Ik wilde nog even kort iets zeggen over die treinrails en die dwangarbeiders trouwens. Maar laat bij nader inzien maar zitten ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef Caland het volgende:
Ja, trusten. Ik ga ook maar weer eens.
Maar niet voordat ik nog een foto laat zien van onze voice als toezichthouder.
[ afbeelding ]
Haha, mannen dit was weer een mooie afsluiter voor vannacht. Truste!quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Van Haaren eruit, Vormer erin. Dat is pas doorselecteren.quote:Tegenover Voetbal International liet Martin van Geel weten ervan uit te gaan dat Ricky van Haaren aan het einde van het seizoen zal vertrekken. Van Haaren kon zich niet vinden in het aanbod van Feyenoord. 'Wij gaan hier dus niet uitkomen', zegt technisch directeur Martin van Geel.
Ik sta daar mooi op die foto Caland, dwangarbeidende hooligans afbeulen tot ze erbij neervallen. Zo te zien loop jij de kantjes er van af, niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef Caland het volgende:
[ foto ]
dat zou helemaal top zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:52 schreef Muto het volgende:
Schaken heeft dan ook meerdere aanbiedingen van andere clubs.
Dus: Koeman doet alsof Schaken heel goed is. Van Geel verkoopt Schaken in de winterstop voor geld. Opgelost.
Weet je, bij van Geel zou die denkwijze me helemaal niets verbazenquote:Op dinsdag 29 november 2011 07:52 schreef Muto het volgende:
Schaken heeft dan ook meerdere aanbiedingen van andere clubs.
Dus: Koeman doet alsof Schaken heel goed is. Van Geel verkoopt Schaken in de winterstop voor geld. Opgelost.
Ik zeg doen. Die gracht kan wel weer eens een keer een nieuwe lik verf gebruiken.quote:Zaakwaarnemer wil samenwerking tussen Feyenoord en Lechia Gdansk realiseren
Jan de Zeeuw, bekend als zaakwaarnemer van onder meer Dudek, laat in De Telegraaf weten contact met Martin van Geel te hebben opgenomen om te kijken of hij een samenwerkingsverband kan starten met Lechia Gdansk. "Rotterdam en Gdansk zijn zustersteden. Ik hoop dat het lukt en heb al e-mailcontact met Martin van Geel. In eerste instantie denken we aan bijvoorbeeld een uitwisselingsprogramma van jeugdteams en een wedstrijd tussen Feyenoord en Lechia die we kunnen organiseren. Mijn zoon werkt bij een groot sportmarketingbureau, dat de rechten bezit van de club. Ook op dat gebied kunnen we elkaar de hand toesteken."
En dan Voice als groepsleider?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Die gracht kan wel weer eens een keer een nieuwe lik verf gebruiken.
Voice heeft wel recht op zijn pensioen, de beste man had het al in 1939 zwaar met het oproepen van de donderstenen die altijd maar op het laatste moment een kaartje kochten voor de trein en het stadion. Zie onderstaand door hem geschreven bericht:quote:
Wat eenquote:Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'
John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.
“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”
“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
"Supporters" als jij maken onze club kapot.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
Die gracht laten schilderen doen we wel volgend jaar als we weer europees voetbal spelen en een poolse ploeg loten, gooien we er gewoon weer een paar in de gracht![]()
![]()
Heb jij wel eens een kankerpatiënt gezien? Ben je gek of zo om deze woorden te gebruiken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens,
[..]
Wat eenKANKEREINDBAAS
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
"Supporters" als jij maken onze club kapot.
Jazeker, mijn jeugdliefde is eraan overleden toen ik 16 jaar oud was. En jij dan lieve schat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een kankerpatiënt gezien? Ben je gek of zo om deze woorden te gebruiken?
Ik begreep dat hij maximaal tot 2017 kon worden bijgetekend?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand een idee met hoeveel jaar Clasie gaat verlengen ? Heeft nu tot 2014 1 of 2 jaar erbij ?
Nergens iets over gezien/gehoord.
Misschien dat hij naar PSV wil komen als De Stroot aan het einde van dit seizoen voor 30 miljoen verkast? Vast wel!quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij maximaal tot 2017 kon worden bijgetekend?
Moet je je voorstellen, die eindbaas tot 2017 een contract. 2013 de deur uit naar een subtop of topclub in het buitenland @ 25 miljoen.Clasie
Lijkt me ietwat overdreven.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij maximaal tot 2017 kon worden bijgetekend?
Moet je je voorstellen, die eindbaas tot 2017 een contract. 2013 de deur uit naar een subtop of topclub in het buitenland @ 25 miljoen.Clasie
Ja.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Misschien dat hij naar PSV wil komen als De Stroot aan het einde van dit seizoen voor 30 miljoen verkast? Vast wel!
Soms.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Misschien dat hij naar PSV wil komen als De Stroot aan het einde van dit seizoen voor 30 miljoen verkast? Vast wel!
quote:Clasie dicht bij verlenging met Feyenoord
ROTTERDAM - Middenvelder Jordy Clasie (20) staat op het punt om zijn tot 2014 lopende contract bij Feyenoord open te breken en te verlengen. Dat zegt technisch directeur Martin van Geel tegen NUsport.
Foto: ANP
"De gesprekken met Jordy zitten in de afrondende fase. Het is nu een kwestie van fijnslijpen."
Van Geel onderhandelt ook nog met Ruben Schaken. De 29-jarige buitenspeler kan zijn in 2012 aflopende contract verlengen en heeft tot donderdag de tijd gekregen om tot een akkoord met Feyenoord te komen. Lukt dat niet, dan gaat Van Geel ervan uit dat Schaken na dit seizoen elders voetbalt.
Eerder liepen de gesprekken met Diego Biseswar en Ricky van Haaren, wiens contracten ook komende zomer aflopen, vanwege een te groot verschil tussen vraag en aanbod spaak. "Daar gaan we niet meer uitkomen", aldus Van Geel.
Kostas Lamprou
Nadat verdediger Kaj Ramsteijn vorige week al een principeakkoord bereikte over een nieuw contract tot 2014 bij Feyenoord, deed Kostas Lamprou maandag hetzelfde.
De twintigjarige reservedoelman blijft in principe tweede keeper achter Erwin Mulder, zo is hem in de contractbesprekingen verteld. Een mogelijke verhuur van de Griekse jeugdinternational in de zomer is op dit moment niet aan de orde.
Bij gebrek aan een eigen jeugdopleiding zou je dat wel kunnen doen ja. Maar gelukkig regelt Van Geel de contracten een stuk beter dan Beenhakker en de andere falers daarvoor.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hun gemeente is rijk.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een eigen jeugdopleiding zou je dat wel kunnen doen ja. Maar gelukkig regelt Van Geel de contracten een stuk beter dan Beenhakker en de andere falers daarvoor.
Totaal niet in geinteresseerd. Ik houd mij verre van figuren als jij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
Lees maar terug wat voor achtergrond ik heb als individu ...
En wat voor 'figuur' ben ik dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:22 schreef voice-over het volgende:
[..]
Totaal niet in geinteresseerd. Ik houd mij verre van figuren als jij.
Tuurlijk, geen enkel probleem. Alles heeft een prijs. Alleen als je 5 betaalt voor die overschatte draver van een Wijnaldum begrijp je dat Clasie dan wel 20 gaat kosten.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:58 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Waar ik mij verre van houd.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En wat voor 'figuur' ben ik dan?
Tot 2016 dacht ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand een idee met hoeveel jaar Clasie gaat verlengen ? Heeft nu tot 2014 1 of 2 jaar erbij ?
Nergens iets over gezien/gehoord.
en Velthuizen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Einde van dit seizoen is Wesley Verhoek ook tranfervrij
Zou een hele goede versterking zijn voor Feyenoord. Mits ze ook een goede spits hebben waar Verhoek zijn voorzetten kwijt kan.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Hij gaat binnenkort met Van Geel in gesprek.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Zelfde geldt voor Bakkal. Wat zou hij doen?
Zou echt een mooie versterking zijn, ik verwacht alleen dat hij nu wil cashen in het buitenland.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Prachtigquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi zo zonder commentaar, zeker bij die laatste pingel van Pierre, hoor je eerst de bal het net raken en dan het gejuich.
Die politie-agent ook achter het doel na die goal van v. Bommel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi zo zonder commentaar, zeker bij die laatste pingel van Pierre, hoor je eerst de bal het net raken en dan het gejuich.
Wel pizza?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
We hebben geen hamburgers in de Kuip.
Dat was de eerste keer dat ik mijn vader zag huilenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Nee. Heeft een contract tot 2015.quote:
quote:Feyenoord onderzoekt Poolse samenwerking
Feyenoord gaat mogelijk samenwerken met de Poolse club Lechia Gdansk. Jan de Zeeuw, die in het verleden onder meer zaakwaarnemer was van Jerzy Dudek, wil beide clubs graag aan elkaar koppelen.
De Zeeuw heeft Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, per mail al benaderd voor het samenwerkingsverband. Volgens Van Geel zijn de gesprekken nog heel prematuur en wordt binnenkort onderzocht of een samenwerkingsverband eventueel iets kan opleveren. In eerste instantie denkt De Zeeuw aan een uitwisselingsprogramma van jeugdteams en een wedstrijd tussen Feyenoord en Lechia Gdansk.
In wat voor wereld leven we dat spelers van het niveau Schaken, Van Haaren en Biseswar er serieus over na moeten denken of ze door willen bij Feijenoord.quote:Feyenoord nog in gesprek met Schaken
Feyenoord is nog altijd in gesprek met aanvaller Ruben Schaken over contractverlenging. De verbintenis van de vleugelaanvaller loopt na dit seizoen af en Schaken heeft tot 1 december de tijd om in te gaan op het voorstel van Feyenoord.
Volgens technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord kan het wat betreft Schaken nog alle kanten op gaan. Het eerste voorstel van Feyenoord werd door Schaken niet geaccepteerd, maar club en speler zijn nog in gesprek.
Ricky van Haaren gaat Feyenoord wel verlaten aan het einde van dit seizoen. 'Hoe het er nu naar uitziet gaat dat inderdaad gebeuren. Van Haaren heeft onze aanbieding niet geaccepteerd en heeft een tegenvoorstel gedaan, maar daar gaan wij niet mee akkoord', aldus Van Geel tegenover RTV Rijnmond.
Van Geel verwacht snel het contract van Jordy Clasie open te breken. De middenvelder heeft geen aflopend contract en kan tot 2015 bijtekenen. Eerder werd al bekend dat Feyenoord de aanbieding die de club Diego Biseswar heeft gedaan heeft ingetrokken. De Amsterdammer weigerde een groot gedeelte van zijn salaris in te leveren en zal dus aan het einde van dit seizoen vertrekken.
Ronald Graafland, Dani Fernandez en Gill Swerts hebben ook een aflopend contract, maar daar wil Feyenoord pas later over beslissen of de club met deze spelers nog een jaar wil doorgaan. Kamohelo Mokotjo en Bart Schenkeveld hebben een eenzijdige optie in hun contract staan. Feyenoord moet deze spelers voor 1 april 2012 laten weten of de club de optie zal lichten, anders zijn zij transfervrij.
Inderdaad, ze zijn compleet van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
In wat voor wereld leven we dat spelers van het niveau Schaken, Van Haaren en Biseswar er serieus over na moeten denken of ze door willen bij Feijenoord.
Ik denk dat Diego te veel met zijn matties in Eindhoven en Enschede praat, Ruben te veel roddels hoort over buitenlandse interesse wat hij nog wel mee wilt maken, en dan ook wel nu zal moeten gebeuren met zijn 29 jaar, en dat V Haaren verwacht dat hij toch reserve zal blijven bij Feyenoord, achter Clasie en wellicht El Ahmadi en Bakkalquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef voice-over het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn compleet van de pot gerukt.
Volgens mij heeft ADO een eenzijdige optie om het contract te verlengen. Die zullen ze wel lichten denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Die boertjes happen altijd zo lekkerquote:
Als ze Isaksson halen, haal ik mijn seizoenskaart voor volgend jaar echt met tegenzin...quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Isaksson is aan het einde ook transfervrij.
Zelfde geldt voor Bakkal. Wat zou hij doen?
Hij houdt Tyton op de bank.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als ze Isaksson halen, haal ik mijn seizoenskaart voor volgend jaar echt met tegenzin...![]()
Ik hoop dat Bakkal wel bij ons wilt tekenen, hij leeft wel lekker op, speelt altijd, en valt goed in de groep, waarom ook niet zou ik zeggen
Hij heeft het goed naar zijn zin bij Feyenoord en er staan al gesprekken gepland met hem en Van Geel dus wie weet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij houdt Tyton op de bank.
Maar denk dat Tyton en Bakkal allebei geen realistische targets zijn. Bakkal heeft al laten doorschemeren een keer naar het buitenland te willen, dan zal einde van het seizoen wel dat moment zijn.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, echt te briljant. Zie je ineens 10 man helemaal los gaan, de halve supportersschare van PSV. Ik denk dat Wijnaldem ook al een fanclub van 10 man heeft nu, na z'n briljante spel afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef Muto het volgende:
Die haat bij 0.26 minuut vanuit de PSV-vakken. Overigens was het halve stadion toen voor Feyenoord.
Luie donderquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Jammer dat er geen beelden meer van Glasgow thuis zijn.
Molsquote:
Sjongejonge zeg, met dat commentaar had het ook op de site van ajax kunnen staan ipv eredevisie live.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Muto het volgende:
Propaganda uit 020. Zitten toch wel aardig reddingen van Lamprou tussen. Eerste doelpunten is vanuit deze kant wel ongelukkig. En Mokotjo faalt hard bij de 2-3
http://eredivisielive.nl/(...)enoordexcelsior.html
Weet je welk programma het is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, met dat commentaar had het ook op de site van ajax kunnen staan ipv eredevisie live.
Ah... goed opgelet Gertquote:
Prachtig.quote:
Veel plezier, waar je ook heen gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben er een paar weken tussenuit dus jullie moeten mijn geniale posts een tijdje missen. Succes komende wedstrijden en tot over een paar weken.![]()
Feyenooord
Paar weekjes gevangenis?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben er een paar weken tussenuit dus jullie moeten mijn geniale posts een tijdje missen. Succes komende wedstrijden en tot over een paar weken.![]()
Feyenooord
Geweldige fotoquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
Flikker op met die neus man.
Steen door z'n sportwinkel kan 'ie krijgen.
Wij ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
hij zit stiekem te dromen over een overstap...
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijkquote:
Eerst eens kijken of Espanyol hem komt ophalen in de winterstop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijk
Alsjeblief zegquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijk
Nee, laten we lekker blijven aanmodderenquote:
Alsof die probleem-mocro ons uit de zorgen gaat helpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, laten we lekker blijven aanmodderen
Zo'n Mounir moet je niet willen , ik zie liever spelers met iets minder techniek/kwaliteit maar wel met strijd en passie. Ik heb echt een hekel aan types als El Hamdaoui.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, laten we lekker blijven aanmodderen
En toch lijkt me een werkende spits beter voor Feyenoord.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk wel zonde dat ie bij Ajax zit en daardoor eigenlijk geen optie is. Is namelijk wel een sypathieke jongen en een absolute topspits.
Hij is vooral geen optie omdat 'ie minimaal 1.5 miljoen salaris vraagt.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk wel zonde dat ie bij Ajax zit en daardoor eigenlijk geen optie is. Is namelijk wel een sypathieke jongen en een absolute topspits.
Biseswar is echt niet 3 maar 5 klassen beter. Mooie goal ook weer in Jong-F'noordquote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef Caland het volgende:
Schaken zal zondag wel spelen.
Vorig seizoen gaf Biseswar 2 briljante assists vanaf de flanken. Schaken krijgt de bal niet eens van de grond
Heeft volgens mij ergens in mei een knie-operatie ondergaan, kon daardoor toen ook niet spelen op dat WK onder 17 dacht ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die Boetius of zoiets uit de jeugd ? Is toch een rechtsbuiten en heeft begin dit jaar een contract getekend ?
Verlengen tegen het zelfde salaris die hap!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Biseswar is echt niet 3 maar 5 klassen beter. Mooie goal ook weer in Jong-F'noord
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 30-11-2011 om 06:36:48Volgens het AD is John #Goossens nadrukkelijk in beeld bij #Feyenoord. De linksbenige middenvelder van NEC is voormalig Jong Oranje speler. reageer retweet
Zet die haat tegen 020 eens opzij Happel. Goossens is een leuk spelertje, veel beter dan Van Haaren en Cissé.quote:
Die is echt niet haalbaar hoor. Gaat gewoon naar het buitenland.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:19 schreef Stokstaart het volgende:
En Lasse Schöne ook maar meteen meenemen? Of gaat die naar Osasuna?
Nee ok, maar we zullen wel het eventuele vertrek van Bakkal moeten opvangen. Die Goossens is dan wel een ex-jood maar kan wel goed op de flanken uit de voeten. Aangezien Schaken + Biseswar vertrekken zeker geen overbodige luxe die gast.quote:Op woensdag 30 november 2011 09:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Die is echt niet haalbaar hoor. Gaat gewoon naar het buitenland.
En we moeten nou ook weer niet een overvloed aan middenvelders gaan halen. Verdediging en aanval kunnen ook wel wat versterkingen gebruiken. Al weet ik dat het niet zo vanzelfsprekend is dat alles in een keer binnen gehaald zal worden.
zie je wel die Been? Echte feijenoorder. Koopt schaken voor 10 miljoen overquote:Op woensdag 30 november 2011 09:18 schreef macca728 het volgende:
trouwens Genk (Been) heeft interesse in Schaken, Feyenoord wil hem graag binden.... volgens het AD
Is ie Groningen-uit soms vergeten?quote:Dankzij de controle van Jordy Clasie, de balvastheid van Karim El Ahmadi en de diepgang van Otman Bakkal (foto), is Feyenoord tegenwoordig in staat wedstrijden te domineren en lijkt de club de weg omhoog te hebben gevonden.
Zondag moet het trio de ploeg van trainer Ronald Koeman bij de hand nemen in de topper tegen PSV. De middenvelders van Feyenoord, die in de nieuwe Voetbal International uitvoerig aan het woord komen, geloven in een goed resultaat tegen de titelkandidaat uit Eindhoven. 'Want we zijn dit seizoen nog niet een keer weggetikt', zegt Jordy Clasie.
Volgens Otman Bakkal, die uitkijkt naar het treffen met zijn voormalig werkgever, wordt de strijd zondag vooral ook op het middenveld gevoerd.
'Dan gaat het om de opstelsom: wie wint op het middenveld de meeste duels. Wij of zij? Wie wil het liefste winnen? Wat dat betreft vind ik de mentaliteit bij Feyenoord goed. Sterker: die is anders dan bijvoorbeeld bij PSV. Daar speelde ik met wat meer ervaren spelers die wisten dat het toch ook vooral om zondagmiddag ging.'
'Bij Feyenoord schrik ik soms tijdens een training', vervolgt Bakkal. 'Jongens, we blijven ook collega's, hè, denk ik dan. Zo enthousiast, zo fanatiek. En zo hard.'
Ook de herboren Karim El Ahmadi geniet soms van het spel van Feyenoord en zijn klik met Clasie en Bakkal. 'Ze hebben ons drieën bij elkaar gezet en we zijn gewoon gaan voetballen. En dan blijkt het ineens heel vanzelfsprekend te gaan. Best wel bijzonder.'
Dat was geen wegtikken dat was overlopen worden.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is ie Groningen-uit soms vergeten?
Ach, da's more a less het zelfde.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat was geen wegtikken dat was overlopen worden.
Daar ben ik het mee eens. Ik vind hem te blessuregevoelig en hij heeft alleen zijn traptechniek. Voor de rest zou ik niet weten wat hij kan toevoegen aan Feyenoord.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:16 schreef Caland het volgende:
Goossens is altijd geblesseerd man. Verder is het ook niet zo'n heel speciale voetballer imo.
Wel een uitstekende trap.
Precies de reden waarom ik hem niet moet. Heeft niks met zijn 'afkomst' te maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:16 schreef Caland het volgende:
Goossens is altijd geblesseerd man. Verder is het ook niet zo'n heel speciale voetballer imo.
Wel een uitstekende trap.
Neequote:Op woensdag 30 november 2011 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Staan er nog meer leuke interviews in? Dan hoef ik niet te wachten tot ik thuis ben.
Column Dijkshoorn en van Michel van Egmond en natuurlijk de Uitsmijter met Gijp zijn altijd mijn favorieten. 'Columns' van Derksen vind ik vaak maar zwak.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Neeschurft interviews allemaal. Ik lees wel altijd die van Derksen achterin maar moet ik nog mee beginnen.
Hoewel ik die over die jonge talenten ook wel ga lezen.
Oh, die van Newcastle lijkt mij ook wel interessant
Dijkshoorn kan mij gestolen worden. Irritante vent met zijn columns. Zijn Klaas tweets daarentegenquote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Column Dijkshoorn en van Michel van Egmond en natuurlijk de Uitsmijter met Gijp zijn altijd mijn favorieten. 'Columns' van Derksen vind ik vaak maar zwak.
Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar uitsmijtertje met Gijp en het Feyenoordnieuwsquote:Op woensdag 30 november 2011 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Column Dijkshoorn en van Michel van Egmond en natuurlijk de Uitsmijter met Gijp zijn altijd mijn favorieten. 'Columns' van Derksen vind ik vaak maar zwak.
Duur abonnement dan.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:58 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik lees tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar uitsmijtertje met Gijp en het Feyenoordnieuws
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-11-2011 om 16:53:33Volgens de geruchten staat #Feyenoord middenvelder Jordy Clasie in de belangstelling van Arsenal en Chelsea. Let wel: het zijn geruchten. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 30-11-2011 om 16:54:33Karim El Ahmadi zou in de belangstelling staan van Zenit St Petersburg. De buitenwereld is lovend over het middenveld van #Feyenoord. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |