Pijn?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik voel nu al je pijn als ze getrokken worden.
Meen je dit? Dit is toch afgrijselijk man. Succes met een chick vinden als je er zo uit zietquote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
Dit zijn de mooiste aesthetic BB benen die ik so far heb gezien. Alleen die kuiten al, man man man.
This.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Gast, jij hebt een kleeeeine obsessie met het fysieke uiterlijk van mannenlichamen.
Zeg maar nog een tikje meer dan de rest van de users in dit topic
Now don't say thatquote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef seto het volgende:
Die gast zal ook wel grote glutes hebben.
Behalve dan dat ik dan wèl in zo'n dikke auto zou willen rijden.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
Net als mensen naar toffe auto's kijken en shit. Maar zou er zelf nooit zo willen bijlopen.
nee man gwn op de autoped naar de gym lekkere calf workoutquote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik dan wèl in zo'n dikke auto zou willen rijden.
gewoon fietsuh naar de gym dan hoef je je benen niet meer te trainen en houd je meer tijd over voor curlzquote:Op donderdag 10 november 2011 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nee man gwn op de autoped naar de gym lekkere calf workout
fixedquote:Op donderdag 10 november 2011 23:18 schreef Autobandje het volgende:
[..]
gewoon fietsuh naar de gym voetballuh dan hoef je je benen niet meer te trainen en houd je meer tijd over voor curlz
Prachtig!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, zomaar een foto die ik tegenkwam op BB.com.
Shit dit verhoogt mijn oestrogeen levels.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
'NICE JOB BUDDY'
Kind is 2 jaar oud.
Slapen trouwens.
Welcome to the club bro....quote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
Bah, ben na twintig minuten maar naar huisgegaan, geen puf. Lange dag gehad en slaap komt al niet verder dan 6 uur de afgelopen week. Maar rustig 5 sets squats gedaan, dat ging nog wel. Maar tweede warmup set OHP (45) kon ik niet eens afmaken. Feelsbadman.
Trouwens, mijn verstandskiezen komen er nu ook door. Heeft dat nog iets te maken met puberteit, gyno, etc?
Lekker praktisch voor je jeansquote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, zomaar een foto die ik tegenkwam op BB.com.
quote:
Heb jij ze al laten trekken?quote:
Is gewoon niet stoer om toe te geven dat zo'n operatie (wil ik het wel noemen) pijn doetquote:
Nouja pijn deed het trekken zelf natuurlijk niet, omdat ik verdoving had. Maar je voelt alles wel, behalve de pijn dan. En vooral als ze gaan zagen in plaats van trekken wordt het kut. De spuiten doen wel pijn trouwensquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:27 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Is gewoon niet stoer om toe te geven dat zo'n operatie (wil ik het wel noemen) pijn doet. Heb ze zelf nog niet laten trekken, maar weet dat ik er ook aan moet
Ga zelf nù aan de cardio! Hoiquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maargoed, we gaan offtopic. Zometeen weer trainen
Wel we icoon die je daar noemt.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een figuur die Mentzer, van wat ik zo snel over hem lees.
Wat is jouw mening over hem? En zijn methodes?
Hoelang boks je al dan?quote:
Waar heb je pijn dan? Hoe is de pijn? Is het spier / pees / wervel (!?)quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:09 schreef SunTzu het volgende:
Net wakker en nog steeds last van m'n nek WTH, zo ff kijken hoever ik kom in de gym.
Dit is wel een BB topic, dit soort benen horen gewoon helemaal er bij.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef Autobandje het volgende:
Echt te smerig voor woorden als je het mij vraagt. Zit ie daar nou al die roids voor te nemen
Het is zeg maar in het midden precies boven mijn schouderbladen en ik voel het in de wervel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Waar heb je pijn dan? Hoe is de pijn? Is het spier / pees / wervel (!?)
Ik bedoel, je zal bijna altijd wel n pijntje hebben. Knie pols rug bla bla bla.
Analyseer het, en op basis daarvan dokt0r / sauna / zwemmen / pijnstillers.
Ik ben groot fan van 't dikgedrukte. Voor de nek helpt ook overigens een theedoek beetje nat maken, in magnetron ermee en in de nek leggen als 't goed warm is (wel ff voelen vtv).
Hoedanook, succes ermee!
Gewoon pindakaas er op smeren, niks aan het handje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:09 schreef SunTzu het volgende:
Net wakker en nog steeds last van m'n nek WTH, zo ff kijken hoever ik kom in de gym.
Oh ik dacht dat dat alleen werkte voor maximale spiergroei, smeer het elke dag op mijn biceps en borstquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gewoon pindakaas er op smeren, niks aan het handje.
Ik snuif het op voor een beter resultaat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:30 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat alleen werkte voor maximale spiergroei, smeer het elke dag op mijn biceps en borst
Ik begin mijn polsen steeds vaker te voelen en mijn deadlift gaat ook omhoog vandaar. In de zin van voorzorgsmaatregel.quote:
Ik zou niet meteen hier de link zoeken. Zou eerder kijken naar oefeningen waarbij de pols in een onnatuurlijke positie komt. Ik kan mijzelf bijvoorbeeld niet met de palmen naar mijn gezicht gedraaid optrekken, of upright rows doen zonder last te krijgen van mijn polsen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik begin mijn polsen steeds vaker te voelen en mijn deadlift gaat ook omhoog vandaar. In de zin van voorzorgsmaatregel.
Deadrowen = Pendlay Rows?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:20 schreef SunTzu het volgende:
Ik gebruik handschoenen![]()
Gewoon om eelt tegen te voorkomen, mijn onderarmen voel ik wel door het deadliften en deadrowen.
Bij optrekken doe ik gewoon mijn handschoenen uit maar geen last van polsen?
quote:Gloves Don't Prevent Callus - the fact is that you will get callus on your hands whether you wear gloves or not. You're actually much more likely to get callus because you won't be able to Deadlift with the bar correctly in your hands. So then why lift wearing gloves?
Thanx, duidelijke postquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef kidkash19 het volgende:
1 vd redenen om het niet te doen is omdat je gripkracht simpelweg niet omhoog gaat omdat je handschoenen het werk doen maar het lijkt alsof je wel sterker bent in je grip.
http://stronglifts.com/3-(...)earing-gloves-sucks/
[..]
Je moet ook niet alleen je borst en je buik trainen, daar voel je het niet zo snel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:30 schreef Blitzkrieger het volgende:
Ik hoorde van iemand dat spierpijn het resultaat is van een goede training. Maar ik heb nooit spierpijn, alleen de eerste keer dat ik krachttraining deed. Maar dat is alweer 4 weken geleden. Ik train wel zwaar (zorgen dat je de laatste oefening nog net met alle kracht kan doen) maar voel mijn spieren na het fitnessen amper. Wel eet ik direct erna een bak kwark weg.
Ik train sinds kort alles, de ene dag benen, buik en schouders en onderrug de andere dag de rest (biceps, triceps, rug, borst)quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet ook niet alleen je borst en je buik trainen, daar voel je het niet zo snel.
Ben online op mobiel weet niet of het pendlay heet en ik dacht dat het deadrow heette. Iets gebogen door je knieën, bovenlichaam naar voren gebogen en dan de halter naar je borst toe trekken.quote:
Dat is het dus niet....quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:30 schreef Blitzkrieger het volgende:
Ik hoorde van iemand dat spierpijn het resultaat is van een goede training. Maar ik heb nooit spierpijn, alleen de eerste keer dat ik krachttraining deed. Maar dat is alweer 4 weken geleden. Ik train wel zwaar (zorgen dat je de laatste oefening nog net met alle kracht kan doen) maar voel mijn spieren na het fitnessen amper. Wel eet ik direct erna een bak kwark weg.
ben er ook erg benieuwd naar. Helaas zelf geen ruimte voor hier in huis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De cage is hier, wat een kwaliteit! Net alsof die uit de fabriek komt. Morgen in elkaar zetten.
Lekker hardlopen in het bosquote:
Ja reviewtje komt maandag. Jep Henk van dbb.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:33 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
ben er ook erg benieuwd naar. Helaas zelf geen ruimte voor hier in huis.
Ga je ook iets van een korte review schrijven? (je had hem toch van henk op dbb ofniet)?
Maandag gedaan.quote:
AHNOLDquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:12 schreef Panzermaus het volgende:
DIE MOHST ZADISFYIN FEHLIN YHU CAN GET IN DEH GYM IS DEH PAHMP!!!
DAT DERE BULK voor mijquote:Volgens Harris-Benedic heb ik om te cutten 3058 cal nodig en volgens Katch-McArdle 3047.
Welkom!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef RevRun het volgende:
Ook maar eens hier melden.
Man, 29 jaar, 177 cm 105 kg (teveel dus)
Ik heb me al aardig ingelezen in de materie maar wil gewoon even weten of ik goed bezig ben en wat eventueel anders kan/beter moet.
Het plan is om zo vaak als mogelijk te sporten. Een combinatie van krachttraining en cardio.
Cardio zal voornamelijk bestaan uit fietsen en hardlopen. Buiten (want binnen sucks) na een krachttraining van ongeveer een 30 minuten. Als ik geen krachttraining doe dan 1 uur fietsen.
Zelf dacht ik aan het volgende schema.
Dag 1: borst + triceps + 30 minuten hardlopen
Dag 2: rug + biceps + 30 minuten fietsen
Dag 3: schouders + buikspieren + 30 minuten hardlopen
Dag 4: rust (eventueel 1 uur fietsen)
Dag 5: benen + buikspieren
Dag 6: hardlopen
Dag 7: herhaling van dag 1
Dag 8: herhaling van dag 2
Enz.
Minstens zo belangrijk, misschien nog wel belangrijker, de voeding.
Doel is om te cutten.
Ontbijt: brinta 35 g 220 ml melk
kcal 238 e 12 k 37 v 16
Tussendoor: 2 snee volkorenbrood 66 g kipfilet 50 g
kcal 195 e 16 k 27 v 3
Lunch: 4 snee volkorenbrood 122 g gebakken ei 3 stuks olijfolie 15 ml
kcal 627 e 31 k 49 v 34
Tussendoor: 1 banaan 1 appel
kcal 184 e 2 k 22 v 0
Avondeten: vaak rijst 250 g (eventueel volkorenpasta) kipfilet 200 g groente, bijvoorbeeld sperziebonen 200g
kcal 1316 e 69 k 203 v 26
Na trainen: melk 300 ml whey 27 g
kcal 220 e 22 k 18 e 5
Totaal kcal 2780 (e 162 k 378 v 71)
Verdeling is e 23% k 54% v 23%
Volgens mij niet echt optimaal. Daarom zijn tips/suggesties meer dan welkom.
Volgens Harris-Benedic heb ik om te cutten 3058 cal nodig en volgens Katch-McArdle 3047.
Ik zit er dus zo'n 300 kcal per dag onder. Hoe erg is dit?
Niet erg opzich maar de beste resultaten qua cutten zijn toch wel op onderhoud eten en dan cardio erbij doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef RevRun het volgende:
Ik heb me al aardig ingelezen in de materie maar wil gewoon even weten of ik goed bezig ben en wat eventueel anders kan/beter moet.
Het plan is om zo vaak als mogelijk te sporten. Een combinatie van krachttraining en cardio.
Cardio zal voornamelijk bestaan uit fietsen en hardlopen. Buiten (want binnen sucks) na een krachttraining van ongeveer een 30 minuten. Als ik geen krachttraining doe dan 1 uur fietsen.
Enz.
Doel is om te cutten.
kcal 238 e 12 k 37 v 16
kcal 195 e 16 k 27 v 3
kcal 627 e 31 k 49 v 34
kcal 184 e 2 k 22 v 0
Avondeten: vaak rijst 250 g (eventueel volkorenpasta) kipfilet 200 g groente, bijvoorbeeld sperziebonen 200g
kcal 220 e 22 k 18 e 5
Volgens Harris-Benedic heb ik om te cutten 3058 cal nodig en volgens Katch-McArdle 3047.
True! Maar aan de andere kant, ik ben wel helemaal voor de levensstijl, maar heb gewoon andere doelen voor mezelf dan wat sommigen anderen hebben. Maar oke ik zou niet moeten hatenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dit is wel een BB topic, dit soort benen horen gewoon helemaal er bij.
Vind je het niks zit je wellicht in het verkeerde topic.
Ik zou meer aandacht op de gewichten gooien, bijvoorbeeld tot en met maart 2012 vlammen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef RevRun het volgende:
Enz.
Doel is om te cutten.
kcal 238 e 12 k 37 v 16
kcal 195 e 16 k 27 v 3
kcal 627 e 31 k 49 v 34
kcal 184 e 2 k 22 v 0
kcal 220 e 22 k 18 e 5
Nice ja. Ze houdt wel haar buik in, sowieso op die middelste foto.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Vond hem wel hard.
[ afbeelding ]
Ook netjes, na 10 weken.
Groeten terug, mister_popcorn. Zo'n prowler lijkt me ook hard, doe je dat buiten ofzo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:53 schreef mister_popcorn het volgende:
Lief dagboek:
Gisteren lekker getraind:
Opgewerkt naar enkele singels op 185 deads, daarna terug naar 160 voor plm 15 reps over 6 setjes. Tweede oefening was back squats, een easy 125 *1, daarna nog 3x3x100 en 2x8x80.
Toen was t wel weekend, en kon het spelen beginnen.
Eerst lekker liggen met Turkish Get Ups, daarna de longen uit mijn lijf gerend met de prowler.
Vandaag geen spierpijn, en een rustige schouder dag.
Groetjes,
Jullie misterpopcorn!
ik ietsjes later. half sept ongeveer. tot wanneer ga je door?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:52 schreef ZetaOS het volgende:
Hoelang zitten jullie nu in de Bulk?
Ik ben 1 Sept begonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die laatste pic is voor de echte bicep curls (dat ding wat je erop kan zetten), je kan zelfs de vriendin van Panzer ervoor zetten terwijl je bazen curls uitvoert.
If not now, then when.
Dikke aanrader, voor noob tot pro.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef Chuck_Norris het volgende:
haha dat boek over krachttraining heeft mijn broertje ook voor zijn opleiding
http://www.powercage.nl/specificaties.htmlquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:31 schreef NaRRaToR het volgende:
ziet er fancy uit hoor. Wat zijn ruwweg de afmetingen van de cage zelf?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Oke, ik heb hem in elkaar en heb de garage naar wens ingericht qua spullen etc. Ben super blij, heb nu ook alles wat ik nodig heb en maandag beginnen aan me 12 weken stronglifts.![]()
Hier de foto's van me homegym:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die laatste pic is voor de echte bicep curls (dat ding wat je erop kan zetten), je kan zelfs de vriendin van Panzer ervoor zetten terwijl je bazen curls uitvoert.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Staat niks nieuws inquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:02 schreef kidkash19 het volgende:
Leuk weekend leesvoer gezien het hier ook voorbij is gekomen
Truth about Crossfit
http://www.t-nation.com/f(...)truth_about_crossfit
Dat is verdomde dichtbij hier.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, de Achterhoek man. Half uurtje vanuit Arnhem.
Kan dat wel, in 10 wekenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ook netjes, na 10 weken.
Hahaha is goed man.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:29 schreef msnk het volgende:
Ik kom een keertje langs ja, je gym doetWel ver man, zo middle of fucking nowhere, de Achterhoek
[..]
Kan dat wel, in 10 weken? Heb je een link naar een thread/blog of zo?
Zo, die ontlading ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:28 schreef seto het volgende:
Klokov gaat zo snatchen bij het WK gewichtheffen, heerlijk om hem te zien liften:
(no homo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |