Ja, echt te briljant. Zie je ineens 10 man helemaal los gaan, de halve supportersschare van PSV. Ik denk dat Wijnaldem ook al een fanclub van 10 man heeft nu, na z'n briljante spel afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:23 schreef Muto het volgende:
Die haat bij 0.26 minuut vanuit de PSV-vakken. Overigens was het halve stadion toen voor Feyenoord.
Luie donderquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Stokstaart het volgende:
Jammer dat er geen beelden meer van Glasgow thuis zijn.
Molsquote:
Sjongejonge zeg, met dat commentaar had het ook op de site van ajax kunnen staan ipv eredevisie live.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:10 schreef Muto het volgende:
Propaganda uit 020. Zitten toch wel aardig reddingen van Lamprou tussen. Eerste doelpunten is vanuit deze kant wel ongelukkig. En Mokotjo faalt hard bij de 2-3
http://eredivisielive.nl/(...)enoordexcelsior.html
Weet je welk programma het is?quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, met dat commentaar had het ook op de site van ajax kunnen staan ipv eredevisie live.
Ah... goed opgelet Gertquote:
Prachtig.quote:
Veel plezier, waar je ook heen gaat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben er een paar weken tussenuit dus jullie moeten mijn geniale posts een tijdje missen. Succes komende wedstrijden en tot over een paar weken.![]()
Feyenooord
Paar weekjes gevangenis?quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:36 schreef Maastoren het volgende:
Ik ben er een paar weken tussenuit dus jullie moeten mijn geniale posts een tijdje missen. Succes komende wedstrijden en tot over een paar weken.![]()
Feyenooord
Geweldige fotoquote:
quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef Caland het volgende:
Flikker op met die neus man.
Steen door z'n sportwinkel kan 'ie krijgen.
Wij ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:28 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
hij zit stiekem te dromen over een overstap...
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijkquote:
Eerst eens kijken of Espanyol hem komt ophalen in de winterstop.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |