abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104955327

Onder, in het midden: Voice, de wedstrijd voordat hij wegens wangedrag uit de selectie van Celeritas werd gezet.
pi_104955357
Gasten, ik ga slapen man. :W
pi_104955360
Is goed man, check je later. ^O^
pi_104955364
:')
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104955375
:D _O-
pi_104955377
Ik zeg altijd maar zo: You'll never walk alone. ;)

alleen komt het soms wat geforceerd over. :')

[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2011 03:09:43 ]
pi_104955388
Ja, trusten. Ik ga ook maar weer eens.

Maar niet voordat ik nog een foto laat zien van onze voice als toezichthouder.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104955396
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef Caland het volgende:

[ afbeelding ]
Ik wilde nog even kort iets zeggen over die treinrails en die dwangarbeiders trouwens. Maar laat bij nader inzien maar zitten ook.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104955397
quote:

[ afbeelding ]
Haha, mannen dit was weer een mooie afsluiter voor vannacht. Truste! ^O^
  dinsdag 29 november 2011 @ 04:44:55 #11
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_104955576
quote:
Tegenover Voetbal International liet Martin van Geel weten ervan uit te gaan dat Ricky van Haaren aan het einde van het seizoen zal vertrekken. Van Haaren kon zich niet vinden in het aanbod van Feyenoord. 'Wij gaan hier dus niet uitkomen', zegt technisch directeur Martin van Geel.
Van Haaren eruit, Vormer erin. Dat is pas doorselecteren. ^O^
  dinsdag 29 november 2011 @ 04:47:51 #12
268409 voice-over
pi_104955579
quote:

[ foto ]
Ik sta daar mooi op die foto Caland, dwangarbeidende hooligans afbeulen tot ze erbij neervallen. Zo te zien loop jij de kantjes er van af, niet? :)

[ Bericht 1% gewijzigd door voice-over op 29-11-2011 04:56:31 ]
  dinsdag 29 november 2011 @ 07:40:50 #13
268409 voice-over
pi_104955973
Schaken wil ook niet bijtekenen. _O-

Echt begrijpen doe ik dit ook niet want wat heeft de matige Schaken te eisen? Hij mag blij zijn weggeplukt te zijn bij VVV. En er zou interesse zijn van het buitenland? Kan het me niet voorstellen, maar goed wegwezen dan maar. Voor hem 30 anderen.
pi_104955987
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2011 00:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

2 maandenban. :(
Langer. Tot ergens in mei is hij niet welkom.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_104956064
Schaken heeft dan ook meerdere aanbiedingen van andere clubs.

Dus: Koeman doet alsof Schaken heel goed is. Van Geel verkoopt Schaken in de winterstop voor geld. Opgelost.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104956927
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:52 schreef Muto het volgende:

Dus: Koeman doet alsof Schaken heel goed is. Van Geel verkoopt Schaken in de winterstop voor geld. Opgelost.
dat zou helemaal top zijn.

Welke clubs zouden dat zijn ? PSV, Twente of Oss en Dordrecht.
pi_104957047
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 07:52 schreef Muto het volgende:

Weet je, bij van Geel zou die denkwijze me helemaal niets verbazen _O_
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_104958077
quote:
Zaakwaarnemer wil samenwerking tussen Feyenoord en Lechia Gdansk realiseren

Jan de Zeeuw, bekend als zaakwaarnemer van onder meer Dudek, laat in De Telegraaf weten contact met Martin van Geel te hebben opgenomen om te kijken of hij een samenwerkingsverband kan starten met Lechia Gdansk. "Rotterdam en Gdansk zijn zustersteden. Ik hoop dat het lukt en heb al e-mailcontact met Martin van Geel. In eerste instantie denken we aan bijvoorbeeld een uitwisselingsprogramma van jeugdteams en een wedstrijd tussen Feyenoord en Lechia die we kunnen organiseren. Mijn zoon werkt bij een groot sportmarketingbureau, dat de rechten bezit van de club. Ook op dat gebied kunnen we elkaar de hand toesteken."
Ik zeg doen. Die gracht kan wel weer eens een keer een nieuwe lik verf gebruiken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104960927
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2011 09:58 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zeg doen. Die gracht kan wel weer eens een keer een nieuwe lik verf gebruiken.
En dan Voice als groepsleider?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_104962566
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2011 11:37 schreef Muto het volgende:

[..]

En dan Voice als groepsleider?
Voice heeft wel recht op zijn pensioen, de beste man had het al in 1939 zwaar met het oproepen van de donderstenen die altijd maar op het laatste moment een kaartje kochten voor de trein en het stadion. Zie onderstaand door hem geschreven bericht:

"Wij een een beroep op een ieder die mede gaat naar dien wedstrijd, nu eens niet te wachten tot het einde van de week, maar koopt zoo spoedig mogelijk Uw spoorkaartje en eventueel Uw plaatsbewijs".

Toen al brabbelde Voice maar wat zonder dat men nou begrijpt wat hij bedoeld ;(. Maar wat verwacht je, tegen een prijs van wel 5 cent voor een kaar...

Nee, laat onze ouwe seniele gek maar lekker gepensioneerd zitten waar hij zit. :W Die gracht laten schilderen doen we wel volgend jaar als we weer europees voetbal spelen en een poolse ploeg loten, gooien we er gewoon weer een paar in de gracht :Y :Y)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2011 12:24:30 ]
pi_104962639
Trouwens,

quote:
Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'

John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.

“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”

“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
Wat een _O_ KANKEREINDBAAS _O_
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:40:06 #22
268409 voice-over
pi_104963094
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:24 schreef Helpmefok het volgende:

Die gracht laten schilderen doen we wel volgend jaar als we weer europees voetbal spelen en een poolse ploeg loten, gooien we er gewoon weer een paar in de gracht :Y :Y)
"Supporters" als jij maken onze club kapot.
  dinsdag 29 november 2011 @ 12:40:54 #23
268409 voice-over
pi_104963127
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens,

[..]

Wat een _O_ KANKEREINDBAAS _O_
Heb jij wel eens een kankerpatiënt gezien? Ben je gek of zo om deze woorden te gebruiken?
pi_104963152
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef voice-over het volgende:

[..]

"Supporters" als jij maken onze club kapot.
:D _O-
pi_104963251
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef voice-over het volgende:

[..]

Heb jij wel eens een kankerpatiënt gezien? Ben je gek of zo om deze woorden te gebruiken?
Jazeker, mijn jeugdliefde is eraan overleden toen ik 16 jaar oud was. En jij dan lieve schat?

Jij bent hagenees, je zou moeten weten hoe dit woord nog meer gebruikt kan worden? :? :{

Lees maar terug wat voor achtergrond ik heb als individu, dan begrijp je dat dit gedrag toch niet gaat veranderen. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')