Doe niet zo triestquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
s' avonds, wat voor tokkie ben jij dan?. Vandaag goed opletten op school, anders eindig je net als mij (even jouw niveau aanhouden).
Sowieso is het 'Nazis' in het Engels en niet 'Nazi's'.quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:
Oei.. ik ga vast mijn deur vergrendelen, grammar nazi's are coming for meeeeeee
quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:29 schreef Geo3kant het volgende:
Oei.. ik ga vast mijn deur vergrendelen, grammar nazi's are coming for meeeeeee
Vorige week was ie toch 'hééél dichtbij'?quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:15 schreef DrDentz het volgende:
Heeft Gijpie geen twitter of facebook ofzo? Dan kunnen we hem een beetje stimuleren om terug te keren.
Huiliequote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Aub niet langer dan een kwartier over Ajax dit keer
Zo erg vind ik dat niet. Ik mag dan wel Feyenoorder zijn, maar ik vond die hele soap juist erg interessant om te volgen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:31 schreef Stevenzenl het volgende:
Aub niet langer dan een kwartier over Ajax dit keer
Ik ook, de eerste aflevering. Om het daarna ook te zien bij Pauw en Witteman, dwdd en tig andere nieuwsprogramma's werd me een beetje te veel.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo erg vind ik dat niet. Ik mag dan wel Feyenoorder zijn, maar ik vond die hele soap juist erg interessant om te volgen.
Ik heb het bij DWDD niet gezien, maar ik vind het sowieso irritant dat men bij DWDD het alleen maar over die club uit Amsterdam kan hebben. Totaal niet objectief. En dan die Peter R. de Vries die zichzelf even tot voetbalkenner bombardeert.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik ook, de eerste aflevering. Om het daarna ook te zien bij Pauw en Witteman, dwdd en tig andere nieuwsprogramma's werd me een beetje te veel.
Dat is toch sowieso vermoeiend om te kijken als je een beetje op de hoogte bent van de situatie? Gericht op een heel groot publiek, alles wordt voorgekauwd.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik ook, de eerste aflevering. Om het daarna ook te zien bij Pauw en Witteman, dwdd en tig andere nieuwsprogramma's werd me een beetje te veel.
Prima.quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:13 schreef Stiggie het volgende:
Vanavond in Voetbal International: Johan Boskamp en Emile Schelvis (geen Roelof Luinge dus, en nee: ook nog geen René van der #Gijp). #VItv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |