5 miljoen hebben we destijds toch betaald?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterker nog, je kan naar mijn mening best wel het aankoopbedrag terugverdienen.
Als iemand dat me een jaartje geleden had verteld had ik hem een enkeltje TBS gegeven
Rusland jongenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
5 miljoen hebben we destijds toch betaald?
Zou leuk zijn maar denk dat dat teveel gevraagd isKijken hoe Mokotjo het gaat doen
.
En hij ken als argument nog aandragen dat het een dragende speler is ook. Geen woord van gelogen trouwensquote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Rusland jongen
Ome Martin gaat gewoon een middagje wat vodka's wegtikken met die gasten en klaar ben je.
Heb je pech gehad want hij gaat toch weg. En beter ook, hij speelt goed maar zijn salaris is echt veel te hoog voor ons op dit moment. En je weet nooit wanneer de volgende 2-jarige vormcrisis zich aandient bij hem.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef inZanity het volgende:
Heb liever dat El Ahmadi gewoon lekker blijft.
Zijn salaris wás te hoog. Momenteel is het gewoon met afstand de beste speler in je selectie dan is het dus helemaal niet gek als ie tot de beter betaalde spelers behoort. Mochten die Russen met een niet te weigeren bod komen dan moet je dat - in de huidige situatie - natuurlijk altijd doen. Maar wil je weer écht de weg omhoog inzetten heb je spelers met de klasse van El Ahmadi gewoon nodig, dus ik hoop maar dat Van Geel dat ook ziet en m als het ff kan gewoon bij de club probeert te houden. Overigens ontgaat me even waarom ie een 2-jarige vormcrisis zal moeten krijgen, die jongen begint juist eindelijk z'n belofte in te lossen! Eindelijk krijgt het vertrouwen dat ie kennelijk nodig had.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je pech gehad want hij gaat toch weg. En beter ook, hij speelt goed maar zijn salaris is echt veel te hoog voor ons op dit moment. En je weet nooit wanneer de volgende 2-jarige vormcrisis zich aandient bij hem.
Cisséquote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoop trouwens dat Koeman Cissé waarschuwt vooral niet daar die Afrika-cup te gaan. Zit A bij Ivoorkust toch alleen op de bank daar, en B hebben we hem zelf te hard nodig. Na 2 jaar blessure-leed is hij dat moreel gezien ook wel een beetje verplicht naar de club.
Al kan Cissé zich in Ivoorkust wel in de kijker spelen en zijn marktwaarde opschroeven.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je pech gehad want hij gaat toch weg. En beter ook, hij speelt goed maar zijn salaris is echt veel te hoog voor ons op dit moment. En je weet nooit wanneer de volgende 2-jarige vormcrisis zich aandient bij hem.
Hoop trouwens dat Koeman Cissé waarschuwt vooral niet daar die Afrika-cup te gaan. Zit A bij Ivoorkust toch alleen op de bank daar, en B hebben we hem zelf te hard nodig. Na 2 jaar blessure-leed is hij dat moreel gezien ook wel een beetje verplicht naar de club.
Laat dat maar gerust aan Van Geel over. Als El Ahmadi vertrekt, is dat echt niet voor een fooi.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn salaris wás te hoog. Momenteel is het gewoon met afstand de beste speler in je selectie dan is het dus helemaal niet gek als ie tot de beter betaalde spelers behoort. Mochten die Russen met een niet te weigeren bod komen dan moet je dat - in de huidige situatie - natuurlijk altijd doen. Maar wil je weer écht de weg omhoog inzetten heb je spelers met de klasse van El Ahmadi gewoon nodig, dus ik hoop maar dat Van Geel dat ook ziet en m als het ff kan gewoon bij de club probeert te houden. [...]
Alsof hij daar zou spelen met Toure en Didier Zokora voor zichquote:Op donderdag 1 december 2011 00:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al kan Cissé zich in Ivoorkust wel in de kijker spelen en zijn marktwaarde opschroeven.
Nee, was volgens mij een reclame van EL.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Word Feyenoord - PSV op Sport1 uitgezonden dan?
Denk eerlijk gezegd wel dat Cissé weer belangrijk gaat worden voor ons. Vond hem tegen Vitesse en RKC ook niet slecht spelen. Alleen nog nauwelijks rendement, de dreiging was er wel degelijk en bovendien is hij erg balvast vergeleken met Cabral.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zijn salaris wás te hoog. Momenteel is het gewoon met afstand de beste speler in je selectie dan is het dus helemaal niet gek als ie tot de beter betaalde spelers behoort. Mochten die Russen met een niet te weigeren bod komen dan moet je dat - in de huidige situatie - natuurlijk altijd doen. Maar wil je weer écht de weg omhoog inzetten heb je spelers met de klasse van El Ahmadi gewoon nodig, dus ik hoop maar dat Van Geel dat ook ziet en m als het ff kan gewoon bij de club probeert te houden. Overigens ontgaat me even waarom ie een 2-jarige vormcrisis zal moeten krijgen, die jongen begint juist eindelijk z'n belofte in te lossen! Eindelijk krijgt het vertrouwen dat ie kennelijk nodig had.
[..]
Cissé
Lijkt net of je het over een of andere wereldspeler hebt, de vedette.. We hebben het nog altijd over Cissé, die Cissé die er niks van kan. Overigens moet hij gewoon lekker naar de Afrika cup gaan als hij dat wil net als iedere andere speler.
Was het sfeertje echt vijandig of overdrijft Rutten weer eens?quote:Rutten: Alvast sfeer geproefd voor De Kuip
Tot tevredenheid van trainer Fred Rutten stelde PSV woensdag met een zege bij Legia Warschau (3-0) de eerste plaats in groep C van de Europa League veilig. 'Dit was een geslaagde avond voor ons', aldus Rutten. 'Als je Europees uit met 3-0 kan winnen, is dat denk ik uitstekend.'
Rutten: 'In de eerste helft was het nog een beetje een wedstrijd, na rust niet meer. Toen was het voor ons heel makkelijk.'
Zondag staat PSV voor een aanzienlijk moeilijker opgave, in De Kuip tegen Feyenoord. 'We hebben hier in Warschau vast een beetje sfeer kunnen proeven voor zondag in De Kuip', zei Rutten grijzend. 'Mijn jongens zijn er vrij rustig onder gebleven.' (ANP/Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-voor-De-Kuip.dhtml
Onzin. Je kan de weg omhoog aanzienlijk versnellen door (jaarlijks) Europees voetbal te halen. En dat lukt je alleen als je een fatsoenlijke selectie tot je beschikking.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:43 schreef Merkie het volgende:
El Ahmadi gewoon verkopen. Natuurlijk speelt hij momenteel ijzersterk, maar kampioen word je toch niet, en CL haal je ook niet. Bouwen aan een elftal is alleen leuk als er wat te bouwen valt, nu is het gewoon toevallig een goede speler. De weg omhoog begint bij financieel herstel. Dus cashen wat je cashen kan.
Cissé is gewoon een enorme miskoop. Speelde inderdaad tegen Vitesse een wereldwedstrijd maar dat gebeurt elke voetballer wel een keer in z'n carriere. Cissé heeft gewoon niks bij Feyenoord te zoeken zeker als je het afweegt tegen de flinke berg geld ie gekost heeft. Voor dat geld had je echt een veel betere speler kunnen halen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd wel dat Cissé weer belangrijk gaat worden voor ons. Vond hem tegen Vitesse en RKC ook niet slecht spelen. Alleen nog nauwelijks rendement, de dreiging was er wel degelijk en bovendien is hij erg balvast vergeleken met Cabral.
Voor Feyenoord-begrippen een erg nuttige speler i.m.o.
Heb het met een schuin oog gekeken maar zover ik kon oordelen viel dat echt heel erg mee. Zongen wel de hele wedstrijd hun club toe enzo maar echt een vijandige sfeer heb ik niet opgemerkt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was het sfeertje echt vijandig of overdrijft Rutten weer eens?
dan moet je El Ahmadi verzoeken 50% in te leveren want hij verdient 1,3 miljoen, gewoon teveel.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin. Je kan de weg omhoog aanzienlijk versnellen door (jaarlijks) Europees voetbal te halen. En dat lukt je alleen als je een fatsoenlijke selectie tot je beschikking.
[..]
Cissé is gewoon een enorme miskoop. Speelde inderdaad tegen Vitesse een wereldwedstrijd maar dat gebeurt elke voetballer wel een keer in z'n carriere. Cissé heeft gewoon niks bij Feyenoord te zoeken zeker als je het afweegt tegen de flinke berg geld ie gekost heeft. Voor dat geld had je echt een veel betere speler kunnen halen.
[..]
Heb het met een schuin oog gekeken maar zover ik kon oordelen viel dat echt heel erg mee. Zongen wel de hele wedstrijd hun club toe enzo maar echt een vijandige sfeer heb ik niet opgemerkt.
Was jij niet die persoon die zei dat we tegen Vitesse kansloos waren, tegen Ajax HELEMAAL kansloos waren, etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:32 schreef Muto het volgende:
De kans dat we winnen is 20%, kans op gelijkspel 30% en kans op verlies 50%
Buffervakken voor 850 van die Eindhovenaartjes.quote:Feyenoord verwacht voor zondag in de topper tegen PSV een uitverkocht huis. Er waren gisteren nog 1500 kaarten te koop. 'De laatste kaarten gaan in razend tempo de deur uit. We rekenen dus op een uitverkochte Kuip', zo liet een woordvoerder in het Algemeen Dagblad weten. Er zullen dan 43.000 fans aanwezig zijn in de Kuip.
Nee. Dat was ik niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was jij niet die persoon die zei dat we tegen Vitesse kansloos waren, tegen Ajax HELEMAAL kansloos waren, etc.?
Ik mis Ritmo hier echt man. Die kon af en toe gewoon lekker met me meelullen dat deze wedstrijd kat-in-bakkie is..
Ik zeg: winst 70% kans, 15% kans gelijk, 15 % kans verlies.
Is allemaal meegenomen in de kansberekening. Econoomquote:Op donderdag 1 december 2011 10:34 schreef Paul-89 het volgende:
Kansbereking in combinatie met Feyenoord, lol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |