SS is 3x per weekquote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef ThomasV. het volgende:
[..]
Jawel, ik gebruik namelijk gewoon 3x5 reps, voor deadlift 1x5, maar doe alle oefeningen in 1 training. Ik zie niet hoe dit 'helemaal niks meer met rippetoe te maken heeft'?
ub/lb zou kunnen, maar ik kan maar 2x per week trainen, ub/lb is toch 3x? Dat van die hogere en lagere rep range is wel een goede op zich.
dan kan je ook al hebben bij de vrouwen tot 69kg hahaquote:Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Word een beetje verdrietig als ik dat zie. Voel me dan altijd zo'n homotje.
Klopt, dan voel ik me nog zieliger.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:29 schreef Kroc het volgende:
[..]
dan kan je ook al hebben bij de vrouwen tot 69kg haha
lezen is een vak apart. Heb niets over dan trainen gezegd.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:26 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Hangt er echt af waardoor het pijn doet. Beetje DOMS is niet zo erg en dan kan een pijnstiller misschien helpen, maar als er iets met een pees is of kleine scheurtjes in je spier dan is pijnstiller en dan trainen wel het domste wat je kan doen.
Ik zeg ook gebaseerd op Rippetoe. Cleans zijn er in de variant met dips en chins in de normale rippetoe ook gewoon uitgehaald. Zoals ik al aangaf kan ik maar 2x in de week.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:27 schreef Kroc het volgende:
[..]
SS is 3x per week
SS is 3x squatten per week
SS is cleans
SS is niet alle oefeningen in 1 workout
dit is even in het snel waarom het niets met SS te maken meer heeft
Ik train elke keer bijna tot failure. M'n gains zijn gewoon goed als je het mij vraagt. Iets meer dan 4 kilogram per week op de deadlift inclusief rust week. 2.5 tot 4 kilo is wat wordt aangeraden. Ik weet net zo goed als jij dat je niet buff bent in een paar maandjes, en ik weet ook veel van voeding etc., maar ik kwam hier gewoon om wat nieuwe ideeën op te doen en adviezen te krijgen m.b.t. mijn training en progressie.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
@ThomasV. Als je alles geeft in een training en bijna tot failure traint elke keer, en zoals je zegt je gewichten steeds omhoog gooit, misschien laat je nu wel realistische gains zien.
Duurt echt jaren voordat je er écht buff uit ziet, doe je niet in die paar maandjes.
Ik lees dat je na je training 4 tot 7 dagen rust moet houden, dat gaat niet in verband met andere sportactiviteiten. Toch bedankt.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:37 schreef Kroc het volgende:
Maar ThomasV, als je maar 2x per week kan, google eens op: Mike Mentzer Heavy Duty Training
maar dan moet je wel genoeg 'schade' aanrichten in 1 training dat je daara behoorlijk wat rust nodig heb
Wat een figuur die Mentzer, van wat ik zo snel over hem lees.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:37 schreef Kroc het volgende:
Maar ThomasV, als je maar 2x per week kan, google eens op: Mike Mentzer Heavy Duty Training
Geen idee eerlijk gezegd, ik weet alleen dat zijn methode maar 1x in de zoveel dagen vergt. Daarnaast is hij ook puur gericht op bodybuilding en dat is niet mijn eerste prioriteitquote:Op donderdag 10 november 2011 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat een figuur die Mentzer, van wat ik zo snel over hem lees.
Wat is jouw mening over hem? En zijn methodes?
Ik tel geen calorieeen. Althans, niet zo nauwkeurig.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:58 schreef Weissman het volgende:
Godver nog een ecto die komt melden dat hij 38.000 kCal per dag gaat vreten![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef TRON2.0 het volgende:
Hmm, gebruiken jullie bij het squatten liever dumbells of die kogels? Volgens mij maakt het weinig uit maar ik moet altijd aan de dumbells omdat de kogels altijd in gebruik zijn bij mij op de sportschool.
Is een rare vraag, weet ik. Maar bij mij zijn ze altijd in gebruik dus ik vroeg mij af of het een algemeen iets was weet jequote:
Ik heb nooit stilgestaan hoe die dingen heten, daarom noem ik het zo. Zijn die zwarte ronde gewicht met een handvat.quote:
Squaten met stand al overwogen?quote:Op donderdag 10 november 2011 18:34 schreef TRON2.0 het volgende:
Hmm, gebruiken jullie bij het squatten liever dumbells of die kogels? Volgens mij maakt het weinig uit maar ik moet altijd aan de dumbells omdat de kogels altijd in gebruik zijn bij mij op de sportschool.
Exactlyquote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kettlebell
Ah okai. Met barbells gaat het wel goed zonder problemen. Vroeg mij alleen af waarom bij mij bijna iedereen het doet met kettlebells.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:37 schreef Stereotomy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Kettlebell
Maakt weinig uit wat je gebruikt, als je het maar vasthoudt. Met een barbell kun je meer gewicht laden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |