100% mee eens.quote:Op maandag 21 november 2011 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Dat hij het gezegd heeft.
Nu geven ze er gewoon een vreemde draai aan om het niet racistisch te laten overkomen, puur omdat ze als de dood zijn voor de tape. En de Cruijff-adeptjes slikken het als zoete koek.
Inderdaad, er niet omheen draaien.quote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Punt 2. We liggen elkaar niet.
Ik hou van de directheid van Johan, geweldig...
Lol wát?quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland ik vind je een beetje kwetsend bezig. Je weet dat Smoofie bijv. ook getint is he.
dat zij van die dingen wie je nooit uitkomt.quote:
Dag op dag een nieuwe dieptepunt met jouquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Ritmo het volgende:
Cruijff, seniele jood: hang eens op. Dan kunnen we het over andere dingen gaan hebben dan die subtopper uit Amsterdam.
En ik zit hier ook alleen maar omdat ik een vrouw ben.quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
Smoofie zit hier ook alleen maar omdat hij zwart is.. fok moet ook gekleurde users hebben.
Sue me bitches
Doet ie juist wel netjes vind ik.quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef GGMM het volgende:
'jan joost van gangelen zit hier ook aan tafel!'
inderdaad dit duurt wel erg lang nuquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Ritmo het volgende:
Zullen we afspreken dat het tot de reclame over Cruijff gaat, en daarna over boeiende dingen?
Kijk dan niet. In plaats van 100x vermelden dat je gek van de Ajaxpraat wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Ritmo het volgende:
Cruijff, seniele jood: hang eens op. Dan kunnen we het over andere dingen gaan hebben dan die subtopper uit Amsterdam.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik zit hier ook alleen maar omdat ik een vrouw ben.
Ik weet niet of ik het zolang ga volhoudenquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Ritmo het volgende:
Zullen we afspreken dat het tot de reclame over Cruijff gaat, en daarna over boeiende dingen?
iemand moet de koffie inschenken, Juffrouw Janniequote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Excuusmodquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
derksen is pro-cruijff, dat is bekend, nu weten we het welquote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Rickazio het volgende:
Johan Derksen houdt nu braaf z'n mondje bij de speech van Cruijff
Is het eten al klaar schat?quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu nog de excuushomo traceren in dit topic...quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog St Maarten reepjes, kom maar halenquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Geo3kant het volgende:
[..]en wij wachten nog altijd op die mini snacks..
hahahaquote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef danos het volgende:
Cruijff is gewoon duidelijk. Weg met die ander scheefschuimers.
En ook omdat echt alle andere programma's er ook al over gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef boskameel het volgende:
[..]
inderdaad dit duurt wel erg lang nu
Zou je deze post nog even kunnen uitleggen ofwat?quote:Op maandag 21 november 2011 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Caland ik vind je een beetje kwetsend bezig. Je weet dat Smoofie bijv. ook getint is he.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Type-R het volgende:
"Ey Johan - Gijp hier, denk je soms ook niet van: Laat gaan joh?"
quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Type-R het volgende:
"Ey Johan - Gijp hier, denk je soms ook niet van: Laat gaan joh?"
Dit is een voetbalprogramma, dat hoort over voetbal te gaan.quote:Op maandag 21 november 2011 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk dan niet. In plaats van 100x vermelden dat je gek van de Ajaxpraat wordt.
Ik speelde de racisme kaart.quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou je deze post nog even kunnen uitleggen ofwat?
Inderdaad. Chanant dat hij dat er gelijk bijhaaldequote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Rickazio het volgende:
Cruijff: ik leg 100 veldjes aan voor negers, dus ik mag een neger af en toe ook neerhalen
Genant.quote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Chanant dat hij dat er gelijk bijhaalde
Voetbal is meer dan alleen het spelletjequote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit is een voetbalprogramma, dat hoort over voetbal te gaan.
Noem het dan Ajax International, dan weet iedereen dat je niet hoeft te kijken.
Ja, want dat was wat hij zei.quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef Rickazio het volgende:
Cruijff: ik leg 100 veldjes aan voor negers, dus ik mag een neger af en toe ook neerhalen
Gaat die nu iedereen beledigen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef tong80 het volgende:
'Die rooie of die schele met een bril.'
Hij zegt dat het ongelukkig is, maar dat hij het zo niet bedoeld heeft en dat hij het zei in het licht van de functie van Davids, die er voor is om de kabel op De Toekomst binnenboord te houden.quote:Op maandag 21 november 2011 20:50 schreef YazooW het volgende:
Maar Cruyff ontkent nu die racisme uitspraken?
Waar moet je het anders over hebben? De mist in Rotterdam bij AZ.quote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit is een voetbalprogramma, dat hoort over voetbal te gaan.
Noem het dan Ajax International, dan weet iedereen dat je niet hoeft te kijken.
Chawat?quote:Op maandag 21 november 2011 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Chanant dat hij dat er gelijk bijhaalde
Ja net kapsel en een mooie blousequote:
chaos en cruijff probeert er met een excuses van af te komen door opeens iedereen belachelijk te makenquote:
Hij is er nogquote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Johan D praat nu alsof Cruijff niet meer aan de telefoon is
Voetbal is vooral meer dan dat ene clubje uit Amsterdam.quote:Op maandag 21 november 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal is meer dan alleen het spelletje
Cruijff heeft het wel gezegd, maar geeft er een rare draai aan.quote:
Daarom wordt hij nooit door Jack uitgenodigdquote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Smoofie het volgende:
Jan Joost is kritisch, wat een flikker.
Lijkt me vrij logisch als je 'm niet persoonlijk kent...quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
Ze zeggen wel allemaal netjes Meneer Cruijff.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Dikke telefoonrekening voor Cruijff die belt met z'n iPod!
quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Cruijff heeft het wel gezegd, maar geeft er een rare draai aan.
En hij vindt dat hij het mag zeggen omdat hij veldjes aanlegt voor negers.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Vermeulen, Jan Smit, Halst en Mulder.quote:
Thanksquote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
steven ten have belde en arno onthulde wat er was gezegd
quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Jan-Joost met z'n kut oude koeievraag
Dit is z'n moment of fame!quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef BB-King het volgende:
Jan-Joost pakt z'n kans... die Pullitzer is binnen handbereik.
Derksen smaksmaksmak lekker kontje cruijff, nee zo bedoeld hij het niet, gecompliceerde man..quote:
True, maar nu is het kritisch bij dat ene clubje uit Amsterdam. Dit had je kunnen verwachten, maar ondanks dat blijven mensen er over zeuren.quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voetbal is vooral meer dan dat ene clubje uit Amsterdam.
Meneer de vries?quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies, net of er verder iets heel boeiends gebeurd is dit weekend? Weinig spannends in de Eredivisie.quote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar nu is het kritisch bij dat ene clubje uit Amsterdam. Dit had je kunnen verwachten, maar ondanks dat blijven mensen er over zeuren.
Echt he, lult de oren van je kopquote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan die Van Schaik ff z'n kop houden?
Inderdaad. Typisch FOK!quote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Waarom denken mensen dat dit niet Cruyff is. Dan ben je toch gewoon een autist pur sang?
Er werd niet voor niks gehint dat Gijp inmiddels weer in de studio aanwezig is. Vind je de verbinding niet verdacht helder?quote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Waarom denken mensen dat dit niet Cruyff is. Dan ben je toch gewoon een autist pur sang?
Ga lekker huilen. Ik bepaal ook niet wat er bij Nieuwsuur uitgezonden wordtquote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voetbal is vooral meer dan dat ene clubje uit Amsterdam.
Cruijff heeft nauwelijks mediatraining gehad, of doet er in ieder geval niks mee. Dit was gewoon een goed antwoord, alleen tussen alle andere gladde praatjes in komt het een beetje lomp over.quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogmaals, het moet er in het journaal, bij DWDD, bij P&W etc. etc.quote:Op maandag 21 november 2011 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar nu is het kritisch bij dat ene clubje uit Amsterdam. Dit had je kunnen verwachten, maar ondanks dat blijven mensen er over zeuren.
Neger pleasequote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Godver is het nou eens afgelopen over Ajax? Besteed eens wat aandacht aan het eerbetoon van PSV afgelopen zaterdag bijvoorbeeld...
Wat is PSV ?quote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Godver is het nou eens afgelopen over Ajax? Besteed eens wat aandacht aan het eerbetoon van PSV afgelopen zaterdag bijvoorbeeld...
Wat valt daar over te zeggenquote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Eerbetoon? Que?quote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef leolinedance het volgende:
calimeroquote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Koeieuier was ooit het woord met de meeste klinkers achter elkaar.quote:Op maandag 21 november 2011 20:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Jan-Joost met z'n kut oude koeievraag
quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef Rickazio het volgende:
Davids komt straks binnen met de pepernoten die nog ontbreken
Als je dit een heldere verbinding vindt, bel jij vaak met de grotten van Tora Bora zeker?quote:Op maandag 21 november 2011 20:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er werd niet voor niks gehint dat Gijp inmiddels weer in de studio aanwezig is. Vind je de verbinding niet verdacht helder?
Idd.quote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef ZuidGrens het volgende:
Hahahahaha die Davids zet zichzelf ongelofelijk voor lul zeg
Hij ligt er volgens mij uit, maar de tweede hit op googlequote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
Iemand een link naar die blog oid van Davids?
Hopen dat je in de toekomst wel zijn naam goed kan spellen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben ik 110% pro-Cruyff, ongeacht wat er nog gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net alsof iemand daar iets om geeft, sowieso Ajax supporters niet, want die hebben toch geen gevoelquote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef leolinedance het volgende:
110% meer gezeik binnen je clubquote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 21 november 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
Ach, Feyenoord/Feijenoord, Cruijff/Cruyff. Wat is het verschilquote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopen dat je in de toekomst wel zijn naam goed kan spellen.
quote:
Wat mij betreft praten ze over de mist bij Excelsior. Maar ben dit gelul over Ajax een beetje beu onderhand.quote:
zeg t zequote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat mij betreft praten ze over de mist bij Excelsior. Maar ben dit gelul over Ajax een beetje beu onderhand.
quote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef tong80 het volgende:
Cruijff :
'Ik kon redelijk voetballen.'
Dit was toch goeie tv joh, niet zo zeuren hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat mij betreft praten ze over de mist bij Excelsior. Maar ben dit gelul over Ajax een beetje beu onderhand.
Hij wilde nog wel een uur doorlullen denk ik.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef Rodawa het volgende:
Eigenlijk jammer dat hij weer opgehangen heeft.
Nieuwe telefoongast vanuit Spanjequote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef Rodawa het volgende:
Eigenlijk jammer dat hij weer opgehangen heeft.
Ha Yvon.quote:
KIJK DA NIET P0AASHAAS DAT JE BENT.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet janken. Ik ben PSV'er maar dit is prachtig. Alleen die Van Schaik is irritant.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, itt de genuanceerde rustige Van Gaal.quote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
110% meer gezeik binnen je clubgoed heur.
En aan tafel zit er ook nooit eentjequote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef BB-King het volgende:
Valt me wel op dat er ook geen negers in het publiek zitten.
Of ben ik nu aan het zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |