Pijn?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik voel nu al je pijn als ze getrokken worden.
Meen je dit? Dit is toch afgrijselijk man. Succes met een chick vinden als je er zo uit zietquote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
Dit zijn de mooiste aesthetic BB benen die ik so far heb gezien. Alleen die kuiten al, man man man.
This.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Gast, jij hebt een kleeeeine obsessie met het fysieke uiterlijk van mannenlichamen.
Zeg maar nog een tikje meer dan de rest van de users in dit topic
Now don't say thatquote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef seto het volgende:
Die gast zal ook wel grote glutes hebben.
Behalve dan dat ik dan wèl in zo'n dikke auto zou willen rijden.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
Net als mensen naar toffe auto's kijken en shit. Maar zou er zelf nooit zo willen bijlopen.
nee man gwn op de autoped naar de gym lekkere calf workoutquote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik dan wèl in zo'n dikke auto zou willen rijden.
gewoon fietsuh naar de gym dan hoef je je benen niet meer te trainen en houd je meer tijd over voor curlzquote:Op donderdag 10 november 2011 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nee man gwn op de autoped naar de gym lekkere calf workout
fixedquote:Op donderdag 10 november 2011 23:18 schreef Autobandje het volgende:
[..]
gewoon fietsuh naar de gym voetballuh dan hoef je je benen niet meer te trainen en houd je meer tijd over voor curlz
Prachtig!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, zomaar een foto die ik tegenkwam op BB.com.
Shit dit verhoogt mijn oestrogeen levels.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
'NICE JOB BUDDY'
Kind is 2 jaar oud.
Slapen trouwens.
Welcome to the club bro....quote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
Bah, ben na twintig minuten maar naar huisgegaan, geen puf. Lange dag gehad en slaap komt al niet verder dan 6 uur de afgelopen week. Maar rustig 5 sets squats gedaan, dat ging nog wel. Maar tweede warmup set OHP (45) kon ik niet eens afmaken. Feelsbadman.
Trouwens, mijn verstandskiezen komen er nu ook door. Heeft dat nog iets te maken met puberteit, gyno, etc?
Lekker praktisch voor je jeansquote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, zomaar een foto die ik tegenkwam op BB.com.
quote:
Heb jij ze al laten trekken?quote:
Is gewoon niet stoer om toe te geven dat zo'n operatie (wil ik het wel noemen) pijn doetquote:
Nouja pijn deed het trekken zelf natuurlijk niet, omdat ik verdoving had. Maar je voelt alles wel, behalve de pijn dan. En vooral als ze gaan zagen in plaats van trekken wordt het kut. De spuiten doen wel pijn trouwensquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:27 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Is gewoon niet stoer om toe te geven dat zo'n operatie (wil ik het wel noemen) pijn doet. Heb ze zelf nog niet laten trekken, maar weet dat ik er ook aan moet
Ga zelf nù aan de cardio! Hoiquote:Op vrijdag 11 november 2011 08:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Maargoed, we gaan offtopic. Zometeen weer trainen
Wel we icoon die je daar noemt.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een figuur die Mentzer, van wat ik zo snel over hem lees.
Wat is jouw mening over hem? En zijn methodes?
Hoelang boks je al dan?quote:
Waar heb je pijn dan? Hoe is de pijn? Is het spier / pees / wervel (!?)quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:09 schreef SunTzu het volgende:
Net wakker en nog steeds last van m'n nek WTH, zo ff kijken hoever ik kom in de gym.
Dit is wel een BB topic, dit soort benen horen gewoon helemaal er bij.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef Autobandje het volgende:
Echt te smerig voor woorden als je het mij vraagt. Zit ie daar nou al die roids voor te nemen
Het is zeg maar in het midden precies boven mijn schouderbladen en ik voel het in de wervel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Waar heb je pijn dan? Hoe is de pijn? Is het spier / pees / wervel (!?)
Ik bedoel, je zal bijna altijd wel n pijntje hebben. Knie pols rug bla bla bla.
Analyseer het, en op basis daarvan dokt0r / sauna / zwemmen / pijnstillers.
Ik ben groot fan van 't dikgedrukte. Voor de nek helpt ook overigens een theedoek beetje nat maken, in magnetron ermee en in de nek leggen als 't goed warm is (wel ff voelen vtv).
Hoedanook, succes ermee!
Gewoon pindakaas er op smeren, niks aan het handje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:09 schreef SunTzu het volgende:
Net wakker en nog steeds last van m'n nek WTH, zo ff kijken hoever ik kom in de gym.
Oh ik dacht dat dat alleen werkte voor maximale spiergroei, smeer het elke dag op mijn biceps en borstquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gewoon pindakaas er op smeren, niks aan het handje.
Ik snuif het op voor een beter resultaat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:30 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat alleen werkte voor maximale spiergroei, smeer het elke dag op mijn biceps en borst
Ik begin mijn polsen steeds vaker te voelen en mijn deadlift gaat ook omhoog vandaar. In de zin van voorzorgsmaatregel.quote:
Ik zou niet meteen hier de link zoeken. Zou eerder kijken naar oefeningen waarbij de pols in een onnatuurlijke positie komt. Ik kan mijzelf bijvoorbeeld niet met de palmen naar mijn gezicht gedraaid optrekken, of upright rows doen zonder last te krijgen van mijn polsen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik begin mijn polsen steeds vaker te voelen en mijn deadlift gaat ook omhoog vandaar. In de zin van voorzorgsmaatregel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |