Ik wilde nog even kort iets zeggen over die treinrails en die dwangarbeiders trouwens. Maar laat bij nader inzien maar zitten ook.quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef Caland het volgende:
Ja, trusten. Ik ga ook maar weer eens.
Maar niet voordat ik nog een foto laat zien van onze voice als toezichthouder.
[ afbeelding ]
Haha, mannen dit was weer een mooie afsluiter voor vannacht. Truste!quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Van Haaren eruit, Vormer erin. Dat is pas doorselecteren.quote:Tegenover Voetbal International liet Martin van Geel weten ervan uit te gaan dat Ricky van Haaren aan het einde van het seizoen zal vertrekken. Van Haaren kon zich niet vinden in het aanbod van Feyenoord. 'Wij gaan hier dus niet uitkomen', zegt technisch directeur Martin van Geel.
Ik sta daar mooi op die foto Caland, dwangarbeidende hooligans afbeulen tot ze erbij neervallen. Zo te zien loop jij de kantjes er van af, niet?quote:Op dinsdag 29 november 2011 03:13 schreef Caland het volgende:
[ foto ]
dat zou helemaal top zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 07:52 schreef Muto het volgende:
Schaken heeft dan ook meerdere aanbiedingen van andere clubs.
Dus: Koeman doet alsof Schaken heel goed is. Van Geel verkoopt Schaken in de winterstop voor geld. Opgelost.
Weet je, bij van Geel zou die denkwijze me helemaal niets verbazenquote:Op dinsdag 29 november 2011 07:52 schreef Muto het volgende:
Schaken heeft dan ook meerdere aanbiedingen van andere clubs.
Dus: Koeman doet alsof Schaken heel goed is. Van Geel verkoopt Schaken in de winterstop voor geld. Opgelost.
Ik zeg doen. Die gracht kan wel weer eens een keer een nieuwe lik verf gebruiken.quote:Zaakwaarnemer wil samenwerking tussen Feyenoord en Lechia Gdansk realiseren
Jan de Zeeuw, bekend als zaakwaarnemer van onder meer Dudek, laat in De Telegraaf weten contact met Martin van Geel te hebben opgenomen om te kijken of hij een samenwerkingsverband kan starten met Lechia Gdansk. "Rotterdam en Gdansk zijn zustersteden. Ik hoop dat het lukt en heb al e-mailcontact met Martin van Geel. In eerste instantie denken we aan bijvoorbeeld een uitwisselingsprogramma van jeugdteams en een wedstrijd tussen Feyenoord en Lechia die we kunnen organiseren. Mijn zoon werkt bij een groot sportmarketingbureau, dat de rechten bezit van de club. Ook op dat gebied kunnen we elkaar de hand toesteken."
En dan Voice als groepsleider?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zeg doen. Die gracht kan wel weer eens een keer een nieuwe lik verf gebruiken.
Voice heeft wel recht op zijn pensioen, de beste man had het al in 1939 zwaar met het oproepen van de donderstenen die altijd maar op het laatste moment een kaartje kochten voor de trein en het stadion. Zie onderstaand door hem geschreven bericht:quote:
Wat eenquote:Guidetti waarschuwt PSV: 'Tegenstanders doen het hier al in de broek'
John Guidetti is pas negentien jaar, maar doet de Nederlandse voetbalsupporters nu al verbazen. De Zweed valt op met zijn bevlogenheid in het veld en uitspraken buiten het veld en kan daarom rekenen op de steun van de fans van Feyenoord. Anderzijds hoopt de huurling van Manchester City dat de supporters komend weekend van betekenis kunnen zijn, wanneer PSV op bezoek komt.
“Tegenstanders doen het in De Kuip al in de broek, het publiek moet dat gevoel nog erger maken”, zo doet de talentvolle aanvaller dinsdag in gesprek met het Algemeen Dagblad een beroep op de supporters. “Ik ben hier nu een paar maanden en een ding is mij volstrekt duidelijk: tegenstanders doen het in hun broek als ze in de Kuip tegen Feyenoord moeten spelen.”
“Het Legioen moet zondag dat gevoel nog meer versterken”, zo vervolgt de dolenthousiaste tiener. “Als de Kuip komende zondag negentig minuten volledig achter ons gaat staan, ook als het even niet loopt, dan krijgen wij een geweldige wedstrijd. Dit elftal kijkt echt enorm uit naar het duel met PSV. We hebben nu twee wedstrijden op een rij op vreemde bodem gewonnen. Het is tijd voor de volle winst in de eigen Kuip.
"Supporters" als jij maken onze club kapot.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:24 schreef Helpmefok het volgende:
Die gracht laten schilderen doen we wel volgend jaar als we weer europees voetbal spelen en een poolse ploeg loten, gooien we er gewoon weer een paar in de gracht![]()
![]()
Heb jij wel eens een kankerpatiënt gezien? Ben je gek of zo om deze woorden te gebruiken?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:26 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens,
[..]
Wat eenKANKEREINDBAAS
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
"Supporters" als jij maken onze club kapot.
Jazeker, mijn jeugdliefde is eraan overleden toen ik 16 jaar oud was. En jij dan lieve schat?quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een kankerpatiënt gezien? Ben je gek of zo om deze woorden te gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |