100% mee eens.quote:Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Dat hij het gezegd heeft.
Nu geven ze er gewoon een vreemde draai aan om het niet racistisch te laten overkomen, puur omdat ze als de dood zijn voor de tape. En de Cruijff-adeptjes slikken het als zoete koek.
Inderdaad, er niet omheen draaien.quote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Punt 2. We liggen elkaar niet.
Ik hou van de directheid van Johan, geweldig...
Lol wát?quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland ik vind je een beetje kwetsend bezig. Je weet dat Smoofie bijv. ook getint is he.
dat zij van die dingen wie je nooit uitkomt.quote:
Dag op dag een nieuwe dieptepunt met jouquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Ritmo het volgende:
Cruijff, seniele jood: hang eens op. Dan kunnen we het over andere dingen gaan hebben dan die subtopper uit Amsterdam.
En ik zit hier ook alleen maar omdat ik een vrouw ben.quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
Smoofie zit hier ook alleen maar omdat hij zwart is.. fok moet ook gekleurde users hebben.
Sue me bitches
Doet ie juist wel netjes vind ik.quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef GGMM het volgende:
'jan joost van gangelen zit hier ook aan tafel!'
inderdaad dit duurt wel erg lang nuquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Ritmo het volgende:
Zullen we afspreken dat het tot de reclame over Cruijff gaat, en daarna over boeiende dingen?
Kijk dan niet. In plaats van 100x vermelden dat je gek van de Ajaxpraat wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Ritmo het volgende:
Cruijff, seniele jood: hang eens op. Dan kunnen we het over andere dingen gaan hebben dan die subtopper uit Amsterdam.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik zit hier ook alleen maar omdat ik een vrouw ben.
Ik weet niet of ik het zolang ga volhoudenquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Ritmo het volgende:
Zullen we afspreken dat het tot de reclame over Cruijff gaat, en daarna over boeiende dingen?
iemand moet de koffie inschenken, Juffrouw Janniequote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Excuusmodquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
derksen is pro-cruijff, dat is bekend, nu weten we het welquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Rickazio het volgende:
Johan Derksen houdt nu braaf z'n mondje bij de speech van Cruijff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |