Heet jij toevallig Keizer of Smit?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
Kan bij mij echt geen glimlach opkomen.
Moeten ze rap iets aan gaan doen, als de UEFA met de nieuwe regels komenquote:
VI moet over voetbal gaan, niet over de gemiddelde IQ van Volendamquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Door dat Ajax gelul mag Maarten dus z'n verhaal niet doen
Maar Suarezquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind de krakers in Duitsland en Engeland nog mooier
Het is bij ons ook niet om aan te zien, maar ga toch elke weekquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je eerste helft tegen Heracles overleeft??
Je hebt gelijk hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scheve vergelijking.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Zegt meneer derksen die reclame doet voor het geld
En dat geeft ie ook eerlijk toe....quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Doublepain het volgende:
Zegt meneer derksen die reclame doet voor het geld
Duitse competitie heeft dit weekend lekkere wedstrijdenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd 1 tegen 2 en 3 tegen 4quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Duitse competitie heeft dit weekend lekkere wedstrijden
Dan moet hij zijn mond houden als v gaal wacht als hij gewoon 5 milquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En dat geeft ie ook eerlijk toe....
Hihiquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef A.Robben het volgende:
[..]
Dank , zit even VI te kijken daarna moet ik weer terug naar Munchen.
Huiliequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Ga lekker in de WC uithuilen
Ja is best wel zielig eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is bij ons ook niet om aan te zien, maar ga toch elke week
'T is nu alleen wat leuker, omdat iedereen faalt in de competitie en we bovenin mee kunnen doen
1 vraag is genoeg, en hem dan uit laten praten. Dan heb je een uur vol.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef GGMM het volgende:
Ze moeten de uitzending een uur langer laten duren om daarin Van Rossem nog 3 vragen te stellen, als genoegdoening.
klaaagklaagklaagquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Ajax en een amateurclub, verder komt her niet vanavond
Wedden dat die amateurclub beter bestuurd wordt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Ajax en een amateurclub, verder komt her niet vanavond
Een online rollenspel spelen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef A.Robben het volgende:
[..]
Dank , zit even VI te kijken daarna moet ik weer terug naar Munchen.
Het wordt hier een beetje overdreven inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik snap die hele verering van Van Rossem niet om eerlijk te zijn.
Ignorance is bliss.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Als Bayern 'gewoon' wint kunnen ze net zo goed elke week 3 punten geven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bayern wint gewoon en Robben blijft de hele wedstrijd op de bank.
Noel Gallagher, die pijlsnelle spits van Manchester City, u kent hem welquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef Merkie het volgende:
Muziek van de man uit de usericon van Jivis.
De man is enorm intelligent en droog.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Funny videos.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef tralalala het volgende:
Wat doet Hansie Hansie op zo'n dag als deze bij SBS6
Homevideosquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef tralalala het volgende:
Wat doet Hansie Hansie op zo'n dag als deze bij SBS6
Ik ging expres opletten wat erger was de Strootman verering of die van van Rossem.. ik moet zeggen 'De Stroot' is nog ergerquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het wordt hier een beetje overdreven inderdaad
Helaas dit weekend niet genieten van De Strootquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:54 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ging expres opletten wat erger was de Strootman verering of die van van Rossem.. ik moet zeggen 'De Stroot' is nog erger
Ik eigenlijk ook niet, maar misschien komt dat ook door deze uitzendingquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Grappigquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
De Graafschap, Heracles, Vitesse, Liverpool
Gelukkig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Helaas dit weekend niet genieten van De Stroot
Kijk morgen maar gewoon , hoeft niet maar misschien kom je wel voor een verassing te staan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bayern wint gewoon en Robben blijft de hele wedstrijd op de bank.
Hoeft niet hoor, interesseert niemand denk ik.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Ik geef mijn voorspelling alleen. Mag dat niet.?
En de 3 grote clubs verliezen allemaal? Oke.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?
Ik geef mijn voorspelling alleen. Mag dat niet.?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat hilarisch weer.ZzzZzzzz, kan Maarten aub gewoon NOOIT meer op tv komen.
Zonde dat je iemand als Van Rossem niet kan waarderen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
Welken dan? chelsea/feyenoord?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En de 3 grote clubs verliezen allemaal? Oke.
Jij hebt geen humor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
PSV groter dan Graafschap, Twente dan Heracles en Feyenoord dan Vitesse snap je niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welken dan? chelsea/feyenoord?
Leuk hoor maar niet bij VI.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde dat je iemand als Van Rossem niet kan waarderen.
om te falen ja. Was Dinsdag echt onzichtbaar. Niks van hem gezienquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Kijk nigel dan, duidelijk dat kevin daar speelt
Denk jij dan dat Feyenoord wint bij Vitesse? Amahoela. Vitesse droogt ze net als grunn af.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV groter dan Graafschap, Twente dan Heracles en Feyenoord dan Vitesse snap je niet?
Wat deed hij daar?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:59 schreef Doublepain het volgende:
Kijk nigel dan, duidelijk dat kevin daar speelt
Ik zeg dat ze groter zijn. Lezen?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij dan dat Feyenoord wint bij Vitesse? Amahoela. Vitesse droogt ze net als grunn af.
Onwetendenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
ZzzzzzzzZzzz nokken Maarten, je bent saai en je vind jezelf grappig. Ben je NIET.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Matige aflevering over een matige club
Ik hoor Scholletjequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef Specularium het volgende:
Voor de fans gaat het nu bij Nieuwsuur over Ajax.
jij bent echt vaag rotjongquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef Paul het volgende:
Ik wil wellus met Maarten op de bunnikside hoolien
Dan zou ik mogelijk nog kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Latenightshow met Derksen, van Rossem en Genee over alles behalve voetbal
Je provoceert nu wel hé.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
ach gossie ik pis in broek kleintjequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Bek houwe, de bunnikside zoekt je op jochie
Paul= Paul, autist uit Lutrechtquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Bek houwe, de bunnikside zoekt je op jochie
Hoeveel mensen hier toch altijd happen, ongelofelijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Waarom pest je mij met mijn autisme, kutjongquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul= Paul, autist uit Lutrecht
Leuke aflevering over de beste, grootste club van Nederland, die de grootste Nederlandse voetballers heeft voortgebracht en hoofdverantwoordelijk is voor het succes van het Nederlands elftal, in eigenlijk alle tijden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Omdat je een autist bent die een autist is. Duidelijker kan ik het niet maken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom pest je mij met mijn autisme, kutjong
Arjen, ben jij het echt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef A.Robben het volgende:
Heb ik een keertje VI gekeken , vond het wel een top uitzending. Grappiger dan Studio Voetbal. Ik ga weer eens. Morgen een wedstrijd.
ik denk eerder dat jij ADHD hebtquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom pest je mij met mijn autisme, kutjong
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef A.Robben het volgende:
Heb ik een keertje VI gekeken , vond het wel een top uitzending. Grappiger dan Studio Voetbal. Ik ga weer eens. Morgen een wedstrijd.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat je een autist bent die een autist is. Duidelijker kan ik het niet maken.
Ga anders ff uithuilen op de WCquote:
ey robbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef A.Robben het volgende:
Ik ben gewoon autistisch, waarom mensen mij er mee pesten vind ik maar vreemdquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef Geo3kant het volgende:
Fok!psychologen die iedereen labelen als autist![]()
Niet haten op Pokemon hequote:Op vrijdag 18 november 2011 22:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ga anders ff uithuilen op de WC. Ajax is op dit moment erg matig ja, dat jij dat niet wilt zien is jou probleem. Maar goed, als je 13 bent, kun je ook niet overal over mee praten.
Hou het maar bij Pokémon jij
Ben jij echt Arjen Robben?quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef A.Robben het volgende:
OMG gewoon de echte Arjen Robben op Fok!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:04 schreef A.Robben het volgende:
Ik hap niet?!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel mensen hier toch altijd happen, ongelofelijk
Hihihiahahahahahohooho grappzug yo!quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, en op dvd branden voor het nageslacht.
Wat denk je zelfquote:
Erg jammerlijke uitzending inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef Quyxz_ het volgende:
Er was zoveel potentie met Maarten op die stoel, alleen het is er niet uitgekomen door al dat gezever.Zeer spijtig.
Dan niet hondquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:08 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Hihihiahahahahahohooho grappzug yo!
Ze moeten hem volgende week gewoon weer uitnodigenquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:09 schreef GGMM het volgende:
Van Rossem als gast was in deze aflevering jammer idd, bij een normale aflevering had hij beter tot z'n recht gekomen. Zonde.
Zelfs René had dit niet kunnen redden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:09 schreef Heufd het volgende:
Dit moet wel de slechtste uitzending ooit zijn van VI. Nog nooit zo erg terugverlangd naar René.
Ik denk niet dat hij daar zelf op zit te wachten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten hem volgende week gewoon weer uitnodigen
laat gaan johquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:09 schreef Heufd het volgende:
Dit moet wel de slechtste uitzending ooit zijn van VI. Nog nooit zo erg terugverlangd naar René.
Was eenmalig. Vertelde hij aan het begin van de uitzending.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze moeten hem volgende week gewoon weer uitnodigen
Denk dat ie al naar bed isquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heb het over de reacties op jouw post.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:01 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij was al aardige tijd van de cocaïne af.
Eens.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:16 schreef Wrijfhout het volgende:
Hoezo rood? Die gast keek niet wil de bal aannemen, toevallig loopt zwinkels daar zo in. Vond het geel ofzo.
Fucking naaistreek inderdaadquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:06 schreef Oliver23 het volgende:
Samenvatting van uitzending:
85% ging over de crisis bij Ajax
8% ging over de nieuwe club van Hansie
5% ging over Blatter
1% ging over Duitsland - Nederland
1% ging over de TOTO van Johan Derksen.
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 21:12:37Wie gaat zometeen de pijp aan Maarten geven? #vitv #rtl7 reageer retweet
quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:53 schreef Evertjan het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op vrijdag 18-11-2011 om 21:12:37Wie gaat zometeen de pijp aan Maarten geven? #vitv #rtl7 reageer retweet
Hehe, iemand moest het doen.quote:
Waarom praten over een nietszeggende oefeninterland?. Over dit weekend had het misschien wel wat meer mogen gaan, maar dat behandelen ze anders ook eigenlijk alleen maar in het Totoblok tenzij het een topper op papier is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 22:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Fucking naaistreek inderdaad. Waarom hadden ze het niet meer over Oranje gehad en een vooruitblik op het weekend
![]()
![]()
.
Als je niks met Ajax hebt is er geen hol aan.quote:Op zaterdag 19 november 2011 02:10 schreef Pulu het volgende:
Aan de hand van de reacties hier kan je wel merken dat er een groot aantal VI-kijkers zijn die uitsluitend kijken om de grappen en grollen van Derksen en Genee...
Ik vond het juist een uitstekende aflevering...Keje Molenaar heeft (ondanks dat hij af en toe omslachtig was en zaken herhaalde) extreem goed uitgelegd wat er de afgelopen maanden achter de schermen heeft afgespeeld bij Ajax...
En wat zij (Johan en Wilfred) ook goed realiseerden is dat vandaag de zaak Ajax goed besproken moest worden, willen zij journalistiek nog serieus genomen worden.VI is een normaliter een mooie mengeling van amusement en journalistiek.
Ik denk dat ze bij Studio Voetbal (en met name Jack en Arno) zullen balen, want al het gras is deze vrijdag voor hun voeten weggemaaid. Als je vandaag (vrijdag) eerst VI en vervolgens P&W hebt gekeken, is zo'n beetje alles besproken wat er te bespreken valt...daarnaast heeft Wilfred door over de brief te beginnen Molenaar toch mooi aan het praten gekregen.
En van Rossem stelde juist hele goede vragen...helemaal voor een leek!
Niet eens! Ben geen Ajacied (ik kom uit en woon zelfs in die andere stadquote:Op zaterdag 19 november 2011 02:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als je niks met Ajax hebt is er geen hol aan.
hoezo? Waarom moet hij eruit dan? Omdat het jou niet zint? tevens ben jij pas 2 dagen op fok.quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:55 schreef kassav het volgende:
kan dit:
[ afbeelding ]
niet uit de OP? heb hem nl. (gelukkig) nog nooit gezien.
ik zeg toch waarom...quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hoezo? Waarom moet hij eruit dan? Omdat het jou niet zint? tevens ben jij pas 2 dagen op fok.
Je zegt dat je hem nooit gezien hebt, maar hij komt/kwam regelmatig langs in de emails, dus vandaar bekend. Daarnaast de argumentatie waarom hij daar zou mogen zitten geeft al aan wat een baas het is...quote:
Waarom gelukkig?quote:Op zaterdag 19 november 2011 09:55 schreef kassav het volgende:
kan dit:
[ afbeelding ]
niet uit de OP? heb hem nl. (gelukkig) nog nooit gezien.
Prachtig. Hopelijk kunnen ze wat meenemen naar maandag!quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Veerboot het volgende:
Iedereen kan roepen wat ze willen over het vele Ajax-gepraat van gisteren, maar blijkbaar is het wel wat Nederland wil: 744.000 kijkers.Meer dan afgelopen maandag (697.000) en by far de beste vrijdaguitzending dit seizoen (en misschien wel allertijden, daar heb ik geen cijfers van).
quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Veerboot het volgende:
Iedereen kan roepen wat ze willen over het vele Ajax-gepraat van gisteren, maar blijkbaar is het wel wat Nederland wil: 744.000 kijkers.Meer dan afgelopen maandag (697.000) en by far de beste vrijdaguitzending dit seizoen (en misschien wel allertijden, daar heb ik geen cijfers van).
Zal zeker gebeuren, ook omdat de ledenraad zondag gaat beslissen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:50 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Prachtig. Hopelijk kunnen ze wat meenemen naar maandag!
als die ruggegraat hebben stemmen ze de 4 weg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zal zeker gebeuren, ook omdat de ledenraad zondag gaat beslissen.
Dat komt omdat ze aangaven dat van Rossem zou aanschuiven, eppo.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Veerboot het volgende:
Ik hoop het, want als ze Cruijff, Jonk, Berkamp etc wegsturen zal m'n liefde voor Ajax heel ver dalen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
als die ruggegraat hebben stemmen ze de 4 weg.
Inderdaad. Dan is Ajax wmb geen voetbalclub meer.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop het, want als ze Cruijff, Jonk, Berkamp etc wegsturen zal m'n liefde voor Ajax heel ver dalen.
Die niks toevoegde aan de uitzending.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze aangaven dat van Rossem zou aanschuiven, eppo.
Dankzij het ajax gejankquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:15 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Die niks toevoegde aan de uitzending.
Wel opvallend inderdaad. En omdat Nederland Ajax wil, daarom ook maar een FP-berichtje: Gremdaat: Managers maken NL kapotquote:Op zaterdag 19 november 2011 10:42 schreef Veerboot het volgende:
Volgensmij geld di ook voor de mensen die voor ajax zijnquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:23 schreef pberends het volgende:
Alleen de eerste en laatste 5 minuten terugkijken als je niet van Ajax houdt.
nee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij geld di ook voor de mensen die voor ajax zijn
Waarom heb je in vredesnaam een aflevering gekeken waar Emiel werd vervangen door Keje als je geen zin in Ajax gesprekstof had?quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij geld di ook voor de mensen die voor ajax zijn
Omdat, maarten kwamquote:Op zaterdag 19 november 2011 11:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je in vredesnaam een aflevering gekeken waar Emiel werd vervangen door Keje als je geen zin in Ajax gesprekstof had?
Was prachtig!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:24 schreef Caland het volgende:
Voor een voetbal-leek had Van Rossem het anders verdacht vaak bij het rechte eind.
Je zou je ook eens een keer kunnen interesseren voor iets anders dan je eigen wereldje....quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:30 schreef Falco het volgende:
Het is dat Van Rossem drbij zat, anders was deze aflevering die voor meer dan de helft bestond uit dat lokale soapje uit Amsterdam, bijzonder slecht en vooral saai.
Ja, leuk elke dag hetzelfde horen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je zou je ook eens een keer kunnen interesseren voor iets anders dan je eigen wereldje....
Opzich is de heibel wel interessant. Maar Molenaar vertelt zo...verschrikkelijk...saai en komt maar niet to the point. Raar eigenlijk voor een advocaat. Ik haak telkens na 5 zinnen al af.quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Je zou je ook eens een keer kunnen interesseren voor iets anders dan je eigen wereldje....
quote:1
VOICE OF HOLLAND THE BATTLE
3.390.000
2
VAN DER VORST ZIET STERREN
2.142.000
3
GOEDE TIJDEN SLECHTE TIJDEN
2.041.000
4
JOURNAAL 20 UUR
1.587.000
5
HALF ACHT NIEUWS
1.386.000
6
PAUW EN WITTEMAN
1.343.000
7
WERELD DRAAIT DOOR
1.236.000
8
JOURNAAL 18 UUR
1.217.000
9
RTL BOULEVARD
1.098.000
10
EENVANDAAG
1.023.000
11
FLIKKEN MAASTRICHT
997.000
12
EDITIE NL
973.000
13
LATE NIEUWS
967.000
14
SPORTJOURNAAL
893.000
15
BLIK OP DE WEG
805.000
16
IK VERTREK
804.000
17
VOETBAL INTERNATIONAL
744.000
18
LINGO
728.000
19
DOKTERS AAN DE COSTA
711.000
20
MET HET MES OP TAFEL
651.000
21
NIEUWSUUR
586.000
22
SCHAATSEN WK AFSTANDEN 1500M HEREN
562.000
23
HART VAN NEDERLAND
553.000
24
MAN BIJT HOND
522.000
25
SCHAATSEN WK AFSTANDEN 3KM DAMES
508.000
Weer vergeten te kijkenquote:
SMS UNICEF NAAR 4333!!!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:42 schreef Paul-89 het volgende:
Of Boulevard met die Verlinde die zijn eigen moeder nog zou verraden voor een item.
Pas op hoor! Voor je het weet klaagt hij je aan wegens smaad!quote:Op zaterdag 19 november 2011 11:42 schreef Paul-89 het volgende:
Of Boulevard met die Verlinde die zijn eigen moeder nog zou verraden voor een item.
Of Van Rossem.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:17 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax trekt kijkers blijkt maar weer eens.
Nee, doe maar niet. De hoogtepunten, die vast wel op youtube komen, zijn genoeg.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:28 schreef S0nic het volgende:
Niet gezien, blijkbaar is het niet nodig om terug te kijken?
Wat lul jij nou mafkees?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:38 schreef msnk het volgende:
Ga lekker naar dvdtjes van De Lama's kijken als u VI niet kunt diggen, maar ga het topic niet vervuilen met nonsens-praat aub. Bij voorbaat dank.
Veel voor een vrijdag uitzending idd.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:52 schreef Eenskijken het volgende:
744.000 kijkers is absurd veel voor een ajax-only aflevering.
Hm, maar hoeveel mensen zouden de uitzending helemaal hebben afgekeken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:52 schreef Eenskijken het volgende:
Onzinquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:52 schreef Eenskijken het volgende:
Beste in prutsen of...?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Onzin
Ajax is de beste
En dus veel kijkers
Lijkt me logisch
Pauw & Witteman aflevering van gisteren met alleen Cruijff is ook het best bekeken van alle P&W uitzendingen deze week.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:52 schreef Eenskijken het volgende:
Zodat jullie meer geld van de gemeente kregen zeker?quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja, wou dat mijn club meer zou prutsen
idd, nog meer van jullie geld.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:55 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Zodat jullie meer geld van de gemeente kregen zeker?
Van Rossem: eindelijk iemand die schijt heeft aan voetbal ! Hadden ze veel eerder moeten doen - zeer verfrissend.quote:Op zaterdag 19 november 2011 15:16 schreef Stevenzenl het volgende:
Die van Rossem
Als je jezelf constant wil profileren als anti-voetbalfiguur, blijf dan ook lekker weg.
Verder de slechtste uitzending ooit.
idd, beste speler van de eredivisie kopenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En dan paupers alsStrootman
kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand die schijt heeft aan voetbal uitnodigen in een voetbalprogramma. Logisch..quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:57 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Van Rossem: eindelijk iemand die schijt heeft aan voetbal ! Hadden ze veel eerder moeten doen - zeer verfrissend.
Topshow!
Ze hebben eerst een kwartier gewacht, alvorens erover te beginnen - hetgeen grappig was.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:23 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Ze hadden ajax volledig moeten negeren, en de hele uitzending over oranje moeten lullen. Gewoon als statement dat je die kleuters met hun gerotzooi geen platform moet geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |