quote:Op donderdag 24 november 2011 13:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik snap die grap van die twee strepen en het fototoestel van Gijpie niet. Kan iemand mij die uitleggen?:P
Ik had het op mijn dvd-recorder al ingesteld van 18:00 tot 0:00, omdat ik het vanavond niet kan kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:22 schreef Jivis het volgende:
Ik helemaal in de veronderstelling dat we een extra VI zouden krijgen in verband met Europa League, is er helemaal geen Europa League deze week.
Stom.
Goed dat je het even uitlegt.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:26 schreef -Roy- het volgende:
Een fototoestel hangt bij toeristen doorgaans aan een koord/band om de nek. Die twee strepen moet dat koord voorstellen waar, op zijn shirt, geen fototoestel aanhangt.
Waren aardig wat mensen die 'm destijds niet (meteen) doorhadden..quote:Op donderdag 24 november 2011 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed dat je het even uitlegt.
Inderdaad. Meen me te herinneren dat het publiek het ook niet meteen door had..quote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waren aardig wat mensen die 'm destijds niet (meteen) doorhadden..
Ik bleef ff hangen omdat voor dit item ze Estelle Gullit aan het interviewen waren en d'r tieten bijna uit haar jurk hingen.quote:
Iraanse.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef YazooW het volgende:
Is dat vrouwtje van Genee Turks of iets?
Ik ga dat programma nog niet eens kijken als ik geld toe krijg.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik had dat met Genee wel willen zien, maar je moet op RTL XL 0,99 ¤ betalen om RTL Boulevard terug te kijken
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga dat programma nog niet eens kijken als ik geld toe krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
VI=RTL BoulevardEn helaas zonder Kwalbert Verlinken jammer dat hij nooit te gast is bij VI en dat zal ook wel niet gebeuren na de kritiek van Derksen op hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kent alle ins en outs, misschien heeft hij zelfs nog wat sappige roddels over Fred Rutten zijn huwelijkquote:
Denk het niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Morgen weer Gijpie? Ik reken er wel een beetje op, hij was maandag al in de studio.
En anders verzint ie ze maar.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kent alle ins en outs, misschien heeft hij zelfs nog wat sappige roddels over Fred Rutten zijn huwelijk
Luinge en Boskamp morgen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Morgen weer Gijpie? Ik reken er wel een beetje op, hij was maandag al in de studio.
Misschien wel de meest domme voetballer ooit.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Niet aan de bar joh, daar zitten altijd van die afgegleden figuranten als Kiki Musampa en Richard Knopper.
Je bent toch ongelofelijk dom als je a) denkt dat een presentator je zo uit gaat schelden op TV en b) dat ook nog serieus denkt als de presentator in kwestie zelf een negert isquote:Op donderdag 24 november 2011 21:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nog steeds niet of 'ie Humberto daar even in het ootje neemt, een verslaggever vroeg hem of hij ook gegroeid was tijdens z'n periode in Spanje, toen zei die 'Ja, ik was eerst 1.64 en ik ben nu 1.72'
Hij neemt Humberto toch in de maling lijkt mij?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je bent toch ongelofelijk dom als je a) denkt dat een presentator je zo uit gaat schelden op TV en b) dat ook nog serieus denkt als de presentator in kwestie zelf een negert is
Ik ben bang van niet..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij neemt Humberto toch in de maling lijkt mij?
Dan is het terechtquote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik bleef ff hangen omdat voor dit item ze Estelle Gullit aan het interviewen waren en d'r tieten bijna uit haar jurk hingen.
hier de directe link http://adaptive.rtl.nl/IP(...)f0a012b390c06338.mp4quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik had dat met Genee wel willen zien, maar je moet op RTL XL 0,99 ¤ betalen om RTL Boulevard terug te kijken
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef michaeld het volgende:
[..]
hier de directe link http://adaptive.rtl.nl/IP(...)f0a012b390c06338.mp4
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef michaeld het volgende:
[..]
hier de directe link http://adaptive.rtl.nl/IP(...)f0a012b390c06338.mp4
Dit pareltje was ik alweer bijna vergeten.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:37 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Misschien wel de meest domme voetballer ooit.
lekker tochquote:Op vrijdag 25 november 2011 08:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mwah, ze wel buitenlands.....
Samen met?quote:
Kiki Classenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Caland het volgende:
Sowieso. Als je Kiki heet ben je gedoemd te mislukken. Mijn parkiet heette ook zo en die was na 3 weken dood.
Sommige mensen vallen daar gewoon niet op, maar dan stem je natuurlijk gelijk weer PVV en ben je een kut nazi. Rot toch op.quote:Op vrijdag 25 november 2011 09:32 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
lekker tochof ben je van de PVV
Als je Gigi heet zijn er alweer grotere pluspunten hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:39 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Kiki Classen![]()
[ afbeelding ]
haha terwijl een hoop PVV stemmers zelf buitenlanders zijn, want dat zijn nog veel grotere racisten dan NLquote:Op vrijdag 25 november 2011 10:41 schreef Equites het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen daar gewoon niet op, maar dan stem je natuurlijk gelijk weer PVV en ben je een kut nazi. Rot toch op.
De gemiddelde (Surinaamse)Hindoestaan doet niet onder voor Cruijff nee.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:32 schreef macca728 het volgende:
[..]
haha terwijl een hoop PVV stemmers zelf buitenlanders zijn, want dat zijn nog veel grotere racisten dan NL
Een leven hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:35 schreef ZuidGrens het volgende:
Boskamp![]()
Ik baal gewoon dat ik vanavond een feestje heb en VI morgen pas kan zien
Ja mang, waarom straten vegen s'avonds laatquote:Op vrijdag 25 november 2011 12:59 schreef Stofje het volgende:
Verdomme. Ik werk altijd tot 8 uur, maar vanavond moet ik tot half 10. Waarom? Vanaf half 9 zit iedereen toch achter de tv en zijn de straten uitgestorven? Het zou verboden moeten worden om op maandag en vrijdag tussen half 9 en 10 iets uit te voeren buiten de tv
quote:Op vrijdag 25 november 2011 08:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mwah, ze wel buitenlands.....
s' avonds, wat voor tokkie ben jij dan?quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja mang, waarom straten vegen s'avonds laatik zou echt even naar je begeleider gaan en zeggen dat dit niet kan bij de sociale werkplaats.
Doe niet zo triestquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
s' avonds, wat voor tokkie ben jij dan?. Vandaag goed opletten op school, anders eindig je net als mij (even jouw niveau aanhouden).
Sowieso is het 'Nazis' in het Engels en niet 'Nazi's'.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:
Oei.. ik ga vast mijn deur vergrendelen, grammar nazi's are coming for meeeeeee
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:
Oei.. ik ga vast mijn deur vergrendelen, grammar nazi's are coming for meeeeeee
Vorige week was ie toch 'hééél dichtbij'?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Gijpie geen twitter of facebook ofzo? Dan kunnen we hem een beetje stimuleren om terug te keren.
Huiliequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Aub niet langer dan een kwartier over Ajax dit keer
Zo erg vind ik dat niet. Ik mag dan wel Feyenoorder zijn, maar ik vond die hele soap juist erg interessant om te volgen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Aub niet langer dan een kwartier over Ajax dit keer
Ik ook, de eerste aflevering. Om het daarna ook te zien bij Pauw en Witteman, dwdd en tig andere nieuwsprogramma's werd me een beetje te veel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo erg vind ik dat niet. Ik mag dan wel Feyenoorder zijn, maar ik vond die hele soap juist erg interessant om te volgen.
Ik heb het bij DWDD niet gezien, maar ik vind het sowieso irritant dat men bij DWDD het alleen maar over die club uit Amsterdam kan hebben. Totaal niet objectief. En dan die Peter R. de Vries die zichzelf even tot voetbalkenner bombardeert.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik ook, de eerste aflevering. Om het daarna ook te zien bij Pauw en Witteman, dwdd en tig andere nieuwsprogramma's werd me een beetje te veel.
Dat is toch sowieso vermoeiend om te kijken als je een beetje op de hoogte bent van de situatie? Gericht op een heel groot publiek, alles wordt voorgekauwd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik ook, de eerste aflevering. Om het daarna ook te zien bij Pauw en Witteman, dwdd en tig andere nieuwsprogramma's werd me een beetje te veel.
Prima.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:13 schreef Stiggie het volgende:
Vanavond in Voetbal International: Johan Boskamp en Emile Schelvis (geen Roelof Luinge dus, en nee: ook nog geen René van der #Gijp). #VItv
jammerquote:Op vrijdag 25 november 2011 18:13 schreef Stiggie het volgende:
Vanavond in Voetbal International: Johan Boskamp en Emile Schelvis (geen Roelof Luinge dus, en nee: ook nog geen René van der #Gijp). #VItv
En de conducteur ook!quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:26 schreef Specularium het volgende:
Nick en Simon, helemaal kapotschieten.
hihiquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Nou PSV heeft genoeg geld gekregen van de gemeente dus dat kan er ook wel af toch.
wou hem ook al makenquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Nou PSV heeft genoeg geld gekregen van de gemeente dus dat kan er ook wel af toch.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Anders "leent" psv nog meer geldquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:36 schreef HenkieVdV het volgende:
Je gaat toch niet TVOH kijken?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:35 schreef Karina het volgende:
Ik kijk nog heel even mee, best triest voor van de Kuilen.
Dan moet ik eerst een zak geld krijgen van een grote sigarenboer.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nieuws berichtje wel waard lijkt me.
Lol.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:41 schreef vincerusso het volgende:
Van der Pennen kwam toch altijd het veld oprijden ?
ik ook ahahaquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:44 schreef wdn het volgende:
Ik heb tranen in mijn ogen van het lachen
Anders Breivik is ontsnapt zie ik...quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:46 schreef marcodej het volgende:
[..]
Anders Breivik is ontsnapt zie ik...
Scheelt ze 6 ton toch?quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik hoop echt dat Zegreb niet zonder punten de CL uit wil en er vol op gaat.
Combobreakerquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Precies en ik vind het ook een zaak van trots.
Verliezen van Utrecht en dan gelijkspelen tegen Excelsior dat zou heerlijk zijnquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hihi, zou mooi zijn als die 0-1 en 0-2 hard aankomen.
Staan ze nog steeds 1 punt boven onsquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:57 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Verliezen van Utrecht en dan gelijkspelen tegen Excelsior dat zou heerlijk zijn
Dat maakt ons geen fuck uit. Wel maakt het ons uit waar Johan moe van wordt.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:58 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nou Johan, weet je waar ik moe van word? Dat ajax-geneuzel iedere keer.
Ditquote:Op vrijdag 25 november 2011 20:59 schreef Type-R het volgende:
16 jarige Aisatti tegen Milan was een spektakel.
Beter dan 6quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Staan ze nog steeds 1 punt boven onsAls wij winnen.
Ja klopt. Alleen kort daarna dacht ik al dat ie het niet zou redden.quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:59 schreef Type-R het volgende:
16 jarige Aisatti tegen Milan was een spektakel.
Benoemingscommissie ging na het opstappen van Coronel zijn RvC op zoek naar nieuwe mensen;quote:Op vrijdag 25 november 2011 20:57 schreef wdn het volgende:
Kan iemand een plaatje maken met de namen en verbindingspijltjes?
snap'r niks meer van
Tja in de subtop is het bovenuit stijgen wat makkelijker.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:00 schreef Ties02 het volgende:
Aisatti, Bakkal en Ahmadi bij ons waren top in 2007
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef HenkieVdV het volgende:
v Persie, fucking held bij Arsenal.
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef Geo3kant het volgende:
Gelukje met de poul/tegenstanders voor ajax, maar dat komt dan mooi uit voor ze en het nederlandse voetbalik dacht dat ze never nooit door zouden gaan.
Nu nog fucking held van het EK.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef HenkieVdV het volgende:
v Persie, fucking held bij Arsenal.
Je hebt Zagreb en Lyon niet zien voetballen? Ik ook nog niet trouwensquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]Was niet een supermakkelijke poule of zo. Vorig jaar waren we er ook al best dichtbij.
Bijna dezelfde verdediging als in de finale van het WKquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:02 schreef vincerusso het volgende:
[..]
hij kan er 100 inschoppen op het EK , met die verdediging ben je toch kansloos
Mathijsen is aan het afbouwen, die backjes zijn ook niet wereldtop en Heitinga is ook niet meer foutloosquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Bijna dezelfde verdediging als in de finale van het WK
Real.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha Balotelli.
Ik kan me echt geen enkele andere club bedenken waar v Persie echt past behalve Arsenal.
Een stapje verder is niet goed voor hem, daar komt ie voor te kort.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha Balotelli.
Ik kan me echt geen enkele andere club bedenken waar v Persie echt past behalve Arsenal.
Genkquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahaha Balotelli.
Douglas, Come in and find out....quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mathijsen is aan het afbouwen, die backjes zijn ook niet wereldtop en Heitinga is ook niet meer foutloos
denk dat hij zich kapot gaat ergeren aan die falersquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Douglas, Come in and find out....
Mathijsen klopt.. backs zijn nooit echt geweldig geweest.. Is Heitinga ooit foutloos geweest?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:04 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Mathijsen is aan het afbouwen, die backjes zijn ook niet wereldtop en Heitinga is ook niet meer foutloos
nee maar nu heeft hij geen wedstrijdritme .quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:07 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Mathijsen klopt.. backs zijn nooit echt geweldig geweest.. Is Heitinga ooit foutloos geweest?
Nee, maar Van der Wiel is in potentie een topback. Absolute wereldklasse in beginsel.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar Van der Wiel is in potentie een topback. Absolute wereldklasse in beginsel.
Oke, hij heeft een dipje gehad. Maar hij blijft goed.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jaja . daarom speelt hij al bij Bayern Munchen zo goed is hij nou
quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar Van der Wiel is in potentie een topback. Absolute wereldklasse in beginsel.
Ik wil hem als mijn oom.quote:
dipje is heel zwak uitgedruktquote:Op vrijdag 25 november 2011 21:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oke, hij heeft een dipje gehad. Maar hij blijft goed.
Hij was toch ook geblesseerd?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee maar nu heeft hij geen wedstrijdritme .
opa klose genoot met volle teugen tegen die 2
Laten we hopen dat ie weer goed in vorm raakt, het begint weer te komen toch bij hem?quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |