Ze zijn helemaal de weg kwijt daar in Genk geloof ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef macca728 het volgende:
zo Been zijn contract verlengd bij Genk tot 2014.
Gelijk Schaken halen graag.
Belgen hé.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal de weg kwijt daar in Genk geloof ik.
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Belgen hé.
eBn eerst lul geweest
Nogmaals, op basis van het feit dat hij zo'n geweldige indruk heeft achter gelaten, zou ik zeggen dat ze een goede beslissing hebben genomen.quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef macca728 het volgende:
http://www.spiegelven.be/quote:Op woensdag 30 november 2011 19:47 schreef macca728 het volgende:
Ik postte per abuis in het verkeerde topicquote:Op woensdag 30 november 2011 19:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Goedzo jongen. Nu weer terug naar je AFCA-geilerij in een paar topics verderop.
Een onvergeefbare zonde.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik postte per abuis in het verkeerde topic
Shake hands
Je gebruikt het spreekwoord verkeerd schatquote:Op woensdag 30 november 2011 20:26 schreef Cara het volgende:
Aan dat ongeconcentreerde spel van AZ in Europa kan zelfs Feyenoord in zn slechtste dagen nog een puntje zuigen. Wat een drama zeg. En dat staat dan bovenaan.
Nee, Feyenoord (als vaak door de ondergrens zakkend elftal) kan nog een puntje zuigen aan de prestatie van AZ dat vandaag vre-se-lijk slecht speelde.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gebruikt het spreekwoord verkeerd schat
"[...] dan betekent dit dat het een heel goede prestatie is, die moeilijk te evenaren is."
AZ zou dus nog een puntje kunnen zuigen aan het niveau van Feijenoord op een slechte dag, zoals jij het bedoelt.
Heb de wedstrijd overigens niet gezien dus durf niet te oordelen.
Ja maar jíj bedoelt: ONDANKS dat AZ vreselijk slecht speelde, zakten ze niet door het ijs (wedstrijd niet verloren waar wij dat wel doen).quote:Op woensdag 30 november 2011 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord (als vaak door de ondergrens zakkend elftal) kan nog een puntje zuigen aan de prestatie van AZ dat vandaag vre-se-lijk slecht speelde.
Zeik niet zoquote:Op woensdag 30 november 2011 21:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je gebruikt het spreekwoord verkeerd schat
"[...] dan betekent dit dat het een heel goede prestatie is, die moeilijk te evenaren is."
AZ zou dus nog een puntje kunnen zuigen aan het niveau van Feijenoord op een slechte dag, zoals jij het bedoelt.
Heb de wedstrijd overigens niet gezien dus durf niet te oordelen.
Waarom is dat verkeerd gebruikt? Dat is gewoon goed gebruikt, alleen in een negatieve context waar men het normaliter in een positief bedoelde context plaatst.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar jíj bedoelt: ONDANKS dat AZ vreselijk slecht speelde, zakten ze niet door het ijs (wedstrijd niet verloren waar wij dat wel doen).
Cara bedoelt het anders: Wat een drama zeg. En dat staat dan bovenaan.
Als in: dit elftal zakt door de ondergrens, en zelfs Feijenoord op een slechte dag had het beter gedaan dan dit AZ.
Conclusie: verkeerd gebruikt.
Yep. "De beste in kankerongeconcentreerd spelen."quote:Op woensdag 30 november 2011 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is dat verkeerd gebruikt? Dat is gewoon goed gebruikt, alleen in een negatieve context waar men het normaliter in een positief bedoelde context plaatst.
Word Feyenoord - PSV op Sport1 uitgezonden dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef kapiteintje het volgende:
Bij mij staat trouwens Sport1 op en in het affiche voor komende zondag (Fey-PSV) plaatsen ze Wijnaldem die op het logo van PSV klopt.
Wat is er met hem?quote:
Dat VI interview, wou hem morgen gaan kopen. Scheelt me weer een paar euro's.quote:
Pfff, moet er niet aan denken man. Dat je gewoon weet dat dit je laatste wedstrijd zal zijn die je ooit zal bezoeken.quote:Oproep: YNWA voor zieke kameraad.
Wij roepen iedereen op om zondag massaal het You’ll Never Walk Alone te zingen in de twaalfde minuut. Op de tribune zal een supporter plaatsnemen die lijdt aan een ziekte, waardoor hij zondag voor het laatst een wedstrijd van Feyenoord zal beleven. Neem je sjaal en stembanden dus mee om deze kameraad een laatste eer te bewijzen, zoals dat alleen Feyenoord kan!
Vreselijk idd.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Pfff, moet er niet aan denken man. Dat je gewoon weet dat dit je laatste wedstrijd zal zijn die je ooit zal bezoeken.
Sterker nog, je kan naar mijn mening best wel het aankoopbedrag terugverdienen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
Zou toch prachtig zijn als we nog een paar miljoen konden cashen voor El Ahmadi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |