Weigeren nav wat die eerder heeft gezegd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:55 schreef Jivis het volgende:
Louis van Gaal kan er toch niks aan doen dat die benaderd wordt voor die functie.
quote:
Toen wonnen we hem drie keer.quote:Hij zong het liedje Ajax is dood naar aanleiding van Feyenoords overwinning in de Europacup
Idd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:59 schreef Cara het volgende:
Keje vroeg sorry zodat hij nog even over het antwoord kon nadenken
Het hielp m niet echtquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:59 schreef Cara het volgende:
Keje vroeg sorry zodat hij nog even over het antwoord kon nadenken
Ze hebben het de eerste minuten ergens anders over gehad, dat moet ik ze mee geven.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
gaan we het nu alleen maar over ajax hebben trouwens?
Is er verder nog iets gebeurd dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
Waarover moet het dan gaan dan?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
Nee, het wordt alleen maar beter, want het begint er steeds meer op te lijken dan de overige 4 RVC-leden gewoon gedumpt gaan worden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
Het wordt alleen maar erger en erger en erger.
Ja want niemand zag dui-nlquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:00 schreef napoleonfour het volgende:
Voetbal?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarover moet het dan gaan dan?
Duitsland-Nederland...quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Duitsland-NL?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Net een politicusquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:01 schreef Cara het volgende:
Hij denkt heel goed na over elk woord.. pijnlijk moment
Doet me denken aan dat interview van Hansie met Ruud Gullit als trainer van Feyenoord nog.quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef BB-King het volgende:
Je zou bijna denken dat Genee het persoonlijk van Molenaar heeft gehoord.
ik vind het prachtigquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Pistol_Pete het volgende:
Serieus....dit bedrijf staat op de beurs.....echt te triest voor woorden eigenlijk
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ha Paul, Al zin in een winst bij ADO?
Zoals ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
maarten zegt echt steeds precies de goede dingen.
Ja en moest ook even goed nadenken over wat hij ging zeggenquote:
Ieder woord dat ie zegt is raakquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
maarten zegt echt steeds precies de goede dingen.
10 minuten praten maar niks zeggenquote:
Ajax is met afstand de grootste club van Nederland, dus ik snap het welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |