Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jonge, El Salvador speelde bij Feyenoord.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik stem voor tetten posten in reclameblokken.
Gedraag je eens een beetje.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik stem voor tetten posten in reclameblokken.
Keje Molenaar speelde meer wedstrijden voor Feyenoord dan Ajaxquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef mrstylo het volgende:
Wim Jonk speelde toch bij PSV.
Zogenaamd echte ajacied.
Diep van binnen heeft ie gewoon een Feyenoord-hart en probeert ie Ajax compleet te slopen. Wat een manquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Jonge, El Salvador speelde bij Feyenoord.
Als die plaatjes worden gepost kan Ted geen Thaise kinderen meer anaal vernederen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef Cara het volgende:
Waarom hebben ze hier zo'n hekel aan een paar plaatjes?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die plaatjes worden gepost kan Ted geen Thaise kinderen meer anaal vernederen.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Chabalala het volgende:
Ik begin te verlangen naar Studio voetbal... Mijn god dit is saai.
ze zouden god op hun blote knieeen moeten danken dat je naar zulke mooie plaatjes kan kijken tijdens zo'n saaie pot gelulquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die plaatjes worden gepost kan Ted geen Thaise kinderen meer anaal vernederen.
Als speler Feyenoord de dubbel bezorgen als laatste kunstje en nu Ajax van binnenuit compleet kapotmaken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Diep van binnen heeft ie gewoon een Feyenoord-hart en probeert ie Ajax compleet te slopen. Wat een man
Daar wordt deze klucht ook besprokenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:17 schreef Chabalala het volgende:
Ik begin te verlangen naar Studio voetbal... Mijn god dit is saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |