5 miljoen hebben we destijds toch betaald?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, je kan naar mijn mening best wel het aankoopbedrag terugverdienen.
Als iemand dat me een jaartje geleden had verteld had ik hem een enkeltje TBS gegeven
Rusland jongenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
5 miljoen hebben we destijds toch betaald?
Zou leuk zijn maar denk dat dat teveel gevraagd isKijken hoe Mokotjo het gaat doen
.
En hij ken als argument nog aandragen dat het een dragende speler is ook. Geen woord van gelogen trouwensquote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Rusland jongen
Ome Martin gaat gewoon een middagje wat vodka's wegtikken met die gasten en klaar ben je.
Heb je pech gehad want hij gaat toch weg. En beter ook, hij speelt goed maar zijn salaris is echt veel te hoog voor ons op dit moment. En je weet nooit wanneer de volgende 2-jarige vormcrisis zich aandient bij hem.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef inZanity het volgende:
Heb liever dat El Ahmadi gewoon lekker blijft.
Zijn salaris wás te hoog. Momenteel is het gewoon met afstand de beste speler in je selectie dan is het dus helemaal niet gek als ie tot de beter betaalde spelers behoort. Mochten die Russen met een niet te weigeren bod komen dan moet je dat - in de huidige situatie - natuurlijk altijd doen. Maar wil je weer écht de weg omhoog inzetten heb je spelers met de klasse van El Ahmadi gewoon nodig, dus ik hoop maar dat Van Geel dat ook ziet en m als het ff kan gewoon bij de club probeert te houden. Overigens ontgaat me even waarom ie een 2-jarige vormcrisis zal moeten krijgen, die jongen begint juist eindelijk z'n belofte in te lossen! Eindelijk krijgt het vertrouwen dat ie kennelijk nodig had.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je pech gehad want hij gaat toch weg. En beter ook, hij speelt goed maar zijn salaris is echt veel te hoog voor ons op dit moment. En je weet nooit wanneer de volgende 2-jarige vormcrisis zich aandient bij hem.
Cisséquote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoop trouwens dat Koeman Cissé waarschuwt vooral niet daar die Afrika-cup te gaan. Zit A bij Ivoorkust toch alleen op de bank daar, en B hebben we hem zelf te hard nodig. Na 2 jaar blessure-leed is hij dat moreel gezien ook wel een beetje verplicht naar de club.
Al kan Cissé zich in Ivoorkust wel in de kijker spelen en zijn marktwaarde opschroeven.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je pech gehad want hij gaat toch weg. En beter ook, hij speelt goed maar zijn salaris is echt veel te hoog voor ons op dit moment. En je weet nooit wanneer de volgende 2-jarige vormcrisis zich aandient bij hem.
Hoop trouwens dat Koeman Cissé waarschuwt vooral niet daar die Afrika-cup te gaan. Zit A bij Ivoorkust toch alleen op de bank daar, en B hebben we hem zelf te hard nodig. Na 2 jaar blessure-leed is hij dat moreel gezien ook wel een beetje verplicht naar de club.
Laat dat maar gerust aan Van Geel over. Als El Ahmadi vertrekt, is dat echt niet voor een fooi.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn salaris wás te hoog. Momenteel is het gewoon met afstand de beste speler in je selectie dan is het dus helemaal niet gek als ie tot de beter betaalde spelers behoort. Mochten die Russen met een niet te weigeren bod komen dan moet je dat - in de huidige situatie - natuurlijk altijd doen. Maar wil je weer écht de weg omhoog inzetten heb je spelers met de klasse van El Ahmadi gewoon nodig, dus ik hoop maar dat Van Geel dat ook ziet en m als het ff kan gewoon bij de club probeert te houden. [...]
Alsof hij daar zou spelen met Toure en Didier Zokora voor zichquote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al kan Cissé zich in Ivoorkust wel in de kijker spelen en zijn marktwaarde opschroeven.
Nee, was volgens mij een reclame van EL.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word Feyenoord - PSV op Sport1 uitgezonden dan?
Denk eerlijk gezegd wel dat Cissé weer belangrijk gaat worden voor ons. Vond hem tegen Vitesse en RKC ook niet slecht spelen. Alleen nog nauwelijks rendement, de dreiging was er wel degelijk en bovendien is hij erg balvast vergeleken met Cabral.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn salaris wás te hoog. Momenteel is het gewoon met afstand de beste speler in je selectie dan is het dus helemaal niet gek als ie tot de beter betaalde spelers behoort. Mochten die Russen met een niet te weigeren bod komen dan moet je dat - in de huidige situatie - natuurlijk altijd doen. Maar wil je weer écht de weg omhoog inzetten heb je spelers met de klasse van El Ahmadi gewoon nodig, dus ik hoop maar dat Van Geel dat ook ziet en m als het ff kan gewoon bij de club probeert te houden. Overigens ontgaat me even waarom ie een 2-jarige vormcrisis zal moeten krijgen, die jongen begint juist eindelijk z'n belofte in te lossen! Eindelijk krijgt het vertrouwen dat ie kennelijk nodig had.
[..]
Cissé
Lijkt net of je het over een of andere wereldspeler hebt, de vedette.. We hebben het nog altijd over Cissé, die Cissé die er niks van kan. Overigens moet hij gewoon lekker naar de Afrika cup gaan als hij dat wil net als iedere andere speler.
Was het sfeertje echt vijandig of overdrijft Rutten weer eens?quote:Rutten: Alvast sfeer geproefd voor De Kuip
Tot tevredenheid van trainer Fred Rutten stelde PSV woensdag met een zege bij Legia Warschau (3-0) de eerste plaats in groep C van de Europa League veilig. 'Dit was een geslaagde avond voor ons', aldus Rutten. 'Als je Europees uit met 3-0 kan winnen, is dat denk ik uitstekend.'
Rutten: 'In de eerste helft was het nog een beetje een wedstrijd, na rust niet meer. Toen was het voor ons heel makkelijk.'
Zondag staat PSV voor een aanzienlijk moeilijker opgave, in De Kuip tegen Feyenoord. 'We hebben hier in Warschau vast een beetje sfeer kunnen proeven voor zondag in De Kuip', zei Rutten grijzend. 'Mijn jongens zijn er vrij rustig onder gebleven.' (ANP/Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-voor-De-Kuip.dhtml
Onzin. Je kan de weg omhoog aanzienlijk versnellen door (jaarlijks) Europees voetbal te halen. En dat lukt je alleen als je een fatsoenlijke selectie tot je beschikking.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:43 schreef Merkie het volgende:
El Ahmadi gewoon verkopen. Natuurlijk speelt hij momenteel ijzersterk, maar kampioen word je toch niet, en CL haal je ook niet. Bouwen aan een elftal is alleen leuk als er wat te bouwen valt, nu is het gewoon toevallig een goede speler. De weg omhoog begint bij financieel herstel. Dus cashen wat je cashen kan.
Cissé is gewoon een enorme miskoop. Speelde inderdaad tegen Vitesse een wereldwedstrijd maar dat gebeurt elke voetballer wel een keer in z'n carriere. Cissé heeft gewoon niks bij Feyenoord te zoeken zeker als je het afweegt tegen de flinke berg geld ie gekost heeft. Voor dat geld had je echt een veel betere speler kunnen halen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd wel dat Cissé weer belangrijk gaat worden voor ons. Vond hem tegen Vitesse en RKC ook niet slecht spelen. Alleen nog nauwelijks rendement, de dreiging was er wel degelijk en bovendien is hij erg balvast vergeleken met Cabral.
Voor Feyenoord-begrippen een erg nuttige speler i.m.o.
Heb het met een schuin oog gekeken maar zover ik kon oordelen viel dat echt heel erg mee. Zongen wel de hele wedstrijd hun club toe enzo maar echt een vijandige sfeer heb ik niet opgemerkt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was het sfeertje echt vijandig of overdrijft Rutten weer eens?
dan moet je El Ahmadi verzoeken 50% in te leveren want hij verdient 1,3 miljoen, gewoon teveel.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Je kan de weg omhoog aanzienlijk versnellen door (jaarlijks) Europees voetbal te halen. En dat lukt je alleen als je een fatsoenlijke selectie tot je beschikking.
[..]
Cissé is gewoon een enorme miskoop. Speelde inderdaad tegen Vitesse een wereldwedstrijd maar dat gebeurt elke voetballer wel een keer in z'n carriere. Cissé heeft gewoon niks bij Feyenoord te zoeken zeker als je het afweegt tegen de flinke berg geld ie gekost heeft. Voor dat geld had je echt een veel betere speler kunnen halen.
[..]
Heb het met een schuin oog gekeken maar zover ik kon oordelen viel dat echt heel erg mee. Zongen wel de hele wedstrijd hun club toe enzo maar echt een vijandige sfeer heb ik niet opgemerkt.
Was jij niet die persoon die zei dat we tegen Vitesse kansloos waren, tegen Ajax HELEMAAL kansloos waren, etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:32 schreef Muto het volgende:
De kans dat we winnen is 20%, kans op gelijkspel 30% en kans op verlies 50%
Buffervakken voor 850 van die Eindhovenaartjes.quote:Feyenoord verwacht voor zondag in de topper tegen PSV een uitverkocht huis. Er waren gisteren nog 1500 kaarten te koop. 'De laatste kaarten gaan in razend tempo de deur uit. We rekenen dus op een uitverkochte Kuip', zo liet een woordvoerder in het Algemeen Dagblad weten. Er zullen dan 43.000 fans aanwezig zijn in de Kuip.
Nee. Dat was ik niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei dat we tegen Vitesse kansloos waren, tegen Ajax HELEMAAL kansloos waren, etc.?
Ik mis Ritmo hier echt man. Die kon af en toe gewoon lekker met me meelullen dat deze wedstrijd kat-in-bakkie is..
Ik zeg: winst 70% kans, 15% kans gelijk, 15 % kans verlies.
Is allemaal meegenomen in de kansberekening. Econoomquote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef Paul-89 het volgende:
Kansbereking in combinatie met Feyenoord, lol.
Nee man in het onderste vak, kunnen we weer bekertjes pis over de reling pleurenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Buffervakken voor 850 van die Eindhovenaartjes.Gewoon in het bovenste uitvak stoppen als ze niet met twee treinen komen. Of alles of niets. Dan zijn er weer veel meer plaatsen over.
Denk dat ik dat was. Al had ik tegen Ajax nog wel enigszins vertrouwen. Helemaal dat weekend, weet nog wel dat ik die zaterdag nauwelijks geslapen had vanwege de pijn in m'n pensquote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei dat we tegen Vitesse kansloos waren, tegen Ajax HELEMAAL kansloos waren, etc.?
Ik mis Ritmo hier echt man. Die kon af en toe gewoon lekker met me meelullen dat deze wedstrijd kat-in-bakkie is..
Ik zeg: winst 70% kans, 15% kans gelijk, 15 % kans verlies.
Weet ik veel. Het woord kansloos heb ik sowieso niet gebruikt. Alleen tegen AZ had ik sowieso op verlies gerekend.quote:
Liever 3000 Feyenoordsupporters meer dan 850 plaatsvullende, veel te stille PSV-supporters. Al weet ik zeker dat als we terug uit De Kuip komen die Davy (quote:Op donderdag 1 december 2011 10:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee man in het onderste vak, kunnen we weer bekertjes pis over de reling pleuren
Ik zit nu met echt gewoon een onrustig gevoel. Ik heb echt zin om dronken van geluk over de straten te marcheren, mensen random te knuffelen (no homoquote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk dat ik dat was. Al had ik tegen Ajax nog wel enigszins vertrouwen. Helemaal dat weekend, weet nog wel dat ik die zaterdag nauwelijks geslapen had vanwege de pijn in m'n pens
Tsja ik weet niet, heb ooit op Y1 gestaan, god god wat een treurnis is het publiek daar zegquote:Op donderdag 1 december 2011 10:39 schreef Muto het volgende:
Liever 3000 Feyenoordsupporters meer dan 850 plaatsvullende, veel te stille PSV-supporters.
quote:Al weet ik zeker dat als we terug uit De Kuip komen die Davy () hier al langs is geweest en zegt dat hij alleen die PSV'ers hoorde.
Ik welquote:
Bij mij is het wat anders. Het Wijnaldem pesten, het broertje pesten, het gevoel van 'trots op mijn club' uitstralen naar een Galatasaray-hardekerner... Al dat soort dingen.quote:Verder kunnen die boertjes me ook dusdanig weinig interesseren dat ik me nu al onrustig zou moeten voelen ofzo.
Neuh vorig jaar was de winst echt van levensbelang.quote:Staat lang niet zoveel spanning op als vorig seizoen wat dat aangaat.
Ja echt hé. Je moet ook de kroeg in voor zo'n wedstrijd want dat bier bij de Kuip...quote:12.30 wedstrijden zijn sowieso vaak maar kut, beetje om 9 uur ´s ochtends al richting de kroeg
Broertje: "Ugh, ik hou van PSV en zelf ik vind hem scheitirritant".quote:Op donderdag 1 december 2011 10:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Liever 3000 Feyenoordsupporters meer dan 850 plaatsvullende, veel te stille PSV-supporters. Al weet ik zeker dat als we terug uit De Kuip komen die Davy () hier al langs is geweest en zegt dat hij alleen die PSV'ers hoorde.
Als het maar bij plannen blijft dan. De gevel gebruiken als reclamezuilquote:Kuip moet groener om nieuwe Kuip te bekostigen
Jan Rotmans, hoogleraar duurzaamheid en transities aan de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR), onderzoekt of stadion De Kuip in de Maasstad kan worden verduurzaamd. Op die manier moet het huidige stadion geld gaan opleveren om er later deels een nieuw stadion van te kunnen bekostigen. Dat zegt directeur Jan van Merwijk van De Kuip.
De directie van het stadion heeft de hoogleraar aangetrokken om mee te denken over een 'groene manier' om de huidige voetbaltempel aan te passen. 'We kijken hoe we het stadion verder kunnen verduurzamen om zo geld te besparen en te verdienen', licht Van Merwijk toe.
Hij benadrukt dat het project losstaat van de plannen om een nieuw stadion neer te zetten. 'Het zijn twee gescheiden wegen', zegt Van Merwijk. Vooralsnog is er niet voldoende geld om aan nieuwbouw te beginnen. Dat gaat volgens de directeur nog wel 5 tot 6 jaar duren.
Beslissing nieuwe Kuip uitgesteld
Het stadsbestuur heeft de beslissing over een lening aan de directie van De Kuip al enkele keren uitgesteld. De beslissing zou nu in het voorjaar worden genomen. Burgemeester Ahmed Aboutaleb zou achter de schermen bezig zijn financiers te vinden.
Rotmans zou graag zien dat het hele gebied wordt aangepakt en dat er niet alleen een nieuw stadion komt. Hij vindt dat de omgeving nu weinig uitstraling heeft. Bovendien kunnen bij een volledige herinrichting ook de voorzieningen rondom het stadion duurzaam worden gemaakt.
Kameleon
Een van de mogelijkheden om tot een duurzaam gebied te komen zijn de ideeën van de Sublean Group uit Sliedrecht. Het bedrijf ontwikkelde een techniek om daken en gevels als een kameleon van gedaante te laten veranderen. Zo kan een gevel meervoudige functies krijgen om er uiteindelijk ook geld mee te verdienen. Te denken valt aan zonnecellen of een reclamezuil.
De daken en gevels die Sublean ontwikkelde, zijn opgebouwd uit horizontale stroken die kunnen draaien naar de gewenste toepassing. De combinatie van duurzaam en nieuwe techniek brengt naast de groene gedachte dus ook 'nieuwe' inkomsten in het laatje.
In de kroeg is het wel beter voor je eigen serviesquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet sowieso altijd naar de kroeg voor de wedstrijd, helemaal de laatste jaren.
Hoe slechter het gaat. hoe meer je gaat zuipen voor een wedstrijd.
Of het is gewoon een slecht excuus om meer te zuipen. Dat zal het ook wel zijn.
welke kroeg ga jij altijdquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Caland het volgende:
Ik moet sowieso altijd naar de kroeg voor de wedstrijd, helemaal de laatste jaren.
Hoe slechter het gaat. hoe meer je gaat zuipen voor een wedstrijd.
Of het is gewoon een slecht excuus om meer te zuipen. Dat zal het ook wel zijn.
Verschillend. Cosy's corner/varkenoord. Laatste tijd ben ik meestal bij Mike's, daar bij de sligro.quote:
He what the hell, hoe heb ik jou nooit bij Mike's gezien dan? Of misschien heb ik je weleens gezien maar weet niet hoe je d'r uit zietquote:Op donderdag 1 december 2011 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschillend. Cosy's corner/varkenoord. Laatste tijd ben ik meestal bij Mike's, daar bij de sligro.
Dacht altijd dat dat een ongelofelijke pauperkroeg was omdat ik het alleen van buiten zag toen ik de auto daar wel eens neerzette. Maar binnen is het serieus relaxed . Snelle bediening, iets van 5 verschillende bieren op de fles voor 2 euro, op 1 minuut lopen vanaf de Kuip. Prima te doen eigenlijk.
Dat is bij varkenoord wel anders, sta je soms een kwartier te wachten op je bier, want het wordt daar steeds drukker en de bediening niet sneller, en dan hebben ze tegenwoordig nog amstel ook
Als je een turk ziet van 1 meter 96 met meer haar op zijn gezicht dan wij op ons hoofd dan weet je ook dat je goed zitquote:Op donderdag 1 december 2011 12:44 schreef Caland het volgende:
Gok dat laatste. Maar kom er ook nog niet zo heel lang hoor.
Als je zondag een blonde gast van 2 meter ziet moet je maar effe op mn rug tikken.
Vergeet niet dat je ook altijd hand in hand loopt met je broertje!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je een turk ziet van 1 meter 96 met meer haar op zijn gezicht dan wij op ons hoofd dan weet je ook dat je goed zit
kanker je nou eens opquote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je ook altijd hand in hand loopt met je broertje!
Gezien zijn lengte zou hij mij zo over het hoofd zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef Cara het volgende:
joepie, bonding.
Ik denk dat ik jou (caland) wel eens bij Mike gezien moet hebben, zal het wel ff in de gaten houden
Ja. Van buiten ziet het eruit als één of ander rovershol met tralies voor de ramen etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef Muto het volgende:
Dat tentje zit toch in die zijstraat vlak naast-achter de Sligro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |