quote:
Ik snap hem nog niet of ik vind hem gewoon niet grappigquote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef marcodej het volgende:
Ik snap nu de grap pas; gisteren was het Steven en nu dus gewoon Meneer Cruijff zeggen.
Ze geven ook af op de Gillette prijs omdat Humberto het boegbeeld is.quote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef BB-King het volgende:
Valt me wel op dat er ook geen negers in het publiek zitten.
Of ben ik nu aan het zoeken?
quote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef BobW het volgende:
Goed zo Ajacied422, stond kwam je al klaar?
Inderdaad, die moet zijn bek houden.quote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Niet janken. Ik ben PSV'er maar dit is prachtig. Alleen die Van Schaik is irritant.
Het is Gijp in vermommingquote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef Geo3kant het volgende:
Die dude langs JJG is een placeholder man..
Kom op, hij is 13quote:
Jammer dat je voor zoiets op fok een abbo nodig hebtquote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef Ajacied422 het volgende: Als je dat Ajax-gezeik zat wordt, Kijk dan niet.
Dat is het ook.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Ritmo het volgende:
Er wordt ook echt over gepraat alsof het om een gevallen kabinet of de Amerikaanse verkiezingen gaat, alsof het allemaal echt belangrijk en interessant is.
Blijkbaak wel he, het komt ook steeds in het journaal enzo.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Ritmo het volgende:
Er wordt ook echt over gepraat alsof het om een gevallen kabinet of de Amerikaanse verkiezingen gaat, alsof het allemaal echt belangrijk en interessant is.
Dat hij Genee overal volgt.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
Heeft die vent met die bril naast Jan Joost al iets gezegd?
Dat snap ik ook nooit, wat boeit Nederlanders de presidentsverkiezingquote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Ritmo het volgende:
Hij heeft 2 dochters, 17 en 18.. ik vroeg om pics, maar niemand reageerdequote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef GGMM het volgende:
Heeft die vent met die bril naast Jan Joost al iets gezegd?
Begint inderdaad saai te worden met zijn gezeik. Hopelijk komt Maarten zo binnenwandelenquote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
Die Van Schaik is wel aanwezig zeg. Kan hij niet effe z'n bek houden?
Jammer hoor...quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
Wat hoop ik dat Lyon Ajax morgen van de mat veegt met 4-0 ..
quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
TVPquote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hij heeft 2 dochters, 17 en 18.. ik vroeg om pics, maar niemand reageerde
Werd niet voor niets weggestuurd tijdens het EK-96quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef Breekfast het volgende:
Davids was al een achterbakse rat en een judas van hier tot tokyo. Hij blijkt dus ook nog moedwillig geprobeerd karaktermoord op Cruijff te plegen![]()
![]()
Triest.quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Geo3kant het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |