Die is echt niet haalbaar hoor. Gaat gewoon naar het buitenland.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:19 schreef Stokstaart het volgende:
En Lasse Schöne ook maar meteen meenemen? Of gaat die naar Osasuna?
Nee ok, maar we zullen wel het eventuele vertrek van Bakkal moeten opvangen. Die Goossens is dan wel een ex-jood maar kan wel goed op de flanken uit de voeten. Aangezien Schaken + Biseswar vertrekken zeker geen overbodige luxe die gast.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is echt niet haalbaar hoor. Gaat gewoon naar het buitenland.
En we moeten nou ook weer niet een overvloed aan middenvelders gaan halen. Verdediging en aanval kunnen ook wel wat versterkingen gebruiken. Al weet ik dat het niet zo vanzelfsprekend is dat alles in een keer binnen gehaald zal worden.
zie je wel die Been? Echte feijenoorder. Koopt schaken voor 10 miljoen overquote:Op woensdag 30 november 2011 09:18 schreef macca728 het volgende:
trouwens Genk (Been) heeft interesse in Schaken, Feyenoord wil hem graag binden.... volgens het AD
Is ie Groningen-uit soms vergeten?quote:Dankzij de controle van Jordy Clasie, de balvastheid van Karim El Ahmadi en de diepgang van Otman Bakkal (foto), is Feyenoord tegenwoordig in staat wedstrijden te domineren en lijkt de club de weg omhoog te hebben gevonden.
Zondag moet het trio de ploeg van trainer Ronald Koeman bij de hand nemen in de topper tegen PSV. De middenvelders van Feyenoord, die in de nieuwe Voetbal International uitvoerig aan het woord komen, geloven in een goed resultaat tegen de titelkandidaat uit Eindhoven. 'Want we zijn dit seizoen nog niet een keer weggetikt', zegt Jordy Clasie.
Volgens Otman Bakkal, die uitkijkt naar het treffen met zijn voormalig werkgever, wordt de strijd zondag vooral ook op het middenveld gevoerd.
'Dan gaat het om de opstelsom: wie wint op het middenveld de meeste duels. Wij of zij? Wie wil het liefste winnen? Wat dat betreft vind ik de mentaliteit bij Feyenoord goed. Sterker: die is anders dan bijvoorbeeld bij PSV. Daar speelde ik met wat meer ervaren spelers die wisten dat het toch ook vooral om zondagmiddag ging.'
'Bij Feyenoord schrik ik soms tijdens een training', vervolgt Bakkal. 'Jongens, we blijven ook collega's, hè, denk ik dan. Zo enthousiast, zo fanatiek. En zo hard.'
Ook de herboren Karim El Ahmadi geniet soms van het spel van Feyenoord en zijn klik met Clasie en Bakkal. 'Ze hebben ons drieën bij elkaar gezet en we zijn gewoon gaan voetballen. En dan blijkt het ineens heel vanzelfsprekend te gaan. Best wel bijzonder.'
Dat was geen wegtikken dat was overlopen worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is ie Groningen-uit soms vergeten?
Ach, da's more a less het zelfde.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was geen wegtikken dat was overlopen worden.
Daar ben ik het mee eens. Ik vind hem te blessuregevoelig en hij heeft alleen zijn traptechniek. Voor de rest zou ik niet weten wat hij kan toevoegen aan Feyenoord.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:16 schreef Caland het volgende:
Goossens is altijd geblesseerd man. Verder is het ook niet zo'n heel speciale voetballer imo.
Wel een uitstekende trap.
Precies de reden waarom ik hem niet moet. Heeft niks met zijn 'afkomst' te maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:16 schreef Caland het volgende:
Goossens is altijd geblesseerd man. Verder is het ook niet zo'n heel speciale voetballer imo.
Wel een uitstekende trap.
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Staan er nog meer leuke interviews in? Dan hoef ik niet te wachten tot ik thuis ben.
Column Dijkshoorn en van Michel van Egmond en natuurlijk de Uitsmijter met Gijp zijn altijd mijn favorieten. 'Columns' van Derksen vind ik vaak maar zwak.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeschurft interviews allemaal. Ik lees wel altijd die van Derksen achterin maar moet ik nog mee beginnen.
Hoewel ik die over die jonge talenten ook wel ga lezen.
Oh, die van Newcastle lijkt mij ook wel interessant
Dijkshoorn kan mij gestolen worden. Irritante vent met zijn columns. Zijn Klaas tweets daarentegenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Column Dijkshoorn en van Michel van Egmond en natuurlijk de Uitsmijter met Gijp zijn altijd mijn favorieten. 'Columns' van Derksen vind ik vaak maar zwak.
Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar uitsmijtertje met Gijp en het Feyenoordnieuwsquote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Column Dijkshoorn en van Michel van Egmond en natuurlijk de Uitsmijter met Gijp zijn altijd mijn favorieten. 'Columns' van Derksen vind ik vaak maar zwak.
Duur abonnement dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:58 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar uitsmijtertje met Gijp en het Feyenoordnieuws
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-11-2011 om 16:53:33Volgens de geruchten staat #Feyenoord middenvelder Jordy Clasie in de belangstelling van Arsenal en Chelsea. Let wel: het zijn geruchten. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-11-2011 om 16:54:33Karim El Ahmadi zou in de belangstelling staan van Zenit St Petersburg. De buitenwereld is lovend over het middenveld van #Feyenoord. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |