Zou echt een mooie versterking zijn, ik verwacht alleen dat hij nu wil cashen in het buitenland.quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Einde van dit seizoen is Wesley Verhoek ook tranfervrij
Prachtigquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi zo zonder commentaar, zeker bij die laatste pingel van Pierre, hoor je eerst de bal het net raken en dan het gejuich.
Die politie-agent ook achter het doel na die goal van v. Bommel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Mooi zo zonder commentaar, zeker bij die laatste pingel van Pierre, hoor je eerst de bal het net raken en dan het gejuich.
Wel pizza?quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:55 schreef voice-over het volgende:
[..]
We hebben geen hamburgers in de Kuip.
Dat was de eerste keer dat ik mijn vader zag huilenquote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Nee. Heeft een contract tot 2015.quote:
quote:Feyenoord onderzoekt Poolse samenwerking
Feyenoord gaat mogelijk samenwerken met de Poolse club Lechia Gdansk. Jan de Zeeuw, die in het verleden onder meer zaakwaarnemer was van Jerzy Dudek, wil beide clubs graag aan elkaar koppelen.
De Zeeuw heeft Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, per mail al benaderd voor het samenwerkingsverband. Volgens Van Geel zijn de gesprekken nog heel prematuur en wordt binnenkort onderzocht of een samenwerkingsverband eventueel iets kan opleveren. In eerste instantie denkt De Zeeuw aan een uitwisselingsprogramma van jeugdteams en een wedstrijd tussen Feyenoord en Lechia Gdansk.
In wat voor wereld leven we dat spelers van het niveau Schaken, Van Haaren en Biseswar er serieus over na moeten denken of ze door willen bij Feijenoord.quote:Feyenoord nog in gesprek met Schaken
Feyenoord is nog altijd in gesprek met aanvaller Ruben Schaken over contractverlenging. De verbintenis van de vleugelaanvaller loopt na dit seizoen af en Schaken heeft tot 1 december de tijd om in te gaan op het voorstel van Feyenoord.
Volgens technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord kan het wat betreft Schaken nog alle kanten op gaan. Het eerste voorstel van Feyenoord werd door Schaken niet geaccepteerd, maar club en speler zijn nog in gesprek.
Ricky van Haaren gaat Feyenoord wel verlaten aan het einde van dit seizoen. 'Hoe het er nu naar uitziet gaat dat inderdaad gebeuren. Van Haaren heeft onze aanbieding niet geaccepteerd en heeft een tegenvoorstel gedaan, maar daar gaan wij niet mee akkoord', aldus Van Geel tegenover RTV Rijnmond.
Van Geel verwacht snel het contract van Jordy Clasie open te breken. De middenvelder heeft geen aflopend contract en kan tot 2015 bijtekenen. Eerder werd al bekend dat Feyenoord de aanbieding die de club Diego Biseswar heeft gedaan heeft ingetrokken. De Amsterdammer weigerde een groot gedeelte van zijn salaris in te leveren en zal dus aan het einde van dit seizoen vertrekken.
Ronald Graafland, Dani Fernandez en Gill Swerts hebben ook een aflopend contract, maar daar wil Feyenoord pas later over beslissen of de club met deze spelers nog een jaar wil doorgaan. Kamohelo Mokotjo en Bart Schenkeveld hebben een eenzijdige optie in hun contract staan. Feyenoord moet deze spelers voor 1 april 2012 laten weten of de club de optie zal lichten, anders zijn zij transfervrij.
Inderdaad, ze zijn compleet van de pot gerukt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:28 schreef H.M.Murdock het volgende:
In wat voor wereld leven we dat spelers van het niveau Schaken, Van Haaren en Biseswar er serieus over na moeten denken of ze door willen bij Feijenoord.
Ik denk dat Diego te veel met zijn matties in Eindhoven en Enschede praat, Ruben te veel roddels hoort over buitenlandse interesse wat hij nog wel mee wilt maken, en dan ook wel nu zal moeten gebeuren met zijn 29 jaar, en dat V Haaren verwacht dat hij toch reserve zal blijven bij Feyenoord, achter Clasie en wellicht El Ahmadi en Bakkalquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:48 schreef voice-over het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zijn compleet van de pot gerukt.
Volgens mij heeft ADO een eenzijdige optie om het contract te verlengen. Die zullen ze wel lichten denk ikquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:50 schreef PizzaGeit het volgende:
Einde van dit seizoen is Wesley Verhoek ook tranfervrij
Die boertjes happen altijd zo lekkerquote:
Als ze Isaksson halen, haal ik mijn seizoenskaart voor volgend jaar echt met tegenzin...quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Isaksson is aan het einde ook transfervrij.
Zelfde geldt voor Bakkal. Wat zou hij doen?
Hij houdt Tyton op de bank.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:42 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Als ze Isaksson halen, haal ik mijn seizoenskaart voor volgend jaar echt met tegenzin...![]()
Ik hoop dat Bakkal wel bij ons wilt tekenen, hij leeft wel lekker op, speelt altijd, en valt goed in de groep, waarom ook niet zou ik zeggen
Hij heeft het goed naar zijn zin bij Feyenoord en er staan al gesprekken gepland met hem en Van Geel dus wie weet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij houdt Tyton op de bank.
Maar denk dat Tyton en Bakkal allebei geen realistische targets zijn. Bakkal heeft al laten doorschemeren een keer naar het buitenland te willen, dan zal einde van het seizoen wel dat moment zijn.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, echt te briljant. Zie je ineens 10 man helemaal los gaan, de halve supportersschare van PSV. Ik denk dat Wijnaldem ook al een fanclub van 10 man heeft nu, na z'n briljante spel afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef Muto het volgende:
Die haat bij 0.26 minuut vanuit de PSV-vakken. Overigens was het halve stadion toen voor Feyenoord.
Luie donderquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Jammer dat er geen beelden meer van Glasgow thuis zijn.
Molsquote:
Sjongejonge zeg, met dat commentaar had het ook op de site van ajax kunnen staan ipv eredevisie live.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Muto het volgende:
Propaganda uit 020. Zitten toch wel aardig reddingen van Lamprou tussen. Eerste doelpunten is vanuit deze kant wel ongelukkig. En Mokotjo faalt hard bij de 2-3
http://eredivisielive.nl/(...)enoordexcelsior.html
Weet je welk programma het is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, met dat commentaar had het ook op de site van ajax kunnen staan ipv eredevisie live.
Ah... goed opgelet Gertquote:
Prachtig.quote:
Veel plezier, waar je ook heen gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben er een paar weken tussenuit dus jullie moeten mijn geniale posts een tijdje missen. Succes komende wedstrijden en tot over een paar weken.![]()
Feyenooord
Paar weekjes gevangenis?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben er een paar weken tussenuit dus jullie moeten mijn geniale posts een tijdje missen. Succes komende wedstrijden en tot over een paar weken.![]()
Feyenooord
Geweldige fotoquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
Flikker op met die neus man.
Steen door z'n sportwinkel kan 'ie krijgen.
Wij ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
hij zit stiekem te dromen over een overstap...
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijkquote:
Eerst eens kijken of Espanyol hem komt ophalen in de winterstop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |