
Is allemaal meegenomen in de kansberekening. Econoomquote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef Paul-89 het volgende:
Kansbereking in combinatie met Feyenoord, lol.
Nee man in het onderste vak, kunnen we weer bekertjes pis over de reling pleurenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Buffervakken voor 850 van die Eindhovenaartjes.Gewoon in het bovenste uitvak stoppen als ze niet met twee treinen komen. Of alles of niets. Dan zijn er weer veel meer plaatsen over.
Denk dat ik dat was. Al had ik tegen Ajax nog wel enigszins vertrouwen. Helemaal dat weekend, weet nog wel dat ik die zaterdag nauwelijks geslapen had vanwege de pijn in m'n pensquote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei dat we tegen Vitesse kansloos waren, tegen Ajax HELEMAAL kansloos waren, etc.?
Ik mis Ritmo hier echt man. Die kon af en toe gewoon lekker met me meelullen dat deze wedstrijd kat-in-bakkie is..
Ik zeg: winst 70% kans, 15% kans gelijk, 15 % kans verlies.
Weet ik veel. Het woord kansloos heb ik sowieso niet gebruikt. Alleen tegen AZ had ik sowieso op verlies gerekend.quote:
Liever 3000 Feyenoordsupporters meer dan 850 plaatsvullende, veel te stille PSV-supporters. Al weet ik zeker dat als we terug uit De Kuip komen die Davy (quote:Op donderdag 1 december 2011 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man in het onderste vak, kunnen we weer bekertjes pis over de reling pleuren
Ik zit nu met echt gewoon een onrustig gevoel. Ik heb echt zin om dronken van geluk over de straten te marcheren, mensen random te knuffelen (no homoquote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ik dat was. Al had ik tegen Ajax nog wel enigszins vertrouwen. Helemaal dat weekend, weet nog wel dat ik die zaterdag nauwelijks geslapen had vanwege de pijn in m'n pens
Tsja ik weet niet, heb ooit op Y1 gestaan, god god wat een treurnis is het publiek daar zegquote:Op donderdag 1 december 2011 10:39 schreef Muto het volgende:
Liever 3000 Feyenoordsupporters meer dan 850 plaatsvullende, veel te stille PSV-supporters.
quote:Al weet ik zeker dat als we terug uit De Kuip komen die Davy () hier al langs is geweest en zegt dat hij alleen die PSV'ers hoorde.
Ik welquote:
Bij mij is het wat anders. Het Wijnaldem pesten, het broertje pesten, het gevoel van 'trots op mijn club' uitstralen naar een Galatasaray-hardekerner... Al dat soort dingen.quote:Verder kunnen die boertjes me ook dusdanig weinig interesseren dat ik me nu al onrustig zou moeten voelen ofzo.
Neuh vorig jaar was de winst echt van levensbelang.quote:Staat lang niet zoveel spanning op als vorig seizoen wat dat aangaat.
Ja echt hé. Je moet ook de kroeg in voor zo'n wedstrijd want dat bier bij de Kuip...quote:12.30 wedstrijden zijn sowieso vaak maar kut, beetje om 9 uur ´s ochtends al richting de kroeg
Broertje: "Ugh, ik hou van PSV en zelf ik vind hem scheitirritant".quote:Op donderdag 1 december 2011 10:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Liever 3000 Feyenoordsupporters meer dan 850 plaatsvullende, veel te stille PSV-supporters. Al weet ik zeker dat als we terug uit De Kuip komen die Davy () hier al langs is geweest en zegt dat hij alleen die PSV'ers hoorde.
Als het maar bij plannen blijft dan. De gevel gebruiken als reclamezuilquote:Kuip moet groener om nieuwe Kuip te bekostigen
Jan Rotmans, hoogleraar duurzaamheid en transities aan de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR), onderzoekt of stadion De Kuip in de Maasstad kan worden verduurzaamd. Op die manier moet het huidige stadion geld gaan opleveren om er later deels een nieuw stadion van te kunnen bekostigen. Dat zegt directeur Jan van Merwijk van De Kuip.
De directie van het stadion heeft de hoogleraar aangetrokken om mee te denken over een 'groene manier' om de huidige voetbaltempel aan te passen. 'We kijken hoe we het stadion verder kunnen verduurzamen om zo geld te besparen en te verdienen', licht Van Merwijk toe.
Hij benadrukt dat het project losstaat van de plannen om een nieuw stadion neer te zetten. 'Het zijn twee gescheiden wegen', zegt Van Merwijk. Vooralsnog is er niet voldoende geld om aan nieuwbouw te beginnen. Dat gaat volgens de directeur nog wel 5 tot 6 jaar duren.
Beslissing nieuwe Kuip uitgesteld
Het stadsbestuur heeft de beslissing over een lening aan de directie van De Kuip al enkele keren uitgesteld. De beslissing zou nu in het voorjaar worden genomen. Burgemeester Ahmed Aboutaleb zou achter de schermen bezig zijn financiers te vinden.
Rotmans zou graag zien dat het hele gebied wordt aangepakt en dat er niet alleen een nieuw stadion komt. Hij vindt dat de omgeving nu weinig uitstraling heeft. Bovendien kunnen bij een volledige herinrichting ook de voorzieningen rondom het stadion duurzaam worden gemaakt.
Kameleon
Een van de mogelijkheden om tot een duurzaam gebied te komen zijn de ideeën van de Sublean Group uit Sliedrecht. Het bedrijf ontwikkelde een techniek om daken en gevels als een kameleon van gedaante te laten veranderen. Zo kan een gevel meervoudige functies krijgen om er uiteindelijk ook geld mee te verdienen. Te denken valt aan zonnecellen of een reclamezuil.
De daken en gevels die Sublean ontwikkelde, zijn opgebouwd uit horizontale stroken die kunnen draaien naar de gewenste toepassing. De combinatie van duurzaam en nieuwe techniek brengt naast de groene gedachte dus ook 'nieuwe' inkomsten in het laatje.
In de kroeg is het wel beter voor je eigen serviesquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet sowieso altijd naar de kroeg voor de wedstrijd, helemaal de laatste jaren.
Hoe slechter het gaat. hoe meer je gaat zuipen voor een wedstrijd.
Of het is gewoon een slecht excuus om meer te zuipen. Dat zal het ook wel zijn.
welke kroeg ga jij altijdquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet sowieso altijd naar de kroeg voor de wedstrijd, helemaal de laatste jaren.
Hoe slechter het gaat. hoe meer je gaat zuipen voor een wedstrijd.
Of het is gewoon een slecht excuus om meer te zuipen. Dat zal het ook wel zijn.
Verschillend. Cosy's corner/varkenoord. Laatste tijd ben ik meestal bij Mike's, daar bij de sligro.quote:
He what the hell, hoe heb ik jou nooit bij Mike's gezien dan? Of misschien heb ik je weleens gezien maar weet niet hoe je d'r uit zietquote:Op donderdag 1 december 2011 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschillend. Cosy's corner/varkenoord. Laatste tijd ben ik meestal bij Mike's, daar bij de sligro.
Dacht altijd dat dat een ongelofelijke pauperkroeg was omdat ik het alleen van buiten zag toen ik de auto daar wel eens neerzette. Maar binnen is het serieus relaxed . Snelle bediening, iets van 5 verschillende bieren op de fles voor 2 euro, op 1 minuut lopen vanaf de Kuip. Prima te doen eigenlijk.
Dat is bij varkenoord wel anders, sta je soms een kwartier te wachten op je bier, want het wordt daar steeds drukker en de bediening niet sneller, en dan hebben ze tegenwoordig nog amstel ook
Als je een turk ziet van 1 meter 96 met meer haar op zijn gezicht dan wij op ons hoofd dan weet je ook dat je goed zitquote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Caland het volgende:
Gok dat laatste. Maar kom er ook nog niet zo heel lang hoor.
Als je zondag een blonde gast van 2 meter ziet moet je maar effe op mn rug tikken.
Vergeet niet dat je ook altijd hand in hand loopt met je broertje!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je een turk ziet van 1 meter 96 met meer haar op zijn gezicht dan wij op ons hoofd dan weet je ook dat je goed zit
kanker je nou eens opquote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook altijd hand in hand loopt met je broertje!
Gezien zijn lengte zou hij mij zo over het hoofd zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef Cara het volgende:
joepie, bonding.
Ik denk dat ik jou (caland) wel eens bij Mike gezien moet hebben, zal het wel ff in de gaten houden
Ja. Van buiten ziet het eruit als één of ander rovershol met tralies voor de ramen etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef Muto het volgende:
Dat tentje zit toch in die zijstraat vlak naast-achter de Sligro?
Ik wel hoor, lekker pOolenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Van buiten ziet het eruit als één of ander rovershol met tralies voor de ramen etc.
Maar binnen is het echt zeer relaxed.
Mag niet meer PSVers trollen
Vraag me alleen af of daar nou op niet wedstrijddagen wel mensen komen. Want het is echt een grote ruimte die ze hebben.
Echt hè. Niemand viel me bij in t PSV topicquote:Op donderdag 1 december 2011 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik m'n boy Ritmo toch wel mis, zo net voor een grote wedstrijd. Lekker dat vuurtje opstoken.
Dat gehuil van de PSV-ers ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Echt hè. Niemand viel me bij in t PSV topic
Hoelaat open dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. Van buiten ziet het eruit als één of ander rovershol met tralies voor de ramen etc.
Maar binnen is het echt zeer relaxed.
Vraag me alleen af of daar nou op niet wedstrijddagen wel mensen komen. Want het is echt een grote ruimte die ze hebben.
Nou moet ik wel zeggen dat die smerige belgische neus na die domme actie voorafgaande aan Fey -ajax ook zijn leven niet zeker zou zijn, het eigenlijk alles meeviel. Maar laten we hopen dat hij zo uitgefloten gaat worden dat hij niet eens in zijn spel komtquote:Wijnaldum vreest het ergste
Georginio Wijnaldum was ruim een half jaar geleden dé held van De Kuip. Dankzij twee doelpunten van de middenvelder schoot Feyenoord de titelaspiraties van PSV aan flarden en namen de Rotterdammers tevens revanche voor de historische 10-0-nederlaag in Eindhoven.
Zondag keert de toen zo bejubelde Wijnaldum terug in het stadion waar het 'legioen' hem nu ziet als een verrader. ,,Natuurlijk hoop ik op een goede ontvangst, maar ik houd rekening met het ergste'', aldus de nummer 10 van PSV.
Wijnaldum, kind van Rotterdam, koos afgelopen zomer voor zijn eigen toekomst. De technisch begaafde middenvelder wil ieder jaar om de prijzen spelen en zag daar in Eindhoven meer kansen voor dan in Rotterdam. Bij PSV vond het loopwonder al snel zijn draai. ,,We hebben een heel nieuw team, moeten nog wat wennen aan elkaar, maar dat gaat steeds beter. We leren elkaar en elkaars kwaliteiten kennen.''
Zijn overstap naar PSV werd hem niet in dank afgenomen door het legioen. Nadat de transfer was beklonken, stroomde de twitterpagina van Wijnaldum vol met weinig vleiende teksten. De publiekslieveling van de Rotterdamse fans werd plotseling gezien als een verrader. Op 4 december 2011 zou hij dat wel merken, zo was de boodschap.
,,Toch kijk ik echt uit naar deze wedstrijd. Ik ben blij dat ik de jongens en de mensen van de club weer zie'', aldus Wijnaldum. ,,Ik houd wel rekening met een fluitconcert, maar wat kan ik daar aan doen?''
Voor de nummer 2 van de eredivisie is het duel met Feyenoord een echte test. De thuisclub van trainer Ronald Koeman heeft behalve financieel ook sportief de weg omhoog gevonden en staat keurig vijfde. Wijnaldum: ,,Feyenoord heeft een goed team. Er zit veel voetbal in. Ze zijn echter nog niet zo constant. Het publiek kan ze wel over een dood punt helpen. Ik weet zelf als geen ander hoe het er in De Kuip aan toe kan gaan.''
Gesteund door een kolkende Kuip won Feyenoord vorig seizoen met 3-1 van PSV, dat zich liet afbluffen in die intimiderende sfeer en de titelkansen in rook zag opgaan. ,,De supporters hebben ons toen de hele week aangemoedigd. We wisten eigenlijk van tevoren al dat we zouden winnen. Dat was toen de revanche die we wilden.''
Mocht Wijnaldum zondag een doelpunt maken, dan zal hij dat bescheiden vieren. ,,Natuurlijk wil ik graag scoren en winnen, maar ik ga niet juichen. Dat vind ik geen teken van respect naar de club en de fans die altijd goed voor me zijn geweest. Ja, ook al zijn die supporters nu misschien boos.'
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)est-het-ergste.dhtml
Wat?quote:
Voor die zieke jongen toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef Paul-89 het volgende:
PSV-fans doen zondag ook mee aan de 12e min actie.
Beetje je mede-Feyenoorders afvallen in het PSV-topique.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje je mede-Feyenoorders afvallen in het PSV-topique.Praat die lampjes maar weer lekker naar de mond ja.
Zo ken ik je weer.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je louter onzin uitkraamt ga ik je niet bijvallen hoor.
Stop gewoon met jezelf belachelijk maken over die PSV-deal. Zij hebben het nu zo gedaan en wij moeten zelf uit de kankerzooi zien te komen.
Door V Geel aan te trekken is daar inmiddels een goed begin mee gemaakt. Niet zo jaloers man, je bent Feyenoorder, niet een of andere supporter van een provincieclubje.
Dan post je een filmpje waar wij met 3-1 hun titel-aspiraties om zeep hielpen. Doet net zoveel pijn daar als voor ons die 10-0 hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo ken ik je weer.
Maar ik kraam geen onzin uit, ga er hoogstens iets te lang over door ja. Trek al dat 10-0 gelul niet zo van die apen daar. Sorry, mis Ritmo gewoon een beetje. Die zou lekker de boel op stelten komen zetten.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.quote:Borst niet te spreken over handelswijze Van Haaren
Ricky van Haaren heeft aangegeven zich niet te kunnen vinden in de aanbieding van Feyenoord om zijn contract bij de Rotterdamse club te verlengen. In het programma Betweters haalt Hugo Borst hard uit naar de handelswijze van de zaakwaarnemer en speler.
'Als je bij een club als Feyenoord kunt blijven spelen en dat er nu al zaakwaarnemers zeggen ik breng je weg, je kunt daar veel meer verdienen, dat is treurig. Zaakwaarnemers zijn tuig van de riggel', aldus een duidelijke Borst.
In de wandelgangen gaat het verhaal dat Van Haaren zijn contract niet wil verlengen vanwege beloftes die niet zijn nagekomen door de directie van Feyenoord. De middenvelder speelt elke week mee met Jong Feyenoord/Excelsior, terwijl er in diverse gesprekken de belofte is gedaan op meer speeltijd in het eerste van Feyenoord.
Zondag bij Fredje Bouma.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef OProg het volgende:
En deze had ik nog nooit gezien:
actie.
Zieke actie. Ik zou al blij zijn als ik dat Fifa konquote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef OProg het volgende:
En deze had ik nog nooit gezien:
actie.
Sowieso moeten die gasten zich toch gewoon realiseren dat er niet zoiets bestaat als een garantie op speeltijd. Dat moet je gewoon zelf afdwingen. Dat hij dat niet doet zegt meer over de kwaliteiten van Ricky van Haaren dan over wat Feyenoord wel of niet kan beloven ten opzichte van zo'n speler.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef OProg het volgende:
[..]
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Ze zijn ook niet zo verkeerd, die gasten zijn gewoon blij dat ze ook eens mogen zingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef Dekatria het volgende:
Overigens wel mooi dat er vanuit de PSV-supporters de oproep ook is mee te doen met die 12e minuut. Of ze er ook daadwerkelijk aan mee gaan doen is een tweede, maar de intentie vind ik top
Grappig man, je bent lekker bezigquote:
Ja sorry, je hebt gelijk. Ik zal me gedragen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Grappig man, je bent lekker bezig
Vond het wel meevallen eigenlijk. Je reageerde een beetje als een oud wijf door meteen alle reacties weg te halen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Grappig man, je bent lekker bezig
Ik niet. Maar goed daar is dit topic niet voor. On-topic maar weer.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen eigenlijk. Je reageerde een beetje als een oud wijf door meteen alle reacties weg te halen.
Wordt zeker een memorabele pot. Die 10-0 doet nog genoeg zeer en met Gini erbij wordt het vuurtje nog net wat meer opgestookt.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik niet. Maar goed daar is dit topic niet voor. On-topic maar weer.
Wordt spannend zondag maar met het publiek er achter en een fel Feyenoord moeten we kunnen winnen
Nu Clasie nog.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 01-12-2011 om 18:37:43Ruben Schaken heeft toch een akkoord bereikt met #Feyenoord en blijft nu tot 2014 in de Kuip. reageer retweet
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef TC03 het volgende:
Nu Clasie nog.twitter:FR1908Nieuws twitterde op donderdag 01-12-2011 om 18:37:43Ruben Schaken heeft toch een akkoord bereikt met #Feyenoord en blijft nu tot 2014 in de Kuip. reageer retweet
Van Geel zal er wel z'n redenen voor hebben. Verwacht dat hij gewoon op de bank komt te zitten.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef TC03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Zal Caland blij mee wezenIk verheug me ook al op z'n reactie. Ben zelf blij dat mijn altaartje hier gered is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enerzijds is het wel logisch. Je kunt moeilijk iedereen wegsturen. Dan moet je echt veel mensen gaan halen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik verheug me ook al op z'n reactie. Ben zelf blij dat mijn altaartje hier gered is.
Dat is het ook he. Je kunt Schaken wel wegsturen, maar wie haal je er voor dat salaris nog voor terug. Dat is ook 3 keer niks natuurlijk. Schaken is tenminste al een beetje gewend aan Feyenoord, dat scheelt al wat.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Enerzijds is het wel logisch. Je kunt moeilijk iedereen wegsturen. Dan moet je echt veel mensen gaan halen.
Schaken is wel heel slecht hoor. totaal 2 leuke wedstrijden gespeeld dit seizoen, maar verder wederom niets laten zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Enerzijds is het wel logisch. Je kunt moeilijk iedereen wegsturen. Dan moet je echt veel mensen gaan halen.
Geldt ook voor Biseswar...je moet iemand overhouden he. Daarbij kost Schaken ons niet veel, met zijn nieuwe contract zal hij niet meer zijn gaan verdienen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schaken is wel heel slecht hoor. totaal 2 leuke wedstrijden gespeeld dit seizoen, maar verder wederom niets laten zien.
Biseswar is echt veel beter dan Schaken hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geldt ook voor Biseswar...je moet iemand overhouden he. Daarbij kost Schaken ons niet veel, met zijn nieuwe contract zal hij niet meer zijn gaan verdienen.
quote:Elke dag krijgen we tientallen aanvragen en e-mails binnen over allerhande onderwerpen. Deze week een hele bijzondere mail in de inbox met de volgende strekking; Dirk een echte Feyenoorder heeft recent de diagnose te horen gekregen dat zijn leven ten einde gaat komen. In rap tempo gaat zijn gezondheid achteruit en om die reden zal aanstaande zondag de laatste wedstrijd zijn die hij ooit gaat bezoeken bij Feyenoord. Zijn Feyenoord. Ons Feyenoord.
Bijzonder dus, bijzonder voor Dirk maar ook voor ons en voor jullie allemaal. De wetenschap dat iemand vecht tegen de dood om nog eenmaal De Kuip te betreden maakt andermaal duidelijk wat voor gevoel het Feyenoord Gevoel is. Onverwoestbaar en onvoorstelbaar mooi. De vrienden van Dirk hebben deze boodschap breed verspreid over het internet en uiteraard staan wij hier volledig achter.
Aanstaande zondag. You’ll Never Walk Alone! Niet omdat het zo leg, maar omdat het gewoon zo is: echte Feyenoorders verdienen alle respect en zeker als we weten dat het de laatste keer is dat ze onze mooie tempel mogen aanschouwen.
Aanstaande zondag. Voor Feyenoord. Voor Dirk.
Verdient ook schandalig veel geld. Biseswar laten vertrekken scheelt op jaarbasis meer dan een 3 kwart miljoen gok ik zo. Daar kunnen we een leuke andere transfervrije speler van bekostigen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Biseswar is echt veel beter dan Schaken hoor.
Nouja, er zal toch iemand bij moeten op die positie voor komend seizoen anders hebben we alleen Schaken, hopen dat dat een goede is.
9 ton.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdient ook schandalig veel geld. Biseswar laten vertrekken scheelt op jaarbasis meer dan een 3 kwart miljoen gok ik zo. Daar kunnen we een leuke andere transfervrije speler van bekostigen.
Ik snap niet dat je het woordje 'enerzijds' hier nog plaatst. Feyenoord heeft nog altijd geen geld en moet dus nog altijd zien te overleven en vissen uit een vijver van goedkope, transfervrije spelers. Het contract van Schaken verlengen is dus een no-brainer.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |