Pijn?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik voel nu al je pijn als ze getrokken worden.
Meen je dit? Dit is toch afgrijselijk man. Succes met een chick vinden als je er zo uit zietquote:Op donderdag 10 november 2011 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
Dit zijn de mooiste aesthetic BB benen die ik so far heb gezien. Alleen die kuiten al, man man man.
This.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Gast, jij hebt een kleeeeine obsessie met het fysieke uiterlijk van mannenlichamen.
Zeg maar nog een tikje meer dan de rest van de users in dit topic
Now don't say thatquote:Op donderdag 10 november 2011 23:01 schreef seto het volgende:
Die gast zal ook wel grote glutes hebben.
Behalve dan dat ik dan wèl in zo'n dikke auto zou willen rijden.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
Net als mensen naar toffe auto's kijken en shit. Maar zou er zelf nooit zo willen bijlopen.
nee man gwn op de autoped naar de gym lekkere calf workoutquote:Op donderdag 10 november 2011 23:04 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik dan wèl in zo'n dikke auto zou willen rijden.
gewoon fietsuh naar de gym dan hoef je je benen niet meer te trainen en houd je meer tijd over voor curlzquote:Op donderdag 10 november 2011 23:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nee man gwn op de autoped naar de gym lekkere calf workout
fixedquote:Op donderdag 10 november 2011 23:18 schreef Autobandje het volgende:
[..]
gewoon fietsuh naar de gym voetballuh dan hoef je je benen niet meer te trainen en houd je meer tijd over voor curlz
Prachtig!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, zomaar een foto die ik tegenkwam op BB.com.
Shit dit verhoogt mijn oestrogeen levels.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Panzermaus het volgende:
'NICE JOB BUDDY'
Kind is 2 jaar oud.
Slapen trouwens.
Welcome to the club bro....quote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef Panzermaus het volgende:
Bah, ben na twintig minuten maar naar huisgegaan, geen puf. Lange dag gehad en slaap komt al niet verder dan 6 uur de afgelopen week. Maar rustig 5 sets squats gedaan, dat ging nog wel. Maar tweede warmup set OHP (45) kon ik niet eens afmaken. Feelsbadman.
Trouwens, mijn verstandskiezen komen er nu ook door. Heeft dat nog iets te maken met puberteit, gyno, etc?
Lekker praktisch voor je jeansquote:Op donderdag 10 november 2011 22:51 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck, zomaar een foto die ik tegenkwam op BB.com.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |