Je hebt gelijk. Alsnog kunnen we een redelijke transfersom vragen, meer dan de ¤5 miljoen voor Fer en Wijnaldum.quote:
Sterker nog, dan staat hij naast Strootman in Oranje.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Het is alleen maar een goede zaak dat die gasten in de belangstelling staan. Ik blijf het zeggen: Clasie wordt onze toptransfer binnen 2 jaar.
Ik zei het al: verleng die jongen tot 2017 (maximale verlengduur) en over 2 jaar verkoop je hem voor 20 miljoen als hij zich zo door blijft ontwikkelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Het is alleen maar een goede zaak dat die gasten in de belangstelling staan. Ik blijf het zeggen: Clasie wordt onze toptransfer binnen 2 jaar.
Hopelijk gaat de FFP van Platini geen roet in het eten gooien. Vanaf seizoen 2013-2014 zullen clubs gebanned worden van deelname aan Europese toernooien als ze hun financiën niet op orde hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
Pas als hij bijgetekend heeft vind ik het goed nieuws, tot die tijd wacht ik af.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:14 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:00 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Lekker werken aan het doelsaldo Zondag! Fuck yea
Ja inderdaad, want het doelsaldo bepaald de uitslag bij voorbaat al!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n PSV troll:
[..].
Feyenoord heeft maar 2 tegendoelpunten meer dan PSV . Feyenoord 18 PSV 16.
Feyenoord had minder gehad als de 6-0 uitslag 3 a 4 doelpuntjes lager was.
Hopelijk ook zonder clausule.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Pas als hij bijgetekend heeft vind ik het goed nieuws, tot die tijd wacht ik af.
Geeft wel aan dat Feyenoord een hechte defensie is. Die 6-0 tegen Groningen was een incidentje. Kan niet anders.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want het doelsaldo bepaald de uitslag bij voorbaat al!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een wedstrijd van vorig jaar evenmin.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:14 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja inderdaad, want het doelsaldo bepaald de uitslag bij voorbaat al!
Oke Paul.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:19 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom halen jullie de discussie naar dit topic ?
Tip :
[zondag 4 december 12:30] Feyenoord - PSV
uit voetbalzonequote:Ronald Koeman spande zich in de zomer in om de carrière van Otman Bakkal weer uit het slop te halen. De 26-jarige middenvelder kende enkele goede jaren bij PSV, met het seizoen 2009/10 als uitschieter; toen speelde hij vrijwel wekelijks en maakte hij elf doelpunten. Vorig seizoen zweefde de geboren Eindhovenaar echter weer tussen bank en basis. Koeman kreeg groen licht bij PSV om Bakkal te mogen huren en bij Feyenoord is hij nu weer één van de voortrekkers.
/
In gesprek met NUsport zegt Koeman, die in het Philips Stadion dus ook al met Bakkal werkte, dat de nieuweling goed begon, maar daarna een terugval kende. De laatste wedstrijden kijkt de trainer weer tevreden naar de middenvelder. “Hij is op zijn positie nou eenmaal afhankelijk van het functioneren van de spits en de buitenspelers. Maar hij haalt wél altijd een bepaald niveau.”
Na het seizoen loopt Bakkals contract bij PSV af en Feyenoord zou hem dan graag definitief aan zich binden, bevestigt ook Koeman. Die wijst op de ervaring van Bakkal, die nuttig is voor de relatief jonge ploeg in Rotterdam-Zuid. Koeman heeft complimenten te over voor zijn pion op het middenveld en gelooft dat Bakkal Oranje ook weer kan bereiken. In november 2009 speelde hij tegen Paraguay zijn enige interland. “Ik sluit niet uit dat hij nog eens Oranje haalt. Al kom je natuurlijk niet zomaar tussen de Sneijdertjes en Van der Vaartjes terecht.”
Lijkt het jou een nuttige speler om transfervrij binnen te slepen?quote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef Paul-89 het volgende:
Zou zich iets meer moeten laten gelden als het wat minder gaat, voor de rest erg prettige speler.
Absoluut.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt het jou een nuttige speler om transfervrij binnen te slepen?
Beide totaal verschillend, maar als ik moest kiezen koos ik Bakkal aangezien hij op 10 kan en we op de plek van Vormer meer opties hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus je kan kiezen uit Vormer en Bakkal.... Wie kies jij?
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geeft wel aan dat Feyenoord een hechte defensie is. Die 6-0 tegen Groningen was een incidentje. Kan niet anders.
Voor de rest:
echte testen: Ajax 1-1 Feyenoord. Vitesse 0-4 Feyenoord.
Nu jij weerOuwe rasFeijenoordert van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe gaat 'ie?
Inderdaad, kan hij zijn username niet veranderen in Feijenoorder422quote:Op woensdag 30 november 2011 18:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ouwe rasFeijenoordert van meHoe gaat 'ie?
Ik zeg veel rare dingen soms.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens,
[..]
Wat eenKANKEREINDBAAS
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zeg veel rare dingen soms.
Maar dat soort woorden zijn me vreemd op Fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |