quote:Op donderdag 24 november 2011 13:23 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik snap die grap van die twee strepen en het fototoestel van Gijpie niet. Kan iemand mij die uitleggen?:P
Ik had het op mijn dvd-recorder al ingesteld van 18:00 tot 0:00, omdat ik het vanavond niet kan kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 14:22 schreef Jivis het volgende:
Ik helemaal in de veronderstelling dat we een extra VI zouden krijgen in verband met Europa League, is er helemaal geen Europa League deze week.
Stom.
Goed dat je het even uitlegt.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:26 schreef -Roy- het volgende:
Een fototoestel hangt bij toeristen doorgaans aan een koord/band om de nek. Die twee strepen moet dat koord voorstellen waar, op zijn shirt, geen fototoestel aanhangt.
Waren aardig wat mensen die 'm destijds niet (meteen) doorhadden..quote:Op donderdag 24 november 2011 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed dat je het even uitlegt.
Inderdaad. Meen me te herinneren dat het publiek het ook niet meteen door had..quote:Op donderdag 24 november 2011 16:10 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waren aardig wat mensen die 'm destijds niet (meteen) doorhadden..
Ik bleef ff hangen omdat voor dit item ze Estelle Gullit aan het interviewen waren en d'r tieten bijna uit haar jurk hingen.quote:
Iraanse.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef YazooW het volgende:
Is dat vrouwtje van Genee Turks of iets?
Ik ga dat programma nog niet eens kijken als ik geld toe krijg.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik had dat met Genee wel willen zien, maar je moet op RTL XL 0,99 ¤ betalen om RTL Boulevard terug te kijken
quote:Op donderdag 24 november 2011 20:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik ga dat programma nog niet eens kijken als ik geld toe krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:05 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
VI=RTL BoulevardEn helaas zonder Kwalbert Verlinken jammer dat hij nooit te gast is bij VI en dat zal ook wel niet gebeuren na de kritiek van Derksen op hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die kent alle ins en outs, misschien heeft hij zelfs nog wat sappige roddels over Fred Rutten zijn huwelijkquote:
Denk het niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Morgen weer Gijpie? Ik reken er wel een beetje op, hij was maandag al in de studio.
En anders verzint ie ze maar.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kent alle ins en outs, misschien heeft hij zelfs nog wat sappige roddels over Fred Rutten zijn huwelijk
Luinge en Boskamp morgen.quote:Op donderdag 24 november 2011 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Morgen weer Gijpie? Ik reken er wel een beetje op, hij was maandag al in de studio.
Misschien wel de meest domme voetballer ooit.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Niet aan de bar joh, daar zitten altijd van die afgegleden figuranten als Kiki Musampa en Richard Knopper.
Je bent toch ongelofelijk dom als je a) denkt dat een presentator je zo uit gaat schelden op TV en b) dat ook nog serieus denkt als de presentator in kwestie zelf een negert isquote:Op donderdag 24 november 2011 21:40 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet nog steeds niet of 'ie Humberto daar even in het ootje neemt, een verslaggever vroeg hem of hij ook gegroeid was tijdens z'n periode in Spanje, toen zei die 'Ja, ik was eerst 1.64 en ik ben nu 1.72'
Hij neemt Humberto toch in de maling lijkt mij?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je bent toch ongelofelijk dom als je a) denkt dat een presentator je zo uit gaat schelden op TV en b) dat ook nog serieus denkt als de presentator in kwestie zelf een negert is
Ik ben bang van niet..quote:Op donderdag 24 november 2011 21:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij neemt Humberto toch in de maling lijkt mij?
Dan is het terechtquote:Op donderdag 24 november 2011 19:23 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik bleef ff hangen omdat voor dit item ze Estelle Gullit aan het interviewen waren en d'r tieten bijna uit haar jurk hingen.
hier de directe link http://adaptive.rtl.nl/IP(...)f0a012b390c06338.mp4quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik had dat met Genee wel willen zien, maar je moet op RTL XL 0,99 ¤ betalen om RTL Boulevard terug te kijken
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef michaeld het volgende:
[..]
hier de directe link http://adaptive.rtl.nl/IP(...)f0a012b390c06338.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |