Weigeren nav wat die eerder heeft gezegd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:55 schreef Jivis het volgende:
Louis van Gaal kan er toch niks aan doen dat die benaderd wordt voor die functie.
quote:
Toen wonnen we hem drie keer.quote:Hij zong het liedje Ajax is dood naar aanleiding van Feyenoords overwinning in de Europacup
Idd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:59 schreef Cara het volgende:
Keje vroeg sorry zodat hij nog even over het antwoord kon nadenken
Het hielp m niet echtquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:59 schreef Cara het volgende:
Keje vroeg sorry zodat hij nog even over het antwoord kon nadenken
Ze hebben het de eerste minuten ergens anders over gehad, dat moet ik ze mee geven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
gaan we het nu alleen maar over ajax hebben trouwens?
Is er verder nog iets gebeurd dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
Waarover moet het dan gaan dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
Nee, het wordt alleen maar beter, want het begint er steeds meer op te lijken dan de overige 4 RVC-leden gewoon gedumpt gaan worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het wordt alleen maar erger en erger en erger.
Ja want niemand zag dui-nlquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
Voetbal?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarover moet het dan gaan dan?
Duitsland-Nederland...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Duitsland-NL?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Net een politicusquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Cara het volgende:
Hij denkt heel goed na over elk woord.. pijnlijk moment
Doet me denken aan dat interview van Hansie met Ruud Gullit als trainer van Feyenoord nog.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef BB-King het volgende:
Je zou bijna denken dat Genee het persoonlijk van Molenaar heeft gehoord.
ik vind het prachtigquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Pistol_Pete het volgende:
Serieus....dit bedrijf staat op de beurs.....echt te triest voor woorden eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha Paul, Al zin in een winst bij ADO?
Zoals ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
maarten zegt echt steeds precies de goede dingen.
Ja en moest ook even goed nadenken over wat hij ging zeggenquote:
Ieder woord dat ie zegt is raakquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
maarten zegt echt steeds precies de goede dingen.
10 minuten praten maar niks zeggenquote:
Ajax is met afstand de grootste club van Nederland, dus ik snap het welquote:
Hehe ja. Stumperd die Hansiequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Doet me denken aan dat interview van Hansie met Ruud Gullit als trainer van Feyenoord nog.
mehquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax is met afstand de grootste club van Nederland, dus ik snap het wel
quote:
Keje ook niet omdat hij ze binnen heeft gehaaldquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:03 schreef Smoofie het volgende:
Ten Have en Co. Die kunnen na vandaag toch door niemand meer seriues worden genomen
afgelopen dinsdagquote:
Neequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ben ik de enige die al lang gestopt is met luisteren?
na 3 woorden van Molenaar hou ik al opquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
How dare you.. het gaat toch over jou clubje?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
nee, ik kijk en luister maar mijn hersenpan slaat niks meer opquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
ben de vraag al vergeten, wat een blabla verhaal zegquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
Ik zit ook maar half te luisteren eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
Denk 't ja. ik vind dit razend interessant.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
Niet voor jou.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef Caland het volgende:
Oh wacht. Molenaar was weer aan het woord.
Iemand een samenvatting?
Dat maakt Molenaar z'n manier van vertellen er niet interessanter op.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
How dare you.. het gaat toch over jou clubje?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
na 3 woorden van Molenaar hou ik al op.
Keje ookquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
Ten HaveDie man moet weg. Opdonderen.
psv?quote:
Geef mij het adres van die friettent. Bakt lekker snelquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
Als ik nu naar de friettent ga.. wedden dat als ik terug komt het nog altijd over ajax gaat
Nou dat is interessanter dan deze onzinquote:
Niet als je een ongeluk krijgt onderwegquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
Als ik nu naar de friettent ga.. wedden dat als ik terug komt het nog altijd over ajax gaat
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
Je hebt liever zoals Peter R. de Vries? Zo schreeuwen af en toe met feiten en dan wat onderbuikgevoelens etcquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maakt Molenaar z'n manier van vertellen er niet interessanter op.
Normaal irriteer ik me er ook aan. Maar verder is er toch ook weinig voetbalnieuws en dit is een prachtige soapquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
Ook niet, wat een enorme zak is dat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je hebt liever zoals Peter R. de Vries? Zo schreeuwen af en toe met feiten en dan wat onderbuikgevoelens etc
2-1quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een club is dat zeg
Graafschap - PSV voorbeschouwing a.u.b.
mission accomplished by Kejequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef GGMM het volgende:
Nee, maar ben bang voor jullie dat het niet gaat gebeuren en dat je nog even mijn gezever gaat lezen voor nog wat jaartjes.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:05 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Niet als je een ongeluk krijgt onderweg
Gelukkig.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Nee, maar ben bang voor jullie dat het niet gaat gebeuren en dat je nog even mijn gezever gaat lezen voor nog wat jaartjes.
en van Feijenoord. Maar hij kan beter doorgaan als advocaat/partner van Brada-Abeln. Doet ie een stuk beter.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:04 schreef tong80 het volgende:
Keje Molenaar is trouwens advocaat en oud speler van Ajax en oud International.
Verademing.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:07 schreef Ties02 het volgende:
Johan D is wel erg weinig aan het woord
Het zou allemaal wel heel spannend zijn enzo, maar ik wil graag een samenvatting van 5 zinnen.quote:
Spel dan über goedquote:
Waar kijk jij? PSV krijgt geen aandacht hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Al die haters die zich kapot ergeren aan het feit dat de grootste club van nl als vanouds alle aandacht krijgthaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is z,on PSV?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar kijk jij? PSV krijgt geen aandacht hoor
Das nogal feyenoord en zal altijd zo bljvenquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Al die haters die zich kapot ergeren aan het feit dat de grootste club van nl als vanouds alle aandacht krijgthaha
Hadden ze van te voren ook niet kunnen bedenken héquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:07 schreef Eenskijken het volgende:
jongens als het je niet interesseert ga je toch lekker weg. maar stop eens met hier klagen over hoe kut het is.. sommige mensen vinden het WEL leuk... de rest kan OPROTTEN
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Geo3kant het volgende:
Oke, niemand let meer op.. grapskie voor entertainment value.
Hoe kan je 3 leugens in 7 woorden neerzetten?:Eerlijke ten have met voetbalkennis red AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAAAAH JAAAA!!!
PSV krijgt maandag aandacht wegens een nederlaag bij de graafschap met 2-0quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Geo3kant het volgende:
Oke, niemand let meer op.. grapskie voor entertainment value.
Hoe kan je 3 leugens in 7 woorden neerzetten?:Ik zie maar één leugen; 'Marokkaan'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joh, leuk dat het er 10 minuten overgaat maar een halfuur gaat mij te ver. vooral als deze man er zit.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Net zei je nog 2-1quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV krijgt maandag aandacht wegens een nederlaag bij de graafschap met 2-0
Duurde me een uurquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef Specularium het volgende:
Eerste blok zit er bijna op gelukkig.
PSV speelt thuisquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV krijgt maandag aandacht wegens een nederlaag bij de graafschap met 2-0
fredquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hahahaha het idee alleen al is baasquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Stel je voor dat Hansie daar i.p.v. Molenaar had gezeten...
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie maar één leugen; 'Marokkaan'.
Ajax is veel belangrijker. Volgende keer misschien man.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:10 schreef Paul het volgende:
Wanneer gaan ze praten over Ado - FC Utrecht?
4..quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:09 schreef Doublepain het volgende:
4 vissen zwemmen in een kom
3 verdrinken, hoeveel heb je nog over?
Neequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:10 schreef Geo3kant het volgende:
Zou tof zijn als Maarten nu roept "hey valt hier nog wat te neukeeennn?"
Rustig jongen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:11 schreef mrstylo het volgende:
ROT OP MET JE KUT BRIEF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee, nog niet, ik wil eerst weten wat nu het plan is bij Ajaxquote:
Prima te volgen dit hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:11 schreef GGMM het volgende:
Ik snapte het niet zo goed, hopelijk vragen ze Molenaar het nog een keer langzaam te herhalen.
Het zou best een interessant verhaal zijn, maar het duurt gewoon te lang waardoor het niet meer te volgen is.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:12 schreef Eenskijken het volgende:
komt er een keer iets inhoudelijks.. is het weer niet goed.
ik walg van de mensen die nu 'saai/kut' roepen.
Dit is té inhoudelijk en té intellectueel voor de meeste mensen hier.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:12 schreef Eenskijken het volgende:
Daarvoor kijk ikquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks nog een heel stuk van Wim Jonk.
Dan rot je toch op.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:12 schreef Eenskijken het volgende:
Wim Jonk had een geweldig schot vroegerquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Straks nog een heel stuk van Wim Jonk.
komt omdat mensen nu een korte attentiespanne hebben door tegenwoordig.. ik vind het juist goed dat ze er zoveel aandacht aan geven en het extra goed uitleggen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het zou best een interessant verhaal zijn, maar het duurt gewoon te lang waardoor het niet meer te volgen is.
Jonge, El Salvador speelde bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef mrstylo het volgende:
Wim Jonk speelde toch bij PSV.
Zogenaamd echte ajacied.
zap dan weg. Kom op zeg. Julllie doen alsof de wereld is vergaanquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef Nevermind.. het volgende:
Boring.Praat over Nederland - Duitsland.. of iig iets anders, want de gewone man wil gewoon genieten en geen diplomatiek geneuzel..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef Nevermind.. het volgende:
Praat over Nederland - Duitsland.. of iig iets anders, want de gewone man wil gewoon genieten en geen diplomatiek geneuzel..
Je had verwacht dat ze het onderwerp Ajax er binnen 5 minuten er door zouden rammen met Molenaar aan tafel?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef Nevermind.. het volgende:
Boring.Praat over Nederland - Duitsland.. of iig iets anders, want de gewone man wil gewoon genieten en geen diplomatiek geneuzel..
quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef mrstylo het volgende:
Wim Jonk speelde toch bij PSV.
Zogenaamd echte ajacied.
hahhaha god straft meteen!!! lekker voor jequote:Op vrijdag 18 november 2011 21:13 schreef Doublepain het volgende:
Jezus man kk kut godver!!
Genoeg ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |