SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierDo what you love, love what you do!
Ok ja ken het hele verhaal niet, linkje naar topic?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:52 schreef Rockefeller- het volgende:
Kree, ik had een topic geopend waarin ik vertelde over mijn sociale fobie en toen werd ik verwezen naar deze reeks. Sindsdien post ik zo nu en dan mee.
je bent altijd interessanter als je in een relatie zit he...quote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ja ik ben van helemaal niks naar relatie gegaan, en nu in de situatie dat er een ander meisje al dan niet in het plaatje komt. En mijn vriendin jaloers is.![]()
En ik heb geen idee hoe daar mee om te gaan. Dus allemaal beetje nieuw
Maar ja leer je nog is wat. Maar awesome dat je een vriendin hebt, heb jij haar versierd of andersom?
Zit gigantisch in de knoopquote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ok ja ken het hele verhaal niet, linkje naar topic?
We wonen nogal ver bij elkaar vandaan en zien daarom elkaar niet zo vaak, dat is wel jammer...quote:Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
Haha, is 't toch goedgekomen. En het gaat goed allemaal?
Hehe, naja, altijd duidelijk een keuze maken voor wie je gaat denk. Dat moet gewoon voor iedereen duidelijk zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ja ik ben van helemaal niks naar relatie gegaan, en nu in de situatie dat er een ander meisje al dan niet in het plaatje komt. En mijn vriendin jaloers is.![]()
En ik heb geen idee hoe daar mee om te gaan. Dus allemaal beetje nieuw
Maar ja leer je nog is wat. Maar awesome dat je een vriendin hebt, heb jij haar versierd of andersom?
Hehe, slettebak.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je komt binnen zonder ook maar enige ervaring, en na een paar weken heb je meteen al twee van de users gezoend
(daar schaam ik me nog steeds voor trouwens, maar gelukkig heeft Newbie me vergeven)
Dit ja. Komt nog bij dat ik af en toe stikjaloers wordt (door mezelf gewoon) en autistisch ga reageren enzoquote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We wonen nogal ver bij elkaar vandaan en zien daarom elkaar niet zo vaak, dat is wel jammer...
En soms ben ik niet zo heel handig in het overbrengen van dingen, wat af en toe voor misverstanden zorgt![]()
Maar we maken het wel de hele tijd weer goed omdat we op een onverklaarbare manier heel veel van elkaar zijn gaan houden
Je hoeft elkaar niet elke dag te zien toch, soms werkt dat alleen maar averechts. Maar wel lekker dat je nu iemand om je heen hebtquote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We wonen nogal ver bij elkaar vandaan en zien daarom elkaar niet zo vaak, dat is wel jammer...
En soms ben ik niet zo heel handig in het overbrengen van dingen, wat af en toe voor misverstanden zorgt![]()
Maar we maken het wel de hele tijd weer goed omdat we op een onverklaarbare manier heel veel van elkaar zijn gaan houden
Ha ok nou ben 28 en woon ook nog steeds thuisquote:
Liever wel wat vaker dan nu het geval is hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
Je hoeft elkaar niet elke dag te zien toch, soms werkt dat alleen maar averechts. Maar wel lekker dat je nu iemand om je heen hebt
Nou ja ik heb een vriendin, en dat laat je dan duidelijk merken.. Maar dat schijnt de vriendin niet uit te makenquote:Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, naja, altijd duidelijk een keuze maken voor wie je gaat denk. Dat moet gewoon voor iedereen duidelijk zijn.
Ik heb zelf trouwens geen vriendin; het is meer een scharrel op dit moment. Maar ik sluit niet uit dat er meer in zit... twijfel zelf nog een beetje of ik dat wil of niet. En tja... wie heeft wie versierd? Moeilijk te zeggen eigenlijk. Er was een meid die ik via paiq kende (net 2 dagen, 2 uurtjes mee gepraat), die ging op stap in EHV en vroeg of ik ook langs kwam. Dus toen ben ik op stap geweest met haar en een vriend en vriendin van haar. Uiteindelijk heb ik die avond toen bijna gezoend met die vriendin van haar (denk wel iets meer initatief vanuit mijn kant dan vanuit haar; maar het was wederzijds). En tja... twee weken later had ik een 2 dagen en 2 nachten durende date met die meid... zodoende.
ff de OP gelezen; best heftig man. Misschien om je wat hoop te geven. Ik ben ook 23 en had tot een paar weken geleden eigenlijk nog nooit iemand versierd; nog nooit seks gehad en slechts een enkele date, welke over het algemeen ook voor geen meter liepen. Eerste helft van dit jaar heb ik ook last gehad van een depressie en ik dacht ook dat ik nooit meer iemand zou gaan vinden. Ik had nooit gedacht dat ik een half jaartje later zou staan waar ik nu sta; maar het kan dus wel degelijk omslaan. Hoop blijven houden!quote:
Mmhaw.. altijd al last van gehad.. alleen nooit een jaloerse vriendin..quote:Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
je bent altijd interessanter als je in een relatie zit he...
Maar heb je wel dates/flirten etc.? of lukt dat ook niet echt?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ha ok nou ben 28 en woon ook nog steeds thuis![]()
Herken je probleem wel hoewel ik niet echt met psychische klachten zit.
Een dipje af en toe heb ik vooral omdat het voor mij ook lastig is om iemand te vinden (en het zit niet mee met school, langstudeerder enzo).
Maar je zit hier wel goed dan in het topic![]()
Misschien komt er wel een user langs die effe met je wil chatten, had ik ook ineens uit het niks
haha 1 date gehad, en dat was heel leuk maar dat is een heel verhaal.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:01 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
Maar heb je wel dates/flirten etc.? of lukt dat ook niet echt?
Ja actiever idd. Ook vaker op stap geweest weer na de zomer; ook wel meerdere leuke interacties gehad met uitgaan. Op werk ook steeds betere band met collega's, en ben via hun met het uitgaan ook weer nieuwe meiden tegen gekomen. Het duurt allemaal ff, maar opeens begint dat dan, schijnbaar uit het niets, toch te lopen.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:59 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Nou ja ik heb een vriendin, en dat laat je dan duidelijk merken.. Maar dat schijnt de vriendin niet uit te maken![]()
Maar je bent dus actief gaan versieren? Keurig hoor, en ach relaties en dingen moeten groeien ben ik van mening. Dus misschien na een tijdje is het allemaal wel duidelijk en tot die tijd gewoon gezellig hebben..
last gehad van aandacht? Of begrijp ik het nu niet goed?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:01 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Mmhaw.. altijd al last van gehad.. alleen nooit een jaloerse vriendin..
Hoi ander schatje.quote:Op donderdag 3 november 2011 10:58 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen schatjes, ik heb heeeeeeeeeeerlijk geslapen.
denk je dat het echt iets te maken heeft gehad met een andere instelling, of is er ook een hele grote geluksfactor geweest? Het is natuurlijk makkelijker achteraf redeneren nu het, schijnbaar uit het niets (je eigen woorden), wel lukt?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja actiever idd. Ook vaker op stap geweest weer na de zomer; ook wel meerdere leuke interacties gehad met uitgaan. Op werk ook steeds betere band met collega's, en ben via hun met het uitgaan ook weer nieuwe meiden tegen gekomen. Het duurt allemaal ff, maar opeens begint dat dan, schijnbaar uit het niets, toch te lopen.
heloef, lekker ventje van me. Je weet dat het no-shave november is he?quote:
ja "last van aandacht" ik had er nooit last van,het waren alleen altijd van de meiden waar ik dus niks mee moest.. Alleen mijn huidige vriendin heeft er een beetje moeite mee dus nu wordt het last..quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
last gehad van aandacht? Of begrijp ik het nu niet goed?
Actiever is beter.. Op de een of andere manier ga je dan over zo'n "dood punt" heen en durf je opeens meer dingen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja actiever idd. Ook vaker op stap geweest weer na de zomer; ook wel meerdere leuke interacties gehad met uitgaan. Op werk ook steeds betere band met collega's, en ben via hun met het uitgaan ook weer nieuwe meiden tegen gekomen. Het duurt allemaal ff, maar opeens begint dat dan, schijnbaar uit het niets, toch te lopen.
Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
heloef, lekker ventje van me. Je weet dat het no-shave november is he?
Goede instellingquote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.
Ok, succes kerel! En laat ons vooral weten hoe ze was!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.
Nee joh door alles wat Myra hier heeft gepost weet ik precies wat te doen.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ok, succes kerel! En laat ons vooral weten hoe ze was!
Nog tips nodig?
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh door alles wat Myra hier heeft gepost weet ik precies wat te doen.
Go heloef!... keurig.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Met wie?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Een voorbinddildo! Doet het altijd goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zoek nog een cadeau voor Newbie voor komende zondag, maar ik heb even geen inspiratie
Ligt eraan.. Is ie keeper ??quote:Op donderdag 3 november 2011 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een voorbinddildo! Doet het altijd goed.
Ik snap deze niet, denk ikquote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Is ie keeper ??
Arme Stefan Postma.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ligt eraan.. Is ie keeper ??
Myraquote:
De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.quote:
Ach zo...quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.
Ik geloof dat hij toen bij Wolves speelde.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:
[..]
De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.
Je bent toch al ouder dan 18?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach zo...
Ik ga sowieso niets opnemen, dat is strafbaar namelijk
zij wel maar hij nietquote:Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch al ouder dan 18?
Hij nietquote:Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent toch al ouder dan 18?
quote:
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Scuzi.
Dat neemt niet weg dat je hem nog steeds dat ding kan geven zonder het te filmen.
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in.
Eerst die vibrator die ik gisteren heb besteld maar eens samen met hem uitproberen
Oh, ik was even vergeten dat jij ook meelasquote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Zoiets... ik zit nu te zoeken naar een wtf facepalm emoticon of iets in die richting
Whahaha... volgens mij vergeet je dat wel vakerquote:Op donderdag 3 november 2011 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik was even vergeten dat jij ook meelas![]()
Nou ja, als je maar niks doorverteld aan de rest, jij schrikt toch nergens van
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ik hoorde laatst een verhaal van een meisje dat nog thuiswoont, die was naar de sexshop gegaan. Vibo gekocht (zo'n grote), naar huis gegaan met 2 vriendinnen waar ze even snel de vibo in een andere doos (ooooow wat slecht) had gedaan en op de trap gezet voordat ze naar de wc ging.
Enter: de moeder. "Oh wat leuk, heb je nieuwe schoenen gekocht?"
Needless to say, hilarity ensued.
Haha, ik denk dat iedereen wel dit soort verhalen heeftquote:Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nice.
Ik hoorde laatst een verhaal van een meisje dat nog thuiswoont, die was naar de sexshop gegaan. Vibo gekocht (zo'n grote), naar huis gegaan met 2 vriendinnen waar ze even snel de vibo in een andere doos (ooooow wat slecht) had gedaan en op de trap gezet voordat ze naar de wc ging.
Enter: de moeder. "Oh wat leuk, heb je nieuwe schoenen gekocht?"
Needless to say, hilarity ensued.
Ik weet wel wat dingen op mijn kamer waarvan mijn moeder absoluut niet weet dat ze er liggen hoor, anders was ze ongetwijfeld ontzettend kwaad op me gewordenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, ik denk dat iedereen wel dit soort verhalen heeft. Moeders weten altijd precies wat er allemaal op je kamer ligt. Heeft geen enkele zin om iets te verstoppen.
misschien wat pijnlijk voor bepaalde onvrijwillige vrijgezellen hier om alle details te krijgen over jouw sexuele escapades vind je niet?quote:
Heb jij al eens een vriendin gehad?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:38 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
misschien wat pijnlijk voor bepaalde onvrijwillige vrijgezellen hier om alle details te krijgen over jouw sexuele escapades vind je niet?
Ik waag het te betwijfelenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dingen op mijn kamer waarvan mijn moeder absoluut niet weet dat ze er liggen hoor, anders was ze ongetwijfeld ontzettend kwaad op me geworden
maar het schiet wel wat voorbij aan het onderwerp van dit topic, maar dat is volgens mij al een hele poos zo..quote:Op donderdag 3 november 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij al eens een vriendin gehad?
En ik denk dat veel users hier vaker seks hebben gehad dan ik hoor
Ja ik had jou misschien eerst moeten uitleggen dat dit een vaker terugkomende grap is van ons tweeën.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:23 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Echt serieus relatie matriaal en dingen? Leuk.
Go on....quote:Op donderdag 3 november 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet wel wat dingen op mijn kamer waarvan mijn moeder absoluut niet weet dat ze er liggen hoor, anders was ze ongetwijfeld ontzettend kwaad op me geworden
Nee, ze zouden echt woest zijn als ze het vonden hoor, ik ben er echt vrij zeker vanquote:Op donderdag 3 november 2011 11:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik waag het te betwijfelen. Ze willen meestal ook weer niet dat jij weet dat ze op je kamer hebben liggen rondneuzen...
Vertel, wat is het!quote:Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ze zouden echt woest zijn als ze het vonden hoor, ik ben er echt vrij zeker van
Hmm... mooie reactiequote:Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder vond ik een keer de doos met nieuwe vibrator die ik had gekocht en dat was rond kerst. En toen zei ze zo van "Ik hoop dat je die niet voor mij hebt gekocht, want ik heb er al."
Tss... nu je erbij zegt dat het niet legaal is begin ik ook benieuwd te wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet legaal.
Maar het ligt er ook nog niet zo lang hoor.
Toen ik een keer een camera ging pakken die in een la van mijn moeder lag riep ze nog snel "niet schrikken je komt er misschien een vibrator tegen"quote:Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder vond ik een keer de doos met nieuwe vibrator die ik had gekocht en dat was rond kerst. En toen zei ze zo van "Ik hoop dat je die niet voor mij hebt gekocht, want ik heb er al."
Je hebt je batspartij met newbie opgenomen?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is in elk geval niet legaal.
Maar het ligt er ook nog niet zo lang hoor.
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik een keer een camera ging pakken die in een la van mijn moeder lag riep ze nog snel "niet schrikken je komt er misschien een vibrator tegen"
Ik heb die camera gepakt met handschoenen aan.
Mijn moeder is ook wel zo denk ik, dus ze zou boos worden om wat ze zou vinden.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
Als mijn moeder drugs zou vinden zou ze boos worden of sigaretten. Over de rest doet ze niet moeilijk.
Ja wat nou?quote:
Nee, groot gelijk heb je hoor. Ik moet nog eens een plek verzinnen voor mijn vibrators, ik heb helemaal geen ruimte hier.quote:
Als in meervoud? Nasty girl.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, groot gelijk heb je hoor. Ik moet nog eens een plek verzinnen voor mijn vibrators, ik heb helemaal geen ruimte hier.
Fappenquote:Op donderdag 3 november 2011 11:52 schreef Myraela het volgende:
Genoeg daarover, gaat iemand nog iets doen vanavond?
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik een keer een camera ging pakken die in een la van mijn moeder lag riep ze nog snel "niet schrikken je komt er misschien een vibrator tegen"
Ik heb die camera gepakt met handschoenen aan.
Het bed van de buurvrouw.quote:
Ja extra spannend.quote:
Op de fiets trekt je echt niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 11:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja extra spannend.
Ik wou het in de trein doen eerst, maar dat was zo onorigineel.
No fap, no shave, wat mag er nog wel deze maandquote:Op donderdag 3 november 2011 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is no fap november. Dus alleen werken voor mij.
Geen idee. Ik faalde sowieso al de eerste dag. En de tweede dag. Maar vandaag ga ik het volhouden.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No fap, no shave, wat mag er nog wel deze maand![]()
En waarom zou je in vredesnaam een maand niet rukken?
Opsparen hèquote:Op donderdag 3 november 2011 11:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
No fap, no shave, wat mag er nog wel deze maand![]()
En waarom zou je in vredesnaam een maand niet rukken?
Hmm... heloef zorgt er de 18e wel voor dat je dat deze maand niet gaat halenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
Een maand niet klaarkomen, eaaaasyy.
Het heb wel eens gedaan. Totally worth it.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
Volgens mij wordt het poeder na een paar weken..
Dat blijft toch nooit goed, een maand..
Je gaat toch ook niet een maand niet poepenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Opsparen hè
Is het na een maand des te beter
Deze man snapt het.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... heloef zorgt er de 18e wel voor dat je dat deze maand niet gaat halen
Toch heloef???
Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 secondenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... heloef zorgt er de 18e wel voor dat je dat deze maand niet gaat halen
Toch heloef???
Herkenbaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 seconden
Je moet altijd laag in zetten, zo is het altijd een win-win situatie.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 seconden
Ben jij mij 8 jaar geleden?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet altijd laag in zetten, zo is het altijd een win-win situatie.
Echt niet. Als je een tijd niet fapt, dan voelt die eerste keer dat je het doet en je klaarkomt juist echt kut. Raar gevoel in je ballen geeft dat... volgens mij zit er dan zoveel in, dat het er niet in 1x uitkan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef heloef het volgende:
Een maand niet rukken.
Jezus Christus wat zou ik dan lekker klaarkomen op 3 december.
Echt hoor!quote:Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
Een maand niet klaarkomen, eaaaasyy.
Klopt helemaal. Ik voel me sowieso beter dan iedereen hier in het topic en ik kijk op iedereen neer.quote:Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef Sinji het volgende:
Mrk vind ik ook irritant posten trouwens. Er is altijd een bepaalde geur van superioriteit of denigratie in zijn posts. En hij is totaal niet grappig. Maar hey, ik ken hem verder niet. En nauwelijks gevoel voor humor.
Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben jij mij 8 jaar geleden?
Waarom? Newbie kon het wel, en die is nog jonger dan jijquote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.
Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:13 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil trouwens ook Facebook accounts van bepaalde mensen.
Van de meeste mensen waarnaar ik echt heel erg benieuwd was heb ik ze toch al wel gezien, denk ik...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:13 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil trouwens ook Facebook accounts van bepaalde mensen.
Wie?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou.
Haha... Facebook geheim houden is veel veiligerquote:Op donderdag 3 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou.
Gewoon proberen kerel. Gebruik anders voor de zekerheid durex performa.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.
Nice.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Newbie kon het wel, en die is nog jonger dan jij
Ik zou jouw facebook best kunnen verkopen hoor...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Haha... Facebook geheim houden is veel veiliger
Pff... durf je niet... Met al die posts hier op FOK kan ik je keihard gaan chanterenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou jouw facebook best kunnen verkopen hoor...
Het is makkelijker dan dat ik dacht.... maar dat kan per meid verschillen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Da's dan weer waar jammer genoeg...quote:Op donderdag 3 november 2011 12:17 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... durf je niet... Met al die posts hier op FOK kan ik je keihard gaan chanteren![]()
Tja, ze kan ook doen alsof natuurlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is makkelijker dan dat ik dacht.... maar dat kan per meid verschillen.
De gozer die nu naast mij zit toen ik naar de WC was.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De gozer die nu naast mij zit toen ik naar de WC was.
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Tja, ze kan ook doen alsof natuurlijk.
Ach, zo hoor je in ieder geval wat zij van jou vindt.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:
[..]
De gozer die nu naast mij zit toen ik naar de WC was.
Zozo.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom? Newbie kon het wel, en die is nog jonger dan jij
Oh maar ik probeer het ook, alleen ik ga er niet van uit dat het gebeurt.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon proberen kerel. Gebruik anders voor de zekerheid durex performa.
Whahaha... Ik weet hetquote:Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's dan weer waar jammer genoeg...
Genoeg info hier die ik liever niet zie in de handen van mensen die jij en ik allebei kennen
A. Ik heb haar niet op Feestboek.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, zo hoor je in ieder geval wat zij van jou vindt.
Ik heb die van jou gezienquote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Whahaha... Ik weet het
Maar je weet dus hé... Facebook blijft geheim
Suddenly, a wild female appears!quote:
Het zit je niet mee.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef heloef het volgende:
[..]
A. Ik heb haar niet op Feestboek.
B. Post verwijderd toen ik hem las
Gelukkig maar dan.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]ik weet vrij zeker dat dat niet het geval was.
Ik ben be.. o wachtquote:Op donderdag 3 november 2011 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Suddenly, a wild female appears!
[..]
Het zit je niet mee.
Ik weet van niets hoor.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wacht even... hoe weet jij mijn facebook???
Geruild voor die van strawberryquote:Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Wacht even... hoe weet jij mijn facebook???
Long story and i know all about it.quote:
Met wie?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Geruild voor die van strawberry
Ik lul maar wat johquote:Op donderdag 3 november 2011 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met wie?
Ik kreeg die van Straw al van haarzelf...
Come in panda's arms.quote:
Newbie kan zo doorklikken hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... dacht al
De enige die mijn facebook kent is loka en daar hou ik het maar bij
Hmm.. okee.. newbie is dan ook een uitzonderingquote:Op donderdag 3 november 2011 12:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newbie kan zo doorklikken hoor
Hij weet je naam en zoveel contacten heb ik niet
wiens fb wil je dan?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil Facebooken van mensen, die van mij is privé dus d'r valt niet zo heel veel te zien. Volgens mij.
Je krijgt mijn Feestboek niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil Facebooken van mensen, die van mij is privé dus d'r valt niet zo heel veel te zien. Volgens mij.
Ja vertel dan maar gewoon even wat er aan de hand is hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Dit is echt een slechte scène uit dan b film. Ik sta hier mijn confort food uit te zoeken, gaat het geluid van de muziek in de AH hoger en dan dat nummer 'kiss and say goodbye"
Ik geil op de aandacht, dus nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja vertel dan maar gewoon even wat er aan de hand is hoor
Jij bent wel de laatste die mag haten.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja vertel dan maar gewoon even wat er aan de hand is hoor
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie hier gaat, maar ik voel me echt ongelofelijk kut.
Kusje voor jouquote:Op donderdag 3 november 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die mag haten.
[..]
Waarom?quote:
Alles is privé. Pas als je me toevoegt, dan zie je alles.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij wilde de mijne.
Dus ik heb weer een profiel meer gezien nu![]()
Er stond alleen niet zoveel op.
Ik heb het daarna wel verteld dacht ikquote:Op donderdag 3 november 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die mag haten.
[..]
Omniaquote:Op donderdag 3 november 2011 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb het daarna wel verteld dacht ik
Of het was gewoon een rotbui, dat weet ik niet meer.
Ik moet werken en in de trein naar huis zittenquote:Op donderdag 3 november 2011 12:55 schreef mrk.n het volgende:
Nou, wie gaat er vanavond nog uit? Of wat anders?
Ik zie zo mijn vriendin voor drie kwartier () en vanavond ga ik naar Groningen.
Studeren helaas. Morgen tentamen. Maar morgenavond gaat het weer los hoorquote:Op donderdag 3 november 2011 12:55 schreef mrk.n het volgende:
Nou, wie gaat er vanavond nog uit? Of wat anders?
Ik zie zo mijn vriendin voor drie kwartier () en vanavond ga ik naar Groningen.
Lekker soppen in de trein?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet werken en in de trein naar huis zitten
Geen tijd om wat te gaan doen, en anders had ik waarschijnlijk ook niets gedaan, want ik ben een saai persoon.
Wat ga je doen morgenavond?quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Studeren helaas. Morgen tentamen. Maar morgenavond gaat het weer los hoor.
+1 wat betreft tentamen.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Studeren helaas. Morgen tentamen. Maar morgenavond gaat het weer los hoor.
Gelukkig, hoef je je niet kut te voelen dat je weer niks hebt gedaan. Op naar de 18e.quote:
Ik wou gewoon dat gelukzalige moment als ik haar zie weer meemaken.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gelukkig, hoef je je niet kut te voelen dat je weer niks hebt gedaan. Op naar de 18e.
[quote]quote:Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Tss... nu je erbij zegt dat het niet legaal is begin ik ook benieuwd te worden
Waar zijn toch de tijden dat heloef hier kwam melden dat hij gelukkig niet verliefd was, want dat was altijd zo kut?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou gewoon dat gelukzalige moment als ik haar zie weer meemaken.
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[quote]
Facepalm... Jij weet het allang
Maar ik ben ook niet verliefd.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waar zijn toch de tijden dat heloef hier kwam melden dat hij gelukkig niet verliefd was, want dat was altijd zo kut?
Misschien is dit wel liefde, terwijl het hiervoor meer leuk vinden was...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik ben ook niet verliefd.
Het is anders dan de vorige keren dat ik verliefd was in ieder geval.
En ik, natuurlijk. Zal je zodirect even uitnodigen, eigenlijk.quote:Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Pff... dacht al
De enige die mijn facebook kent is loka en daar hou ik het maar bij
Nou ik denk niet de hele dag aan haar ofzo, kan vrij makkelijk mijn zinnen verzetten.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien is dit wel liefde, terwijl het hiervoor meer leuk vinden was...
Dat gelukzalige gevoel kan bijna niet iets anders zijn dan verliefdheid hoor
Ohw... mja.. nu weet ik wat je bedoeltquote:Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
[quote]
Facepalm... Jij weet het allang
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Ik moest je even klef begroeten
Ach ja, ook leuk toch?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik denk niet de hele dag aan haar ofzo, kan vrij makkelijk mijn zinnen verzetten.
Ze is gewoon by far het leukste meisje wat ik ken.
Maar echt verliefd zijn dat voelt gewoon totaal anders.
Beter zelfs.quote:
Succes danquote:Op donderdag 3 november 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik zit alweer in de problemen op school![]()
Maar alles goed hiero. Alleen jammer dat ik op school zit. En een verslag moet schrijven voor CEN dat over precies 34 minuten af moet zijn.
Geen zinquote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Succes dan![]()
Ga niet meer op FOK! posten dan, als het zo af moet zijn
Ehm... De opkomst van de consumptiemaatschappij?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens, heeft iemand enig idee wat de belangrijkste gebeurtenis van de 20e eeuw was? Als in, uit jou oogpunt?
De ontwikkeling van het internet.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens, heeft iemand enig idee wat de belangrijkste gebeurtenis van de 20e eeuw was? Als in, uit jou oogpunt?
Nederland Europees kampioen voetbal in 1988.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
Landing op de maan??quote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
Hij zegt dat het Onion-emoticons zijn ofzoquote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens is Yoshi uitgenodigt. Waarom heb je geen foto man?
Haha... zo'n plaatje is makkelijkerquote:Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
Tevens is Yoshi uitgenodigt. Waarom heb je geen foto man?
Haiquote:Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef Sephael het volgende:
[..]
Nederland Europees kampioen voetbal in 1988.
Of de tweede wereldoorlog. Of de formulering van de relativiteitstheorie. Of de ontwikkeling wat betreft elektronica, maar dat kan je niet echt een gebeurtenis noemen of wel?
Ik zou gaan voor die eerste. Oh en hallo allemaal.
Doe dan toch maar: " Pink Floyd gaat uit elkaar"quote:Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef Sephael het volgende:
[..]
Nederland Europees kampioen voetbal in 1988.
Of de tweede wereldoorlog. Of de formulering van de relativiteitstheorie. Of de ontwikkeling wat betreft elektronica, maar dat kan je niet echt een gebeurtenis noemen of wel?
Ik zou gaan voor die eerste. Oh en hallo allemaal.
Ik zeg dat ik het nog niet ben.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef Cactus1 het volgende:
Tjonge een DramaQueen en een DramaKreng samen in 1 topic. Dan Loka die zich kut voelt, Heloef die denkt dat hij nooit een echte vent wordt met baardgroei en veel te klef kusjekroelstelletje en mrk.n die zich sowieso verheven voelt boven iedereen in dit topic.
Wat een zooitje bij elkaar. Het is zeker donderdag
Take That gaat uit elkaar.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Keyos het volgende:
[..]
Doe dan toch maar: " Pink Floyd gaat uit elkaar"![]()
Oh ja, en dat van dat ik me kut voelde was een quote uit de oude doos trouwens, vandaag gaat het prima.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik het nog niet ben.
Goed lezen muts.
Dan neem ik die rol wel van je over.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh ja, en dat van dat ik me kut voelde was een quote uit de oude doos trouwens, vandaag gaat het prima.
Vertel, wie is je vader, wie is je moeder?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef Sephael het volgende:
[..]
Dan neem ik die rol wel van je over.
Aamagad , hoe kon ik die vergeten !quote:
Dat ik een keer gezoend heb dit jaar...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
Papa is mijn vader, mama mijn moeder. De reden dat ik kom posten is omdat ik te veel tijd heb om na te denken, dus ik heb even wat afleiding nodig.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertel, wie is je vader, wie is je moeder?
En wat is de reden dat je komt posten?
Dit is de 21e eeuw, sukkelquote:Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik een keer gezoend heb dit jaar...![]()
Die hele wereldoorlog en maanlanding etc vallen daarbij in het niet![]()
als ik het alleen vanuit mezelf bekijk dan![]()
![]()
Heb je ook moeite met versieren?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef Sephael het volgende:
[..]
Papa is mijn vader, mama mijn moeder. De reden dat ik kom posten is omdat ik te veel tijd heb om na te denken, dus ik heb even wat afleiding nodig.
De geboorte van Flepke.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
Op dit moment heb ik het vooral moeilijk met het feit dat mijn vriendin het een paar weekjes geleden heeft uit gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je ook moeite met versieren?
Goedzo Kree!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dat ik een keer gezoend heb dit jaar...![]()
Die hele wereldoorlog en maanlanding etc vallen daarbij in het niet![]()
als ik het alleen vanuit mezelf bekijk dan![]()
![]()
Rot voor je, moet echt een kutgevoel zijn, ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt...quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Sephael het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik het vooral moeilijk met het feit dat mijn vriendin het een paar weekjes geleden heeft uit gemaakt.En na die paar weekjes ben ik nog niet echt aan versieren toe. Maar ik ga ook moeite krijgen met versieren denk ik, ja.
Edit: Ex-vriendin dus..
Is het psychose meisje verhaalquote:Op donderdag 3 november 2011 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedzo Kree!
Waarom is het niet meer geworden?
Ik vond de mijne invloedrijker.quote:
Welkom bij de club kerel.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Sephael het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik het vooral moeilijk met het feit dat mijn vriendin het een paar weekjes geleden heeft uit gemaakt.En na die paar weekjes ben ik nog niet echt aan versieren toe. Maar ik ga ook moeite krijgen met versieren denk ik, ja.
Edit: Ex-vriendin dus..
“Illusion is the first of all pleasures.”quote:Op donderdag 3 november 2011 13:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat leef je toch in een illusie, Heloef.
Het smintje vergeten probably.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goedzo Kree!
Waarom is het niet meer geworden?
Bewijs dat maar eens!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat het jouw kloon is.
"I reject your reality and substitute it for my own." - heloefquote:Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
“Illusion is the first of all pleasures.”
Nee joh, ik ben geweldig.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat leef je toch in een illusie, Heloef.
Niet zo lang, kleine 3 maanden. Maar het is erg verwarrend omdat ik met langere relaties (3 jaar, 1 jaar) minder moeite had toen het uit was. Of in ieder geval werd het beter na een paar weekjes. Nu wil ik haar nog steeds terug en mis ik haar nog net zo erg als een paar weken terug. Ik kan het nog niet echt afsluiten en verwerken zeg maar.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rot voor je, moet echt een kutgevoel zijn, ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt...![]()
Hoe lang hadden jullie al een relatie?
Dank jequote:
Waarom is het uitgegaan?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:48 schreef Sephael het volgende:
[..]
Niet zo lang, kleine 3 maanden. Maar het is erg verwarrend omdat ik met langere relaties (3 jaar, 1 jaar) minder moeite had toen het uit was. Of in ieder geval werd het beter na een paar weekjes. Nu wil ik haar nog steeds terug en mis ik haar nog net zo erg als een paar weken terug. Ik kan het nog niet echt afsluiten en verwerken zeg maar.
[..]
Dank je
Tja, de precieze reden zou ik ook wel is willen weten. Het was een paar maanden heel erg leuk samen waarna het een weekje wat minder ging. Vervolgens zegt zij, naar aanleiding van die week, het gevoel is een beetje weg, dus ik wil er mee stoppen.quote:
Fappen op school, hmm, dat heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He, het is no fap november!
Oh god dat meen je niet?quote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je of ze een nieuwe gozer heeft of daar mee bezig is? Ze nam je relatie wss niet zo serieus, anders doe je er nog alles aan om te kijken of het gevoel veranderd lijkt me.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:53 schreef Sephael het volgende:
[..]
Tja, de precieze reden zou ik ook wel is willen weten. Het was een paar maanden heel erg leuk samen waarna het een weekje wat minder ging. Vervolgens zegt zij, naar aanleiding van die week, het gevoel is een beetje weg, dus ik wil er mee stoppen.
Ik kan niet begrijpen dat dat 'gevoel' in een weekje helemaal weg is en niet meer terug kan komen. Daar heb ik haar naar gevraagd, maar dat kan ze niet uitleggen. Uiteindelijk ben ik maar gestopt met doorvragen wat af en toe kan ik nogal over dingen door zeuren en daar wordt het niet beter van..
Verdomme, ik hou van je.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fappen op school, hmm, dat heb ik nog nooit gedaan.
Helaas.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook al gefaald hoor
Te laat.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een Zweedse van rond de 1.60 meter en 21 jaar. Zandloperfiguur.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ga naar Ikea, kan ik nog iets voor iemand meenemen?
Printer aangesloten op WiFi zekerquote:Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Te laat.
Tevens, het is ging dus over de uitvinding van het internet. Nu doet de printer het niet.
Als je bij de tweede korting krijgt, wil ik er ook wel een.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een Zweedse van rond de 1.60 meter en 21 jaar. Zandloperfiguur.
Nee, dat denk ik niet. Daar is ze niet het type voor, en ik denk dat ik dat viavia wel zou horen. Maar inderdaad, dat heb ik ook gevraagd, waarom ze niet wilde proberen om er samen aan te werken. Antwoord was omdat ze dacht dat dat 'gevoel' ook niet meer terug zou komen.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Weet je of ze een nieuwe gozer heeft of daar mee bezig is? Ze nam je relatie wss niet zo serieus, anders doe je er nog alles aan om te kijken of het gevoel veranderd lijkt me.
Die van mij mag ook plat zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat is best wel een groot verschil ookquote:Op donderdag 3 november 2011 14:00 schreef Sephael het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Daar is ze niet het type voor, en ik denk dat ik dat viavia wel zou horen. Maar inderdaad, dat heb ik ook gevraagd, waarom ze niet wilde proberen om er samen aan te werken. Antwoord was omdat ze dacht dat dat 'gevoel' ook niet meer terug zou komen.
Nu hou ik het er maar op dat ze gewoon te jong is en dat we daardoor anders over dingen denken. (Zij is 16, ik 21)
Cup C met geverfd rood of zwart haar, dan mag je hem hier per UPS afleveren.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is best wel een groot verschil ook
Graag 1 van deze maar een centimetertje of 10 groter.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
16-jarigenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef Sinji het volgende:
Looool 16. Die zijn wispelturiger dan de staart van mijn hond. Daar begin je toch geen relatie mee man. Sorry to be James Blunt
Ik vraag mij altijd af, hoe kan zo een relatie tussen een student en een middelbare scholier nou werken? Ik kan mij niet voorstellen dat het met mij en iemand onder de 18 gaat werken. Doe dan maar een uni studente met brainz.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is best wel een groot verschil ook
Beetje blunt mag af en toe wel, kan er wel om lachen. Legt de oorzaak ook lekker buiten mijzelfquote:Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef Sinji het volgende:
Looool 16. Die zijn wispelturiger dan de staart van mijn hond. Daar begin je toch geen relatie mee man. Sorry to be James Blunt
Ik heb een relatie met een middelbare scholierquote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af, hoe kan zo een relatie tussen een student en een middelbare scholier nou werken? Ik kan mij niet voorstellen dat het met mij en iemand onder de 18 gaat werken. Doe dan maar een uni studente met brainz.
Sterker nog, ik ben inmiddels student af met mn HBO-diplomaatje.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af, hoe kan zo een relatie tussen een student en een middelbare scholier nou werken? Ik kan mij niet voorstellen dat het met mij en iemand onder de 18 gaat werken. Doe dan maar een uni studente met brainz.
Sommige wil ik zo ontzettend hard doen.quote:
Jullie wonen ver van elkaar toch? Is het Zeeland-Groningen, of is het iets handelbaarder?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een middelbare scholier![]()
Maar ik ben ook nog maar net begonnen op de uni, ik zit nog wel in die belevingswereld
Kijk, met jullie verschil kan het nog, maar je zult merken dat je op het hoger onderwijs snel een stuk volwassener gaat worden, ben echt in de 4 jaar dat ik meeloop op het HBO compleet veranderd onbewust. Als er iemand dan aankomt met "straks so duits, en dan dit , en dat, en dit, en dat" heb ik helemaal geen behoefte daarin geinteresseerd te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een relatie met een middelbare scholier![]()
Maar ik ben ook nog maar net begonnen op de uni, ik zit nog wel in die belevingswereld
Brabant-Twente, drie uur treinenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie wonen ver van elkaar toch? Is het Zeeland-Groningen, of is het iets handelbaarder?
Ik doe het echt.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige wil ik zo ontzettend hard doen.
Nee wrijf het er anders in.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe het echt.
Maar wel te weinig.
Als ik haar moet geloven is het de Vanessa Carlton met a 1000 miles, kind of love.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Sommige wil ik zo ontzettend hard doen.
Ik denk van mezelf wel eens dat ik nooit volwassen zal wordenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Kijk, met jullie verschil kan het nog, maar je zult merken dat je op het hoger onderwijs snel een stuk volwassener gaat worden, ben echt in de 4 jaar dat ik meeloop op het HBO compleet veranderd onbewust. Als er iemand dan aankomt met "straks so duits, en dan dit , en dat, en dit, en dat" heb ik helemaal geen behoefte daarin geinteresseerd te zijn.
Als hij er is, eerst koppie koffie doen met mams of naar boven und JETZT!?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe het echt.
Maar wel te weinig.
Heb je al een cadeau?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe het echt.
Maar wel te weinig.
Ik ga naar hem toequote:Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Als hij er is, eerst koppie koffie doen met mams of naar boven und JETZT!?
Geeft niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef Sinji het volgende:
Shit, ik wou kaneelstickie qouten. Darn phoon
3 uurtjes trein en dan knallen, begrijp ik dat goed?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga naar hem toe
Hij gaat zijn ouders proberen over te halen niet mee te hoeven op familiebezoek, volgens mij.
En dan
Zou wat zijn als je op die leeftijd nog verplicht mee moet naar je familie, of ligt aan mij en heb ik te makkelijke ouders gehad? Als ouder zou ik zeggen van:"gun die jongen zijn bonusround".quote:Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga naar hem toe
Hij gaat zijn ouders proberen over te halen niet mee te hoeven op familiebezoek, volgens mij.
En dan
Zoiets jaquote:Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Sephael het volgende:
[..]
3 uurtjes trein en dan knallen, begrijp ik dat goed?
goed om te lezen, idd.hoopvol. Maar waar sta je nu dan als ik vragen mag? En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:59 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
ff de OP gelezen; best heftig man. Misschien om je wat hoop te geven. Ik ben ook 23 en had tot een paar weken geleden eigenlijk nog nooit iemand versierd; nog nooit seks gehad en slechts een enkele date, welke over het algemeen ook voor geen meter liepen. Eerste helft van dit jaar heb ik ook last gehad van een depressie en ik dacht ook dat ik nooit meer iemand zou gaan vinden. Ik had nooit gedacht dat ik een half jaartje later zou staan waar ik nu sta; maar het kan dus wel degelijk omslaan. Hoop blijven houden!
Zijn ouders hebben me nog nooit gezien enzo, weet niet of ze hem wel alleen in huis willen laten blijven met een 'vreemde'quote:Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je op die leeftijd nog verplicht mee moet naar je familie, of ligt aan mij en heb ik te makkelijke ouders gehad? Als ouder zou ik zeggen van:"gun die jongen zijn bonusround".
By being a baws.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Rockefeller- het volgende:
[..]
goed om te lezen, idd.hoopvol. Maar waar sta je nu dan als ik vragen mag? En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Een vreemde meid, ik denk dat papa mama wel mee sleept.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben me nog nooit gezien enzo, weet niet of ze hem wel alleen in huis willen laten blijven met een 'vreemde'
Ahhh, dus het is heel sneaky allemaal, kinky!quote:Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben me nog nooit gezien enzo, weet niet of ze hem wel alleen in huis willen laten blijven met een 'vreemde'
Het was nogal stiekem eerst jaquote:Op donderdag 3 november 2011 14:19 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ahhh, dus het is heel sneaky allemaal, kinky!
Geef hem een birthday-job, if you know what I mean.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geef hem wel de belofte dat hij nog een keer wiet van me krijgt ofzo
Ik heb geen idee, beschrijf eens?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geef hem een birthday-job, if you know what I mean.
Het was zeker een probleem geworden door het blowen? Lijkt me vreemd als je om andere redenen ruzie krijgt met ouders.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was nogal stiekem eerst ja
Toen met mijn ouders en zijn ouders allebei ruzie gehad, en nu moet het allemaal nog een beetje normaliseren
Misschien zijn de ouders wel uber-gristelijk en zijn ze bang dat hun zoon de duivelse verleiding in de vorm van een Loka niet kan weerstaan.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je op die leeftijd nog verplicht mee moet naar je familie, of ligt aan mij en heb ik te makkelijke ouders gehad? Als ouder zou ik zeggen van:"gun die jongen zijn bonusround".
Waarom zou je ruzie hebben om een relatie tussen 2 even oude kinderne?quote:Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was nogal stiekem eerst ja
Toen met mijn ouders en zijn ouders allebei ruzie gehad, en nu moet het allemaal nog een beetje normaliseren
Nee, door XTCquote:Op donderdag 3 november 2011 14:21 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het was zeker een probleem geworden door het blowen? Lijkt me vreemd als je om andere redenen ruzie krijgt met ouders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |