Alsjeblief zegquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jullie nou eens geen transfersom zouden vragen en Mounir minder dan een miljoen per jaar wilt dan is alles mogelijk
Nee, laten we lekker blijven aanmodderenquote:
Alsof die probleem-mocro ons uit de zorgen gaat helpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, laten we lekker blijven aanmodderen
Zo'n Mounir moet je niet willen , ik zie liever spelers met iets minder techniek/kwaliteit maar wel met strijd en passie. Ik heb echt een hekel aan types als El Hamdaoui.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, laten we lekker blijven aanmodderen
En toch lijkt me een werkende spits beter voor Feyenoord.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk wel zonde dat ie bij Ajax zit en daardoor eigenlijk geen optie is. Is namelijk wel een sypathieke jongen en een absolute topspits.
Hij is vooral geen optie omdat 'ie minimaal 1.5 miljoen salaris vraagt.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:02 schreef inZanity het volgende:
Eigenlijk wel zonde dat ie bij Ajax zit en daardoor eigenlijk geen optie is. Is namelijk wel een sypathieke jongen en een absolute topspits.
Biseswar is echt niet 3 maar 5 klassen beter. Mooie goal ook weer in Jong-F'noordquote:Op woensdag 30 november 2011 00:10 schreef Caland het volgende:
Schaken zal zondag wel spelen.
Vorig seizoen gaf Biseswar 2 briljante assists vanaf de flanken. Schaken krijgt de bal niet eens van de grond
Heeft volgens mij ergens in mei een knie-operatie ondergaan, kon daardoor toen ook niet spelen op dat WK onder 17 dacht ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 00:11 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met die Boetius of zoiets uit de jeugd ? Is toch een rechtsbuiten en heeft begin dit jaar een contract getekend ?
Verlengen tegen het zelfde salaris die hap!quote:Op woensdag 30 november 2011 00:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Biseswar is echt niet 3 maar 5 klassen beter. Mooie goal ook weer in Jong-F'noord
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 30-11-2011 om 06:36:48Volgens het AD is John #Goossens nadrukkelijk in beeld bij #Feyenoord. De linksbenige middenvelder van NEC is voormalig Jong Oranje speler. reageer retweet
Zet die haat tegen 020 eens opzij Happel. Goossens is een leuk spelertje, veel beter dan Van Haaren en Cissé.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |