abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103908679

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Do what you love, love what you do!
pi_103908696
Kree, ik had een topic geopend waarin ik vertelde over mijn sociale fobie en toen werd ik verwezen naar deze reeks. Sindsdien post ik zo nu en dan mee.
pi_103908706
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:52 schreef Rockefeller- het volgende:
Kree, ik had een topic geopend waarin ik vertelde over mijn sociale fobie en toen werd ik verwezen naar deze reeks. Sindsdien post ik zo nu en dan mee.
Ok ja ken het hele verhaal niet, linkje naar topic? ;)
pi_103908713
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Ja ik ben van helemaal niks naar relatie gegaan, en nu in de situatie dat er een ander meisje al dan niet in het plaatje komt. En mijn vriendin jaloers is. :')

En ik heb geen idee hoe daar mee om te gaan. Dus allemaal beetje nieuw

Maar ja leer je nog is wat. Maar awesome dat je een vriendin hebt, heb jij haar versierd of andersom?
je bent altijd interessanter als je in een relatie zit he...
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_103908725
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef kree het volgende:

[..]

Ok ja ken het hele verhaal niet, linkje naar topic? ;)
Zit gigantisch in de knoop
  donderdag 3 november 2011 @ 10:53:44 #6
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103908726
Genoeg uitgesteld, ik moet nu echt naar school :')
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_103908735
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:48 schreef Rockefeller- het volgende:

[..]

Haha, is 't toch goedgekomen. En het gaat goed allemaal?
We wonen nogal ver bij elkaar vandaan en zien daarom elkaar niet zo vaak, dat is wel jammer...
En soms ben ik niet zo heel handig in het overbrengen van dingen, wat af en toe voor misverstanden zorgt :+
Maar we maken het wel de hele tijd weer goed omdat we op een onverklaarbare manier heel veel van elkaar zijn gaan houden O+
pi_103908745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:46 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Ja ik ben van helemaal niks naar relatie gegaan, en nu in de situatie dat er een ander meisje al dan niet in het plaatje komt. En mijn vriendin jaloers is. :')

En ik heb geen idee hoe daar mee om te gaan. Dus allemaal beetje nieuw

Maar ja leer je nog is wat. Maar awesome dat je een vriendin hebt, heb jij haar versierd of andersom?
Hehe, naja, altijd duidelijk een keuze maken voor wie je gaat denk. Dat moet gewoon voor iedereen duidelijk zijn.

Ik heb zelf trouwens geen vriendin; het is meer een scharrel op dit moment. Maar ik sluit niet uit dat er meer in zit... twijfel zelf nog een beetje of ik dat wil of niet. En tja... wie heeft wie versierd? Moeilijk te zeggen eigenlijk. Er was een meid die ik via paiq kende (net 2 dagen, 2 uurtjes mee gepraat), die ging op stap in EHV en vroeg of ik ook langs kwam. Dus toen ben ik op stap geweest met haar en een vriend en vriendin van haar. Uiteindelijk heb ik die avond toen bijna gezoend met die vriendin van haar (denk wel iets meer initatief vanuit mijn kant dan vanuit haar; maar het was wederzijds). En tja... twee weken later had ik een 2 dagen en 2 nachten durende date met die meid :)... zodoende.
  donderdag 3 november 2011 @ 10:54:59 #9
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103908753
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je komt binnen zonder ook maar enige ervaring, en na een paar weken heb je meteen al twee van de users gezoend :')
(daar schaam ik me nog steeds voor trouwens, maar gelukkig heeft Newbie me vergeven O+)
Hehe, slettebak. :* Erg leuk voor jullie.

Maar er is dus momenteel niet echt een vrouw in dit topic die op zoek is. Dat compliceert het wel degelijk. Sausagefest!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 3 november 2011 @ 10:55:28 #10
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103908764
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

We wonen nogal ver bij elkaar vandaan en zien daarom elkaar niet zo vaak, dat is wel jammer...
En soms ben ik niet zo heel handig in het overbrengen van dingen, wat af en toe voor misverstanden zorgt :+
Maar we maken het wel de hele tijd weer goed omdat we op een onverklaarbare manier heel veel van elkaar zijn gaan houden O+
Dit ja. Komt nog bij dat ik af en toe stikjaloers wordt (door mezelf gewoon) en autistisch ga reageren enzo :')

Shit. Ik zit nogsteeds op FOK!

Oke schatjes nu ga ik echt afsluiten, laters
pi_103908783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hoeft elkaar niet elke dag te zien toch, soms werkt dat alleen maar averechts. Maar wel lekker dat je nu iemand om je heen hebt
pi_103908807
quote:
Ha ok nou ben 28 en woon ook nog steeds thuis :')
Herken je probleem wel hoewel ik niet echt met psychische klachten zit.
Een dipje af en toe heb ik vooral omdat het voor mij ook lastig is om iemand te vinden (en het zit niet mee met school, langstudeerder enzo).

Maar je zit hier wel goed dan in het topic ;)
Misschien komt er wel een user langs die effe met je wil chatten, had ik ook ineens uit het niks ;)
pi_103908818
Goedemorgen schatjes, ik heb heeeeeeeeeeerlijk geslapen.
pi_103908823
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:56 schreef Rockefeller- het volgende:

[..]

Je hoeft elkaar niet elke dag te zien toch, soms werkt dat alleen maar averechts. Maar wel lekker dat je nu iemand om je heen hebt
Liever wel wat vaker dan nu het geval is hoor :@
Ik mis hem de hele tijd na twee dagen al weer enorm :P
En alles gaat natuurlijk niet van een leien dakje wat geheel te wijten is aan mijn communicatieproblemen, vrees ik, maar als we bij elkaar zijn voelt het gewoon perfect allemaal O+
pi_103908849
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:54 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Hehe, naja, altijd duidelijk een keuze maken voor wie je gaat denk. Dat moet gewoon voor iedereen duidelijk zijn.

Ik heb zelf trouwens geen vriendin; het is meer een scharrel op dit moment. Maar ik sluit niet uit dat er meer in zit... twijfel zelf nog een beetje of ik dat wil of niet. En tja... wie heeft wie versierd? Moeilijk te zeggen eigenlijk. Er was een meid die ik via paiq kende (net 2 dagen, 2 uurtjes mee gepraat), die ging op stap in EHV en vroeg of ik ook langs kwam. Dus toen ben ik op stap geweest met haar en een vriend en vriendin van haar. Uiteindelijk heb ik die avond toen bijna gezoend met die vriendin van haar (denk wel iets meer initatief vanuit mijn kant dan vanuit haar; maar het was wederzijds). En tja... twee weken later had ik een 2 dagen en 2 nachten durende date met die meid :)... zodoende.
Nou ja ik heb een vriendin, en dat laat je dan duidelijk merken.. Maar dat schijnt de vriendin niet uit te maken _O-

Maar je bent dus actief gaan versieren? Keurig hoor, en ach relaties en dingen moeten groeien ben ik van mening. Dus misschien na een tijdje is het allemaal wel duidelijk en tot die tijd gewoon gezellig hebben..
pi_103908851
quote:
ff de OP gelezen; best heftig man. Misschien om je wat hoop te geven. Ik ben ook 23 en had tot een paar weken geleden eigenlijk nog nooit iemand versierd; nog nooit seks gehad en slechts een enkele date, welke over het algemeen ook voor geen meter liepen. Eerste helft van dit jaar heb ik ook last gehad van een depressie en ik dacht ook dat ik nooit meer iemand zou gaan vinden. Ik had nooit gedacht dat ik een half jaartje later zou staan waar ik nu sta; maar het kan dus wel degelijk omslaan. Hoop blijven houden!
pi_103908877
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:53 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

je bent altijd interessanter als je in een relatie zit he...
Mmhaw.. altijd al last van gehad.. alleen nooit een jaloerse vriendin..
pi_103908892
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:57 schreef kree het volgende:

[..]

Ha ok nou ben 28 en woon ook nog steeds thuis :')
Herken je probleem wel hoewel ik niet echt met psychische klachten zit.
Een dipje af en toe heb ik vooral omdat het voor mij ook lastig is om iemand te vinden (en het zit niet mee met school, langstudeerder enzo).

Maar je zit hier wel goed dan in het topic ;)
Misschien komt er wel een user langs die effe met je wil chatten, had ik ook ineens uit het niks ;)
Maar heb je wel dates/flirten etc.? of lukt dat ook niet echt?
pi_103908910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:01 schreef Rockefeller- het volgende:

[..]

Maar heb je wel dates/flirten etc.? of lukt dat ook niet echt?
haha 1 date gehad, en dat was heel leuk maar dat is een heel verhaal.
Doe maar DM of PM als je het wil weten want ik wil ze hier in het topic niet nog een keer vervelen met dat hele verhaal. ;)
pi_103908911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:59 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Nou ja ik heb een vriendin, en dat laat je dan duidelijk merken.. Maar dat schijnt de vriendin niet uit te maken _O-

Maar je bent dus actief gaan versieren? Keurig hoor, en ach relaties en dingen moeten groeien ben ik van mening. Dus misschien na een tijdje is het allemaal wel duidelijk en tot die tijd gewoon gezellig hebben..
Ja actiever idd. Ook vaker op stap geweest weer na de zomer; ook wel meerdere leuke interacties gehad met uitgaan. Op werk ook steeds betere band met collega's, en ben via hun met het uitgaan ook weer nieuwe meiden tegen gekomen. Het duurt allemaal ff, maar opeens begint dat dan, schijnbaar uit het niets, toch te lopen.
pi_103908916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:01 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Mmhaw.. altijd al last van gehad.. alleen nooit een jaloerse vriendin..
last gehad van aandacht? Of begrijp ik het nu niet goed?
  donderdag 3 november 2011 @ 11:03:20 #22
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103908928
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:58 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen schatjes, ik heb heeeeeeeeeeerlijk geslapen.
Hoi ander schatje. :*
pi_103908984
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ja actiever idd. Ook vaker op stap geweest weer na de zomer; ook wel meerdere leuke interacties gehad met uitgaan. Op werk ook steeds betere band met collega's, en ben via hun met het uitgaan ook weer nieuwe meiden tegen gekomen. Het duurt allemaal ff, maar opeens begint dat dan, schijnbaar uit het niets, toch te lopen.
denk je dat het echt iets te maken heeft gehad met een andere instelling, of is er ook een hele grote geluksfactor geweest? Het is natuurlijk makkelijker achteraf redeneren nu het, schijnbaar uit het niets (je eigen woorden), wel lukt?
  donderdag 3 november 2011 @ 11:05:50 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103908992
Zo. Daar zijn we weer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:06:17 #25
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909002
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:05 schreef heloef het volgende:
Zo. Daar zijn we weer.
heloef, lekker ventje van me. Je weet dat het no-shave november is he?
pi_103909008
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

last gehad van aandacht? Of begrijp ik het nu niet goed?
ja "last van aandacht" ik had er nooit last van,het waren alleen altijd van de meiden waar ik dus niks mee moest.. Alleen mijn huidige vriendin heeft er een beetje moeite mee dus nu wordt het last..
pi_103909040
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:02 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Actiever is beter.. Op de een of andere manier ga je dan over zo'n "dood punt" heen en durf je opeens meer dingen.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:08:03 #28
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103909060
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

heloef, lekker ventje van me. Je weet dat het no-shave november is he?
Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.
C'est la vie
pi_103909084
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja sorry maar ik ga de 18de neuken dus die struik daar beneden moet worden gekapt binnenkort.
Goede instelling ^O^
  donderdag 3 november 2011 @ 11:10:01 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909112
quote:

[..]

Ok, succes kerel! En laat ons vooral weten hoe ze was!
Nog tips nodig?
  donderdag 3 november 2011 @ 11:10:37 #31
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103909128
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ok, succes kerel! En laat ons vooral weten hoe ze was!
Nog tips nodig?
Nee joh door alles wat Myra hier heeft gepost weet ik precies wat te doen.
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 11:11:09 #32
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909138
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee joh door alles wat Myra hier heeft gepost weet ik precies wat te doen.
Nice.
pi_103909170
quote:

[..]

Go heloef!... keurig.
pi_103909249
quote:

[..]

Met wie?
pi_103909255
Ik zoek nog een cadeau voor Newbie voor komende zondag, maar ik heb even geen inspiratie ;(
  donderdag 3 november 2011 @ 11:18:00 #36
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909274
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zoek nog een cadeau voor Newbie voor komende zondag, maar ik heb even geen inspiratie ;(
Een voorbinddildo! Doet het altijd goed.
pi_103909296
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een voorbinddildo! Doet het altijd goed.
Ligt eraan.. Is ie keeper ??
pi_103909307
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Ik snap deze niet, denk ik ;(
  donderdag 3 november 2011 @ 11:19:34 #39
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909308
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Arme Stefan Postma.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:21:09 #40
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103909342
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:16 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Met wie?
Myra
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 11:21:53 #41
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103909363
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik snap deze niet, denk ik ;(
De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.
C'est la vie
pi_103909366
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Myra
_O_
pi_103909378
quote:

[..]

Myra
Lucky girl
pi_103909380
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:

[..]

De keeper van ADO had ooit een homevideo gemaakt waarin hij genomen werd door zijn vrouw met een voorbind dildo.
Ach zo...
Ik ga sowieso niets opnemen, dat is strafbaar namelijk 8-)
pi_103909382
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Arme Stefan Postma.
2x genaaid door zijn vriendin. 1x op bed en 1x op het internet..
pi_103909411
quote:

[..]

Myra
Echt serieus relatie matriaal en dingen? Leuk.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:24:05 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909415
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij toen bij Wolves speelde.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:24:21 #48
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach zo...
Ik ga sowieso niets opnemen, dat is strafbaar namelijk 8-)
Je bent toch al ouder dan 18?
pi_103909435
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

zij wel maar hij niet :P
pi_103909437
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij niet :D
  donderdag 3 november 2011 @ 11:25:49 #51
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij niet :D
_O-
Scuzi.

Dat neemt niet weg dat je hem nog steeds dat ding kan geven zonder het te filmen.
pi_103909507
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

_O-
Scuzi.

Dat neemt niet weg dat je hem nog steeds dat ding kan geven zonder het te filmen.
Daar heb je dan weer gelijk in.
Eerst die vibrator die ik gisteren heb besteld maar eens samen met hem uitproberen :s)
pi_103909659
Heb ik nu het topic doodgemaakt? :'(
  donderdag 3 november 2011 @ 11:33:35 #54
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909682
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Daar heb je dan weer gelijk in.
Eerst die vibrator die ik gisteren heb besteld maar eens samen met hem uitproberen :s)
Nice.

Ik hoorde laatst een verhaal van een meisje dat nog thuiswoont, die was naar de sexshop gegaan. Vibo gekocht (zo'n grote), naar huis gegaan met 2 vriendinnen waar ze even snel de vibo in een andere doos (ooooow wat slecht) had gedaan en op de trap gezet voordat ze naar de wc ging.
Enter: de moeder. "Oh wat leuk, heb je nieuwe schoenen gekocht?"

Needless to say, hilarity ensued.
pi_103909687
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
Zoiets... ik zit nu te zoeken naar een wtf facepalm emoticon of iets in die richting :P
  donderdag 3 november 2011 @ 11:33:57 #56
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909695
quote:
Nee hoor, ik hoor graag over je experimenten.
pi_103909739
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Zoiets... ik zit nu te zoeken naar een wtf facepalm emoticon of iets in die richting :P
Oh, ik was even vergeten dat jij ook meelas :@
Nou ja, als je maar niks doorverteld aan de rest, jij schrikt toch nergens van :P
pi_103909760
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, ik was even vergeten dat jij ook meelas :@
Nou ja, als je maar niks doorverteld aan de rest, jij schrikt toch nergens van :P
Whahaha... volgens mij vergeet je dat wel vaker :P
Maar ik houd FOK en privé puur gescheiden O-)
pi_103909781
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nice.

Ik hoorde laatst een verhaal van een meisje dat nog thuiswoont, die was naar de sexshop gegaan. Vibo gekocht (zo'n grote), naar huis gegaan met 2 vriendinnen waar ze even snel de vibo in een andere doos (ooooow wat slecht) had gedaan en op de trap gezet voordat ze naar de wc ging.

_O-
Ik weet het niet, mijn ouders zijn zo preuts dat ik me dood zou schamen denk ik :P
Bij andere mensen dan mijn ouders zou het me niet zoveel kunnen schelen.
pi_103909788
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nice.

Haha, ik denk dat iedereen wel dit soort verhalen heeft :). Moeders weten altijd precies wat er allemaal op je kamer ligt. Heeft geen enkele zin om iets te verstoppen.
pi_103909815
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:37 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Haha, ik denk dat iedereen wel dit soort verhalen heeft :). Moeders weten altijd precies wat er allemaal op je kamer ligt. Heeft geen enkele zin om iets te verstoppen.
Ik weet wel wat dingen op mijn kamer waarvan mijn moeder absoluut niet weet dat ze er liggen hoor, anders was ze ongetwijfeld ontzettend kwaad op me geworden :s)
pi_103909825
quote:
misschien wat pijnlijk voor bepaalde onvrijwillige vrijgezellen hier om alle details te krijgen over jouw sexuele escapades vind je niet? ;)
pi_103909852
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:38 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

misschien wat pijnlijk voor bepaalde onvrijwillige vrijgezellen hier om alle details te krijgen over jouw sexuele escapades vind je niet? ;)
Heb jij al eens een vriendin gehad? :)
En ik denk dat veel users hier vaker seks hebben gehad dan ik hoor :P
pi_103909878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik weet wel wat dingen op mijn kamer waarvan mijn moeder absoluut niet weet dat ze er liggen hoor, anders was ze ongetwijfeld ontzettend kwaad op me geworden :s)
Ik waag het te betwijfelen :P. Ze willen meestal ook weer niet dat jij weet dat ze op je kamer hebben liggen rondneuzen...
pi_103909906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb jij al eens een vriendin gehad? :)
En ik denk dat veel users hier vaker seks hebben gehad dan ik hoor :P
maar het schiet wel wat voorbij aan het onderwerp van dit topic, maar dat is volgens mij al een hele poos zo..
  donderdag 3 november 2011 @ 11:41:06 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103909910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:23 schreef Arthur_Dent het volgende:

[..]

Echt serieus relatie matriaal en dingen? Leuk.
Ja ik had jou misschien eerst moeten uitleggen dat dit een vaker terugkomende grap is van ons tweeën.
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 11:41:19 #67
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Go on....
pi_103909928
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik waag het te betwijfelen :P. Ze willen meestal ook weer niet dat jij weet dat ze op je kamer hebben liggen rondneuzen...
Nee, ze zouden echt woest zijn als ze het vonden hoor, ik ben er echt vrij zeker van ;)
pi_103909935
Mijn moeder vond ik een keer de doos met nieuwe vibrator die ik had gekocht en dat was rond kerst. En toen zei ze zo van "Ik hoop dat je die niet voor mij hebt gekocht, want ik heb er al."
  donderdag 3 november 2011 @ 11:42:20 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103909946
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, ze zouden echt woest zijn als ze het vonden hoor, ik ben er echt vrij zeker van ;)
Vertel, wat is het!
pi_103909951
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder vond ik een keer de doos met nieuwe vibrator die ik had gekocht en dat was rond kerst. En toen zei ze zo van "Ik hoop dat je die niet voor mij hebt gekocht, want ik heb er al."
Hmm... mooie reactie :)
pi_103909962
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vertel, wat is het!
Het is in elk geval niet legaal.
Maar het ligt er ook nog niet zo lang hoor.
pi_103909970
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Vertel, wat is het!
haar moeder leest hier wel eens mee hoor...
pi_103909997
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Tss... nu je erbij zegt dat het niet legaal is begin ik ook benieuwd te worden :D
pi_103909999
Als mijn moeder drugs zou vinden zou ze boos worden of sigaretten. Over de rest doet ze niet moeilijk.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:44:36 #76
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103910010
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:41 schreef Myraela het volgende:
Toen ik een keer een camera ging pakken die in een la van mijn moeder lag riep ze nog snel "niet schrikken je komt er misschien een vibrator tegen"
Ik heb die camera gepakt met handschoenen aan.
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 11:44:57 #77
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103910020
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je hebt je batspartij met newbie opgenomen?
pi_103910025
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Toen ik een keer een camera ging pakken die in een la van mijn moeder lag riep ze nog snel "niet schrikken je komt er misschien een vibrator tegen"
:')
pi_103910062
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef Myraela het volgende:
Als mijn moeder drugs zou vinden zou ze boos worden of sigaretten. Over de rest doet ze niet moeilijk.
Mijn moeder is ook wel zo denk ik, dus ze zou boos worden om wat ze zou vinden.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:46:51 #80
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103910076
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja wat nou?
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 11:46:52 #81
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103910077
Ben ik even blij dat ik op mezelf woon.

Al ligt er niks spannends meer, aangezien mijn ex alles heeft meegenomen. ;(
pi_103910118
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:46 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja wat nou?
Nee, groot gelijk heb je hoor. Ik moet nog eens een plek verzinnen voor mijn vibrators, ik heb helemaal geen ruimte hier. :')
  donderdag 3 november 2011 @ 11:48:54 #83
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103910150
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee, groot gelijk heb je hoor. Ik moet nog eens een plek verzinnen voor mijn vibrators, ik heb helemaal geen ruimte hier. :')
Als in meervoud? Nasty girl. ~O>
pi_103910249
Genoeg daarover, gaat iemand nog iets doen vanavond?
  donderdag 3 november 2011 @ 11:52:55 #85
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103910273
Werken.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:53:57 #86
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103910313
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:52 schreef Myraela het volgende:
Genoeg daarover, gaat iemand nog iets doen vanavond?
Fappen
C'est la vie
pi_103910327
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:53 schreef heloef het volgende:

[..]

Fappen
Tof. Waar deze keer?
pi_103910332
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Werken.
Oh ja, en soppen.
pi_103910338
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef heloef het volgende:

[..]

_O-
  donderdag 3 november 2011 @ 11:54:53 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103910345
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Tof. Waar deze keer?
Het bed van de buurvrouw.
C'est la vie
pi_103910371
quote:
7s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Het bed van de buurvrouw.
Leuke voor de afwisseling wel.
  donderdag 3 november 2011 @ 11:56:26 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103910384
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:55 schreef Myraela het volgende:

[..]

Leuke voor de afwisseling wel.
Ja extra spannend.
Ik wou het in de trein doen eerst, maar dat was zo onorigineel.
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 11:57:21 #93
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103910417
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh ja, en soppen.
Het is no fap november. Dus alleen werken voor mij.
pi_103910433
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:56 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja extra spannend.
Ik wou het in de trein doen eerst, maar dat was zo onorigineel.
Op de fiets trekt je echt niet?
Was best spannend hoor, het gevoel dat er zo iemand te gordijnen open kan trekken en je dan ziet.
pi_103910474
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is no fap november. Dus alleen werken voor mij.
No fap, no shave, wat mag er nog wel deze maand :o
En waarom zou je in vredesnaam een maand niet rukken? :')
  donderdag 3 november 2011 @ 12:00:23 #96
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103910511
Een maand niet rukken.
Jezus Christus wat zou ik dan lekker klaarkomen op 3 december.
C'est la vie
pi_103910524
Een maand niet klaarkomen, eaaaasyy.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:01:00 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103910529
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Geen idee. Ik faalde sowieso al de eerste dag. En de tweede dag. Maar vandaag ga ik het volhouden.
Ik moet me ook scheren voor werk, dus dat zit er ook niet in.
pi_103910564
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Opsparen hè :)
Is het na een maand des te beter
pi_103910583
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
Hmm... heloef zorgt er de 18e wel voor dat je dat deze maand niet gaat halen :P
Toch heloef???
pi_103910585
Volgens mij wordt het poeder na een paar weken..

Dat blijft toch nooit goed, een maand..
  donderdag 3 november 2011 @ 12:04:02 #102
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103910604
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef Arthur_Dent het volgende:
Volgens mij wordt het poeder na een paar weken..

Dat blijft toch nooit goed, een maand..
Het heb wel eens gedaan. Totally worth it.
Alleen moesten we na afloop wel een hoop schoonmaken.
pi_103910611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:02 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Opsparen hè :)
Is het na een maand des te beter
Je gaat toch ook niet een maand niet poepen :')
De opluchting is het ongemak niet waard, denk ik.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:05:12 #104
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103910630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Toch heloef???
Deze man snapt het.
C'est la vie
pi_103910633
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:03 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Toch heloef???
Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 seconden :P
  donderdag 3 november 2011 @ 12:05:46 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103910652
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heloef zei pas dat hij al blij is als zijn eerste keer langer duurt dan 15 seconden :P
Herkenbaar. ;(
  donderdag 3 november 2011 @ 12:05:51 #107
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103910657
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je moet altijd laag in zetten, zo is het altijd een win-win situatie.
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 12:06:21 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103910672
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Je moet altijd laag in zetten, zo is het altijd een win-win situatie.
Ben jij mij 8 jaar geleden?
pi_103910686
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Herkenbaar. ;(
Bij ons ook hoor :P
pi_103910704
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef heloef het volgende:
Een maand niet rukken.
Jezus Christus wat zou ik dan lekker klaarkomen op 3 december.
Echt niet. Als je een tijd niet fapt, dan voelt die eerste keer dat je het doet en je klaarkomt juist echt kut. Raar gevoel in je ballen geeft dat... volgens mij zit er dan zoveel in, dat het er niet in 1x uitkan.
pi_103910711
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
Echt hoor!

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 01:10 schreef Sinji het volgende:
Mrk vind ik ook irritant posten trouwens. Er is altijd een bepaalde geur van superioriteit of denigratie in zijn posts. En hij is totaal niet grappig. Maar hey, ik ken hem verder niet. En nauwelijks gevoel voor humor.
Klopt helemaal. Ik voel me sowieso beter dan iedereen hier in het topic en ik kijk op iedereen neer.
pi_103910733
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:07 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Echt hoor!
Ik heb het nog nooit geprobeerd, zie ik ook geen aanleiding voor.
pi_103910763
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Deze man snapt het.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:11:11 #114
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103910811
quote:
5s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ben jij mij 8 jaar geleden?
Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.
C'est la vie
pi_103910842
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:11 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kan wel zeggen dat ik de eerste vrouw die ik neuk de hele avond tot meerdere orgasmes ga brengen maar dat lijkt me bijna onmogelijk.
Waarom? Newbie kon het wel, en die is nog jonger dan jij :P
pi_103910857
Ik wil trouwens ook Facebook accounts van bepaalde mensen.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:14:19 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103910885
quote:
11s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:13 schreef mrk.n het volgende:
Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou. :')
C'est la vie
pi_103910904
quote:
11s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:13 schreef mrk.n het volgende:
Van de meeste mensen waarnaar ik echt heel erg benieuwd was heb ik ze toch al wel gezien, denk ik...
Maar van een paar wil ik de profielen ook nog wel eens zien ja :s)
pi_103910918
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Een stel grapjassen heeft net op mijn feestboek gegooid dat ik van Robin hou. :')
Wie?
pi_103910924
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Haha... Facebook geheim houden is veel veiliger :P
pi_103910933
Haha. Ik ben zojuist getrouwd via Facebook. :7
  donderdag 3 november 2011 @ 12:16:25 #122
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103910938
quote:

[..]

Gewoon proberen kerel. Gebruik anders voor de zekerheid durex performa.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nice.
pi_103910947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Haha... Facebook geheim houden is veel veiliger :P
Ik zou jouw facebook best kunnen verkopen hoor... :7
pi_103910972
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zou jouw facebook best kunnen verkopen hoor... :7
Pff... durf je niet... Met al die posts hier op FOK kan ik je keihard gaan chanteren O-) >:)
pi_103910986
quote:

[..]

Het is makkelijker dan dat ik dacht.... maar dat kan per meid verschillen.
pi_103910992
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:17 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Pff... durf je niet... Met al die posts hier op FOK kan ik je keihard gaan chanteren O-) >:)
Da's dan weer waar jammer genoeg...
Genoeg info hier die ik liever niet zie in de handen van mensen die jij en ik allebei kennen :@
pi_103911008
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Het is makkelijker dan dat ik dacht.... maar dat kan per meid verschillen.
Tja, ze kan ook doen alsof natuurlijk.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:18:58 #128
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103911018
quote:
11s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:15 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wie?
De gozer die nu naast mij zit toen ik naar de WC was. :')
C'est la vie
pi_103911039
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:

[..]

pi_103911059
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Tja, ze kan ook doen alsof natuurlijk.
:) ik weet vrij zeker dat dat niet het geval was.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:20:25 #131
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103911068
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach, zo hoor je in ieder geval wat zij van jou vindt.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:20:39 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103911070
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zozo.
Die druk ik voel hem. :')
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon proberen kerel. Gebruik anders voor de zekerheid durex performa.
Oh maar ik probeer het ook, alleen ik ga er niet van uit dat het gebeurt.
C'est la vie
pi_103911076
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Da's dan weer waar jammer genoeg...
Genoeg info hier die ik liever niet zie in de handen van mensen die jij en ik allebei kennen :@
Whahaha... Ik weet het :P
Maar je weet dus hé... Facebook blijft geheim ;)
pi_103911079
Zal per meisje wel verschillen.
pi_103911085
Hoi
Anonimity is a bliss
  donderdag 3 november 2011 @ 12:21:11 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103911087
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ach, zo hoor je in ieder geval wat zij van jou vindt.
A. Ik heb haar niet op Feestboek.
B. Post verwijderd toen ik hem las
C'est la vie
pi_103911094
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Whahaha... Ik weet het :P
Maar je weet dus hé... Facebook blijft geheim ;)
Ik heb die van jou gezien :)
  donderdag 3 november 2011 @ 12:22:46 #138
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103911134
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef gewoonfaye het volgende:
Hoi
Suddenly, a wild female appears!

quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef heloef het volgende:

[..]

A. Ik heb haar niet op Feestboek.
B. Post verwijderd toen ik hem las
Het zit je niet mee. ;(
pi_103911145
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:20 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

:) ik weet vrij zeker dat dat niet het geval was.
Gelukkig maar dan. :)
pi_103911160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb die van jou gezien :)
Wacht even... hoe weet jij mijn facebook??? :o
pi_103911169
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Suddenly, a wild female appears!

[..]

Het zit je niet mee. ;(
Ik ben be.. o wacht
Anonimity is a bliss
pi_103911175
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Ik weet van niets hoor. :{
  donderdag 3 november 2011 @ 12:24:40 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103911194
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik ben be.. o wacht
Gedumpt?
pi_103911199
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:23 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Geruild voor die van strawberry :D
  donderdag 3 november 2011 @ 12:25:35 #145
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103911218
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gedumpt?
Long story and i know all about it.
C'est la vie
pi_103911219
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Geruild voor die van strawberry :D
Met wie? :P
Ik kreeg die van Straw al van haarzelf...
pi_103911247
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:24 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gedumpt?
You dont wanna know
Anonimity is a bliss
pi_103911265
Sad panda is sad
Anonimity is a bliss
  donderdag 3 november 2011 @ 12:27:25 #149
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103911269
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:26 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

You dont wanna know
Ok. Sterkte.
pi_103911284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:25 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Met wie? :P
Ik kreeg die van Straw al van haarzelf...
Ik lul maar wat joh ;)
pi_103911298
Ik ben echt een fb-addict.
pi_103911307
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik lul maar wat joh ;)
Pff... dacht al :)
De enige die mijn facebook kent is loka en daar hou ik het maar bij :P
  donderdag 3 november 2011 @ 12:29:20 #153
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103911315
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Sad panda is sad
Come in panda's arms.
C'est la vie
pi_103911325
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:28 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik lul maar wat joh ;)
Hij zit al tegen me te klagen op msn over dat hij kwaad wordt enzo :o
:P
pi_103911356
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Newbie kan zo doorklikken hoor ;)
Hij weet je naam en zoveel contacten heb ik niet :o
pi_103911372
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Newbie kan zo doorklikken hoor ;)
Hij weet je naam en zoveel contacten heb ik niet :o
Hmm.. okee.. newbie is dan ook een uitzondering :P
maar dan zijn jullie alsnog de enige 2

Trouwens heb jij meer contacten dan ik :P
pi_103911420
Ik wil Facebooken van mensen, die van mij is privé dus d'r valt niet zo heel veel te zien. Volgens mij.
pi_103911451
quote:
17s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef mrk.n het volgende:
Ik wil Facebooken van mensen, die van mij is privé dus d'r valt niet zo heel veel te zien. Volgens mij.
wiens fb wil je dan?
  donderdag 3 november 2011 @ 12:34:26 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103911460
quote:
17s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:33 schreef mrk.n het volgende:
Je krijgt mijn Feestboek niet.
C'est la vie
pi_103911509
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:34 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

wiens fb wil je dan?
Hij wilde de mijne.
Dus ik heb weer een profiel meer gezien nu 8-)
Er stond alleen niet zoveel op.
pi_103911515
Dit is echt een slechte scène uit dan b film. Ik sta hier mijn confort food uit te zoeken, gaat het geluid van de muziek in de AH hoger en dan dat nummer 'kiss and say goodbye"
Anonimity is a bliss
pi_103911531
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Dit is echt een slechte scène uit dan b film. Ik sta hier mijn confort food uit te zoeken, gaat het geluid van de muziek in de AH hoger en dan dat nummer 'kiss and say goodbye"
Ja vertel dan maar gewoon even wat er aan de hand is hoor :')
pi_103911573
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik geil op de aandacht, dus nee.
Anonimity is a bliss
pi_103911622
Ik wil de facebook van MFN. oO<
pi_103911648
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Narcist :P
pi_103911709
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik geef je gelijk... wij willen ook de Facebook van MFN :P
pi_103911713
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij bent wel de laatste die mag haten. :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet hoe het met jullie hier gaat, maar ik voel me echt ongelofelijk kut.
pi_103911769
quote:
13s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Kusje voor jou
Anonimity is a bliss
pi_103911791
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:34 schreef heloef het volgende:

[..]

Je krijgt mijn Feestboek niet.
Waarom? :'( :'(

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij wilde de mijne.
Dus ik heb weer een profiel meer gezien nu 8-)
Er stond alleen niet zoveel op.
Alles is privé. Pas als je me toevoegt, dan zie je alles. :D
pi_103911888
Ik heb eindelijk een UI :D
pi_103911918
quote:
13s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het daarna wel verteld dacht ik :P
Of het was gewoon een rotbui, dat weet ik niet meer.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:51:58 #172
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103911960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb het daarna wel verteld dacht ik :P
Of het was gewoon een rotbui, dat weet ik niet meer.
Omnia *O*
pi_103911975
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omnia *O*
Inderdaad :D
O+
pi_103912034
Nou, wie gaat er vanavond nog uit? Of wat anders?

Ik zie zo mijn vriendin voor drie kwartier ( :') ) en vanavond ga ik naar Groningen.
pi_103912055
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:55 schreef mrk.n het volgende:

Ik zie zo mijn vriendin voor drie kwartier ( :') ) en vanavond ga ik naar Groningen.
Ik moet werken en in de trein naar huis zitten :')
Geen tijd om wat te gaan doen, en anders had ik waarschijnlijk ook niets gedaan, want ik ben een saai persoon.
pi_103912068
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:55 schreef mrk.n het volgende:

Studeren helaas. Morgen tentamen. Maar morgenavond gaat het weer los hoor :D.
pi_103912076
Vanavond even in de stad iets drinken.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:57:34 #178
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103912082
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik moet werken en in de trein naar huis zitten :')
Geen tijd om wat te gaan doen, en anders had ik waarschijnlijk ook niets gedaan, want ik ben een saai persoon.
Lekker soppen in de trein?
pi_103912111
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Wat ga je doen morgenavond? :P
pi_103912121
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Lekker soppen in de trein?
Dat dan weer niet :')
Maar misschien is het rond 10 uur wel bijna leeg in de coupés :9~
pi_103912142
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:56 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

+1 wat betreft tentamen.
Maar bij mij gaat het zondag pas weer los ;(
  donderdag 3 november 2011 @ 13:18:34 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103912660
Robin was er niet in de pauze.
C'est la vie
pi_103912688
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:18 schreef heloef het volgende:
Arme jongen... ;(
pi_103912694
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:18 schreef heloef het volgende:
Gelukkig, hoef je je niet kut te voelen dat je weer niks hebt gedaan. Op naar de 18e.
Ron Paul 2012
  donderdag 3 november 2011 @ 13:20:44 #185
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103912713
quote:
6s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:19 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Gelukkig, hoef je je niet kut te voelen dat je weer niks hebt gedaan. Op naar de 18e.
Ik wou gewoon dat gelukzalige moment als ik haar zie weer meemaken.
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 13:21:19 #186
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103912728
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 11:44 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

Tss... nu je erbij zegt dat het niet legaal is begin ik ook benieuwd te worden :D
[quote]
Facepalm... Jij weet het allang :P
pi_103912742
quote:
9s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:20 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik wou gewoon dat gelukzalige moment als ik haar zie weer meemaken.
Waar zijn toch de tijden dat heloef hier kwam melden dat hij gelukkig niet verliefd was, want dat was altijd zo kut?
pi_103912776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

[quote]
*;
Ik moest je even klef begroeten :s)
  donderdag 3 november 2011 @ 13:23:09 #189
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103912783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waar zijn toch de tijden dat heloef hier kwam melden dat hij gelukkig niet verliefd was, want dat was altijd zo kut?
Maar ik ben ook niet verliefd.
Het is anders dan de vorige keren dat ik verliefd was in ieder geval.
C'est la vie
pi_103912814
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:23 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar ik ben ook niet verliefd.
Het is anders dan de vorige keren dat ik verliefd was in ieder geval.
Misschien is dit wel liefde, terwijl het hiervoor meer leuk vinden was... :)
Dat gelukzalige gevoel kan bijna niet iets anders zijn dan verliefdheid hoor :D
  donderdag 3 november 2011 @ 13:25:32 #191
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103912850
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:29 schreef YoshiEscobar het volgende:

[..]

En ik, natuurlijk. Zal je zodirect even uitnodigen, eigenlijk.
  donderdag 3 november 2011 @ 13:25:45 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103912859
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Misschien is dit wel liefde, terwijl het hiervoor meer leuk vinden was... :)
Dat gelukzalige gevoel kan bijna niet iets anders zijn dan verliefdheid hoor :D
Nou ik denk niet de hele dag aan haar ofzo, kan vrij makkelijk mijn zinnen verzetten.
Ze is gewoon by far het leukste meisje wat ik ken.

Maar echt verliefd zijn dat voelt gewoon totaal anders.
C'est la vie
pi_103912905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:21 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

[quote]
Ohw... mja.. nu weet ik wat je bedoelt :P
Had ik al lang niet meer aan gedacht :9
  donderdag 3 november 2011 @ 13:27:29 #194
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103912913
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

*;
Ik moest je even klef begroeten :s)
O+ O+ O+

Ik zit alweer in de problemen op school ;(

Maar alles goed hiero. Alleen jammer dat ik op school zit. En een verslag moet schrijven voor CEN dat over precies 34 minuten af moet zijn.
pi_103912914
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou ik denk niet de hele dag aan haar ofzo, kan vrij makkelijk mijn zinnen verzetten.
Ze is gewoon by far het leukste meisje wat ik ken.

Maar echt verliefd zijn dat voelt gewoon totaal anders.
Ach ja, ook leuk toch? :s)
  donderdag 3 november 2011 @ 13:28:15 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103912932
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:27 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ach ja, ook leuk toch? :s)
Beter zelfs.
Ik smelt wel alleen als een suikerklontje als ik haar zie. :')
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 13:29:07 #197
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103912959
Jongens, heeft iemand enig idee wat de belangrijkste gebeurtenis van de 20e eeuw was? Als in, uit jou oogpunt?
pi_103912967
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:27 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

O+ O+ O+

Ik zit alweer in de problemen op school ;(

Maar alles goed hiero. Alleen jammer dat ik op school zit. En een verslag moet schrijven voor CEN dat over precies 34 minuten af moet zijn.
Succes dan ;(
Ga niet meer op FOK! posten dan, als het zo af moet zijn :P
  donderdag 3 november 2011 @ 13:29:59 #199
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103912983
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Succes dan ;(
Ga niet meer op FOK! posten dan, als het zo af moet zijn :P
Geen zin :')

Het is niet reuzebelangrijk technisch gezien heb ik huiswerkvrij.
  donderdag 3 november 2011 @ 13:31:20 #200
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103913031
Klote tentamenweek -_-, even kijken wat ik ga doen in het weekend. Misschien naar de Irish Pub na afloop van Feyenoord - NEC , heb nog een vieze nasmaak van de vorige keer toen mij maat wel de ballen had een meid te benaderen en ik niet, wat nog bijna wat geworden is ook. Ik zal hem krijgen deze keer!
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 3 november 2011 @ 13:31:37 #201
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103913041
Tevens is Yoshi uitgenodigt. Waarom heb je geen foto man?
pi_103913051
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:29 schreef Newbie114 het volgende:
Jongens, heeft iemand enig idee wat de belangrijkste gebeurtenis van de 20e eeuw was? Als in, uit jou oogpunt?
Ehm... De opkomst van de consumptiemaatschappij?
  donderdag 3 november 2011 @ 13:33:25 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103913101
quote:
De ontwikkeling van het internet.
C'est la vie
pi_103913105
Tjonge een DramaQueen en een DramaKreng samen in 1 topic. Dan Loka die zich kut voelt, Heloef die denkt dat hij nooit een echte vent wordt met baardgroei en veel te klef kusjekroelstelletje en mrk.n die zich sowieso verheven voelt boven iedereen in dit topic.
Wat een zooitje bij elkaar. Het is zeker donderdag :')
pi_103913109
quote:
Nederland Europees kampioen voetbal in 1988.
Of de tweede wereldoorlog. Of de formulering van de relativiteitstheorie. Of de ontwikkeling wat betreft elektronica, maar dat kan je niet echt een gebeurtenis noemen of wel?

Ik zou gaan voor die eerste. Oh en hallo allemaal.
pi_103913113
quote:
Landing op de maan??
pi_103913114
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
Hij zegt dat het Onion-emoticons zijn ofzo :P
pi_103913137
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:31 schreef Newbie114 het volgende:
Haha... zo'n plaatje is makkelijker :)
Foto's zijn klote
Er staan wel een paar foto's van mij op facebook trouwens
pi_103913139
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef Sephael het volgende:

[..]

Of de tweede wereldoorlog. Of de formulering van de relativiteitstheorie. Of de ontwikkeling wat betreft elektronica, maar dat kan je niet echt een gebeurtenis noemen of wel?

Hai :W
  donderdag 3 november 2011 @ 13:35:20 #210
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103913160
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef heloef het volgende:

[..]

De ontwikkeling van het internet.
Goede!
  donderdag 3 november 2011 @ 13:35:22 #211
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103913161
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef Sephael het volgende:

[..]

Doe dan toch maar: " Pink Floyd gaat uit elkaar" :'( :'(
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  donderdag 3 november 2011 @ 13:35:32 #212
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103913170
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:33 schreef Cactus1 het volgende:
Tjonge een DramaQueen en een DramaKreng samen in 1 topic. Dan Loka die zich kut voelt, Heloef die denkt dat hij nooit een echte vent wordt met baardgroei en veel te klef kusjekroelstelletje en mrk.n die zich sowieso verheven voelt boven iedereen in dit topic.
Wat een zooitje bij elkaar. Het is zeker donderdag :')
Ik zeg dat ik het nog niet ben.
Goed lezen muts.
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 13:35:58 #213
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103913180
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef Keyos het volgende:

[..]

Doe dan toch maar: " Pink Floyd gaat uit elkaar" :'( :'(
Take That gaat uit elkaar. :'(
C'est la vie
pi_103913186
quote:
8s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zeg dat ik het nog niet ben.
Goed lezen muts.
Oh ja, en dat van dat ik me kut voelde was een quote uit de oude doos trouwens, vandaag gaat het prima.
pi_103913202
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh ja, en dat van dat ik me kut voelde was een quote uit de oude doos trouwens, vandaag gaat het prima.
Dan neem ik die rol wel van je over. :(
pi_103913223
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:36 schreef Sephael het volgende:

[..]

Dan neem ik die rol wel van je over. :(
Vertel, wie is je vader, wie is je moeder?
En wat is de reden dat je komt posten?
  donderdag 3 november 2011 @ 13:38:20 #217
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103913259
quote:
10s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Take That gaat uit elkaar. :'(
Aamagad , hoe kon ik die vergeten !
pi_103913266
quote:
Dat ik een keer gezoend heb dit jaar... :')
Die hele wereldoorlog en maanlanding etc vallen daarbij in het niet :')

als ik het alleen vanuit mezelf bekijk dan :') |:(
pi_103913283
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Vertel, wie is je vader, wie is je moeder?
En wat is de reden dat je komt posten?
Papa is mijn vader, mama mijn moeder. De reden dat ik kom posten is omdat ik te veel tijd heb om na te denken, dus ik heb even wat afleiding nodig.
pi_103913289
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef kree het volgende:

[..]

Dit is de 21e eeuw, sukkel :')
pi_103913302
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef Sephael het volgende:

[..]

Papa is mijn vader, mama mijn moeder. De reden dat ik kom posten is omdat ik te veel tijd heb om na te denken, dus ik heb even wat afleiding nodig.
Heb je ook moeite met versieren?
pi_103913324
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dit is de 21e eeuw, sukkel :')
ohja :'( :* nouja boeie :P
De tijd gaat te hard voor mij denk ;)
pi_103913369
quote:
De geboorte van Flepke.
Ron Paul 2012
pi_103913381
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Heb je ook moeite met versieren?
Op dit moment heb ik het vooral moeilijk met het feit dat mijn vriendin het een paar weekjes geleden heeft uit gemaakt. ;( En na die paar weekjes ben ik nog niet echt aan versieren toe. Maar ik ga ook moeite krijgen met versieren denk ik, ja.

Edit: Ex-vriendin dus..
  donderdag 3 november 2011 @ 13:43:51 #225
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103913429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:38 schreef kree het volgende:

[..]

Goedzo Kree!
Waarom is het niet meer geworden?
pi_103913442
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Sephael het volgende:

[..]

Op dit moment heb ik het vooral moeilijk met het feit dat mijn vriendin het een paar weekjes geleden heeft uit gemaakt. ;( En na die paar weekjes ben ik nog niet echt aan versieren toe. Maar ik ga ook moeite krijgen met versieren denk ik, ja.

Rot voor je, moet echt een kutgevoel zijn, ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt... :{
Hoe lang hadden jullie al een relatie?
pi_103913455
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Supersoep het volgende:

[..]

De geboorte van Flepke.
Bazenopmerking _O_
pi_103913461
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Goedzo Kree!
Is het psychose meisje verhaal ;(
Heb het al uitgebreid verteld hier, maarja doe maar dm als je het wil weten ;)
  donderdag 3 november 2011 @ 13:44:47 #229
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103913462
quote:

[..]

De geboorte van Flepke.
Ik vond de mijne invloedrijker.
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 13:44:48 #230
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103913463
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:42 schreef Sephael het volgende:

[..]

Welkom bij de club kerel.
pi_103913476
quote:
De geboorte van Flepke.
Nu weet ik zeker dat het jouw kloon is.
pi_103913479
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik vond de mijne invloedrijker.
Wat leef je toch in een illusie, Heloef.
Ron Paul 2012
pi_103913503
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

“Illusion is the first of all pleasures.”
  donderdag 3 november 2011 @ 13:47:10 #234
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103913519
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Goedzo Kree!
Het smintje vergeten probably.
pi_103913521
quote:
6s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nu weet ik zeker dat het jouw kloon is.
Bewijs dat maar eens!
Ron Paul 2012
pi_103913542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

“Illusion is the first of all pleasures.”
"I reject your reality and substitute it for my own." - heloef
Ron Paul 2012
  donderdag 3 november 2011 @ 13:47:59 #237
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103913544
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:45 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nee joh, ik ben geweldig.
C'est la vie
pi_103913554
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:44 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Rot voor je, moet echt een kutgevoel zijn, ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt... :{
Hoe lang hadden jullie al een relatie?
Niet zo lang, kleine 3 maanden. Maar het is erg verwarrend omdat ik met langere relaties (3 jaar, 1 jaar) minder moeite had toen het uit was. Of in ieder geval werd het beter na een paar weekjes. Nu wil ik haar nog steeds terug en mis ik haar nog net zo erg als een paar weken terug. Ik kan het nog niet echt afsluiten en verwerken zeg maar.

quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:44 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Welkom bij de club kerel.
Dank je :{
  donderdag 3 november 2011 @ 13:49:47 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103913600
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:48 schreef Sephael het volgende:

[..]

Niet zo lang, kleine 3 maanden. Maar het is erg verwarrend omdat ik met langere relaties (3 jaar, 1 jaar) minder moeite had toen het uit was. Of in ieder geval werd het beter na een paar weekjes. Nu wil ik haar nog steeds terug en mis ik haar nog net zo erg als een paar weken terug. Ik kan het nog niet echt afsluiten en verwerken zeg maar.

[..]

Dank je :{
Waarom is het uitgegaan?
pi_103913664
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:47 schreef Supersoep het volgende:

Bewijs dat maar eens!
Nee.
pi_103913699
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom is het uitgegaan?
Tja, de precieze reden zou ik ook wel is willen weten. Het was een paar maanden heel erg leuk samen waarna het een weekje wat minder ging. Vervolgens zegt zij, naar aanleiding van die week, het gevoel is een beetje weg, dus ik wil er mee stoppen.
Ik kan niet begrijpen dat dat 'gevoel' in een weekje helemaal weg is en niet meer terug kan komen. Daar heb ik haar naar gevraagd, maar dat kan ze niet uitleggen. Uiteindelijk ben ik maar gestopt met doorvragen wat af en toe kan ik nogal over dingen door zeuren en daar wordt het niet beter van..
pi_103913709
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:47 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het smintje vergeten probably.
Beetje triester verhaal helaas ;(
  donderdag 3 november 2011 @ 13:54:02 #243
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103913719
Klaar.
pi_103913731
Wat voor gebeurtenis heb je gebruikt? :)
pi_103913737
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Newbie114 het volgende:
Klaar.
^O^
  donderdag 3 november 2011 @ 13:54:58 #246
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103913739
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Newbie114 het volgende:
Klaar.
He, het is no fap november!
pi_103913750
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Fappen op school, hmm, dat heb ik nog nooit gedaan.
pi_103913757
quote:

[..]

Oh god dat meen je niet? :{
pi_103913781
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:55 schreef Sephael het volgende:

[..]

Hij heeft zelf ook al gefaald hoor :P
  donderdag 3 november 2011 @ 13:56:41 #250
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103913787
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:53 schreef Sephael het volgende:

[..]

Tja, de precieze reden zou ik ook wel is willen weten. Het was een paar maanden heel erg leuk samen waarna het een weekje wat minder ging. Vervolgens zegt zij, naar aanleiding van die week, het gevoel is een beetje weg, dus ik wil er mee stoppen.
Ik kan niet begrijpen dat dat 'gevoel' in een weekje helemaal weg is en niet meer terug kan komen. Daar heb ik haar naar gevraagd, maar dat kan ze niet uitleggen. Uiteindelijk ben ik maar gestopt met doorvragen wat af en toe kan ik nogal over dingen door zeuren en daar wordt het niet beter van..
Weet je of ze een nieuwe gozer heeft of daar mee bezig is? Ze nam je relatie wss niet zo serieus, anders doe je er nog alles aan om te kijken of het gevoel veranderd lijkt me.
  donderdag 3 november 2011 @ 13:56:47 #251
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103913795
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Fappen op school, hmm, dat heb ik nog nooit gedaan.
Verdomme, ik hou van je. :@

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:55 schreef Sephael het volgende:

[..]

Helaas.
  donderdag 3 november 2011 @ 13:57:02 #252
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103913801
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij heeft zelf ook al gefaald hoor :P
:'(
pi_103913805
Ik ga naar Ikea, kan ik nog iets voor iemand meenemen?
  donderdag 3 november 2011 @ 13:57:55 #254
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_103913819
quote:

[..]

Te laat.

Tevens, het is ging dus over de uitvinding van het internet. Nu doet de printer het niet.
  donderdag 3 november 2011 @ 13:59:41 #255
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103913862
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ga naar Ikea, kan ik nog iets voor iemand meenemen?
Een Zweedse van rond de 1.60 meter en 21 jaar. Zandloperfiguur.
pi_103913864
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:57 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Te laat.

Tevens, het is ging dus over de uitvinding van het internet. Nu doet de printer het niet.
Printer aangesloten op WiFi zeker :P
pi_103913881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

Als je bij de tweede korting krijgt, wil ik er ook wel een.
pi_103913883
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 13:56 schreef Keyos het volgende:

[..]

Weet je of ze een nieuwe gozer heeft of daar mee bezig is? Ze nam je relatie wss niet zo serieus, anders doe je er nog alles aan om te kijken of het gevoel veranderd lijkt me.
Nee, dat denk ik niet. Daar is ze niet het type voor, en ik denk dat ik dat viavia wel zou horen. Maar inderdaad, dat heb ik ook gevraagd, waarom ze niet wilde proberen om er samen aan te werken. Antwoord was omdat ze dacht dat dat 'gevoel' ook niet meer terug zou komen.

Nu hou ik het er maar op dat ze gewoon te jong is en dat we daardoor anders over dingen denken. (Zij is 16, ik 21)
  donderdag 3 november 2011 @ 14:00:14 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103913887
quote:

[..]

Die van mij mag ook plat zijn.
pi_103913923
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:00 schreef Sephael het volgende:

[..]

Nee, dat denk ik niet. Daar is ze niet het type voor, en ik denk dat ik dat viavia wel zou horen. Maar inderdaad, dat heb ik ook gevraagd, waarom ze niet wilde proberen om er samen aan te werken. Antwoord was omdat ze dacht dat dat 'gevoel' ook niet meer terug zou komen.

Nu hou ik het er maar op dat ze gewoon te jong is en dat we daardoor anders over dingen denken. (Zij is 16, ik 21)
Dat is best wel een groot verschil ook :o
  donderdag 3 november 2011 @ 14:02:21 #261
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103913960
quote:

[..]

Cup C met geverfd rood of zwart haar, dan mag je hem hier per UPS afleveren.
pi_103913978
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat klopt. :P
Daar hebben we overigens weinig last van gehad hoor. Maar ik hou het er maar op dat dat wel maakt dat we dus anders over onze relatie dachten.
  donderdag 3 november 2011 @ 14:03:28 #263
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103913995
Looool 16. Die zijn wispelturiger dan de staart van mijn hond. Daar begin je toch geen relatie mee man. Sorry to be James Blunt
  donderdag 3 november 2011 @ 14:03:49 #264
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103914007
quote:

[..]

Graag 1 van deze maar een centimetertje of 10 groter.
C'est la vie
pi_103914009
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef Sinji het volgende:
Looool 16. Die zijn wispelturiger dan de staart van mijn hond. Daar begin je toch geen relatie mee man. Sorry to be James Blunt
16-jarigen :9~
  donderdag 3 november 2011 @ 14:04:43 #266
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103914030
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af, hoe kan zo een relatie tussen een student en een middelbare scholier nou werken? Ik kan mij niet voorstellen dat het met mij en iemand onder de 18 gaat werken. Doe dan maar een uni studente met brainz.
pi_103914046
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef Sinji het volgende:
Beetje blunt mag af en toe wel, kan er wel om lachen. Legt de oorzaak ook lekker buiten mijzelf :P
pi_103914066
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ik vraag mij altijd af, hoe kan zo een relatie tussen een student en een middelbare scholier nou werken? Ik kan mij niet voorstellen dat het met mij en iemand onder de 18 gaat werken. Doe dan maar een uni studente met brainz.
Ik heb een relatie met een middelbare scholier :7
Maar ik ben ook nog maar net begonnen op de uni, ik zit nog wel in die belevingswereld :P
pi_103914075
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef Keyos het volgende:

[..]

Sterker nog, ik ben inmiddels student af met mn HBO-diplomaatje.
  donderdag 3 november 2011 @ 14:08:13 #270
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103914135
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

16-jarigen :9~
Sommige wil ik zo ontzettend hard doen.
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 14:08:54 #271
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103914157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar ik ben ook nog maar net begonnen op de uni, ik zit nog wel in die belevingswereld :P
Jullie wonen ver van elkaar toch? Is het Zeeland-Groningen, of is het iets handelbaarder?
  donderdag 3 november 2011 @ 14:09:22 #272
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103914171
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Kijk, met jullie verschil kan het nog, maar je zult merken dat je op het hoger onderwijs snel een stuk volwassener gaat worden, ben echt in de 4 jaar dat ik meeloop op het HBO compleet veranderd onbewust. Als er iemand dan aankomt met "straks so duits, en dan dit , en dat, en dit, en dat" heb ik helemaal geen behoefte daarin geinteresseerd te zijn.
pi_103914218
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jullie wonen ver van elkaar toch? Is het Zeeland-Groningen, of is het iets handelbaarder?
Brabant-Twente, drie uur treinen :'(
Maar liefde compenseert de moeite O+
pi_103914231
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik doe het echt.
Maar wel te weinig.
  donderdag 3 november 2011 @ 14:11:57 #275
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103914248
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik doe het echt.
Maar wel te weinig.
Nee wrijf het er anders in.
Ik moet dringend leren FOK! hosselen.
C'est la vie
  donderdag 3 november 2011 @ 14:12:19 #276
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103914255
quote:
14s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ik haar moet geloven is het de Vanessa Carlton met a 1000 miles, kind of love.
pi_103914274
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:09 schreef Keyos het volgende:

[..]

Kijk, met jullie verschil kan het nog, maar je zult merken dat je op het hoger onderwijs snel een stuk volwassener gaat worden, ben echt in de 4 jaar dat ik meeloop op het HBO compleet veranderd onbewust. Als er iemand dan aankomt met "straks so duits, en dan dit , en dat, en dit, en dat" heb ik helemaal geen behoefte daarin geinteresseerd te zijn.
Ik denk van mezelf wel eens dat ik nooit volwassen zal worden :+
Ik kan nog zo meepraten met derdeklassers op het voortgezet onderwijs :')
pi_103914284
Fuuuuu, voor de zoveelste keer heb ik een design weer eens nog niet eens uitgewerkt wanneer ik weer besluit toch maar iets totaal anders te maken.
  donderdag 3 november 2011 @ 14:13:25 #279
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103914290
quote:

[..]

Ik doe het echt.
Maar wel te weinig.
Als hij er is, eerst koppie koffie doen met mams of naar boven und JETZT!?
  donderdag 3 november 2011 @ 14:13:43 #280
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103914302
Shit, ik wou kaneelstickie qouten. Darn phoon
  donderdag 3 november 2011 @ 14:14:04 #281
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103914315
quote:

[..]

Ik doe het echt.
Maar wel te weinig.
Heb je al een cadeau?
pi_103914336
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef Keyos het volgende:

[..]

Als hij er is, eerst koppie koffie doen met mams of naar boven und JETZT!?
Ik ga naar hem toe :s)
Hij gaat zijn ouders proberen over te halen niet mee te hoeven op familiebezoek, volgens mij.
En dan :9~
  donderdag 3 november 2011 @ 14:15:51 #283
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103914362
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:13 schreef Sinji het volgende:
Shit, ik wou kaneelstickie qouten. Darn phoon
Geeft niet. :*

Ik weet nog dat ik iedere dag 3 uur op de fiets zat voor een paar gestolen zoenen en de warmte van haar buik op mijn handen.
pi_103914383
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hij gaat zijn ouders proberen over te halen niet mee te hoeven op familiebezoek, volgens mij.
3 uurtjes trein en dan knallen, begrijp ik dat goed? :)
  donderdag 3 november 2011 @ 14:16:53 #285
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103914400
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zou wat zijn als je op die leeftijd nog verplicht mee moet naar je familie, of ligt aan mij en heb ik te makkelijke ouders gehad? Als ouder zou ik zeggen van:"gun die jongen zijn bonusround".
pi_103914406
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Sephael het volgende:

[..]

3 uurtjes trein en dan knallen, begrijp ik dat goed? :)
Zoiets ja :@
De eerste trein gaat volgens mij rond 5 uur 's ochtends ^O^
pi_103914420
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 10:59 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

ff de OP gelezen; best heftig man. Misschien om je wat hoop te geven. Ik ben ook 23 en had tot een paar weken geleden eigenlijk nog nooit iemand versierd; nog nooit seks gehad en slechts een enkele date, welke over het algemeen ook voor geen meter liepen. Eerste helft van dit jaar heb ik ook last gehad van een depressie en ik dacht ook dat ik nooit meer iemand zou gaan vinden. Ik had nooit gedacht dat ik een half jaartje later zou staan waar ik nu sta; maar het kan dus wel degelijk omslaan. Hoop blijven houden!
goed om te lezen, idd.hoopvol. Maar waar sta je nu dan als ik vragen mag? En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
pi_103914431
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Keyos het volgende:

[..]

Zou wat zijn als je op die leeftijd nog verplicht mee moet naar je familie, of ligt aan mij en heb ik te makkelijke ouders gehad? Als ouder zou ik zeggen van:"gun die jongen zijn bonusround".
Zijn ouders hebben me nog nooit gezien enzo, weet niet of ze hem wel alleen in huis willen laten blijven met een 'vreemde' :P
  donderdag 3 november 2011 @ 14:18:56 #289
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103914464
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Rockefeller- het volgende:

[..]

goed om te lezen, idd.hoopvol. Maar waar sta je nu dan als ik vragen mag? En hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
By being a baws.
pi_103914470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Zijn ouders hebben me nog nooit gezien enzo, weet niet of ze hem wel alleen in huis willen laten blijven met een 'vreemde' :P
Een vreemde meid, ik denk dat papa mama wel mee sleept.
pi_103914476
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Heb je al een cadeau?
Ik geef hem wel de belofte dat hij nog een keer wiet van me krijgt ofzo :s)
  donderdag 3 november 2011 @ 14:19:35 #292
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103914481
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ahhh, dus het is heel sneaky allemaal, kinky!
  donderdag 3 november 2011 @ 14:19:38 #293
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103914486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:18 schreef Sinji het volgende:

[..]

By being a baws.
Suck a dudes dick. Like a baws.
pi_103914509
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:19 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ahhh, dus het is heel sneaky allemaal, kinky!
Het was nogal stiekem eerst ja :P
Toen met mijn ouders en zijn ouders allebei ruzie gehad, en nu moet het allemaal nog een beetje normaliseren :)
  donderdag 3 november 2011 @ 14:20:50 #295
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103914522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik geef hem wel de belofte dat hij nog een keer wiet van me krijgt ofzo :s)
Geef hem een birthday-job, if you know what I mean.
pi_103914533
quote:
99s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Geef hem een birthday-job, if you know what I mean.
Ik heb geen idee, beschrijf eens?
  donderdag 3 november 2011 @ 14:21:46 #297
263417 Keyos
Like a Boss
pi_103914541
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Toen met mijn ouders en zijn ouders allebei ruzie gehad, en nu moet het allemaal nog een beetje normaliseren :)
Het was zeker een probleem geworden door het blowen? Lijkt me vreemd als je om andere redenen ruzie krijgt met ouders.
  donderdag 3 november 2011 @ 14:21:56 #298
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103914548
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:16 schreef Keyos het volgende:

[..]

Misschien zijn de ouders wel uber-gristelijk en zijn ze bang dat hun zoon de duivelse verleiding in de vorm van een Loka niet kan weerstaan.
  donderdag 3 november 2011 @ 14:22:10 #299
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_103914555
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom zou je ruzie hebben om een relatie tussen 2 even oude kinderne?
pi_103914557
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 14:21 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het was zeker een probleem geworden door het blowen? Lijkt me vreemd als je om andere redenen ruzie krijgt met ouders.
Nee, door XTC :P
pi_103914568
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')