Zo zou ik wel spelen, als ik coach van Feyenoord was. Ik heb alleen het middenveld nog niet helemaal scherp in beeld. Wijnaldum, Strootman en Toivonen tegenover Clasie, El Ahmadi en Bakkal. Ik acht de as van PSV sterker, dus vraag ik me af of El Ahmadi voor gevaar kan zorgen.quote:Op woensdag 30 november 2011 11:12 schreef Stokstaart het volgende:
Opstellingen zijn trouwens wel bekend. Mulder op goal. Schaken op rechts, Cabral vermoedelijk/hopelijk op links. De Vrij (als die weer fit is) centrum samen met Vlaar, Leerdam op RB, de LB is voor Indi en Clasie en El Ahmadi centraal . Guidetti in de punt.
Ik hoop zo op Schaken. Willems heeft met zijn 17 jaren zowaar meer inzicht dan hem. Cabral is een ander verhaal.quote:Alternatief kan zijn Schaken weer vanaf rechts en dan Cissé vanaf links en dan Cabral wissel net als tegen RKC.
Stiekem wordt de naam van Tyton hier en daar gefluisterd, maar ik zet m'n geld gewoon op Isaksson. Jammer, want met een fitte Tyton was PSV sterker geweest. Marcelo is geschorst, wat ik ook al een domper vind, want ik vind dat een hele degelijke mandekker die het Guidetti moeilijk had kunnen maken. Nu met Derijck/Bouma zie ik hem veel gevaarlijker worden.quote:En jullie? Nog blessuregevallen of twijfelgevalen? Wie keept?
3-0 voor Feyenoordquote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn glazen bol zegt dat PSV wint. Het zou te mooi zijn namelijk dat Feyenoord zou winnen
Gaat ook gebeuren man. Ik zie Jerson Cabral al hard over het veld razen en Gini uitlachen. Otman scoort ook een goal en gaat lekker feesten voor Fret Rutten zn neus. En nog een penalty van Guidetti.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Lekker werken aan het doelsaldo Zondag! Fuck yea
Ga je 'm nu overal plaatsen?quote:Op woensdag 30 november 2011 12:20 schreef Helpmefok het volgende:
De kaarten van Feijenoord gisteren binnengekregen. Ben echt zeer zekersteweten lekker vroeg in de Kuip komende wedstrijd, mooi plekje in de zon opzoeken.
Ik voel gewoon zo'n enorme spanning in mijn lijf voor deze wedstrijd, nú al. Mijn jongste broer is sinds jaar-en-dag PSV supporter, onbegrijpelijk voor mij. De 10-0 die we om onze oren kregen waren vanzelfsprekend toen we thuiskwamen een wedstrijd waar ik wekenlang mee om mijn oren geslagen werd.
Om mijn jongste broer te plezieren nam ik hem dan ook mee naar De Kuip bij de return van PSV enkele maanden later. Daar stonden we, eerste helft tussen de supporters op X, tweede helft op K, zodat de voetballers twee keer 'richting ons' voetbalden. De 1-0 viel en het stadion ont-plof-te. Mijn jongste broer verbeet de frustratie, hopend dat PSV nog enige kans zou hebben.
De 1-1 viel en uit het PSV-vak kwam voor ongeveer 10 seconden enigszins geluid. Binnen enkele seconden werd 'Het lied van Feijenoord' echter zo massaal aangezet dat de liefhebbers van die brabantse club maar stopten met zingen.
Na rust viel de 2-1 en voor ik het wist stond mijn broer hard op zijn lip te bijten. Het gevoel van onoverwinnelijkheid bij de club Feijenoord op dit soort dagen had hij al menigmaal van mij ter oren gekregen: gek werd hij ervan, want hij wist nooit waarom ik dit soort 'onzin' uitkraamde. Feijenoord was immers sinds 2006, de periode waarin hij voetbal begon te kijken - niet geheel toevallig de succesperiode van PSV - niets meer dan een modaal subtopclubje die dit jaar hélemaal door het ijs zakte.
Nu stond hij echter tussen de onoverwinnelijke spelers, de onoverwinnelijke club, de onoverwinnelijke supporters. De al verwachte 3-1 viel en De Kuip maakte zich op voor een feestje. Het fluitsignaal was dat en De Kuip bulderde nog een keer om de spelers af te troeven, de feestvreugde en ook blinde haat, de vergelding was daar. Het feestje begon werd ondersteund door de klanken van Rotterdamse held Paul Elstak, waar een kleine 10.000 man heerlijk stond te hakken ruim een half uur na tijd, in een zonnetje waar niemand van tevoren op gerekend had.
Mijn jongste broer verloor die dag het landskampioenschap met de door hem o zo geliefde club: hij had er echter in één klap een nieuwe liefde bij.
Broertje, ik wens je alle liefde toe komende zondag, maar de 3 punten blijven in Rotterdam-Zuid. Ik kan er ergens niet eens mee zitten dat je niet meekomt met me naar De Kuip: je herinnering aan deze Feijenoord - PSV in het verkeerde vak heeft je pijn gedaan, maar ook in doen zien waarom ik jaar in jaar uit in De Kuip zit, terwijl jij elk jaar op een plein in Eindhoven de schaal ontving.
Zondag voor de wedstrijd heeft hij ook een boekpresentatie op Varkenoord.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je 'm nu overal plaatsen?
Vond 'm hier ook wel gepastquote:Op woensdag 30 november 2011 18:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je 'm nu overal plaatsen?
Gaat een lekker sfeertje wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 18:23 schreef Buitendam het volgende:
Paul Elstak verzorgt de achtergrond ambiance, heb ik gehoord.
[FAQ en FB] #111 - Spuiten, janken, wijzen. Niets is er te gek.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat is er HappelGa je nu normale posts ook verwijderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |