Welkom in het The Voice of Holland Live topic!
Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste
opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten.
Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
![X268r.png]()
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo
ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh!
* Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
![ZpMQQ.png]()
![k42T6.png]()
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend,
maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
![GyT80.jpg]()
![9ysJy.jpg]()
![V9WKB.png]()
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles,
sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!

![KIRIQ.png]()
(6/6)
Rodney Elzer
Gino EmnesLaura Estevez
Niels GeusebroekErwin NyhoffDaniel van der ZeeSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaald
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![jmOEp.png]()
(6/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly LuskeMarloes van OmmenDanjil Tuhumena
SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaald
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![ILJuo.png]()
(12/6)
Joyce AarsmanChristina Bohorquez
Bart BrandjesVera de BreeStanley van der BrughNora DalalMiguel van DillenburgMarieke DollekampSharon DoorsonDominique EissingFrank GeisinkIvanildo Kembel
Ricardo Kolleman
Iris KroesJan Hendrik Niemeijer
Luca Savazzi
![ySGhS.png]()
(12/6)
Guy BarzilySacha van BeekJoyce BloemersLoisa Jade Christensen
Puck Cyson
Michelle Flemming
Ben Littlewood
Mirjam van der Loo
Christopher Max
Chahra-Z Msellek
Elles SpringsGianna TamPaul TurnerWouter Vink
Anuschka WestmaasLauren Wisman
![NG64v.png]()
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities-
23-09-2011 - Auditieronde 1
-
30-09-2011 - Auditieronde 2
-
07-10-2011 - Auditieronde 3
-
14-10-2011 - Auditieronde 4
-
21-10-2011 - Auditieronde 5
-
28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles-
04-11-2011 - Battle 1
-
11-11-2011 - Battle 2
-
18-11-2011 - Battle 3
-
25-11-2011 - Battle 4
Liveshows-
02-12-2011 - Liveshow 1
-
09-12-2011 - Liveshow 2
-
16-12-2011 - Liveshow 3
-
23-12-2011 - Liveshow 4
-
30-12-2011 - Liveshow 5
-
06-01-2012 - Liveshow 6
-
13-01-2012 - Liveshow 7
-
20-01-2012 - Liveshow 8
Finale-
27-01-2011 - Finale
OverigMocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van
The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee &
door Razor21-
Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie-
The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!Top OP gemacht door Studiotje
*eigendunk*[ Bericht 3% gewijzigd door Benny op 24-11-2011 21:39:02 ]
Die krullebol, heet hij Rodney, of hoe dan ook. Dat vond ik ook zo vaag, die was er zonder veel uitleg door. Ik vond hem echt saai, dat meisje tegen wie hij de battle aan moest vond ik beter, maar ja, Angela, hè.
golfer
Ouwe jongere
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 00:22 schreef miep63 het volgende:Die krullebol, heet hij Rodney, of hoe dan ook. Dat vond ik ook zo vaag, die was er zonder veel uitleg door. Ik vond hem echt saai, dat meisje tegen wie hij de battle aan moest vond ik beter, maar ja, Angela, hè.
Man, meisjes, uiterlijk, Angela. Do the math.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nog meer battles volgende week? Heb de laatste 10 min gemist.
jcdragon
It's complicated.
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 00:50 schreef Greys het volgende:Is de blog van Cee er al?

Die heb ik altijd nodig om te kijken welke battles ik terug zal kijken als ik de uitzending gemist heb.
quote:
Is weer leuk hoor Cee
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Ik heb gisteravond TVOH gemist en lees dat Lennie eruit is, maar Lennie had 2 weken geleden toch al gebattled
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
quote:
Meisjes boeien me over 't algemeen vrij weinig.

Maar als 't om een programma gaat zoals dit, vind ik dat de 4 die afvielen in de singoff zeker meer potentie hedden dan 2 saaie mannen met een gitaartje.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
MrEarcheese
quote:
Op zaterdag 19 november 2011 13:52 schreef Pisces29 het volgende:Alleen al die Danjil Tuhumena die van genoeg mensen niet door moest gaan, want "tering wat lelijk".

Nee 20 meisjes van 18, dat kijkt lekker, lekker gevarieerd ook

, dan kun je net zo goed Popstars kijken met enkel jong tienergrut.
Nee, maar kom op. Alsof 3 van de 12 zo lekker gebalanceerd is.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Ik heb Idols nooit gevolgd, maar daar had je zeker nooit dit gedoe zoals met battles en teams? Of had je dan ook team bij een jurylid?
Op
woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef
Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
dadelijk naar the voh kijken want ik had vrijdag niet gezien
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw:
http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd:
http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4Een Fokker Tijdens Het Warme Weer:
http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ik ben het zo beu dat telkens die Lisa erbij wordt gehaald als het over Chris Hordijk gaat.... continue die verwijzing door de makers... dat heeft die jongen echt niet nodig... al vind ik hem niet zo goed als bijvoorbeeld Charly
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
MrEarcheese
quote:
Op maandag 21 november 2011 23:25 schreef TheVulture het volgende:Ik ben het zo beu dat telkens die Lisa erbij wordt gehaald als het over Chris Hordijk gaat.... continue die verwijzing door de makers... dat heeft die jongen echt niet nodig... al vind ik hem niet zo goed als bijvoorbeeld Charly
Ik vind Chris wel een fijne stem hebben.
Maar ik vind het inderdaad slordig van de makers dat ze de hele tijd focussen op Lisa die in het publiek zit. Terwijl de beste man zelf al meerdere keren gezegd heeft dat hij liever niet als 'het broertje van Lisa' neergezet wil worden. Daar ben ik het mee met je eens.
En belachelijk dat Nick en Simon voor die Danjil hebben gekozen... zoals hij lopen er 434 rond in NL...
Ik ben denk ik de enige die er niet rouwig om is dat Lenny eruit ligt... wat mij betreft verloor ze haar eerste battle al en niet dat ik Daniel zo geweldig vindt... maar podiumpresence is wel een pré
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 12:57 schreef TheVulture het volgende:Ik ben denk ik de enige die er niet rouwig om is dat Lenny eruit ligt... wat mij betreft verloor ze haar eerste battle al en niet dat ik Daniel zo geweldig vindt... maar podiumpresence is wel een pré
Ik ben het met je eens hoor. Ik vind het ook niet heel erg dat ze eruit ligt, hoewel dat er meer aan ligt dat ik niet van haar kinderstemmetje hou.
Wel vond ik het een verrassing dat ze eruit lag, omdat ze toch wel vrij populair is en dat wordt meestal ook wel meegenomen, vorig jaar in ieder geval wel.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Iemand vrijdag trouwens opgevallen dat je voor de reclame al wist dat Daniel van der Zee door zou gaan en niet die andere tegen wie hij de battle hield? Laten ze het stukje zien waarin de acts van Angela de ring inlopen en loopt hij er ook tussen met zen jasje en blauwe shirt. Weg spanning (Die geprobeerd werd te creëren door de reclame). Klein missertje
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
MrEarcheese
quote:
Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef leroytje het volgende:Iemand vrijdag trouwens opgevallen dat je voor de reclame al wist dat Daniel van der Zee door zou gaan en niet die andere tegen wie hij de battle hield? Laten ze het stukje zien waarin de acts van Angela de ring inlopen en loopt hij er ook tussen met zen jasje en blauwe shirt. Weg spanning (Die geprobeerd werd te creëren door de reclame). Klein missertje
Ze zijn met editen daar echt zó enorm slordig in.
Ik probeer echt zo veel mogelijk teasers/aankondigingen te ontwijken omdat je zo vaak al juichende familieleden of voorproefjes van duetten ziet. Dan is de verrassing van wie nou tegen wie moet al meteen weer weg.
Koen66
Sweet Lake City
quote:
hmmmm tenzij ik erg veel tijd overhou om online te kijken sla ik dan maar over
zijn er echt alleen maar kerels door?
Same shit, different day
SC hopper present
Koen66
Sweet Lake City
quote:
ik moet aan m'n reputatie denken he

behalve muziek wil het oog ook wat
Same shit, different day
SC hopper present
Dat zie je inderdaad heel veel bij de battles; een favoriet zetten ze tegen een grijze muis die al twijfelachtig doorging en dan geven ze ook nog eens een liedje die heel goed bij de favoriet past, waardoor de grijze muis/niet-favoriet het al helemaal moeilijk krijgt.
Dat zag je inderdaad heel duidelijk bij Iris en Miguel: Iris had al een nummer van Adele gezongen in de auditie, en nu kreeg ze weer een Adele nummer. Allemaal onder het mom van; Iris moet het goed doen en Miguel staat er maar even bij voor de show.
En bij Christiana en Frank zag je dat ook. Lovesong lijkt me nogal een moeilijk nummer voor een mannenstem. Die arme kerstboom had hierdoor gelijk al een vreselijk grote achterstand.
En bij Erwin ook; weeer een Bruce Springsteen nummer, je gaat me niet vertellen dat dit toeval is. En Carmen werd er naar mijn gevoel toen ook maar voor spek en bonen bijgezet.
Bij battles moet je voor de eerlijkheid eigenlijk mensen tegenover elkaar zetten die een beetje in hetzelfde repertoire zingen of dezelfde soort liedjes aankunnen, en dan een nummer kiezen dat bij hen beide goed past. Zo vond ik de volgende battles: Niels vs. Jenny, Demi vs. Lennie, Gino vs. Erwin, Danjil vs. Jeevan, Michelle vs. Anuschka, Tom vs. Charly, enz. heel erg eerlijk aangezien die allemaal nummers kregen waar beide kandidaten mee uit de voeten konden. Dat de een toch aanzienlijk beter is dan de ander is dan niet zo erg, aangezien je het kaf van het koren moet scheiden, maar ik vind wel dat iedereen in beginsel een eerlijke kans verdiend.
Day
You can fly!
quote:
Op donderdag 24 november 2011 12:51 schreef Symphonic het volgende:[..]
er is ook niets mis met Adele, maar wat ik wel raar vind is dat er in de battle een nummer van een artiest wordt weggegeven die een van de twee in de auditie al gedaan heeft.
En niets ten nadele van Iris hoor, leuke meid, leuke stem, maar helemaal eerlijk is het niet.
nee, dat was ook echt niet eerlijk. Maar dat gebeurt wel vaker, vind ik. Afgelopen vrijdag was aan de keuze van de nummers al te zien aan wie de coaches de voorkeur gaven.
Edit: of wat hierboven perfect omschreven staat. Spuit 11
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
MrEarcheese
quote:
Ik vond echter wel dat Miguel het erg goed deed. Ik bedoel - het is een liedje van Adele wat enorm veel mensen kennen, en Iris d'r uitvoering wordt natuurlijk meteen vergeleken met het origineel.
Miguel kon er wel een voordeel uit halen omdat hij als man een vrouwenlied zong, en ondanks dat ik eerder voor Iris was, had ik niet kunnen kiezen aan 't einde.
Nou ja, wel. Ik vond dat Miguel een kutkarakter had.
quote:
Op donderdag 24 november 2011 15:48 schreef MrEarcheese het volgende:[..]
Ik vond echter wel dat Miguel het erg goed deed. Ik bedoel - het is een liedje van Adele wat enorm veel mensen kennen, en Iris d'r uitvoering wordt natuurlijk meteen vergeleken met het origineel.
Miguel kon er wel een voordeel uit halen omdat hij als man een vrouwenlied zong, en ondanks dat ik eerder voor Iris was, had ik niet kunnen kiezen aan 't einde.
Nou ja, wel. Ik vond dat Miguel een kutkarakter had.
Ik vond ook dat Miguel het prima deed hoor! Maar toch lag het nummer hem niet direct en hij kon er ook niet echt zijn ei in kwijt; Iris wel. Gelijk toen ik hoorde welk nummer ze moesten zingen, dacht ik 'ze willen gewoon Iris door hebben'. Terwijl als de rollen waren omgedraaid en Miguel een nummer had dat hem heel goed lag en waar Iris juist weer minder mee kon, was Miguel waarschijnlijk een stuk beter geweest dan Iris. En dat is het hem nou juist: in dit stadium kunnen ze allemaal wel goed zingen, dus dan vind ik het oneerlijk als je mensen gaat bevoordelen/benadelen door middel van liedkeuzes.
Ach de mensen die zoveel indruk maakten tijdens hun eerste auditie worden bij zo'n battle echt nooit weggestuurd... al zingt de ander nog zo goed...
Waar ben je niet bij schat?